Zadejte hledaný výraz...

Zákazník odmítá zamítnutí reklamace – jak postupovat?

Standa63
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
25. 11. 2016 11:03:11
Přesně tak jak tu radí ostatní. Pokud je to nějaká marginální částka, zákazníkovi napsat, že sice reklamaci neuznáváte, ale přesto jste se rozhodli mu vyhovět, a zaplatit to co požaduje, vyřízeno za chvíli, a máte svatý klid.
Jiný případ je, když začne zákazník vyhrožovat (právníky, ČOI, FÚ, ŽÚ, nebo dokonce fyzickou újmou), nadávat, že vám udělá všude "reklamu", že to napíše "do Blesku", atp. Tady bych naopak neustoupil a postupoval přesně podle zákona.
25. 11. 2016 11:03:11
https://webtrh.cz/diskuse/zakaznik-odmita-zamitnuti-reklamace-jak-postupovat/strana/2#reply1239419
LM
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
25. 11. 2016 11:22:02
Vraťte peníze a pusťte z hlavy. Co když zákazník si to rozmyslel a teď ji jen obyčejně nechce. Škoda nervů.
25. 11. 2016 11:22:02
https://webtrh.cz/diskuse/zakaznik-odmita-zamitnuti-reklamace-jak-postupovat/strana/2#reply1239418
marat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
25. 11. 2016 11:39:17
Kolik stála ta samolepka...200-300Kč? Blbost byla už nechat si jí poslat zpátky....vyhozené peníze za poštu.
25. 11. 2016 11:39:17
https://webtrh.cz/diskuse/zakaznik-odmita-zamitnuti-reklamace-jak-postupovat/strana/2#reply1239417
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
25. 11. 2016 11:40:54
Napsal Standa63;1341757
Přesně tak jak tu radí ostatní. Pokud je to nějaká marginální částka, zákazníkovi napsat, že sice reklamaci neuznáváte, ale přesto jste se rozhodli mu vyhovět, a zaplatit to co požaduje, vyřízeno za chvíli, a máte svatý klid.
Jiný případ je, když začne zákazník vyhrožovat (právníky, ČOI, FÚ, ŽÚ, nebo dokonce fyzickou újmou), nadávat, že vám udělá všude "reklamu", že to napíše "do Blesku", atp. Tady bych naopak neustoupil a postupoval přesně podle zákona.
Podívejte, my to řešíme úplně stejně i v těchto případěch (že jsme v právu). Zrovna včera jsem měl podobné výhrůžky typu ... "uděláme vám takovou publicitu, že se z toho po..." Zapoměli jsme poslat jednu blbou konzervu za 40Kč a poslali něco navíc. Do telefonu bylo zákazníkovi sděleno, že proběhne reklamační řízení, že zboží navíc samozřejmě vracet nemusí, že je to naše chyba a může si ho nechat a konzerva se dopošle. Ještě v průběhu řízení, aniž by se cokoliv stalo asi zákazníkovi z nějakých důvodů ruply nervy a nechtěl na nic čekat. A naděláte s tím něco? Ani to, že všechny reklamace řešíme kladně, že si nechal zboží které bylo v balíku navíc plus dárek či slevu co dáváme v případě reklamací nepomůže aby si rapl zaštěkal. Mě je to fakt jedno, ubližují sami sobě.
25. 11. 2016 11:40:54
https://webtrh.cz/diskuse/zakaznik-odmita-zamitnuti-reklamace-jak-postupovat/strana/2#reply1239416
marat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
25. 11. 2016 11:48:15
Napsal beraniste;1341779
Podívejte, my to řešíme úplně stejně i v těchto případěch (že jsme v právu). Zrovna včera jsem měl podobné výhrůžky typu ... "uděláme vám takovou publicitu, že se z toho po..." Zapoměli jsme poslat jednu blbou konzervu za 40Kč a poslali něco navíc. Do telefonu bylo zákazníkovi sděleno, že proběhne reklamační řízení, že zboží navíc samozřejmě vracet nemusí, že je to naše chyba a může si ho nechat a konzerva se dopošle. Ještě v průběhu řízení, aniž by se cokoliv stalo asi zákazníkovi z nějakých důvodů ruply nervy a nechtěl na nic čekat. A naděláte s tím něco? Ani to, že všechny reklamace řešíme kladně, že si nechal zboží které bylo v balíku navíc plus dárek či slevu co dáváme v případě reklamací nepomůže aby si rapl zaštěkal. Mě je to fakt jedno, ubližují sami sobě.
Možná jako v té reklamě..."Když máš hlad, nejsi to ty".......neposlal jsi žrádlo, nemůžeš se divit.....:-D
25. 11. 2016 11:48:15
https://webtrh.cz/diskuse/zakaznik-odmita-zamitnuti-reklamace-jak-postupovat/strana/2#reply1239415
Standa63
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
25. 11. 2016 12:01:14
Beraniste: Podívejte, my to řešíme úplně stejně i v těchto případěch (že jsme v právu)... vs ... Zapoměli jsme poslat...
Tomu se říká cizím slovem oxymóron, ne? :-)
Já dával názor-radu pouze pro případy, kdy zákazník není z žádném případě v právu. Tedy buď na tím mávnout rukou, něco málo prodělat a mít klid, anebo pokud je agresivní, vyhrožuje a evidentně není v právu, pak to řešit přesně podle zákona.
25. 11. 2016 12:01:14
https://webtrh.cz/diskuse/zakaznik-odmita-zamitnuti-reklamace-jak-postupovat/strana/2#reply1239414
xxxmitschxxx
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
25. 11. 2016 12:53:23
Napsal beraniste;1341779
Podívejte, my to řešíme úplně stejně i v těchto případěch (že jsme v právu). Zrovna včera jsem měl podobné výhrůžky typu ... "uděláme vám takovou publicitu, že se z toho po..." Zapoměli jsme poslat jednu blbou konzervu za 40Kč a poslali něco navíc. Do telefonu bylo zákazníkovi sděleno, že proběhne reklamační řízení, že zboží navíc samozřejmě vracet nemusí, že je to naše chyba a může si ho nechat a konzerva se dopošle. Ještě v průběhu řízení, aniž by se cokoliv stalo asi zákazníkovi z nějakých důvodů ruply nervy a nechtěl na nic čekat. A naděláte s tím něco? Ani to, že všechny reklamace řešíme kladně, že si nechal zboží které bylo v balíku navíc plus dárek či slevu co dáváme v případě reklamací nepomůže aby si rapl zaštěkal. Mě je to fakt jedno, ubližují sami sobě.
Koukam ze vcera byli asi nejaky erupce na slunci :) Mam dost podobnou zkusenost.
Zakaznice objednala granule v eshopu i prestoze nejsou skladem Pedigree small. Tak jsem rychle kouknul k dodavateli ze je ma a napsal ji, ze nejsou skladem ale ze je mohu objednat a dodat do 3 dnu. Zakaznice souhlasila. Kdyz prislo zbozi od dodavatele tak jsem je bned poslal. Vcera telefon ze ji prisli jine nez chtela. Chtela kureci prisli hovezi. Jo udelal jsem chybu toto jsem prehledl ze dodvatel kureci nema. Tak jsem se ji omluvil, ze kureci dodat nedokazi, a ze pokud o ty co jsem dodal nema zajem, že je necham vyzvednout kuryra aby je nemusela posilat a vratim ji celou částku. No vyslechl jsem si ve zkratce co jsem za čů...a a to doslova a ze by tyhke koupila jinde levneji a praskla mi telefonem.
Opravdu netusim co vice jsem mel udelat. Asi jibje nechat zadarmo. Uz se tesim na tu recenzi na Heurece :)
25. 11. 2016 12:53:23
https://webtrh.cz/diskuse/zakaznik-odmita-zamitnuti-reklamace-jak-postupovat/strana/2#reply1239413
Jiří Rambousek
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
26. 11. 2016 18:45:33
Napsal xxxmitschxxx;1341820
Koukam ze vcera byli asi nejaky erupce na slunci :) Mam dost podobnou zkusenost.
Zakaznice objednala granule v eshopu i prestoze nejsou skladem Pedigree small. Tak jsem rychle kouknul k dodavateli ze je ma a napsal ji, ze nejsou skladem ale ze je mohu objednat a dodat do 3 dnu. Zakaznice souhlasila. Kdyz prislo zbozi od dodavatele tak jsem je bned poslal. Vcera telefon ze ji prisli jine nez chtela. Chtela kureci prisli hovezi. Jo udelal jsem chybu toto jsem prehledl ze dodvatel kureci nema. Tak jsem se ji omluvil, ze kureci dodat nedokazi, a ze pokud o ty co jsem dodal nema zajem, že je necham vyzvednout kuryra aby je nemusela posilat a vratim ji celou částku. No vyslechl jsem si ve zkratce co jsem za čů...a a to doslova a ze by tyhke koupila jinde levneji a praskla mi telefonem.
Opravdu netusim co vice jsem mel udelat. Asi jibje nechat zadarmo. Uz se tesim na tu recenzi na Heurece :)
A zrovna takovýhle ho**a - proto jsem byl zásadně proti tomu, abychom na eshopu prodávali Whiskas, Pedigree a podobný "mňamky". Ať si to choděj kupovat do Kauflandu - beztak u tohoto typu nejlevnějších "krmiv" jsou to nejproblémovější zákazníci... Po tom, co jsme je zavedli (i přes můj odpor si šéf prosadil svou... hezky řečeno co??? :-D ) nám stoupl počet neoprávněných reklamací, a přesně toho jednání typu - udělali jsme chybu, omluva, dárek, sleva... Od zákazníka nezájem - recenze "nedoporučuji", nadávky apod.
Pokud jim to po chybě nedáš zadarmo, tak to dostaneš "sežrat" (u krmiv dvojnásob :-D )
26. 11. 2016 18:45:33
https://webtrh.cz/diskuse/zakaznik-odmita-zamitnuti-reklamace-jak-postupovat/strana/2#reply1239412
tallpa
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
20. 12. 2016 21:36:26
co to je proti dementum ktery si neco objednaj, nevyzvednou a jeste daj negativ na heurece, a vetsinou to jsou objednavky za 200 kc i s postovnym... u objednavky za 5000 se to nestane
20. 12. 2016 21:36:26
https://webtrh.cz/diskuse/zakaznik-odmita-zamitnuti-reklamace-jak-postupovat/strana/2#reply1239411
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit