Zadejte hledaný výraz...

Zboží není na skladě: zobrazit nebo skrýt ?

sweetree
verified
rating uzivatele
23. 12. 2011 02:07:15
U rychleobratových eshopů považuji jak z hlediska udržování kvazi online evidence stavu zásob (přes mnohdy regionálně rozprostřené sklady) tak z hlediska vysoké pravděpodobnosti odběru zboží do několika minut od objednání (Alza je jen jedním z mnoha) za jediný rozumný košíkový režim ten, kdy je objednání podmíněno možností okamžitě zboží opravdu vydat.
Myšlenka rezervace nenaskladněné položky s následným doručením sms/emailu o naskladnění a např. 24hodinové preferenční rezervaci v pořadí podle data by byla příjemným bonusem.
Stránku s produktem bych neskrýval, uvedl bych pouze status s předběžnou dobou a místem naskladnění, má to tak nějak třeba stomega, ale i mnoho dalších.
Produkt, který již nebude dostupný, může pořád pomáhat například díky diskusi, která se kolem odehrála, viz czc. Opět: stačí u něj změnit status.
Katalogy s porovnáváním cen jsou pořád jen velmi nedokonalá šidítka. Nejen proto, že slouží pouze platícím firmám a jiné nabízí leckdy výhodněji, ale hlavně díky mnoha výskytům špatně porovnávaných cen (někdo s dph, někdo bez, někdo neexportuje subkategorie (počítače, holící strojky..), takže se zcela ztrácí koncový produkt, pletou se verze (např. staré a nové vydání stejnojmenné knihy), aktualizace často nekopíruje ani změnu ceny a dostupnost v odkazovaném shopu, není zohledněno, že eshop pouze zasílá a nemá výdejní místo a tak narůstá cena o poštovné atd. Nad kvalitou dat (a jejich dodavatelů) bude ještě třeba pořádně zapracovat.)
23. 12. 2011 02:07:15
https://webtrh.cz/diskuse/zbozi-neni-na-sklade-zobrazit-nebo-skryt/strana/2#reply700909
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit