Zadejte hledaný výraz...

Zákaznice nereklamovala vadu bezodkladně, jak máme postupovat?

aster
verified
rating uzivatele
23. 4. 2009 14:13:53
Ráda bych se Vás zeptala do jaké míry se dá v praxi uplatnit porušení bezodkladné reklamace ze strany zákazníka.
Pro vysvětlení:
Prodali jsme slečně tašku, tato taška se podle všeho začala uvnitř ve švu párat, tato slečna však tašku dále používala a to hodně dlouhou dobu (dle toho co psala 3 měsíce).
Pokud by tuto tašku bezodkladně reklamovala, asi by jsme jí tašku vyměnili za novou, ale tašku poškozenou by jsme opravili a prodávali se slevou s touto vadou.
Bohužel tím, že slečna tašku používala takto hodně dlouhodu dobu je taška opravdu k vyhození (ještě jsme jí neviděli ale dle fotografií tak soudíme).
Taška má rozpárané celé vnitro, dle fotek tento proces musel trvat opravdu dlouhou dobu, než se to takto roztrhalo, bohužel je to vypárané od švu, tedy pokud by se to zašilo okamžitě nebylo by to vůbec vidět avšak tím, že slečna tašku používala takto dlouhou dobu dále konce švů se úplně roztřapatily a není možné to opravit, také se vada z centimetrové rozšířila podél celého švu, protože, když je šev porušený páře se dál.
Ptáme se tedy jak máme dále postupovat u této slečny.
Zjevně tašku bezodkladně nereklamovala při vyskytnutí se vady a nás tím finančně poškodila, protože dále zhoršovala kvalitu zboží a hlavně s tím, že se z vady opravitelné stala vada neopravitelná.
Co si prosím tedy myslíte o tomto případu, jak máme v této reklamaci dále postupovat?
Děkujeme, budeme rádi za pomoc.
Lenka a Tomasz
23. 4. 2009 14:13:53
https://webtrh.cz/diskuse/zakaznice-nereklamovala-vadu-bezodkladne-jak-mame-postupovat#reply291363
jiri.konecny
verified
rating uzivatele
27. 4. 2009 18:19:16
Napsal aster;272329
Ráda bych se Vás zeptala do jaké míry se dá v praxi uplatnit porušení bezodkladné reklamace ze strany zákazníka.
Pro vysvětlení:
Prodali jsme slečně tašku, tato taška se podle všeho začala uvnitř ve švu párat, tato slečna však tašku dále používala a to hodně dlouhou dobu (dle toho co psala 3 měsíce).
Pokud by tuto tašku bezodkladně reklamovala, asi by jsme jí tašku vyměnili za novou, ale tašku poškozenou by jsme opravili a prodávali se slevou s touto vadou.
Bohužel tím, že slečna tašku používala takto hodně dlouhodu dobu je taška opravdu k vyhození (ještě jsme jí neviděli ale dle fotografií tak soudíme).
Taška má rozpárané celé vnitro, dle fotek tento proces musel trvat opravdu dlouhou dobu, než se to takto roztrhalo, bohužel je to vypárané od švu, tedy pokud by se to zašilo okamžitě nebylo by to vůbec vidět avšak tím, že slečna tašku používala takto dlouhou dobu dále konce švů se úplně roztřapatily a není možné to opravit, také se vada z centimetrové rozšířila podél celého švu, protože, když je šev porušený páře se dál.
Ptáme se tedy jak máme dále postupovat u této slečny.
Zjevně tašku bezodkladně nereklamovala při vyskytnutí se vady a nás tím finančně poškodila, protože dále zhoršovala kvalitu zboží a hlavně s tím, že se z vady opravitelné stala vada neopravitelná.
Co si prosím tedy myslíte o tomto případu, jak máme v této reklamaci dále postupovat?
Děkujeme, budeme rádi za pomoc.
Lenka a Tomasz
Dobrý den,
případ je to samozřejmě složitější, v této situaci bych doporučil reklamaci stručně odmítnout s tím, že reklamované vady zjevně vznikly v důsledku nešetrného používání. Tím bude míč na straně zákaznice, která bude muset zřejmě zvažovat, jestli pro reklamaci nechat udělat znalecký posudek. Až pokud by měla znalecký posudek na původ vady, ukazující na vaši odpovědnost za vadu, měli byste jednat o nějakém řešení (slevě, výměně apod)
Další variantou je nabídnout jí teď např. malou slevu s tím, že si to zavinila sama, ale chcete být fér a dohodnout se (tzv. "lidská" varianta).
Zdraví,
JK
27. 4. 2009 18:19:16
https://webtrh.cz/diskuse/zakaznice-nereklamovala-vadu-bezodkladne-jak-mame-postupovat#reply291362
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit