Zadejte hledaný výraz...

Zákazník chce znovu poslat nevyzvednuté zboží

marat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
17. 4. 2015 18:40:53
Jak řešíte zákazníka, který nebyl schopen po dvou týdnech a třech upozorněních vyzvednout balík a teď ho chce poslat znovu?
Chci mu napsat že ano, ale když mi zaplatí obě dopravy i cenu zboží předem. Ale taky mám chuť ho poslat do háje a dát ho na černou listinu.
17. 4. 2015 18:40:53
https://webtrh.cz/diskuse/zakaznik-chce-znovu-poslat-nevyzvednute-zbozi#reply1107248
Pavel Jílek
verified
rating uzivatele
(81 hodnocení)
17. 4. 2015 18:43:50
Ještě jednu šanci bych mu asi dal, stát se může cokoli :)
17. 4. 2015 18:43:50
https://webtrh.cz/diskuse/zakaznik-chce-znovu-poslat-nevyzvednute-zbozi#reply1107247
artixx007
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
17. 4. 2015 18:47:30
Neřešit, zákazník náš pán. Bohužel není zákon, který by objednatelům na Vašem shopu nařídil převzít zboží dle Vašich obch. podmínek a nebo jinak sankce... Nesmíte nic a zákazník vše. Poštovné zaplatíte, daně odvedete... :)
17. 4. 2015 18:47:30
https://webtrh.cz/diskuse/zakaznik-chce-znovu-poslat-nevyzvednute-zbozi#reply1107246
darksir
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
17. 4. 2015 18:48:11
Osobne to resim tak, ze poslu znova, ale JEDINE s platbou predem. Ve vetsine pripadu druhe postovne neuctuji (pokud se to vzhledem k zisku vyplati), jak uz bylo zmineno, stat se mohlo cokoliv.
17. 4. 2015 18:48:11
https://webtrh.cz/diskuse/zakaznik-chce-znovu-poslat-nevyzvednute-zbozi#reply1107245
grizly007
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
17. 4. 2015 18:48:29
Když je to zboží na kterým mám slušnou marži pošlu to bez keců. Pokud bych šel do mínusu logicky si řeknu o poštovný.
17. 4. 2015 18:48:29
https://webtrh.cz/diskuse/zakaznik-chce-znovu-poslat-nevyzvednute-zbozi#reply1107244
darksir
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
17. 4. 2015 18:50:31
Ja osobne to uz podruhe na dobirku neposilam. Jeste se mi NIKDY nestalo, ze kdyz jsem poslal dobirku znova, ze by si ji dotycny prevzal. Lidi jsou bud dobri, nebo spatni zakaznici. A ti dobri pochopi a zaplati predem, Ty spatne necham konkurenci.
17. 4. 2015 18:50:31
https://webtrh.cz/diskuse/zakaznik-chce-znovu-poslat-nevyzvednute-zbozi#reply1107243
meter21
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
17. 4. 2015 18:52:27
Asi najlepšie telefonicky kontaktovať "kvôli potvrdeniu objednávky" a len tak medzi rečou sa slušne opýtať v čom bol problém pri predchadzajúcej objednávke. Možno mu vaše maily padli do spamu a poštár nenechal správu o balíku , nemyslím si že to objednával s úmyslom vytočiť vás :-D. Každopadne ak zákaznik slušne vysvetli situáciu doručiť za štandardnú cenu a poštovne.
17. 4. 2015 18:52:27
https://webtrh.cz/diskuse/zakaznik-chce-znovu-poslat-nevyzvednute-zbozi#reply1107242
grizly007
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
17. 4. 2015 18:54:02
Napsal darksir;1187496
Ja osobne to uz podruhe na dobirku neposilam. Jeste se mi NIKDY nestalo, ze kdyz jsem poslal dobirku znova, ze by si ji dotycny prevzal. Lidi jsou bud dobri, nebo spatni zakaznici. A ti dobri pochopi a zaplati predem, Ty spatne necham konkurenci.
U nás se platí pouze předem :)
17. 4. 2015 18:54:02
https://webtrh.cz/diskuse/zakaznik-chce-znovu-poslat-nevyzvednute-zbozi#reply1107241
marat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
17. 4. 2015 18:55:35
Teď ve Sledování zásilky koukám, že on Balík do Ruky chtěl uložit na poště hned po oznámení a nechtěl doručení. Takže to vypadá na prevíta co si udělal dobře falešnou objednávkou a teď ze mě dělá vola. Když mu to pošlu znova, tak mi to vrátí ve 14ti denní lhůtě...
---------- Příspěvek doplněn 17.04.2015 v 18:56 ----------
Napsal meter21;1187497
Asi najlepšie telefonicky kontaktovať "kvôli potvrdeniu objednávky" a len tak medzi rečou sa slušne opýtať v čom bol problém pri predchadzajúcej objednávke. Možno mu vaše maily padli do spamu a poštár nenechal správu o balíku , nemyslím si že to objednával s úmyslom vytočiť vás :-D. Každopadne ak zákaznik slušne vysvetli situáciu doručiť za štandardnú cenu a poštovne.
A omylem nedostal 3 SMS od pošty.....takový známe...
17. 4. 2015 18:55:35
https://webtrh.cz/diskuse/zakaznik-chce-znovu-poslat-nevyzvednute-zbozi#reply1107240
Metaxa
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
17. 4. 2015 19:37:24
Chtěl bych alespoň poštovné předem, jinak bych to neposlal
17. 4. 2015 19:37:24
https://webtrh.cz/diskuse/zakaznik-chce-znovu-poslat-nevyzvednute-zbozi#reply1107239
Martin
verified
rating uzivatele
(62 hodnocení)
17. 4. 2015 19:44:08
Slušným dáváme druhou šanci. Jakmile je ale komunikace z jeho strany jen trochu povýšená, nekompromisně pouze předem.
17. 4. 2015 19:44:08
https://webtrh.cz/diskuse/zakaznik-chce-znovu-poslat-nevyzvednute-zbozi#reply1107238
Taky bych požadoval zaplacení předem. Pokud by odmítl, tak je to jasný.
17. 4. 2015 19:45:59
https://webtrh.cz/diskuse/zakaznik-chce-znovu-poslat-nevyzvednute-zbozi#reply1107237
Zadame platbu predem, nekteri zaplati. Vetsina ne.
17. 4. 2015 20:02:49
https://webtrh.cz/diskuse/zakaznik-chce-znovu-poslat-nevyzvednute-zbozi#reply1107236
Jan Stejskal
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
17. 4. 2015 20:58:06
Momentálně jsem opakovaně v podobné situaci, ale z druhé strany. Zboží ze zahraničí zaplacené předem mi česká pošta nedoručí na adresu, nenechá oznámení o uložení, nedoručí výzvu k vyzvednutí a i když podle sledování zásilky vím, že to na poště leží, tak oni zásilku v systému nemají a tedy na přepážce mi řeknou, že žádný balík pro mě nemají. A já jsem pak v situaci, kdy nemám ani peníze ani zboží a opravdu velmi těžko se něčeho domáhám. Nestalo se mi to poprvé, zatím se mi vždy podařilo balíky získat, tentokrát to nevyšlo (pošta má lhůtu na vyřízení 30 dní, což je poněkud déle než doba uložení) a je na cestě zpět.
Takže vina nemusí být hned na straně zákazníka.
17. 4. 2015 20:58:06
https://webtrh.cz/diskuse/zakaznik-chce-znovu-poslat-nevyzvednute-zbozi#reply1107235
darksir
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
17. 4. 2015 21:31:15
Napsal Jan Stejskal;1187524
a i když podle sledování zásilky vím, že to na poště leží
V tom pripade bych rval a kdyby to nepomohlo, udelal bych jim z toho kulnicku na drivi, dokud by mne neodvedli v poutech... HOLT, JSTE MOC MEKKEJ, budes to mit v zivote tezky :-)
17. 4. 2015 21:31:15
https://webtrh.cz/diskuse/zakaznik-chce-znovu-poslat-nevyzvednute-zbozi#reply1107234
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit