Zadejte hledaný výraz...

Zásilka se skrytou vadou – Česká pošta

Jakub Kočí
verified
rating uzivatele
(35 hodnocení)
7. 10. 2011 16:04:26
Dobrý den,
chtěl bych se vás zeptat, jak řešíte následující situaci.
Zákazník převezme od ČP neporušenou zásilku. Poté ji rozbalí a zjistí, že zboží je poškozené. Přebranou zásilku se skrytou vadou musí reklamovat zákazník a to nejlépe na své poště do 2 pracovních dnů a sepíšou reklamační protokol. To je mi jasné. Ale teď..
Ale co se děje potom? Pokud pošta reklamaci uzná, předpokládám, že náhradu škody dostane zákazník, protože zásilku zaplatil.
Dozvíme se od ČP výsledek reklamace?
Děkuji za případné užitečné odpovědi ;)
7. 10. 2011 16:04:26
https://webtrh.cz/diskuse/zasilka-se-skrytou-vadou-ceska-posta#reply685102
Tomáš Rous
verified
rating uzivatele
7. 10. 2011 17:24:44
Myslím si, že budete muset provést reklamaci vy, jako odesílatel a vyřídit si s poštou veškeré formality, stejně tak dostanete od pošty náhradu škody (vy platíte poště za službu /zákazník platil poštovné vám/, tzn. je logické, že vy jste zákazníkem pošty, ne ten konečný příjemce (zákazník).
7. 10. 2011 17:24:44
https://webtrh.cz/diskuse/zasilka-se-skrytou-vadou-ceska-posta#reply685101
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit