Zadejte hledaný výraz...

Zaplatil jsem, ale zboží nikde (UK eshop)

V anglickým eshopu jsem si vybral zboží (cena cca 2 500 Kč), přes PAYPAL zaplatil (poslední mejl od prodejce byl ten, že pro mezinárodní obchody akceptují pouze PAYPAL) a čekal jsem. Platba nebyla klasická, ale přes kreditku.
Od té doby uběhl měsíc a nic. Na mejly neodpovídají, balík nikde, zboží už je vyprodané.
Má někdo zkušenost? Dá se to vůbec nějak řešit? :)
28. 11. 2009 22:53:51
https://webtrh.cz/diskuse/zaplatil-jsem-ale-zbozi-nikde-uk-eshop/#reply411181
easton18
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
28. 11. 2009 23:21:39
myslim ze by sa to dalo refundovat cez paypal
28. 11. 2009 23:21:39
https://webtrh.cz/diskuse/zaplatil-jsem-ale-zbozi-nikde-uk-eshop/#reply411180
Martin Klíma
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
29. 11. 2009 00:21:36
Pokud neodpovídá zkus se ihned obrátit s reklamací přímo na paypal. To by mohlo vrátit peníze zpátky na účet, ale ještě zkus tam brnknout - 0208 313 3489 procvičíš si angličtinu..
P.S. nazev topicu se dá i editovat, těd to vypadá jak když to psala cvičená opice...
29. 11. 2009 00:21:36
https://webtrh.cz/diskuse/zaplatil-jsem-ale-zbozi-nikde-uk-eshop/#reply411179
Napsal Pooky;405006
.
P.S. nazev topicu se dá i editovat, těd to vypadá jak když to psala cvičená opice...
Super, to jsem netušil, díky.
Reklamaci zkusím.
29. 11. 2009 00:45:14
https://webtrh.cz/diskuse/zaplatil-jsem-ale-zbozi-nikde-uk-eshop/#reply411178
Santhew
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
29. 11. 2009 00:59:10
Potom napiš, jak to s to reklamací dopadlo. Před měsícem jsem řešil podobný problém a nakonec jsem to vzdal. Jednalo se asi o 1800 Kč.
29. 11. 2009 00:59:10
https://webtrh.cz/diskuse/zaplatil-jsem-ale-zbozi-nikde-uk-eshop/#reply411177
PayPal po dodani email komunikacie a pripadne dalsich veci vrati platbu.
29. 11. 2009 02:09:42
https://webtrh.cz/diskuse/zaplatil-jsem-ale-zbozi-nikde-uk-eshop/#reply411176
Tak jsem napsal pár urgujcích mejlů eshopu, pak reklamační na PAYPAL, uvidíme, dám pak vědět.
29. 11. 2009 10:28:20
https://webtrh.cz/diskuse/zaplatil-jsem-ale-zbozi-nikde-uk-eshop/#reply411175
Michal Feltl
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
29. 11. 2009 10:57:40
Já mám špatnou zkušenosti s Čínou, nepojistil jsem si balík a nedorazil... 6000Kč.
29. 11. 2009 10:57:40
https://webtrh.cz/diskuse/zaplatil-jsem-ale-zbozi-nikde-uk-eshop/#reply411174
meo
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
29. 11. 2009 12:33:24
Já mám taky špatnou zkušenost s čínou, kupoval jsem tam mp3 od jednoho prodejce a první 3 objednávky OK a pak 4. objednávka za 10k Kč a do teď mi nic nepřišlo a prodejce samozřejmě nekomunikuje. Platil jsem to přes paypal, ale neměl jsem síly na to, abych jim vysvětloval co se mi stalo a že chci vrátit peníze. Pak dej vědět co zabralo, aby ti ty peníze vrátili.
29. 11. 2009 12:33:24
https://webtrh.cz/diskuse/zaplatil-jsem-ale-zbozi-nikde-uk-eshop/#reply411173
Tak nakonec mám prd, PAYPAL vůbec nekomunikuje, už sem se rozloučil s penězi i botami, ruce pryč od amenshoes! :)
31. 12. 2009 22:17:13
https://webtrh.cz/diskuse/zaplatil-jsem-ale-zbozi-nikde-uk-eshop/#reply411172
milan
verified
rating uzivatele
1. 1. 2010 08:27:55
Ježišmarja, PayPalu není třeba volat ani psát maily. Pěkně v rozhraní jít do "Resolution Center", naklikat novou "dispute", popsat co se stalo a pokud se prodejce neprobudí, tak eskalovat na "claim". Když se dodrží lhůty (první lhůta tuším 45 dní od zaplacení) a prodejce neprokáže dodání zboží, tak jsou peníze automaticky zpátky!
Jen se zeptejte prodávajících, jak se této možnosti zoufale bojí! Prodejce je u PayPalu v těžké nevýhodě a kupující má v ruce všechny trumfy. Prodejci totiž vysoký počet reklamací může způsobit nejen blokování peněz, ale i zrušení účtu s celým zůstatkem.
Navíc u plateb kreditkou jde udělat i "chargeback" v bance, nezávisle na PayPalu.
Tak lidi nebuďte líní a nenechte se odírat, když máte v ruce možnosti, které jsou v civilizovaném světě zcela normální. To není jak když vám ukradnou auto v ČR a všichni na vás kašlou. V cizině není standard, aby se lidi okrádali a nešlo s tím nic dělat. Tam vždy pouze prodejce tahá za kratší konec.
1. 1. 2010 08:27:55
https://webtrh.cz/diskuse/zaplatil-jsem-ale-zbozi-nikde-uk-eshop/#reply411171
Doomm
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
1. 1. 2010 09:07:58
Napsal milan;425065
Ježišmarja, PayPalu není třeba volat ani psát maily. Pěkně v rozhraní jít do "Resolution Center", naklikat novou "dispute", popsat co se stalo a pokud se prodejce neprobudí, tak eskalovat na "claim". Když se dodrží lhůty (první lhůta tuším 45 dní od zaplacení) a prodejce neprokáže dodání zboží, tak jsou peníze automaticky zpátky!
Jen se zeptejte prodávajících, jak se této možnosti zoufale bojí! Prodejce je u PayPalu v těžké nevýhodě a kupující má v ruce všechny trumfy. Prodejci totiž vysoký počet reklamací může způsobit nejen blokování peněz, ale i zrušení účtu s celým zůstatkem.
Navíc u plateb kreditkou jde udělat i "chargeback" v bance, nezávisle na PayPalu.
Tak lidi nebuďte líní a nenechte se odírat, když máte v ruce možnosti, které jsou v civilizovaném světě zcela normální. To není jak když vám ukradnou auto v ČR a všichni na vás kašlou. V cizině není standard, aby se lidi okrádali a nešlo s tím nic dělat. Tam vždy pouze prodejce tahá za kratší konec.
svätá pravda. Kupujúci je pri platbe Paypalom chránený ako oko v hlave.
1. 1. 2010 09:07:58
https://webtrh.cz/diskuse/zaplatil-jsem-ale-zbozi-nikde-uk-eshop/#reply411170
Napsal Doomm;425072
svätá pravda. Kupujúci je pri platbe Paypalom chránený ako oko v hlave.
Hezké, ale pouze 45 dní po odeslání platby.
Napsal milan;425065
...a pokud se prodejce neprobudí, tak eskalovat na "claim". Když se dodrží lhůty (první lhůta tuším 45 dní od zaplacení) a prodejce neprokáže dodání zboží, tak jsou peníze automaticky zpátky!
Kde prosím najdu zmiňovaný claim? 45 dní po platbě už je pryč.
1. 1. 2010 11:44:17
https://webtrh.cz/diskuse/zaplatil-jsem-ale-zbozi-nikde-uk-eshop/#reply411169
milan
verified
rating uzivatele
1. 1. 2010 11:57:10
No tak to smůla. Kdo se nestará, ten nemá. Tak snad příště...
1. 1. 2010 11:57:10
https://webtrh.cz/diskuse/zaplatil-jsem-ale-zbozi-nikde-uk-eshop/#reply411168
Milan- píšeš blbosť. Paypal ti nesmie len tak zrušiť účet a samozrejme to ani neurobí.
Pri reklamácií sa všetko preveruje a to, že nejakému decku, čo vlastnilo nelegálnu klikačku, zablokovali účet neznamená, že ho zrušia e-shopu. Predsa len plne legálny e-shop a pochybná klikačka na falošné údaje je rozdiel ;)
Pokiaľ reklamácie objasníš, môžeš ich mať tisíce. Predajcovi stačí, ak ukáže dôkaz, že balík odoslal a má to vyriešené.
Vôbec nie je pravda, že kupujúci je vo výhode. Vo výhode je ten, čo má dôkazy o svojej pravde a obaja ich mať nemôžu.
Keď zákazník nahlási, že mu nič nedošlo, predajca ukáže potvrdenie z pošty a má to vyhrané.
1. 1. 2010 22:21:13
https://webtrh.cz/diskuse/zaplatil-jsem-ale-zbozi-nikde-uk-eshop/#reply411167
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit