Zadejte hledaný výraz...

Zákazník chce znovu poslat nevyzvednuté zboží

Pavel Jílek
verified
rating uzivatele
(81 hodnocení)
17. 4. 2015 21:50:52
Napsal darksir;1187528
V tom pripade bych rval a kdyby to nepomohlo, udelal bych jim z toho kulnicku na drivi, dokud by mne neodvedli v poutech... HOLT, JSTE MOC MEKKEJ, budes to mit v zivote tezky :-)
Nebo nechce vypadat na poště jako hulvát :)
Asi si to v životě taky neměl lehký, když bereš autoritu v tom, že někdo řve. Řvou jen hlupáci. Ti chytřejší vědí, že řvaním si ničím nepomůžeš. Rozbíjením věcí už vůbec ne, to si pak o level víš. Z hlupáka na úplnýho idiota...
17. 4. 2015 21:50:52
https://webtrh.cz/diskuse/zakaznik-chce-znovu-poslat-nevyzvednute-zbozi/strana/2#reply1107233
Metaxa
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
17. 4. 2015 22:41:54
Napsal Jan Stejskal;1187524
Momentálně jsem opakovaně v podobné situaci, ale z druhé strany. Zboží ze zahraničí zaplacené předem mi česká pošta nedoručí na adresu, nenechá oznámení o uložení, nedoručí výzvu k vyzvednutí a i když podle sledování zásilky vím, že to na poště leží, tak oni zásilku v systému nemají a tedy na přepážce mi řeknou, že žádný balík pro mě nemají. A já jsem pak v situaci, kdy nemám ani peníze ani zboží a opravdu velmi těžko se něčeho domáhám. Nestalo se mi to poprvé, zatím se mi vždy podařilo balíky získat, tentokrát to nevyšlo (pošta má lhůtu na vyřízení 30 dní, což je poněkud déle než doba uložení) a je na cestě zpět.
Takže vina nemusí být hned na straně zákazníka.
Předpokládám, že marat to posílal jako balík do ruky a tam chodí sms i e-maily
17. 4. 2015 22:41:54
https://webtrh.cz/diskuse/zakaznik-chce-znovu-poslat-nevyzvednute-zbozi/strana/2#reply1107232
darksir
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
18. 4. 2015 00:47:46
Napsal pawlisko;1187531
Řvou jen hlupáci. Ti chytřejší vědí, že řvaním si ničím nepomůžeš.
To bys koukal, jak obcas pomaha, zvysit hlas :-) Takovi ti intousi, co na to jdou vzdycky s noblesou, to proste mivaji slozitejsi. Se slusnym si kazdy vytre zadek, tak uz to dnes chodi, kor ve statnich podnicich :-) Budiz prikladem, ze se mi jeste nestalo, ani by mi na poste nevydali balik, ktery tam maji ,-)
A mimochodem, doufal jsem, ze vsichni pochopi, ze je to s nadsazkou. Nekdy staci, neodejit, dokud nedosahnes sveho, neni treba ani nic rozbijet :-)
18. 4. 2015 00:47:46
https://webtrh.cz/diskuse/zakaznik-chce-znovu-poslat-nevyzvednute-zbozi/strana/2#reply1107231
Pavel Jílek
verified
rating uzivatele
(81 hodnocení)
18. 4. 2015 09:46:13
Řvaní a nadávání je prostě podle mě mimo. Ono stačí být nepříjemnej a to fakt neznamená, že musíš řvát nebo nadávat.
By jsi nevěřil, kolikrát mi přítelkyně řekla, proč se chovám tak hnusně (obchody, úřady, servisy,...) a to jsem se vždycky hrozně divil, protože jsem nikdy neřval a nehulákal. Taky jsem ji řekl, že kdybych to udělal po ní, tak se otočím a jdu domů s prázdnou.
18. 4. 2015 09:46:13
https://webtrh.cz/diskuse/zakaznik-chce-znovu-poslat-nevyzvednute-zbozi/strana/2#reply1107230
Jakub Hamala
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
18. 4. 2015 13:13:02
Řvaním a zvyšováním hlasu ze sebe uděláš maximálně nevychovaného debila. Klíčem k úspěchu není ale ani pasivita, ale asertivita.
18. 4. 2015 13:13:02
https://webtrh.cz/diskuse/zakaznik-chce-znovu-poslat-nevyzvednute-zbozi/strana/2#reply1107229
darksir
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
18. 4. 2015 13:31:50
Jestli mi nekdo tvrdi, ze nema neco, co tam ma, tak ze mne dela debila, protoze se mu a) nechce hledat, b) je neschopny hledat. At uz jedno, nebo druhe, nema na takovem miste co delat. Jestli ze mne nekdo dela debila, zvysim hlas, nevidim na tom nic zleho, s lidmi, kteri si ze mne utahujou, slusne nejednam a je mi jedno, co si o mne kdo mysli.
Neco jineho jsou pripady, kdy nekdo rve po operatorech v telefonu, nebo pokladnich v hypermarketu kvuli necemu, s cim nemaji nic spolecneho. Stejne tak chovat se k nim hnusne povazuju za hulvatstvi, protoze ti lide nemohou za to, ze pracuji s de*ilem, oni si spolupracovniky nevybiraji.
Nicmene tvrdit nekomu do oci, ze nema na poste zasilku, kdyz tracking rika neco jineho, to je na facku :-) Stejne jako kdyz ochotny prodavac na dotaz mate? odsekne nemam, i kdyz se opira o pult, kde ta vec lezi - taky se mi uz stalo.
18. 4. 2015 13:31:50
https://webtrh.cz/diskuse/zakaznik-chce-znovu-poslat-nevyzvednute-zbozi/strana/2#reply1107228
Jakub Hamala
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
18. 4. 2015 13:36:20
Jasně, souhlasím s tím, že někteří lidi jsou naprostí kreténi, kterým se nechce dělat jejich práce za kterou jsou placeni, ale zvyšováním hlasu a podobnými výstupy se degraduješ na jejich úroveň. Takového člověka jde IMHO setřít mnohem lépe než křikem, kterým ukážeš jen to, že se neumíš ovládat.
18. 4. 2015 13:36:20
https://webtrh.cz/diskuse/zakaznik-chce-znovu-poslat-nevyzvednute-zbozi/strana/2#reply1107227
darksir
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
18. 4. 2015 13:46:23
Jak uz jsem psal, slo o nadsazku, ale mas pravdu, ze tohle je jedna z mala situaci, kdy se prestavam ovladat :-)
18. 4. 2015 13:46:23
https://webtrh.cz/diskuse/zakaznik-chce-znovu-poslat-nevyzvednute-zbozi/strana/2#reply1107226
psena
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
18. 4. 2015 14:46:06
Já jsem velmi klidný, chápavý, tvařící se inteligentně...ale kdysi při řešení reklamace v jakési prodejně s nábytkem, kdy jsem přijel na výzvu už po druhé pro peníze nebo vyřízenou reklamaci asi 10km kvůli židli za 450kč a opět to vypadalo na "přijeďte zítra" jsem cosi zařval a práskl pěstí do stolu a reklamace byla vyřízena za 2 minuty.
Někdy to fakt funguje.
18. 4. 2015 14:46:06
https://webtrh.cz/diskuse/zakaznik-chce-znovu-poslat-nevyzvednute-zbozi/strana/2#reply1107225
Pavel Jílek
verified
rating uzivatele
(81 hodnocení)
18. 4. 2015 16:25:56
Stojí za to reklamovat, 2x jezdit a ještě se nervovat kvůli židli za 450 Kč? =o)
Teda pokud to nebyla oblíbená židle manželky, přítelkyně nebo dítěte. To pak chápu, že to má hodnotu nevyčíslitelnou :D
18. 4. 2015 16:25:56
https://webtrh.cz/diskuse/zakaznik-chce-znovu-poslat-nevyzvednute-zbozi/strana/2#reply1107224
psena
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
18. 4. 2015 20:55:32
Ano z principu to za to stojí, protože s alibismem výrobce a prodejce zřejmě počítá...
Když budem takhle ke kvalitě přistupovat, tak zlepšení nedosáhnem.
Už proto že jsme salámisti máme tu nejen potraviny horší kvality než v jiných zemích.
18. 4. 2015 20:55:32
https://webtrh.cz/diskuse/zakaznik-chce-znovu-poslat-nevyzvednute-zbozi/strana/2#reply1107223
kubauhlir
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
19. 4. 2015 17:53:38
vyresil bych to po telefonu... nejakej mail je nanic u takovych pripadu a tam se s clovekem da rozume domluvit a taky hodne poznat z jeho vyjadrovani
19. 4. 2015 17:53:38
https://webtrh.cz/diskuse/zakaznik-chce-znovu-poslat-nevyzvednute-zbozi/strana/2#reply1107222
TDS
verified
rating uzivatele
21. 4. 2015 00:10:04
Napsal pawlisko;1187531
Nebo nechce vypadat na poště jako hulvát :)
Asi si to v životě taky neměl lehký, když bereš autoritu v tom, že někdo řve. Řvou jen hlupáci. Ti chytřejší vědí, že řvaním si ničím nepomůžeš. Rozbíjením věcí už vůbec ne, to si pak o level víš. Z hlupáka na úplnýho idiota...
Takže raději necháš nějakou bábou u přepážky udělat hlupáka ze sebe. Gratuluju, to je řešení. A jak se pak dostaneš k tomu balíku?
21. 4. 2015 00:10:04
https://webtrh.cz/diskuse/zakaznik-chce-znovu-poslat-nevyzvednute-zbozi/strana/2#reply1107221
darksir
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
21. 4. 2015 10:42:34
TDS : tak on asi myslel reseni, jako zavolat si vedouci, apod. Ktera prijde a babu serve, aby zvedla prdel a balik nasla. Ja se nerad zdrzuju, tak to udelam rovnou a za ni. Navic, at si kazdy rika co chce, kdyz ze mne nekdo dela idiota a ja ho servu, proste se mi ulevi :-)
21. 4. 2015 10:42:34
https://webtrh.cz/diskuse/zakaznik-chce-znovu-poslat-nevyzvednute-zbozi/strana/2#reply1107220
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit