Zadejte hledaný výraz...

Zbozi.cz – jak řešíte situaci, když výrobce ukončí výrobu nějakého modelu, který ale lide neustále hledají?

darksir
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
9. 1. 2016 14:30:01
Ahoj,
jak resite situaci, kdyz vyrobce ukonci vyrobu nejakeho modelu, ktery ale lide neustale hledaji, je nahrazen nejakym jinym, lepsim, ktery mate skladem, ale ma jine oznaceni, takze nejde najit?
1) nechat ve zbozi.cz i stary model, s cenou za korunu, nebo 9.999.- a do popisu uvest, ze je nahrazen?
2) nechat zbozi s realnou cenou a dobou dodani jen na objednavku? Do popisu uvest, ze je nahrazen?
3) vyradit a tim prijit o zakazniky? Nebo vlozit oznaceni do nazvu polozky, kterou byl nahrazen? Napriklad abc, nahrada za xyz?
Diky za tip
9. 1. 2016 14:30:01
https://webtrh.cz/diskuse/zbozi-cz-jak-resite-situaci-kdyz-vyrobce-ukonci-vyrobu-nejakeho-modelu-ktery-ale-lide-neustale-hledaji#reply1164532
Já se přikláním k druhé možnosti :-) Nepřijdeš o zákazníky a máš tam možnost zapojit osobní přístup a nabídnout další postup :-) Na zákazníka to působí dobře, když se o něj někdo stará osobně :-) Jen nevím jak bych ten osobní přístup dělal u eshopu s desetitisíci položek :-D
9. 1. 2016 14:57:18
https://webtrh.cz/diskuse/zbozi-cz-jak-resite-situaci-kdyz-vyrobce-ukonci-vyrobu-nejakeho-modelu-ktery-ale-lide-neustale-hledaji#reply1164531
Radek M.
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
9. 1. 2016 16:20:34
Taky jsem pro druhou možnost, děláme to taky tak. ALE je potřeba se zamyslet, jestli se to u konkrétního produktu vyplatí. Když už se neprodává, tak je možné, že s ním zůstaneš na Heuréce, Zboží atd. sám a budou vysoké prokliky (náklady), ale konverze nebudou nic moc, když už nepůjde jednoduše objednat v košíku. Dělal bych to tedy jen v případech, kdy máš možnost zákazníkovi nabídnout alespoň nějaký podobný produkt. Případně na něj můžeš i ze starého přímo odkázat.
9. 1. 2016 16:20:34
https://webtrh.cz/diskuse/zbozi-cz-jak-resite-situaci-kdyz-vyrobce-ukonci-vyrobu-nejakeho-modelu-ktery-ale-lide-neustale-hledaji#reply1164530
Snazim se najit alternativu;)
9. 1. 2016 18:36:27
https://webtrh.cz/diskuse/zbozi-cz-jak-resite-situaci-kdyz-vyrobce-ukonci-vyrobu-nejakeho-modelu-ktery-ale-lide-neustale-hledaji#reply1164529
darksir
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
9. 1. 2016 19:52:04
Ano, přesně o to jde, mam v nabídce přímou náhradu, která je levnější, lepší, ale lidé hledají tu starou, protože ji mají doma a mají na ní štítek s typovým označení, podle kterého se dá najít. Takže jdou hledat, aby si koupili další (jde o produkt s omezenou životností, který je třeba občas dokoupit), ale už jej podle starého označení nenajdou. Proto bych rád, aby zboží vybíhalo, i když ho už fakticky nemůžu dodat. Ale doporučím v popisu náhradu. Nerad bych, aby to odporovalo pravidlům, což asi bude, ale napadá mně, dát prostě na položky, které už nejsou dostupné nenulovou cenu a řešit to nastavením dodací lhůty místo skladem, na třeba měsíc, což ve zbozi.cz znamená na objednávku, dotaz, atd. Člověk co hledá, tak najde, klikne a pak se dočte, ať si koupí nový model, který je skladem a levnější.
9. 1. 2016 19:52:04
https://webtrh.cz/diskuse/zbozi-cz-jak-resite-situaci-kdyz-vyrobce-ukonci-vyrobu-nejakeho-modelu-ktery-ale-lide-neustale-hledaji#reply1164528
Michal Janík
verified
rating uzivatele
28. 1. 2016 21:40:59
Za sebe doplním jen, že variantami 1 a 2 si v případě Heureky a Zboží.cz (věnuji se jim profesně, tak na ně kapku trpím :) riskujete pozastavení inzerce. Z důvodu klamání spotřebitele :(
To uvedení klíčových slov na nahrazující položky mi přijde fajn nápad. Byť bude účinný méně. Dále bych doporučil napsat např. článek na blog, např. porovnání předchozího a následujícího zboží, výhody, rozdíly... Pokud je to TOP zboží, může jít i o seriál.
28. 1. 2016 21:40:59
https://webtrh.cz/diskuse/zbozi-cz-jak-resite-situaci-kdyz-vyrobce-ukonci-vyrobu-nejakeho-modelu-ktery-ale-lide-neustale-hledaji#reply1164527
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit