Zadejte hledaný výraz...

Zbozi.cz – měření konverzí jednotlivých produktů

beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
17. 10. 2012 05:51:59
Dobrý den,
nevíte, kde zjistit ve zbozi.cz míru konverze u jednotlivých produktů? Případně, jak to nastavit v Google analytics? Můj plán je jednou za 30 dní provést optimalizaci, jenže potřebuji z něčeho vařit ...
Děkuji
---------- Příspěvek doplněn 17.10.2012 v 05:58 ----------
Je možné to udělat takto?
v GA: Zdroje návštěvnosti-zdroje-veškerá návštěvnost, jako zdroj vyfiltruji zbozi.cz a jako sekundární dimenzi vstupní stránku?
---------- Příspěvek doplněn 17.10.2012 v 06:04 ----------
...
sakra, problém, ... ona mi totiž na zbozi.cz běží zároveň i Sklik propagace a GA nerozlišuje co bylo z Skliku a co ze Zbozi ... to bych si asi musel označit adresy a to nemám. Kua ...
17. 10. 2012 05:51:59
https://webtrh.cz/diskuse/zbozi-cz-mereni-konverzi-jednotlivych-produktu#reply820642
mikro
verified
rating uzivatele
17. 10. 2012 11:43:02
Je možné to udělat takto?
v GA: Zdroje návštěvnosti-zdroje-veškerá návštěvnost, jako zdroj vyfiltruji zbozi.cz a jako sekundární dimenzi vstupní stránku?
---------- Příspěvek doplněn 17.10.2012 v 06:04 ----------
...
sakra, problém, ... ona mi totiž na zbozi.cz běží zároveň i Sklik propagace a GA nerozlišuje co bylo z Skliku a co ze Zbozi ... to bych si asi musel označit adresy a to nemám. Kua ...
..jako sekundární dimenzi použij kampaň - ze zdroje návštěv
17. 10. 2012 11:43:02
https://webtrh.cz/diskuse/zbozi-cz-mereni-konverzi-jednotlivych-produktu#reply820641
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit