Zadejte hledaný výraz...

Zákazník si vymýšlí, že obsah balíků nesouhlasí s objednávkou – jak se bránit?

ilman
verified
rating uzivatele
28. 11. 2016 15:14:17
Zdravím,
mám tu po dlouhé době velmi zajímavého zákazníka.
Objednal si více druhů zboží , něco po 1 Ks něco po 2 ks. Dnes , když mu balík dorazil , tak mi najednou píše , že je tam u 3 věcí o 1 kus méně , něž má být , ovšem jsem si naprosto jist , že jsem zasílal vše ve správném počtu , ještě něž jsem to dával do balíku , tak jsem si to na papíře odškrtával , abych opravdu na něco nezapomněl a vše souhlasilo s fakturou. Jak se řeší takovéto situace ? Balík byl prý nepoškozený , takže vykrást ho nikdo nemohl , a já jsem si 100% jist , že jsem to tam dával , dokonce jsem přepočítával zůstatek na skladě a porovnával s prodanými kusy a i to naprosto sedí.
Co dál ? Samozřejmě nechci nějaké neoprávněné pomluvy atd. ale s prominutím debila ze sebe také dělat nenechám. Nejdříve jsem jí dal ještě slevu , poté mi na účet poslala ještě méně než na faktuře , ale potřebovala to rychle zaslat ( prý doplatí , překoukla se )a teď zase tohle ? To si mám každé balení natáčet na kameru ? Děkuji za jakoukoli radu.
28. 11. 2016 15:14:17
https://webtrh.cz/diskuse/zakaznik-si-vymysli-ze-obsah-baliku-nesouhlasi-s-objednavkou-jak-se-branit#reply1240107
SyntaxError
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
28. 11. 2016 15:22:22
To jsou nejhorší zákazníci, každý se s nimi musí občas potkat, prostě Vás ojebala a nechce se jí doplácet... to je celé.Pokud máte zaznamenanou Váhu balíku, dá se to prokázat, ale je to na dlouhou dobu a další fin. investici, někdy je holt lepší o něco přijít a dát si příště pozor a vše fotit a natáčet. :)
Taktéž se nám stalo, na začátku jsme byly bezradní a poté jsme to řešili přes Váhu balíku. Nakonec když už to šlo k soudu, paní vše zaplatila i vč. nákladů na dokazování.
Matky na mateřské jsou zlo, co pořád vymýšlý, jak něco ojebat.
28. 11. 2016 15:22:22
https://webtrh.cz/diskuse/zakaznik-si-vymysli-ze-obsah-baliku-nesouhlasi-s-objednavkou-jak-se-branit#reply1240106
malatay
verified
rating uzivatele
28. 11. 2016 15:27:17
Jak jsi posílal?
Jak moc jsi balil?
Můžeš se ohradit váhou, záleží na typu zboží.
Ale pokud tam máš 4kg zboží a ohání se tím že mu chybí pár kusů o celkové váze řekněme 1kg tak je asi jasné že balíky bez poškození určitě nehubnou :-D
28. 11. 2016 15:27:17
https://webtrh.cz/diskuse/zakaznik-si-vymysli-ze-obsah-baliku-nesouhlasi-s-objednavkou-jak-se-branit#reply1240105
saas
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
28. 11. 2016 16:09:06
To se dá poměrně jednoduše vyřešit pomocí zjištění váhy balíku. Fotodokumentace taky není k zahození - chce to ovšem zautomatizovat.
28. 11. 2016 16:09:06
https://webtrh.cz/diskuse/zakaznik-si-vymysli-ze-obsah-baliku-nesouhlasi-s-objednavkou-jak-se-branit#reply1240104
Jersák Martin
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
28. 11. 2016 16:24:07
Obsah všech balíků fotím a zásilky vážím. Zásilky ti navíc ještě převažují kurýři.
28. 11. 2016 16:24:07
https://webtrh.cz/diskuse/zakaznik-si-vymysli-ze-obsah-baliku-nesouhlasi-s-objednavkou-jak-se-branit#reply1240103
Martin Hajna
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
28. 11. 2016 19:17:52
Ihned jim zavolejte. Následně jim napište stanovisko a v případě poškozování je poučte. U nás paní reklamovala pružiny když zakoupila tlumiče. Následně nás začla poškozovat. Lidi jsou bláznivý. Většinou po telefonickém poučení pochopí, že to přehnali.
28. 11. 2016 19:17:52
https://webtrh.cz/diskuse/zakaznik-si-vymysli-ze-obsah-baliku-nesouhlasi-s-objednavkou-jak-se-branit#reply1240102
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit