Zadejte hledaný výraz...

Založit vlastní call centrum ?

Lukas MH
verified
rating uzivatele
13. 6. 2013 15:58:06
Dobrý den webtržníci,
Co si myslíte o call centrech ?
Využili jste někdy jejich služby? - pokud ano, tak na co ? Prodej produktu / sjednání schůzky?
Proč nevyužíváte call centrum na zvýšení prodeje ?
Napadlo mě, si založit vlastní call centrum, protože když jsem oslovil několik call center v Praze či v jiných městech, tak jsem byl z 80% odmítnut, z důvodu plných stavů. Další věc bylo to, že i kdybych chtěl přes call centrum něco dělat, tak mi to přišlo moc drahé. Např. sjednat schůzku po telefonu za 500,-Kč ?
Kdybych prodával vysavače za 100 000, tak tomu rozumím. Ale když mám produkt / službu v řádech stovek / tisíců, tak toto mi nepřijde zajímavé.
Teď se tedy nabízí alternativa si založit vlastní. Máte nějakou představu, co může stát provoz ?
Využili by jste call centra, kdyby byli ceny velmi přijatelné ?
Myslíte, že to může být prosperující záležitost i když je poměrně trh dost zaplněný, ale všichni mají dost práce ?
13. 6. 2013 15:58:06
https://webtrh.cz/diskuse/zalozit-vlastni-call-centrum/#reply912649
Krivaq.cz
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
13. 6. 2013 16:12:03
zakladal jsem call centrum a v podstate naklady nepresahli 100tis pc vybaveni program skoleni atd atd
jeden sef plus 5 lidi,
nepocitam vyplaty a pronajem
13. 6. 2013 16:12:03
https://webtrh.cz/diskuse/zalozit-vlastni-call-centrum/#reply912648
_Nightmare_
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
13. 6. 2013 16:23:09
Lukáš MH: muj nazor je takovy, ze vetsina call center to dela spatne - mj. nejsou schopne udrzet si lidi. Mno, vzhledem k povesti jakou CC maji... muze byt dnes dost velky problem uz jen ty lidi (schopne) sehnat.
Pokud by slo o uzavirani smluv, tak jednoznacne doporucuju resit to kuryrem i kdyz se to pak samozrejme prodrazuje. Moje zkusenosti - schopni operatori v CC s kuryrem delaji spoustu objednavek, maji velkou navratnost, velke bonusy a jsou happy. Schopni operatori v CC bez kuryra delaji spoustu objednavek a pak travi hodiny casu tim, ze tem lidem znovu volaji a ptaji se "uz jste to prosim poslal?" - ne, neposlal, protoze ridim firmu a i kdyz produkt/sluzbu chci, mam uplne jine veci na praci.
Naklady - obvykle to nikdo nezminuje, ale podle toho co nam v nekterych CC rikali, jsou hodne drahe databaze kontaktu.
"Velmi prijatelne ceny" - ber v potaz, ze operatorum nemuzes dat za uskutecneni objednavky/dohodnuti neceho stovku. Respektive muzes, ale pak brzo pujdou o dum dal. Levne produkty/sluzby takhle podle me nema moc velky smysl nabizet. Ja mel za uskutecneni jedne objednavky i nekolik set (mobilni Internet, ADSL), takze aby vydelalo i CC, musel za to klient platit tak tisicovku.
13. 6. 2013 16:23:09
https://webtrh.cz/diskuse/zalozit-vlastni-call-centrum/#reply912647
saas
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
13. 6. 2013 16:43:52
Záleží co chcete dělat - pokud potřebujete menší objem práce stačí dvě studentky , jeden dva mobily a nějaké to PC. Pro aktivní telemarketing (prodej, sjednání schůzky) je lepší mít pod vlastním dozorem. Pro pasivní telemarketing (příjem objednávek, support) je snazší využít outsourcing.
13. 6. 2013 16:43:52
https://webtrh.cz/diskuse/zalozit-vlastni-call-centrum/#reply912646
Beata
verified
rating uzivatele
(9 hodnocení)
13. 6. 2013 18:07:10
Na call centrech jde hlavně o lidi a jejich schopnosti. Pracovala jsem na třech různých cc, jako řadový i nadřízený pracovník a všude byly jiné zvyklosti. Zakládat vlastní cc považuju v současné době za zbytečně vydané peníze. Posílám kontakt na CC, kde budou rádi, za další nabídku práce. Je tam velmi schopná ředitelka pobočky, mají 5 stálých zaměstnanců a v případě potřeby nabírají i větší množství brigádníků. Dělají aktivní i pasivní telemarketing.
CCcentre s.r.o., Kollárovo nám. 7, 772 00 Olomouc,
tel.: 585 570 557, fax.: 585 570 558, e–mail: info@cccentre.cz
13. 6. 2013 18:07:10
https://webtrh.cz/diskuse/zalozit-vlastni-call-centrum/#reply912645
Agnieszka Brzozowska
verified
rating uzivatele
9. 8. 2013 10:18:34
Pokud chcete mít své vlastní call center, můžete nejdřív vyzkoušet naše služby a tímto mít své vlastní call center, je to velmi levné, už od 300kč/měsíčně. https://teleoperator.com/cs/pomoc/obchodni-clanky/203-system-crm-s-databazi
9. 8. 2013 10:18:34
https://webtrh.cz/diskuse/zalozit-vlastni-call-centrum/#reply912644
Petr Stuchlík
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
29. 8. 2013 16:37:50
Napsal Lukáš MH;961957
Dobrý den webtržníci,
Co si myslíte o call centrech ?
Využili jste někdy jejich služby? - pokud ano, tak na co ? Prodej produktu / sjednání schůzky?
Proč nevyužíváte call centrum na zvýšení prodeje ?
Napadlo mě, si založit vlastní call centrum, protože když jsem oslovil několik call center v Praze či v jiných městech, tak jsem byl z 80% odmítnut, z důvodu plných stavů. Další věc bylo to, že i kdybych chtěl přes call centrum něco dělat, tak mi to přišlo moc drahé. Např. sjednat schůzku po telefonu za 500,-Kč ?
Kdybych prodával vysavače za 100 000, tak tomu rozumím. Ale když mám produkt / službu v řádech stovek / tisíců, tak toto mi nepřijde zajímavé.
Teď se tedy nabízí alternativa si založit vlastní. Máte nějakou představu, co může stát provoz ?
Využili by jste call centra, kdyby byli ceny velmi přijatelné ?
Myslíte, že to může být prosperující záležitost i když je poměrně trh dost zaplněný, ale všichni mají dost práce ?
Zdravím tak co založeno ? Aktuálně hledám call-centrum, které by navolávalo můj projekt.
Kdyby cokoliv ozvěte se do PM.
díky moc
29. 8. 2013 16:37:50
https://webtrh.cz/diskuse/zalozit-vlastni-call-centrum/#reply912643
Adam
verified
rating uzivatele
(38 hodnocení)
29. 8. 2013 17:00:01
Mistr Lukáš MH má ban.
29. 8. 2013 17:00:01
https://webtrh.cz/diskuse/zalozit-vlastni-call-centrum/#reply912642
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit