Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Zásilkovna reklamace – zkušenosti

weblevne
verified
rating uzivatele
6. 11. 2020 16:15:35
Co se pošty týká, vím jak to tam chodí, pracuji tam jako řidič na naklaďáku na oblastní přepravní síti. Možná Vás to překvapí, ale nikdo nechce zásilku rozbít, je s tím pak opruz, žere to čas, proč si dělat potíže a tím myslím od nás řidíčů až po posledního rampaře. Když se něco rozbije, je to v 95% procentech tím jak je balík zabalený. Někdy se fakt dívím, co si lidi myslí, že si snad dám balík vedle sebe do auta? Ono jde i o to jak to člověk pošle, myslím rychlost doručení. Často se šetří na formě doručení a hodně. hodně na tom jak je balík zabalený. Ano, někdy se stane, nebrzdí klec a ta něco poškodí, to je fakt. Ale to je minimum, ale znáte to náhoda je ludra. Teď je vše zavřený a u nás v Brně je SPU a depa zavalený a stíhá se. Věřte mi, že je tolik práce, že si borci davají bacha, něco rozbiješ - sepisuješ - platíš. A to nechceš. Pokud Vás zajímá jak to u nás chodí, ptejte se :-)
6. 11. 2020 16:15:35
https://webtrh.cz/diskuse/zasilkovna-reklamace-zkusenosti/strana/2/#reply1468034
uzivatel9
verified
rating uzivatele
15. 11. 2020 13:08:44
Ja len nerozumiem, preco sa v takychto pripadoch ludia stazuju na prepravcu. Ved je logicke, ze pocas prepravy sa s balikom nebude zachadzat v rukavickach. Podstatou problemu je predsa to, ze odosielatel ho nedostatocne zabalil/pouzil nevhodnu vypln,... .
15. 11. 2020 13:08:44
https://webtrh.cz/diskuse/zasilkovna-reklamace-zkusenosti/strana/2/#reply1468033
lada1979
verified
rating uzivatele
15. 11. 2020 14:43:16
uzivatel9: Přečti si obchodní podmínky přepravců a dej si schůzku v obchoďákem, toto ti nikdo neřekne, nanejvýš se chlubí, že vše se dělá ručně a nikdo nikde nic nehází a když tak to zaplatí. A já dnes u reklamací pouze slýchávám, že dělají s lidmi, kteří tam jsou vůbec ochotni dělat. V globále dopravci chtějí aby balení a obal unesly váhu pěti stejných balení a nebo vydrželi pád okolo 1,5m. Můžeš mi vysvětlit jak mohu ovlivnit balením a výplní, že na můj jednokilový balíček spadne bedna co má 30kg a nebo že spadne z pod plachty kamionu, což je přes dva metry a pokud až na zem tak z 3,5 a nebo metrákový chlap po tom i chodí. A nebo jak se může stát, že u 30 kg bedny se kterou asi ani nejde házet a uvnitř při nepoškozeném obalu je vše urvané ze šroubů? Ano může se stát i že ve skladu to spadlo z regálu a někdo to poslal. A nebo jak mám zabalit balík se kterým háže 5 metrů neboť nikdo je přece nebude nosit od pásu k autu a nebo dopředu v autě. Jsou věci co jsou tak titěrné at již připájené kapkou cínu nebo přilepené lepidlem co se sotva vleze na špičku špendlíku a to nevydrží žádný větší náraz. Další věc je třeba v zimě, kdy zboží co by ani nemělo projít mrazem patřičně na kamionech či ve vlaku vymrzne a tím se stane křehkým, což taky nikoho nezajímá. Mám tu zboží co ani jednou nepřišlo nerozbité pokud to posílali v balících, pak to začali posílat na paletě, tak se to rozpadalo až od nás k zákazníkovi a museli jsme to přestat posílat nebo i prodávat.Zvláštní, že z Asie nebo Ameriky to dojde bez poškození a 10 km do sousedního města ne. Tímto samozřejmě nechci tvrdit, že všichni hází s balíky, ale občas se to stane a na druhou stranu zase ne každý odesílat balí tak špatně aby to nepřežilo. Jinak jako vtip jsme před lety všem přepravců ukazovali jak balíme a na důkaz kvality balení jsme to potom hodili ze střechy z 5 metrů na beton a přežilo všechno:)
Samozřejmě z globálního pohledu je poměr absolutního počtu přepravených balíků a počtu rozbitých 0,000..... Na druhou stranu to zase nebude tak málo ve finančním vyjádření, když dopravci se vlastně zbavují prakticky veškeré své odpovědnosti a asi ví proč. Když jsem ještě jezdil na depo, tak tam měli několik kontejnerů, kam se házely rozbité zásilky, takže se není co divit, že i pojištovna si to nechala dobře zaplatit. Jinak samozřejmě je rozhodnutím každého odesílatele jak s rozbitým zbožím pracuje, my to už několik let dáváme do ceny, ale chápu, že pro malý shop s malou marží je rozbití něčeho drahého skoro likvidační a někomu velkému to ani až tak nemusí vadit.
15. 11. 2020 14:43:16
https://webtrh.cz/diskuse/zasilkovna-reklamace-zkusenosti/strana/2/#reply1468032
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit