Zadejte hledaný výraz...

Závislost konverzního poměru na rychlosti odeslání – případová studie?

beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
31. 5. 2016 11:29:02
Zdravím, hledal jsem nějaké případové studie a nikde jsem nenašel. Měřil to někdy někdo z vás, závislost konverzního poměru na průměrné době dodání? Vzhledem k tomu, že se to týká až vracejících se zákazníků, předpokládám, že měření bude probíhat na kvartální bázi, tudíž chce to historii. Fakt by mě zajímalo, jaký má smysl zrychlit dobu dodání např. o 1 den, popř. zda by mělo smysl odstěhovat eshop někam k depu.
Beraniste
31. 5. 2016 11:29:02
https://webtrh.cz/diskuse/zavislost-konverzniho-pomeru-na-rychlosti-odeslani-pripadova-studie#reply1199143
Jan Kovanda
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
31. 5. 2016 12:12:48
Určitě záleží na zboží. U potravin může mít vliv na konverzi rychlejší doručení i v řádu hodin. Ale například u nové televize raději zvolím prodejce, který má cenu i o 100 Kč nižší, než toho, kdo mi jí doručí o den dříve.
31. 5. 2016 12:12:48
https://webtrh.cz/diskuse/zavislost-konverzniho-pomeru-na-rychlosti-odeslani-pripadova-studie#reply1199142
Salamman
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
31. 5. 2016 12:25:31
Napsal beraniste;1295831
Zdravím, hledal jsem nějaké případové studie a nikde jsem nenašel. Měřil to někdy někdo z vás, závislost konverzního poměru na průměrné době dodání? Vzhledem k tomu, že se to týká až vracejících se zákazníků, předpokládám, že měření bude probíhat na kvartální bázi, tudíž chce to historii. Fakt by mě zajímalo, jaký má smysl zrychlit dobu dodání např. o 1 den, popř. zda by mělo smysl odstěhovat eshop někam k depu.
Beraniste
Jedna zajímavá statistika klienta...... 90% všech nevyzvednutých zásilek bylo odeslaných v den objednání...... po zrušení okamžité expedice velký propad nevyzvednutých balíků. Obor hadry.
31. 5. 2016 12:25:31
https://webtrh.cz/diskuse/zavislost-konverzniho-pomeru-na-rychlosti-odeslani-pripadova-studie#reply1199141
hor
verified
rating uzivatele
31. 5. 2016 12:30:39
Záleží na oboru. U věcí "spotřebních" nebo jak to nazvat - např. jídlo, tonery, obaly, a nevím co ještě, co potřebuje kupující ideálně hned, to má vliv zcela zásadní.
31. 5. 2016 12:30:39
https://webtrh.cz/diskuse/zavislost-konverzniho-pomeru-na-rychlosti-odeslani-pripadova-studie#reply1199140
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
31. 5. 2016 14:16:30
Neplácat, podkládat čísly :-)
31. 5. 2016 14:16:30
https://webtrh.cz/diskuse/zavislost-konverzniho-pomeru-na-rychlosti-odeslani-pripadova-studie#reply1199139
beraniste: rep+
čísla dělaj prachy :-)
31. 5. 2016 14:25:11
https://webtrh.cz/diskuse/zavislost-konverzniho-pomeru-na-rychlosti-odeslani-pripadova-studie#reply1199138
Jan Kovanda
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
31. 5. 2016 14:51:29
Kdybys specifikoval o jaký obor jde, tak ti mohou lidé alespoň říci něco ze své zkušenosti. Takhle je to jak dotaz ve stylu "Jaké máte nyní zisky na e-shopu?".
Jinak pochybuji, že nějaká studie (veřejně přístupná) na toto téma existuje. Maximálně na to udělal nějaký student seminárku, která je beztak informačně bezcenná.
Já bych třeba zas hrozně rád znal faktory, které ovlivňují nákupní chování. Jako například že produkt, který za celý rok neprodáš ani jeden, si náhle ve stejný den objedná 5 lidí. Taková studie ale asi také neexistuje. Nebo alespoň není zveřejněna.
31. 5. 2016 14:51:29
https://webtrh.cz/diskuse/zavislost-konverzniho-pomeru-na-rychlosti-odeslani-pripadova-studie#reply1199137
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
31. 5. 2016 15:07:38
Jj, to by mě také zajímalo :-)
31. 5. 2016 15:07:38
https://webtrh.cz/diskuse/zavislost-konverzniho-pomeru-na-rychlosti-odeslani-pripadova-studie#reply1199136
hor
verified
rating uzivatele
31. 5. 2016 15:33:57
Napsal Comanch;1295887
Jako například že produkt, který za celý rok neprodáš ani jeden, si náhle ve stejný den objedná 5 lidí
To asi ani žádné logické (nebo vědecké) vysvětlení nemá. Stejně jako když stabilně dobře prodávaného produktu nakoupím do foroty X beden a najednou se stane beznadějným ležákem :-)
31. 5. 2016 15:33:57
https://webtrh.cz/diskuse/zavislost-konverzniho-pomeru-na-rychlosti-odeslani-pripadova-studie#reply1199135
marat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
31. 5. 2016 16:01:57
Podle mě, je rychlost dodání taková klasická marketingová kravina. Existuje určité procento vyšinutých jedinců, co si měří dobu dodání stopkami a když zboží nepřijde v limitu, tak sednou k PC a zvrací na daný eshop negativní "recenze", kde se dá. A samozdřejmě zboží nepřeberou.
Je jasný, že když si někdo objedná rohlíky, že je asi nechce dostat za tři dny, ale u všeho ostatního je to šumák, pokud to eshop neodešle za týden.
Stačí si udělat statistiku u dobírek nebo kurýrů. Kolik lidí si vyzvedne Balík do ruky opravdu druhý den? 10-20%? 4-5 dnů je průměr. Kurýři taky nemají moc velkou úspěšnost na první rozvoz. Kdo chce zboží okamžitě, tak neobjedná přes eshop, ale jde do obchodu.
Mimochodem beraniste, máš vůbec kamenou prodejnu? Já byl v týdnu v Petcentru v Kladně,dopoledne, nákupák skoro pustej a ty holky tam nestačili markovat. Lidi sypou do psů strašný prachy...oboječek s kamínkama za 500Kč, kapičky na klíšťata za 900Kč, ty musí vydělávat víc jak pumpa na D1. :)
31. 5. 2016 16:01:57
https://webtrh.cz/diskuse/zavislost-konverzniho-pomeru-na-rychlosti-odeslani-pripadova-studie#reply1199134
Luděk Kvapil
verified
rating uzivatele
31. 5. 2016 16:15:06
Můžu potvrdit, že zboží skladem má větší konverzní poměr,což souvisí i s tou dobou dodání. Žádnou studii ovšem na toto téma neznám...
31. 5. 2016 16:15:06
https://webtrh.cz/diskuse/zavislost-konverzniho-pomeru-na-rychlosti-odeslani-pripadova-studie#reply1199133
davidof
verified
rating uzivatele
31. 5. 2016 16:21:55
Vliv to má. Když jsme posunuli dodání ze 2-3 na 1-2, s tím že expedujeme ten den objednávky přijaté do 17 hodin, tak to šlo od té doby o stabilních cca 10% nahoru.
Jelikož už fungujeme na nějaké zaběhnuté bázi léta a nijak už nerosteme ani neklesáme, přičítám tomu jednoznačně nejzásadnější podíl.
Nedokážu to zhodnotit v rámci konverzního poměru u vracejících....ale určitě to logicky nemůže uškodit a naopak to jistě "něco" přidá....
31. 5. 2016 16:21:55
https://webtrh.cz/diskuse/zavislost-konverzniho-pomeru-na-rychlosti-odeslani-pripadova-studie#reply1199132
igor
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
31. 5. 2016 16:41:30
Napsal davidof;1295927
...cca 10% nahoru...
Nebude to v ramci statistickej chyby? Bolo to "ceteris paribus"? A nakoniec: niekedy korelacia fakt nie je kauzalita...
31. 5. 2016 16:41:30
https://webtrh.cz/diskuse/zavislost-konverzniho-pomeru-na-rychlosti-odeslani-pripadova-studie#reply1199131
Itchy
verified
rating uzivatele
31. 5. 2016 16:59:51
Je jasný, že když si někdo objedná rohlíky, že je asi nechce dostat za tři dny, ale u všeho ostatního je to šumák, pokud to eshop neodešle za týden
To je naprosty nesmysl. Osobne za zbozi, pokud to jde, platim online kartou a ocekavam, ze mi prodavajici toto zbozi zasle co nejrychleji, idealne ze jej odesle jeste v den objednani. Nevim proc bych mel cekat az se prodavajici "uraci" zajit na postu, kdy ja mu zaplatil predem. Stejne tak je naprosto nechutna taktika psat, ze je zbozi skladem, kdyz ve skutecnosti skladem je, ale nikoli u prodejce, ale treba u distributora v Nemecku!
To same pokud uvedu, ze zbozi dodam do druheho dne a dodam ho az treti den, tak ja jako zakaznik, ktery to dane zbozi druhy den potrebuje, si jej treba objednam jinde za drazsi cenu a rovnou osobne vyzvednu. A to od vas, ktere prijde treti den, neprevezmu, protoze jste nesplnil svou cast dohody a tou dobou uz mi je uplne k nicemu.
Ale opravdu nejsem idiot, co ceka u branky se stopkama na poslicka z PPL, ale to zbozi treba potrebuju na realizaci sve zakazky, kterou chce zakaznik vyridit do druheho dne a tezko mu muzu rict, ze je uplne sumak, kdy to bude mit hotovy...
Takze ano, zrychleni doruceni ma vliv na konverzi a nedodrzeni tohoto casu ma obrovsky negativni vliv na konverzi budouci.
31. 5. 2016 16:59:51
https://webtrh.cz/diskuse/zavislost-konverzniho-pomeru-na-rychlosti-odeslani-pripadova-studie#reply1199130
davidof
verified
rating uzivatele
31. 5. 2016 17:24:28
Napsal Itchy;1295946
To je naprosty nesmysl. Osobne za zbozi, pokud to jde, platim online kartou a ocekavam, ze mi prodavajici toto zbozi zasle co nejrychleji, idealne ze jej odesle jeste v den objednani. Nevim proc bych mel cekat az se prodavajici "uraci" zajit na postu, kdy ja mu zaplatil predem. Stejne tak je naprosto nechutna taktika psat, ze je zbozi skladem, kdyz ve skutecnosti skladem je, ale nikoli u prodejce, ale treba u distributora v Nemecku!
To same pokud uvedu, ze zbozi dodam do druheho dne a dodam ho az treti den, tak ja jako zakaznik, ktery to dane zbozi druhy den potrebuje, si jej treba objednam jinde za drazsi cenu a rovnou osobne vyzvednu. A to od vas, ktere prijde treti den, neprevezmu, protoze jste nesplnil svou cast dohody a tou dobou uz mi je uplne k nicemu.
Ale opravdu nejsem idiot, co ceka u branky se stopkama na poslicka z PPL, ale to zbozi treba potrebuju na realizaci sve zakazky, kterou chce zakaznik vyridit do druheho dne a tezko mu muzu rict, ze je uplne sumak, kdy to bude mit hotovy...
Takze ano, zrychleni doruceni ma vliv na konverzi a nedodrzeni tohoto casu ma obrovsky negativni vliv na konverzi budouci.
Tak tak, pokud zákazník zakoupené zboží potřebuje třeba jako dárek maximálně na pozítří, za předpokladu uvedené dostupnosti a dodání , tak rozdíl mezi 2 a 3 dny určitě není"šumák" :-)
A zákazník kupující něco jako dárek a spěchající na to rozhodně není žádná rarita.
31. 5. 2016 17:24:28
https://webtrh.cz/diskuse/zavislost-konverzniho-pomeru-na-rychlosti-odeslani-pripadova-studie#reply1199129
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit