Zadejte hledaný výraz...

Zákazník 2x nevyzvedl vrácené zboží z reklamace

avensis
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
24. 4. 2020 12:03:31
Zdravím,
zákazník (firma) 2x nepřezl zboží vracené z reklamace. Má zavřeno - vládní nařízení.
Nechci ze svého platit třetí poslání. Jak provést v souladu se zákonem?
- lze vyžadovat náhradu poštovného, před odesláním?
- lze ho vyzvat, ať vyzvedne u nás /200 km/ nebo at si pošle svoji dopravu?
Díky za info
24. 4. 2020 12:03:31
https://webtrh.cz/diskuse/zakaznik-2x-nevyzvedl-vracene-zbozi-z-reklamace#reply1449717
A co po něm chtít adresu, kde může vyzvednout? Jen takovej nápad…
24. 4. 2020 12:13:48
https://webtrh.cz/diskuse/zakaznik-2x-nevyzvedl-vracene-zbozi-z-reklamace#reply1449716
Musíš v první řadě klienta dobře informovat o doručení. To jsi předpokládám udělal. Pokud dvakrát nereagoval a nebyl připravený převzít, tak si můžeš buď účtovat úložné, nebo to prodat, uhradit z toho své náklady s reklamačním řízením a zbytek mu vyplatit (po uplynutí té lhůty pro vyřízení reklamace). Co máte v podmínkách?
V obchodních podmínkách či reklamačním řádu je možné sjednat, že po marném uplynutí lhůty k vyzvednutí zboží si prodávající účtuje částku za uložení věci nebo věc že věc prodá. V případě sporu ovšem prodávající musí prokázat, že Vás o připravení zboží k vyzvednutí skutečně informoval. Prodejce navíc může odmítnout věc vydat do doby, než mu vynahradíte účelně vynaložené náklady na úschovu věci.
24. 4. 2020 12:17:49
https://webtrh.cz/diskuse/zakaznik-2x-nevyzvedl-vracene-zbozi-z-reklamace#reply1449715
avensis
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
24. 4. 2020 12:26:38
poprvé jsme poslali PPL a vrátilo se, vyzvali at zkontroluje adresu, že se vrátilo, nereagoval.....poslali jsem tedy ČP, a nechali uložit na pobočce....po druhém odeslání se ozval, že má zavřeno, neposílejte....řekli jsme už jsme včera odeslali, bude to na poště máte v klidu 7 dní na vyzvednutí, at vyzvedne, že potřetí posílat nebudeme zadarmo....dnes se vrátilo....v podmínkách není o tomto nic.
24. 4. 2020 12:26:38
https://webtrh.cz/diskuse/zakaznik-2x-nevyzvedl-vracene-zbozi-z-reklamace#reply1449714
Pak se s klientem zkuste nějak dohodnout na konkrétním termínu ještě než to odešlete a upozorněte ho na účtování úložného v případě nevyzvednutí. A pro příště si tohle ošetřete v podmínkách. Uvidíte jak bude reagovat.
24. 4. 2020 12:52:42
https://webtrh.cz/diskuse/zakaznik-2x-nevyzvedl-vracene-zbozi-z-reklamace#reply1449713
AK47
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
9. 5. 2020 16:09:10
vládne nariadenie nezakazuje preberať zásielky, klient to mohol a mal prevziať, tretie odoslanie by som mu už naúčtoval, ak mu boli predošlé dva pokusy o doručenie riadne oznámené
9. 5. 2020 16:09:10
https://webtrh.cz/diskuse/zakaznik-2x-nevyzvedl-vracene-zbozi-z-reklamace#reply1449712
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit