Zadejte hledaný výraz...

Zaujímavá situácia-zaujímavý zákazník

Zdravím.
Stala sa mi taká vec, čo sa len tak nestáva.
Jeden nemenovaný zákazník si z môjho obchodu objednal 3 tričká v XXL veľkostiach. Na sklade som mal 2 tričká XXL, ale to tretie číslo som mal len XL, tak som mu napísal, či má záujem o jedno XL namiesto XXL.
Zákazník odpísal, že mu mám teda poslať 2x XXL a 1x XL. Upravil som mu objednávku, dorazilo mu potvrdenie a zákazník objednávku potvrdil.
Dva týždne aj niečo balík prišiel naspäť s dôvodom adresát neprevzal balík v stanovenom termíne... Balík som si prebral naspäť a píšem tomu zákazníkovi, prečo balík neprebral, keď mi objednávku potvrdil + cez mail si vymenil veľkosť.
Na tento mail mi prišla odpoveď, že tričká prebral, že sa mu páčia a je s nimi veľmi spokojný.
Vôbec som nepochopil, prečo si vymyslel, že to prebral. To ho nenapadlo, že ten balík mi príde naspäť ? :)
---------- Post was amended at 23:05 ----------
Omylom som to hodil do kritiky e-shopov. Presuňte to prosím Vás do zaujímavé príhody z provozovania e-shopu.
Díky.
31. 10. 2009 23:02:18
https://webtrh.cz/diskuse/zaujimava-situacia-zaujimavy-zakaznik#reply396097
Pavel Ondřej
verified
rating uzivatele
(8 hodnocení)
31. 10. 2009 23:52:28
Mozna jen nakoupil jeste u jineho eshopu?:)
31. 10. 2009 23:52:28
https://webtrh.cz/diskuse/zaujimava-situacia-zaujimavy-zakaznik#reply396096
Petr Soukup
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
1. 11. 2009 00:25:32
To vypadá na klasické poštovní závody
1. 11. 2009 00:25:32
https://webtrh.cz/diskuse/zaujimava-situacia-zaujimavy-zakaznik#reply396095
Santhew
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
1. 11. 2009 23:26:15
Stalo se mi něco podobného. Klientovi jsem napsal proč balík nepřevzal a on mi odpověděl, že převzal a že je spokojen. Já to nedokázal pochopit a on mi poslal i fotky s předmětem, což mě opravdu dorazilo :D Poté jsem zjistil, že jsem kontaktoval uplně jiného zákazníka.
1. 11. 2009 23:26:15
https://webtrh.cz/diskuse/zaujimava-situacia-zaujimavy-zakaznik#reply396094
dave67
verified
rating uzivatele
1. 11. 2009 23:35:53
Me se objevili ted dva zakaznici, co stornovali objednavku z duvodu, ze nebyla dorucena do 24 hodin. Pritom u kazdyho zbozi je uvedeny pocet dni. Jen si panove precetli, ze dopravce doruci balik do 24 hodin a uz si mysli, ze mame v zadku vrtulu :D
1. 11. 2009 23:35:53
https://webtrh.cz/diskuse/zaujimava-situacia-zaujimavy-zakaznik#reply396093
liboo
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
1. 11. 2009 23:55:16
Napsal Santhew;388413
Stalo se mi něco podobného. Klientovi jsem napsal proč balík nepřevzal a on mi odpověděl, že převzal a že je spokojen. Já to nedokázal pochopit a on mi poslal i fotky s předmětem, což mě opravdu dorazilo :D Poté jsem zjistil, že jsem kontaktoval uplně jiného zákazníka.
:D toto stalo zato
1. 11. 2009 23:55:16
https://webtrh.cz/diskuse/zaujimava-situacia-zaujimavy-zakaznik#reply396092
dng
verified
rating uzivatele
3. 11. 2009 20:14:41
Napsal dave67;388417
Me se objevili ted dva zakaznici, co stornovali objednavku z duvodu, ze nebyla dorucena do 24 hodin. Pritom u kazdyho zbozi je uvedeny pocet dni. Jen si panove precetli, ze dopravce doruci balik do 24 hodin a uz si mysli, ze mame v zadku vrtulu :D
koukam, ze zakaznici jsou cim dal tim vic rozmazleny...:-)
3. 11. 2009 20:14:41
https://webtrh.cz/diskuse/zaujimava-situacia-zaujimavy-zakaznik#reply396091
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit