Zadejte hledaný výraz...

Závislost konverzního poměru na počtu kvalitních fotek k produktu

Mirek
verified
rating uzivatele
(61 hodnocení)
17. 6. 2016 12:25:49
Takové komory jsou, ale stejného vysledku nedosáhneš u všeho. Úplná automatika to nebude nikdy. Jinak jsem si tím totožným prošel před lety také. Prodával jsem rukodělné výrobky a tudíž na nějaké fotky od "dodavatele" jsem mohl zapomenout. Výchozí stav jsem měl podobný, ke všemu jsem si udělal jednu fotku. Nicméně časem sem seznal že to chce něco více a přemýšlel jsem jaký by byl optimální počet. Nafotil jsem cca 50 výrobků a dal k nim jednoduché počítadlo shlednutí a zhruba za měsíc si to prošel a vyhodnotil. Fotek jsem měl cca 8-12 dle výrobku ke každému druhu. Nejvíce se dívalo na hlavní fotku, ta skutečně prodává a pak slušný počet shlédnutí byl vždy u druhé a třetí fotky. Následně to šlo razatně dolu. Sice každá fotka měla několik desítek shlédnutí, ale pouze minimum lidí kouká na 4 až x tou fotku. Takže jestli ti to pomůže tak to bylo takto. Ještě jeden poznatek, docela pomohlo točit produktová videa. Na to jsem měl příznivé ohlasy a to se nejednalo o nějaké sotisfikované videa, jen cca 30 sec na otočném podstavci a co bylo velké tak na takovém stojanu. Na nějaké super videa nebyl čas :-)
17. 6. 2016 12:25:49
https://webtrh.cz/diskuse/zavislost-konverzniho-pomeru-na-poctu-kvalitnich-fotek-k-produktu/strana/2#reply1202425
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit