Zadejte hledaný výraz...

Zamitnuta reklamace – postovne

darksir
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
20. 5. 2015 15:27:43
Ahoj,
vetsinou to neresim a posilam normalne zpet a zdarma, at to stoji co to stoji. Ale ted tu mam reklamaci zakaznika, kteremu uz nechci venovat ani korunu. Zaslal mi zbozi, ktere je naprosto v poradku a rekalamaci tak zamitam.
Jak je to s postovnym, muzu po nem zadat uhradit postovne zpet k nemu, nebo mu nabidnout prevzeti reklamace v kancelari zdarma? (ma to hodne daleko)
Nerikam, uctovat mu jakekoliv naklady na posouzeni reklamace, ale proste nedoplacet na to, ze si nekdo neumi, nebo nechce precist navod a pak je jeste sprosty.
20. 5. 2015 15:27:43
https://webtrh.cz/diskuse/zamitnuta-reklamace-postovne/#reply1114302
PitiPitiPa
verified
rating uzivatele
20. 5. 2015 15:41:59
reklamaci musíš vyřídit, ať je oprávněná nebo ne, takže poštovné neřeš a zamítnuté mu to pošli zpět i s instrukcema, jak má zboží používat
20. 5. 2015 15:41:59
https://webtrh.cz/diskuse/zamitnuta-reklamace-postovne/#reply1114301
Stepan L.
verified
rating uzivatele
(60 hodnocení)
20. 5. 2015 15:45:05
Pošli mu to a neřeš to, tím že to budeš řešit ztratíš víc času než kdyby jsi dělal něco, co ti zákazníky přinese.
20. 5. 2015 15:45:05
https://webtrh.cz/diskuse/zamitnuta-reklamace-postovne/#reply1114300
Jan
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
20. 5. 2015 15:45:38
Poštovne vždy hradíš směrem k zákazníkovi a zákazník ho hradí směrem k tobě.
20. 5. 2015 15:45:38
https://webtrh.cz/diskuse/zamitnuta-reklamace-postovne/#reply1114299
darksir
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
20. 5. 2015 15:47:25
Aha, takze vyridit musim, abych dostal lhuty 30 dnu. Cili musi mit zakaznik u sebe. To, ze mi tim vznikla skoda muzu vymahat nasledne, je to tak? Takze treba mu zaslat vyzvu k uhrade postovneho. Ale kdybych mu reklamaci neodeslal, muze to byt povazovano za nevyrizenou reklamaci?
Jak je to s tim osobnim prevzetim? Kdyz mu umoznim si ji osobne prevzit, ale on to necha lezet? Kdyz zaslal postou, musim zaslat zase jedine postou?
---------- Příspěvek doplněn 20.05.2015 v 15:48 ----------
Napsal iPekelnik;1196125
Poštovne vždy hradíš směrem k zákazníkovi a zákazník ho hradí směrem k tobě.
No to prave neni uplne pravda. Kdyz je reklamace opravnena, hradim postovne i zakaznikovo - pokud ho samozrejme narokuje.
20. 5. 2015 15:47:25
https://webtrh.cz/diskuse/zamitnuta-reklamace-postovne/#reply1114298
Jan
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
20. 5. 2015 15:49:31
Napsal darksir;1196126
Aha, takze vyridit musim, abych dostal lhuty 30 dnu. Cili musi mit zakaznik u sebe. To, ze mi tim vznikla skoda muzu vymahat nasledne, je to tak? Takze treba mu zaslat vyzvu k uhrade postovneho. Ale kdybych mu reklamaci neodeslal, muze to byt povazovano za nevyrizenou reklamaci?
Jak je to s tim osobnim prevzetim? Kdyz mu umoznim si ji osobne prevzit, ale on to necha lezet? Kdyz zaslal postou, musim zaslat zase jedine postou?
On má ze zákona právo na reklamaci ať už je oprávněná či není, účtovat mu nic nemůžeš. Reklamaci musíš vyřídit do 30 dnů, to ale neznamená, že to do 30 dnů musí mít doma. Dokonce ho nemusíš ani informovat, že je již reklamace vyřízena, ale sluší se to.
---------- Příspěvek doplněn 20.05.2015 v 15:53 ----------
Napsal darksir;1196126
Aha, takze vyridit musim, abych dostal lhuty 30 dnu. Cili musi mit zakaznik u sebe. To, ze mi tim vznikla skoda muzu vymahat nasledne, je to tak? Takze treba mu zaslat vyzvu k uhrade postovneho. Ale kdybych mu reklamaci neodeslal, muze to byt povazovano za nevyrizenou reklamaci?
Jak je to s tim osobnim prevzetim? Kdyz mu umoznim si ji osobne prevzit, ale on to necha lezet? Kdyz zaslal postou, musim zaslat zase jedine postou?
---------- Příspěvek doplněn 20.05.2015 v 15:48 ----------
No to prave neni uplne pravda. Kdyz je reklamace opravnena, hradim postovne i zakaznikovo - pokud ho samozrejme narokuje.
Máš recht, má na to nárok (pokud ho nárokuje a to nejnižší možný způsob), ale v případě neuznáné reklamace by to platit nemělo.
20. 5. 2015 15:49:31
https://webtrh.cz/diskuse/zamitnuta-reklamace-postovne/#reply1114297
darksir
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
20. 5. 2015 15:54:47
iPekelnik : jo, kdyz to posle postou a ja mu to posilam zpet postou, bere se za vyrizenou, kdyz podam na poste zasilku - datum odeslani. Ale mne zajima, kdyz mi to poslal postou, zda muzu chtit, aby si pro to prijel osobne, nebo mu zaslani podminit uhrazenim postovneho - dalo by se vyresit vtipne zaslanim zpet na dobirku - pak by reklamace byla vyrizena, ale on by ji musel prevzit a tim zaplatit naklady na dopravu :-)
Ja bych takovou pakarnu fakt neresil, ale nase komunikace presla do osobnich utoku (i kdyz vsechno funguje a vychazel jsem maximalne vstric) a takovemu .... nebudu jeste paltit postovne, ne? Kor, kdyz vyhrozuje, ze to posle na reklamaci zase :-)
Ale asi nebudu nalivat benzin do ohne, jen mne zajima, jak to je, kdyby opravdu poslal reklamaci znova, to mu uz nauctuju, i kdybych s tim mel stravit pul dne.
20. 5. 2015 15:54:47
https://webtrh.cz/diskuse/zamitnuta-reklamace-postovne/#reply1114296
Jan
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
20. 5. 2015 16:00:57
Napsal darksir;1196130
iPekelnik : jo, kdyz to posle postou a ja mu to posilam zpet postou, bere se za vyrizenou, kdyz podam na poste zasilku - datum odeslani. Ale mne zajima, kdyz mi to poslal postou, zda muzu chtit, aby si pro to prijel osobne, nebo mu zaslani podminit uhrazenim postovneho - dalo by se vyresit vtipne zaslanim zpet na dobirku - pak by reklamace byla vyrizena, ale on by ji musel prevzit a tim zaplatit naklady na dopravu :-)
Ja bych takovou pakarnu fakt neresil, ale nase komunikace presla do osobnich utoku (i kdyz vsechno funguje a vychazel jsem maximalne vstric) a takovemu .... nebudu jeste paltit postovne, ne? Kor, kdyz vyhrozuje, ze to posle na reklamaci zase :-)
Jak už bylo výše řečeno, ono to handrkování fakt nestojí za to, ikdyby jsi nad ním vyzrál, uspokojíš své ego (myšleno v dobrém), ale zabitý čas. Slušně bych mu odpověděl a navíc už nemůže reklamovat zamítlou reklamaci, leda by zase poslal něco jiného. Pak by jsi to musel řešit soudní cestou jako, že tě záměrně poškozuje. To už je lepší mu vrátit prachy ať neotravuje. Někteří lidi jsou "..." víme co :), bohužel. Setkal jsem se s tím u e-shopů, teď dělám v cestovním ruchu a tady jsou i lepší perličky.
20. 5. 2015 16:00:57
https://webtrh.cz/diskuse/zamitnuta-reklamace-postovne/#reply1114295
darksir
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
20. 5. 2015 16:02:25
Tak jasny.. nejhorsi je, ze tahle luza ma i dost casu, takze asi od rana do vecera premejsli jenom nad tim, jak skodit.
20. 5. 2015 16:02:25
https://webtrh.cz/diskuse/zamitnuta-reklamace-postovne/#reply1114294
Napsal iPekelnik;1196128
Dokonce ho nemusíš ani informovat, že je již reklamace vyřízena, ale sluší se to..
Jiz dlouhe roky plati, ze musi.
Česká obchodní inspekce
"O vyřízení reklamace je dle výkladu Ústavního soudu a Nejvyššího soudu povinen podnikatel spotřebitele vyrozumět."
20. 5. 2015 16:05:10
https://webtrh.cz/diskuse/zamitnuta-reklamace-postovne/#reply1114293
Jan
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
20. 5. 2015 16:07:27
Blbé je to, že spotřebitel je chráněné zvíře a prodejce nemůže defakto nic, aby se mu náhodou nic nepřihodilo. Jednou na mě poslal jeden ČOI, že jsem mu napsal, že jsiž objednané zboží za tuto cenu není a nebude. Ano má pravo na to co si obědná, chyba byla, že jsem mu toto napsal. Nabídl jsem mu jiné se slevou (předem neplatil). Kdybych mu po 7 dnech (dodací lhůta) napsal, že zboží nelze dodat v této uvedené dodací lhůtě a proto objednávku jsme nuceni zrušit, bylo by to vše v pořádku dle zákona. Takhle přišla ČOI, idkyž na nic nepřišli, v podstatě mi jen řekli, ať to příště udělám takto a bude vše OK. Dostali 1000,- Kč za výjezd a s úsměvem odjeli. Tak to prostě u nás chodí.
---------- Příspěvek doplněn 20.05.2015 v 16:10 ----------
Napsal Radek O.;1196137
Jiz dlouhe roky plati, ze musi.
Česká obchodní inspekce
"O vyřízení reklamace je dle výkladu Ústavního soudu a Nejvyššího soudu povinen podnikatel spotřebitele vyrozumět."
Ale dlouhé roky to být nemůže :) Ale tak 2 a něco by to mohlo být :)
20. 5. 2015 16:07:27
https://webtrh.cz/diskuse/zamitnuta-reklamace-postovne/#reply1114292
Napsal iPekelnik;1196139
Ale dlouhé roky to být nemůže :) Ale tak 2 a něco by to mohlo být :)
Budu zly :) ale US rozhodl 10.11.2009
20. 5. 2015 20:21:45
https://webtrh.cz/diskuse/zamitnuta-reklamace-postovne/#reply1114291
Jan
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
21. 5. 2015 07:59:36
Napsal Radek O.;1196204
Budu zly :) ale US rozhodl 10.11.2009
Sakra :)
21. 5. 2015 07:59:36
https://webtrh.cz/diskuse/zamitnuta-reklamace-postovne/#reply1114290
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit