Zadejte hledaný výraz...

Zajištění osobních odběrů pro internetové obchody – Ulozenka.cz

Ulozenka.cz
verified
rating uzivatele
19. 4. 2011 17:42:40
Zdravím,
rád bych Vám tímto představil jednu z našich služeb: Výdejní místa pro internetové obchody
Nabízíme Vám výdejní místa v ČR: Praha, Brno, Ostrava, Hradec Králové (od 26.4.) a v průběhu května Bratislava, kde vydáme Vaši zásilku Vašim zákazníkům s možností úhrady dobírky na místě. Všechny naše výdejní místa slouží zároveň i jako podací pobočky. Síť výdejních míst budeme nadále rozšiřovat, cílem je mít v každém krajském městě alespoň jedno výdejní místo.
Princip naší služby je velice jednoduchý, přes internet zadáte hromadné podaní (obdobně jako u České pošty), potřebujeme pouze číslo objednávky (z Vašeho shopu), jméno a příjmení zákazníka, telefon a e-mail (z důvodu zasláni zprávy, že je zásilka připravena k vyzvednutí na pobočce), výši případné dobírky a určit, na které pobočce máme zásilku vydat.
Po tomto elektronickém podání je potřeba dostat všechny zásilky na 1 z našich poboček a to buď osobně, nebo zaslat jako 1 velký balík, který obsahuje všechny zásilky. Na podací pobočce jsou zásilky roztříděny a zaplombovány do úložných boxů (maximální rozměry zásilky = 80 x 60 x 42 cm, maximální hmotnost 30 kg) Zásilky určené k výdeji na podací pobočce jsou připravené k vyzvednutí tentýž den, na ostatních pobočkách následující pracovní den, v noci máme vlastní pravidelné závozy našich poboček, převoz mezi pobočkami je zdarma. V okamžiku kdy jsou zásilky připraveny k vyzvednutí na cílové pobočce, odchází SMS a e-mail Vašemu zákazníkovi, že je zásilka připravena k vyzvednutí.
Za naši službu si účtujeme následující :
25,- Kč včetně DPH za zásilku (bez rozdílu velikosti zásilky = jednotná cena)
10,- Kč včetně DPH za dobírku (bez rozdílu výše dobírky = jednotná cena)
Fakturace z naší strany probíhá 1x měsíčně, se splatností 14 dní a platbou bankovním převodem, jsme plátci DPH.
Námi vybrané dobírky vždy za předešlý týden (tj. Po-Pá) jsou Vám zaslány na Váš bank. účet vždy následující pracovní den (většinou Po), kde součástí platby je i příloha s rozpisem jednotlivých dobírek (je možné posílat platby i jednotlivě). O stavu zásilek se můžete kdykoliv informovat přes naše webové rozhraní, které je on-line propojené s našimi pobočkami.
Proč využívat právě naše služby?
100% garance našich služeb
Veškeré zásilky mezi pobočkami si převážíme sami (vlastní vozidla, naši zaměstnanci), nevyužíváme žádné spediční společnosti. Všechny naše pobočky jsou kompletně v naší režii (nájemné, energie, naši zaměstnanci), proto můžeme garantovat 100% našich služeb.
Převoz mezi našemi pobočkami zdarma
Na jedné pobočce zásilky hromadně podáte (osobně, poštou, ppl, atd.) na ostatní do druhého dne zdarma rozvezeme.
U nás je možné podávat zásilky na všech pobočkách
Každá naše pobočka slouží jako výdejní, ale zároveň i jako podací místo pro Vaše zásilky.
Nabízíme osvědčené řešení
Osobní odběry zajišťujeme pro desítky internetových obchodů, které jsou pro nás tou nejlepší reklamou.
Nejnižší ceny
Jednotná cena za zásilku bez rozdílu váhy a rozměrů a rozvoz mezi pobočkami zdarma
Nezávislost, profesionalita
Pobočky ulozenky.cz slouží čistě k uložení a vyzvednutí Vašich zásilek. Neprovozujeme žádný internetový obchod (ani jinou obchodní činnost), naší hlavní činností je autodoprava a logistika (již 13 let na trhu).
Pokusím se rovnou argumentovat na nejčastější připomínky a otázky:
Vaše konkurence má víc poboček budete rozšířovat působení do dalších krajských měst? Jak dlouho to bude asi trvat.
O: nejprve chci upozornit, ze naše pobočky jsou určeny pouze a jen pro výdej a příjem zásilek a jsou plně v naší režii - nájemné, energie, naši vlastní zaměstnanci. Konkurence používá prostředníky - například kavárny, restaurace, květinářství apod. Díky tomu mohou prakticky bez nákladů vybudovat poměrně rychle větší síť výdejních míst (pozor jsme jediní, kteří nabízí, že každá naše pobočka je zároveň pobočkou podací), jsme však přesvědčeni o tom, že je to špatná strategie. Tyto výdejní místa nejsou k výdeji zásilek dostatečně kvalitně vybaveny, ať už po stránce prostor, tak po stránce personální. Například hostinský těžko bude zvládat výdeje zásilek okolo Vánoc, kdy bude mít třeba 200 odběrů za den.. Navíc si nedokážeme představit, že bychom měli ručit za vybrané dobírky našich klientů v případě, že by do toho vstupovala takto 3. strana.. To je obrovské riziko. Další naší výhodou oproti konkurenci je fakt, že veškeré zásilky mezi pobočkami si převážíme sami, nevyužíváme tedy žádné externí přepravce. Tím pádem dokážeme lépe garantovat naše služby, nejsme prostě závislí na žádné třetí straně. Náš plán otevírání poboček je 1 pobočka za Q. a cílem je vytvoření poboček ve všech krajských městech.
Je možnost domluvit vyzvednutí zásilky u nás ve skladě?
O: tuto službu zatím nenabízíme, je potřeba dopravit zásilky na některou z našich poboček (osobně, poštou, PPL, kurýr, atd.) na Vaše náklady, s tím, že samozřejmě zásilky podáváte hromadně. Zásilky určené k výdeji na jiné než podací pobočce jsou zdarma do druhého pracovního dne převezeny do cílové pobočky. Při ceně 25,- Kč vč. DPH za zásilku není možné, abychom zásilky na naše náklady u našich partnerů vyzvedávali. Do budoucna připravujeme službu kdy, za zvýhodněných podmínek oproti běžným cenám expresních přepravců zajistíme výdej zásilek u našich partnerů, ale bude to určitě placená služba..
Může Vám zákazník vrátit zboží na pobočku? Když Vás budeme předem informovat?
O: ano lze, pro tento způsob máme 2 varianty:
1) e-shop nám písemně sdělí (mail), že přijde daný zákazník a přinese danou zásilku, s tím, že naší službu hradí e-shop.
2) obdobně jako číslo 1, ale s tím že zákazník zaplatí naší základní ceníkovou cenu za naší službu (pořád to zákazníka vyjde levněji, než když by to měl reklamovat u eshopu klasickou cestou a zboží zasílat poštou)
Je možnost si u vás zboží vyskoušet nebo rozbalit a zkontrolovat?
O: standardně tato služba není poskytována, chováme se jako na poště, či PPL. Ale lze domluvit individuální podmínky předávání zásilek zákazníkům (např. pro e-shop s obuví poskytujeme možnost že zákazník si může zboží vyzkoušet a poté se rozhodne zda zásilku převezme, v opačném případě zasíláme zásilku zpět na podací místo a zde je připravena k vyzvednutí eshopem)
Jaká je vaše výhoda proti kurýrní službě nebo poště?
- především cena, 25 Kč vč. DPH (v případě dobírky 35 Kč vč. DPH) za vydanou zásilku je bezkonkurenční (pokud máme správné informace, tak například u konkurence byť je cena stejná, se platí za převoz mezi jednotlivými pobočkami..)
- všeobecně na osobní odběry v internetových obchodech koncoví zákazníci hodně slyší, proto velcí hráči jako je Alza, CZC, Mall, atd., budují vlastní sítě výdejních míst, což si samozřejmě většina eshopů nemůže dovolit, my nabízíme řešení
K čemu je taková služba, když za odeslání zásilek k osobním odběrům musím platit, pak mě tato služba vyjde dráž než klasický kurýr...
O: Naše služba je koncipována tak, že se počítá s tím, že zásilky k osobnímu odběru nám eshop zasílá hromadně na jednu podací pobočku (na ostatní zdarma rozvezeme) a náklady na přepravu k nám se tak snadno rozpočítají. Ano eshopům co mají pár objednávek denně a nemohou podávat zásilky osobně, se naše služba příliš nevyplatí.. Jinak samozřejmě eshop může svým zákazníkům účtovat manipulační poplatky i ve vyšší hodnotě než kolik platí nám. Pořád to koncového zákazníka vyjde levněji než třeba PPL..
Více informací o našich službách naleznete na našich internetových stránkách www.ulozenka.cz.
Případné dotazy samozřejmě rád zodpovím.
Kamil Demuth
Manažer projektu Uloženka.cz
tel: 774 466 293
e-mail: demuthk(at)ulozenka.cz
PS: vím, že je to opravdu hooooodně dlouhé, chtěl jsem původně krátké představení, ale předpokládám, že okamžitě by se spustila diskuze co, jak přesně, proč a celé vlákno by bylo nepřehledné.. Takto jsem se snažil základní věci napsat rovnou, dotazy samozřejmě uvítám.
19. 4. 2011 17:42:40
https://webtrh.cz/diskuse/zajisteni-osobnich-odberu-pro-internetove-obchody-ulozenka-cz/#reply629814
Dobrý den,
jakým způsobem máte ošetřeno, aby jednotlivá místa dokázala odbavit zákazníky a zásilky? Máte nějaké maximální počty pro pobočky, máte to nějak řešeno online apod? Dovedete si představit, že se vám do systémů zapojí XY eshopu a pak vám na Vánoce pošlou 5-10tis. zásilek? dokážete to logisticky zvládnout? Roztřídit? Vydat? Nad podobnými službami uvažujeme, ale právě kolapsy jsou poměrně reálnou obavou. Vím, že pár firem má výdejní místa řešena tak, že zapojení obchodníci zasílají informace o tom, o jakou pobočku mají zájem online do centra a v případě, že je zaplněna kapacita takového místa, tak již nejde objednat. Jaká je tedy jistota toho, že v top sezoně to nezkolabuje a nezůstane někde viset tisíce zásilek?
Díky za info
19. 4. 2011 17:49:02
https://webtrh.cz/diskuse/zajisteni-osobnich-odberu-pro-internetove-obchody-ulozenka-cz/#reply629813
Jiří Fišer
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
19. 4. 2011 18:45:52
Hlavně sy myslím že tohle nabízí vlastně i PPL a to nemluvě o tom že si proto přijedou.
19. 4. 2011 18:45:52
https://webtrh.cz/diskuse/zajisteni-osobnich-odberu-pro-internetove-obchody-ulozenka-cz/#reply629812
hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
19. 4. 2011 18:48:20
Napsal informacniweb.cz;648349
Hlavně sy myslím že tohle nabízí vlastně i PPL a to nemluvě o tom že si proto přijedou.
no az na to ze zdaleka ne za 25 korun :D avezmi si ze jednim balikem k nim muzes poslat vic zasilek, takze das za dopravu do ulozenky za X baliku par korun a pak par korun za kazdy balik ulozence a ve vysledku to tedy koncoveho zakaznika stale vyjde velmi levne, je to zajimave reseni pro lidi co z tech mest jsou a jsou ochotni pro to nekam jit, protoze postovne hlavne u levnych veci byva vcelku draha polozka (jasne ze u zbozi za X tisic uz postovne za kilo nikdo resit nebude) :)
19. 4. 2011 18:48:20
https://webtrh.cz/diskuse/zajisteni-osobnich-odberu-pro-internetove-obchody-ulozenka-cz/#reply629811
dave67
verified
rating uzivatele
19. 4. 2011 19:12:58
Cena je to velmi zajimava, neni jen zavadeci, aby nalakala zajemce?:-) Jinak se mi to libi.
19. 4. 2011 19:12:58
https://webtrh.cz/diskuse/zajisteni-osobnich-odberu-pro-internetove-obchody-ulozenka-cz/#reply629810
Jiří Fišer
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
19. 4. 2011 19:20:27
No pokud to mám k nim poslat pošlou nebo přes ppl tak s tím poštovným to je trochu zavádějící a to nemluvím o tom kolik mě to vezmě času. A kdo používá ppl ve větším tak si myslím že pro něj tohle bude drahé.
19. 4. 2011 19:20:27
https://webtrh.cz/diskuse/zajisteni-osobnich-odberu-pro-internetove-obchody-ulozenka-cz/#reply629809
Ulozenka.cz
verified
rating uzivatele
20. 4. 2011 00:11:21
Radek O.: Ano, máme spočítané kapacity jednotlivých poboček a pro naše vnitřní účely (vyhodnocování, statistiky, atd..) systémově sledujeme jejich vytížení. Samozřejmě Vaše obavy chápeme, sami si rizika uvědomujeme, děláme však vše proto, abychom kolapsu v hlavní sezoně předešli.
Víme kolik zásilek jsme schopni předat denně, kolik zásilek uskladnit na pobočkách, máme neustále přehled o aktuálním vytížení poboček, ať už z hlediska skladovacího prostoru, tak i z hlediska vytížení personálu a z posledních Vánoc máme reálná čísla o kolik se v průměru zvýší počet zásilek u našich partnerů. Samozřejmě počítáme i s aktivní komunikací s novými partnery na téma jejich očekávaných výsledků v hlavní sezoně.. Tím pádem dokážeme v předstihu reagovat na očekávaný vývoj. Pokud například v rámci sledování a vyhodnocování statistik v září zjistíme, že nám s očekávaným nárůstem zásilek nebudou v některém městě na pobočce stačit skladovací prostory anebo ani plánovaně posílená obsluha by nemusela zvládat objem zásilek (rozšíření výdejních terminálů v rámci pobočky), okamžitě (tedy s dostatečným předstihem) začneme pracovat na zřízení nové pobočky v daném městě, abychom objem dokázali mezi pobočky rozdělit. Ještě jednou opakuji, že naše pobočky neslouží k ničemu jinému než příjmu a výdeji zásilek, jsou k tomu maximálně přizpůsobeny. I kvůli zmíněným rizikům nejdeme cestou "pointů", tzn. nasmlouvat si externí výdejní místa z různých restaurací, obchodů s potravinami, atd., to je podle nás cesta do pekel..
Záměrně jsem nezmiňoval dopravu mezi pobočkami - z té strach opravdu nemáme. Jednoduše proto, že si ji děláme sami a nejsme tak vázáni na žádnou 3. stranu.. S logistikou máme 13 let zkušeností, víme, že to zvládneme.
Určitě je to i na delší debatu, v případě Vašeho zájmu se s Vámi rád osobně sejdu.
Kamil Demuth
---------- Příspěvek doplněn 20.04.2011 v 00:23 ----------
dave67: cena je smluvní a její navýšení neplánujeme :-)
informacniweb.cz: PPL nabízí výdejní místa? Měl jsem za to, že jediný osobní odběr u PPL je možný pouze na jejich depu (někde na dalekém okraji měst...). K Vašemu dalšímu příspěvku - jak jsem psal v mém úvodním příspěvku, je počítáno s tím, že nám eshopy posílají zásilky hromadně a náklady na přepravu se jim rozpočítají, jak píše Aleš Jiříček (děkuji). Že by zabralo tolik času zabalit zásilky do jednoho velkého balíku, o tom by se také dalo diskutovat, ale třeba u Vašeho sortimentu to skutečně může být problém.. Výdejní místa jsou službou, kterou ocení především koncoví zákazníci.
20. 4. 2011 00:11:21
https://webtrh.cz/diskuse/zajisteni-osobnich-odberu-pro-internetove-obchody-ulozenka-cz/#reply629808
ulozenka: diky za informace
20. 4. 2011 07:51:07
https://webtrh.cz/diskuse/zajisteni-osobnich-odberu-pro-internetove-obchody-ulozenka-cz/#reply629807
Jiří Fišer
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
20. 4. 2011 10:25:39
Myslím že to nebude mít až takový ohlas a ano myslel jsem tím depa. Jinak smluvní cena znamená cena domluvená mimo ceník a tak je ta cena 25 kč asi jen orientační. Jinak vám přeji štěstí a snad vám to vyjde ale v tomto směru je konkurence moc velká a jediné co by bylo od věci je udělat možnost reklamace přímo přes vás, protože tak by to mělo cenu a smysl. Myslím tím že si zákazník něco ojedná v eshopu a u vás to může vidět naživo a hned vrátit bez toho aby to musel zaplatit - tak bych si jako zákazník pžedstavoval výdejní místo eshopu.
Upozorňuji že píši své názory a nemíním se s nikým hádat.
20. 4. 2011 10:25:39
https://webtrh.cz/diskuse/zajisteni-osobnich-odberu-pro-internetove-obchody-ulozenka-cz/#reply629806
Ulozenka.cz
verified
rating uzivatele
20. 4. 2011 11:02:54
informacniweb.cz: cena 25 Kč není orientační, pro smluvní partnery je to cena jednotná bez rozdílu rozměrů (v případě dobírky + 10 Kč). Je omezení pouze velikostí našeho největšího úložného boxu 80 x 60 x 42 cm + maximální hmotnost 30 kg. K reklamacímm ze strany zákazníka jak píšete cituji ze svého prvního příspěvku:
Je možnost si u vás zboží vyskoušet nebo rozbalit a zkontrolovat?
O: standardně tato služba není poskytována, chováme se jako na poště, či PPL. Ale lze domluvit individuální podmínky předávání zásilek zákazníkům (např. pro e-shop s obuví poskytujeme možnost že zákazník si může zboží vyzkoušet a poté se rozhodne zda zásilku převezme, v opačném případě zasíláme zásilku zpět na podací místo a zde je připravena k vyzvednutí eshopem).
Může Vám zákazník vrátit zboží na pobočku? Když Vás budeme předem informovat?
O: ano lze, pro tento způsob máme 2 varianty:
1) e-shop nám písemně sdělí (mail), že přijde daný zákazník a přinese danou zásilku, s tím, že naší službu hradí e-shop.
2) obdobně jako číslo 1, ale s tím že zákazník zaplatí naší základní ceníkovou cenu za naší službu (pořád to zákazníka vyjde levněji, než když by to měl reklamovat u eshopu klasickou cestou a zboží zasílat poštou)
Osobně toto rozhodně neberu jako hádání, Vy píšete své připomínky, já je respektuji, avšak snažím se na věcně reagovat.
20. 4. 2011 11:02:54
https://webtrh.cz/diskuse/zajisteni-osobnich-odberu-pro-internetove-obchody-ulozenka-cz/#reply629805
Kovboj
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
20. 4. 2011 11:34:24
Napsal Ulozenka.cz;648524
...Je omezení pouze velikostí našeho největšího úložného boxu 80 x 60 x 42 cm...
Hmm, to je dost malé. Balíky dlouhé 1 až 1,5 metrů nebo sice dlouhé do těch 80 ale vyšší než 42 jsou naprosto běžné. Nejde přitom o žádné obří balíky, váha takových velkých balíků u nás jen málokdy překročí 10 kilo.
Takže pro plno shopů jsou takové služby nevyužitelné, muselo by se to na jejich straně řešit volbou co přes "Uloženku" poslat jde a co ne - což by bylo složité jak z hlediska editace zboží tak i zmatené pro zákazníka. A to nemluvím o tom, že třeba jeden kus zboží by se do toho rozměru bez problémů vešel, ale třeba pokud si klient objedná 4 najednou tak už ty rozměry překročí. Pošta nebo PPL s takovými balíky problém nemá.
Je to prostě jen řešení pro obchody co posílají malé balíky tipu kosmetika nebo knížky, ale pro obchody prodávající trošku objemnější zboží nevyužitelné.
20. 4. 2011 11:34:24
https://webtrh.cz/diskuse/zajisteni-osobnich-odberu-pro-internetove-obchody-ulozenka-cz/#reply629804
Ulozenka.cz
verified
rating uzivatele
20. 4. 2011 14:31:49
Kovboj: Ano, uvědomujeme si, že naše služby nejsou určeny všem eshopům, resp. nejsou vhodné pro všechny druhy zboží
1) provozujeme výdejní místa, která jsou v centru (nebo alespoň v "širším" centru) měst, nejedná se o haly jako má například PPL, tudíž objemnějšími zásilkami bychom se mohli dostat poměrně snadno do "kapacitní nouze". Ano, pošta má také pobočky v centrech měst a vydává i větší zásilky, ale také jakým způsobem.. U nás má každá zásilka přesně určenou pozici v regálu, nestane se u nás, že by se zásilky válely na 1 velké hromadě a obsluha dlouho hledala danou zásilku (jako například na spoustě poštách, kde mám pocit, že systém ve skladování absolutně neexistuje..)
2) máme i partnery, kteří také prodávají objemnější zboží než jsou naše úložné boxy a řeší to například tímto způsobem:
- mají nastavené své systémy tak, že u objednávek zboží s větší váhou se zákazníkům v procesu objednávky uloženka nenabídne. Nemusí to být nutně tak, že to je nad hmotnost 30 kg, ví například, že drtivá většina zboží nad 8 kg už překračuje rozměry našich boxů, podle toho systém nastaví.. A pokud propadne do systému objednávka s osobním odběrem u zboží, které přesahuje limity, řeší to eshopy individuální domluvou se svým zákazníkem.
Tento způsob je samozřejmě vhodný pro eshopy, kde neplatí, že 80% jejich zboží překračuje rozměry našich boxů.. Ale pokud ví, že například 70% jejich objednávek tvoří sortiment, který je možné přes nás vydávat, tak proč své služby nerozšířit pro těchto 70% nakupujících? Především u menších a levnějších druhů zboží jsou osobní odběry nejvyužívanější a pokud eshop tuto službu nabídne, má reálnou šanci, že si toto zboží zákazník vybere u něj, než v konkurenčním eshopu, který nabízí pouze poštu za 100 Kč, apod..
Ale opakuji, že souhlasím s Vámi v tom, že naše služby nejsou vhodné pro úplně všechny.
20. 4. 2011 14:31:49
https://webtrh.cz/diskuse/zajisteni-osobnich-odberu-pro-internetove-obchody-ulozenka-cz/#reply629803
Nečítal som celý príspevok, tak sa ospravedlňujem, ak bol už môj dotaz zodpovedaný.
Ako riešite neprebratú zásielku ? Posielate to naspäť poštou ?
A ďalší dotaz: V ponuke máte rozmery 80 x 60 x 42 cm. Balíky, ktoré väčšinou posielame majú 1,3m x 10cm x 15cm. Plánujete v budúcnosti zväčšiť maximálny rozmer ? Lebo pri súčasných podmienkach službu využiť nemôžme.
21. 4. 2011 22:54:29
https://webtrh.cz/diskuse/zajisteni-osobnich-odberu-pro-internetove-obchody-ulozenka-cz/#reply629802
Ulozenka.cz
verified
rating uzivatele
22. 4. 2011 12:08:18
Rawat: nepřevzaté zásilky jsou svezeny zpět na podací pobočku daného eshopu, kde si ji eshop může vyzvednout při dalším podání anebo si pro ni může poslat svého přepravce, případně mu je zpět zašleme my na jeho náklady (může být opět hromadně) - toto záleží na individuální domluvě s eshopem.
K dalšímu dotazu: v tuto chvíli neplánujeme větší úložné boxy. Řešením by možná mohlo být to co jsem psal výše:
2) máme i partnery, kteří také prodávají objemnější zboží než jsou naše úložné boxy a řeší to například tímto způsobem:
- mají nastavené své systémy tak, že u objednávek zboží s větší váhou se zákazníkům v procesu objednávky uloženka nenabídne. Nemusí to být nutně tak, že to je nad hmotnost 30 kg, ví například, že drtivá většina zboží nad 8 kg už překračuje rozměry našich boxů, podle toho systém nastaví.. A pokud propadne do systému objednávka s osobním odběrem u zboží, které přesahuje limity, řeší to eshopy individuální domluvou se svým zákazníkem.
Tento způsob je samozřejmě vhodný pro eshopy, kde neplatí, že 80% jejich zboží překračuje rozměry našich boxů.. Ale pokud ví, že například 70% jejich objednávek tvoří sortiment, který je možné přes nás vydávat, tak proč své služby nerozšířit pro těchto 70% nakupujících? Především u menších a levnějších druhů zboží jsou osobní odběry nejvyužívanější a pokud eshop tuto službu nabídne, má reálnou šanci, že si toto zboží zákazník vybere u něj, než v konkurenčním eshopu, který nabízí pouze poštu za 100 Kč, apod..
22. 4. 2011 12:08:18
https://webtrh.cz/diskuse/zajisteni-osobnich-odberu-pro-internetove-obchody-ulozenka-cz/#reply629801
Roman
verified
rating uzivatele
24. 4. 2011 14:05:54
-
zajimalo by mě jak se řeší případné problémy, poškození nebo ztracení zásilky, jsme jen lidi, takže se může stát..
-
jinak to zní dobře, pochopil sem poslání a držím palce v podnikání
24. 4. 2011 14:05:54
https://webtrh.cz/diskuse/zajisteni-osobnich-odberu-pro-internetove-obchody-ulozenka-cz/#reply629800
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit