Zadejte hledaný výraz...

Zavolejte, napište, .. aneb "podpora" na telefonu či icq?

enodis
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
10. 2. 2010 18:56:11
Jaké máte zkušenosti se "zákaznickou linkou" aneb zavolejte a zeptejte se?
Jaké pak s ICQ v tomto případě a doporučili byste ho?
10. 2. 2010 18:56:11
https://webtrh.cz/diskuse/zavolejte-napiste-aneb-podpora-na-telefonu-ci-icq/#reply455892
Michal
verified
rating uzivatele
(46 hodnocení)
10. 2. 2010 19:00:25
Ja nemusím mať na webe ani ikonku zavolajte nám a aj tak sa nájde dosť klientov, ktorí využívajú skor telefón ako mail. Takže niektoré dni nerobím nič iné iba zdvíham telefóny. Ak to más zdvíhať sám tak Ťa to bude dosť vyrušovať a neustále budeš odbiehať od práce. Skôr by som využil email.
ICQ alebo Skype skoro vôbec nevyužívam. jedine už na kontakt so zákazníkom, nie s potencionálnymi klientami
10. 2. 2010 19:00:25
https://webtrh.cz/diskuse/zavolejte-napiste-aneb-podpora-na-telefonu-ci-icq/#reply455891
Psycho
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
10. 2. 2010 19:06:38
Myslím, že ICQ, jako Livehelp se využívat nesmíš. Nejlepší je e-mail, volání leda bezplatné. :)
10. 2. 2010 19:06:38
https://webtrh.cz/diskuse/zavolejte-napiste-aneb-podpora-na-telefonu-ci-icq/#reply455890
spectrus
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
10. 2. 2010 19:36:09
ja akurat idem spustat shop:
podpora email, akurat tak telefonicka objednavka pre tych co nevedia objednavat a mozno by inak ani neobjednavali
10. 2. 2010 19:36:09
https://webtrh.cz/diskuse/zavolejte-napiste-aneb-podpora-na-telefonu-ci-icq/#reply455889
Jakub Stacho
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
10. 2. 2010 19:40:55
Ono dost záleží na tom, jaké služby chceš poskytovat... Někde je telefon nutnost, jinde sebevražda.
10. 2. 2010 19:40:55
https://webtrh.cz/diskuse/zavolejte-napiste-aneb-podpora-na-telefonu-ci-icq/#reply455888
Stepan L.
verified
rating uzivatele
(60 hodnocení)
10. 2. 2010 19:41:44
Tak hodně dnešních eshopů používá ICQ... ikdyž to nesmí _)
10. 2. 2010 19:41:44
https://webtrh.cz/diskuse/zavolejte-napiste-aneb-podpora-na-telefonu-ci-icq/#reply455887
Patrik
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
10. 2. 2010 20:05:40
Zo skusenosti .. ked som robil webhosting, podpora bola roznoroda .. telefon, mail, icq, msn, jabber, skype, livezilla .. najviac je vyuzivane IM .. nakolko je to asi najrychlejsie a ludia hned napisu co treba a maju okamzitu odpoved .. cim viac moznosti je, tym lepsie .. to je jasne
edit: zaujimave je, ze napriklad ja som nikdy nevyuzil telefon ked som potreboval nieco ohladom housingu .. aj ked server ostal nedostupny, riesil som to mailom. Odpoved bola vzdy okamzita, takze volat bolo zbytocne. A predsa len, ked je nejaky technik zaneprazdneny a zavola mu clovek (predpokladam, ze si na to asi sam), moze sa stat, ze zabudne detaily alebo na to uplne zabudne .. e-mail ma aspon stale k dispozicii ..
10. 2. 2010 20:05:40
https://webtrh.cz/diskuse/zavolejte-napiste-aneb-podpora-na-telefonu-ci-icq/#reply455885
Robert Vítek
verified
rating uzivatele
10. 2. 2010 22:17:53
Myslím že telefon je nutnost - určitě bych kontakt na sebe dal. Vím jak mě štve, že třeba na aukru mají jen podporu na mailu... nevzbuzuje to ve mě důvěru, když to na eshopu není.
S ICQ problém nemám - přijde mi to fajn, když člověk brouzdá a chce se rovnou na něco zeptat.
10. 2. 2010 22:17:53
https://webtrh.cz/diskuse/zavolejte-napiste-aneb-podpora-na-telefonu-ci-icq/#reply455884
enodis
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
10. 2. 2010 22:26:48
Tak jde mi o podporu u e-shopu, ... Jde o to, že to plánuji jako vedlejšák při zaměstnání, takže na icq nebo mailu být pořád nemůžu, respektive bych musel pořídit nějakej dobrej mobil, třeba HTC HD2 s internetem a já potřebuju vědět co se mi vyplatí víc, ... Investovat do toho a ve výsledku ušetřit nebo se to nevyplatí a raději volat?
Protože na potvrzení objednávky plánuji volat... Ať už kvůli ověření pro sebe, tak pro budování vztahu se zákazníky což považuji za nejdůležitější věc pro to, aby mě daná osoba doporučila dále a nebo se s příštím nákupem znovu vrátila ke mně.
Popravdě mi pro tohle jako nejvhodnější připadá telefon + e-mail a a Skype/ICQ mi připadají jako "zbytečné přehánění" se kterým bych honil vodu a přitom by to neplnilo to co by očekával zákazník, protože u e-mailu nikdo nečeká odpověď do pár sekund.
10. 2. 2010 22:26:48
https://webtrh.cz/diskuse/zavolejte-napiste-aneb-podpora-na-telefonu-ci-icq/#reply455883
Robert Vítek
verified
rating uzivatele
10. 2. 2010 23:34:36
Ano to je dobrý přístup - osobně taky volám na potvrzení objednávky - lidi jsou docela rádi. ICQ jsem z podobného důvodu jako máš ty, jsem u sebe taky nezvolil. Telefonických dotazů bych se moc nebál - záleží asi na sortimentu, ale nám lidi zavolali s dotazem na zboží asi dvakrát, jinak píšou mailem...
10. 2. 2010 23:34:36
https://webtrh.cz/diskuse/zavolejte-napiste-aneb-podpora-na-telefonu-ci-icq/#reply455882
Petr Široký
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
11. 2. 2010 00:00:37
U e-shopu jako zákazník považuji telefon za nutnost. Nemám zájem čekat, že mi za pár dní oznámí, že věc, co jsem si objednal, nemají. A aktivitu ze strany e-shopu přes telefon také vítám.
S icq či vůbec live chatem mám negativní zkušenosti, vždy se mi zdá, že dotyčný pracovník u toho buď spí, nebo mluví s deseti dalšími lidmi najednou (tomu odpovídá rychlost odpovědí a povědomí o tom, co řešíme...).
11. 2. 2010 00:00:37
https://webtrh.cz/diskuse/zavolejte-napiste-aneb-podpora-na-telefonu-ci-icq/#reply455881
donchuan
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
11. 2. 2010 10:24:35
Nedávno sem na e-shopu v Číně viděl online chat, nevíte někdo kde to stahnout free?
11. 2. 2010 10:24:35
https://webtrh.cz/diskuse/zavolejte-napiste-aneb-podpora-na-telefonu-ci-icq/#reply455880
http://livezilla.net je nejlepší free online chat
11. 2. 2010 10:31:14
https://webtrh.cz/diskuse/zavolejte-napiste-aneb-podpora-na-telefonu-ci-icq/#reply455879
Karel Kohout
verified
rating uzivatele
(10 hodnocení)
11. 2. 2010 11:05:49
Až na výjimky bych dával email a telefon (a podle mě nezáleží na oboru). Telefon lidi používají na důležitější problémy nebo pokud se jim nechce psát email (a volají tobě, takže zváží, jestli se jim hovor vyplatí), email nutí sepsat souvislý text.
Na ICQ/Skype tě budou otravovat akorát děti. ICQ tě na rozdíl od emailu nenutí psát souvislý text, který má hlavu a patu, je pomalejší než telefon a jde přes něj řešit problémy jen "lineárně".
Možná ještě Skype, pokud jde omezit jen na hovory.
11. 2. 2010 11:05:49
https://webtrh.cz/diskuse/zavolejte-napiste-aneb-podpora-na-telefonu-ci-icq/#reply455878
Roman Klein
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
12. 2. 2010 11:14:16
Pokud používáš icq k firemní/komerční komunikaci tak tím porušuješ licenci (kterou by bylo vhodné si přečíst). Tudíž raději volím jako komunikační kanál pro zákazníky telefon, email nebo kontaktní formulář na webu.
12. 2. 2010 11:14:16
https://webtrh.cz/diskuse/zavolejte-napiste-aneb-podpora-na-telefonu-ci-icq/#reply455877
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit