Zadejte hledaný výraz...

Zboží poškozené přepravou – jak postupovat?

Michalworms
verified
rating uzivatele
3. 1. 2016 14:26:13
Zdravim,
chci se zeptat jak řešíte pokud vám zákazník reklamuje zboží poškozené přepravou. Ze zákona je za zboží odpovědný prodávající (což je na hlavu postavený zákon. Pokud zboží poškodí dopravce, jak za to můžu být zodpovědný???). Jak tedy řešíte reklamaci? Domáháte se zaplacení ušlého zisku po přepravci nebo to necháte být a pošlete zákazníkovi nové zboží a rozbité si necháte zaslat zpět??
díky za rady
3. 1. 2016 14:26:13
https://webtrh.cz/diskuse/zbozi-poskozene-prepravou-jak-postupovat/#reply1162492
node
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
3. 1. 2016 15:55:50
Voci zakaznikovi mas odpovednost ty, ale voci tebe ma odpovednost prepravca.
3. 1. 2016 15:55:50
https://webtrh.cz/diskuse/zbozi-poskozene-prepravou-jak-postupovat/#reply1162491
Michalworms
verified
rating uzivatele
3. 1. 2016 16:17:36
Napsal node;1252678
Voci zakaznikovi mas odpovednost ty, ale voci tebe ma odpovednost prepravca.
Dobře, jak tedy postupovat?
3. 1. 2016 16:17:36
https://webtrh.cz/diskuse/zbozi-poskozene-prepravou-jak-postupovat/#reply1162490
Radek M.
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
3. 1. 2016 16:50:15
Napsal Michalworms;1252684
Dobře, jak tedy postupovat?
Reklamujte u dopravce.
3. 1. 2016 16:50:15
https://webtrh.cz/diskuse/zbozi-poskozene-prepravou-jak-postupovat/#reply1162489
Michalworms
verified
rating uzivatele
3. 1. 2016 17:01:34
nojo, ale musí mi zákazník to zboží poslat zpět abych ho mohl reklamovat? Jak postupujete vy?
3. 1. 2016 17:01:34
https://webtrh.cz/diskuse/zbozi-poskozene-prepravou-jak-postupovat/#reply1162488
Pavel Frcek
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
3. 1. 2016 17:42:52
No tak pokud je zboží požkozené, tak Vám ho asi zákazník bude stejně chtít vrátit.
Postup je následující:
1) svezeme si zboží zpět - a nahlásíme škodu přepravci
2) opravíme nebo vyrobíme nové
3) pošleme zákazníkovi nové i s dárkem na omluvu
4) nahlásíme výši škody přepravci, podepíšme prohlášení že je to výše našich nákladů nebo doložíme fakturu za kolik jsme to koupili
5) vyfakturujeme škodu BEZ DPH přepravci
3. 1. 2016 17:42:52
https://webtrh.cz/diskuse/zbozi-poskozene-prepravou-jak-postupovat/#reply1162487
Radek M.
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
3. 1. 2016 18:01:22
Napsal Michalworms;1252693
nojo, ale musí mi zákazník to zboží poslat zpět abych ho mohl reklamovat? Jak postupujete vy?
Na to pozor, někteří přepravci (třeba PPL) zakazují dál se zásilkou manipulovat, dokud se reklamace nevyřeší. Obvykle si vyžádají foto a pak případně sami zboží stáhnou na depo, aby reklamaci přezkoumali.
Napsal Michalworms;1252647
Pokud zboží poškodí dopravce, jak za to můžu být zodpovědný???).
S tebou má zákazník kupní smlouvu, takže ty mu musíš dodat k jeho rukám zboží ze smlouvy a v pořádku. Jestli si k tomu najmeš nějaké prostředníky (přepravce, poštovní holuby...) to je čistě tvoje věc a tvoje riziko, když se něco nepovede.
3. 1. 2016 18:01:22
https://webtrh.cz/diskuse/zbozi-poskozene-prepravou-jak-postupovat/#reply1162486
Pavel Frcek
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
3. 1. 2016 18:02:23
Napsal ramix;1252704
Na to pozor, někteří přepravci (třeba PPL) zakazují dál se zásilkou manipulovat, dokud se reklamace nevyřeší. Obvykle si vyžádají foto a pak případně sami zboží stáhnou na depo, aby reklamaci přezkoumali.
PPL-kou nevozíme...vozíme TopTransem a Geisem - samozřejmě to někde může být jinak
3. 1. 2016 18:02:23
https://webtrh.cz/diskuse/zbozi-poskozene-prepravou-jak-postupovat/#reply1162485
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit