Zadejte hledaný výraz...

Zajímá mě váš názor na můj web na půjčovnu dodávek v Brně. Díky

rooibosman
verified
rating uzivatele
4. 4. 2020 08:05:19
jen technická: jděte i (hlavně) do dodávek s hydraulickým čelem, taky nějakou shrnovačku (plachtu), nebo bednu s rovnou podlahou (vyřazený chlaďák). Ty koncervy co máte na webu jsou dobrý akorát tak pro vietnamce do večerky..nic ve zlém, ale patrně s moving nemáte praxi. Máte velmi malou přidanou hodnoutu a cílovku.
4. 4. 2020 08:05:19
https://webtrh.cz/diskuse/zajima-me-vas-nazor-na-muj-web-na-pujcovnu-dodavek-v-brne-diky/strana/2#reply1446316
crs
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
6. 4. 2020 01:44:51
- speciálně pro tento typ diskuzí je zde kategorie kritika. Pro příště. :)
- méně je někdy více. Jak psali někteří přede mnou - sjednoťte písmo, snižte počet použitých barev (některé designy častokrát používají jen 1-2 barvy, krom černé a bílé); buďte důslední, aby stránky měly ve stylu jasný řád
- přišlo by mi lepší mít fixní hlavičku a v hlavním menu zvýrazněnou stránku, na které právě jsem (totéž v patičce). Pak byste mohli vypustit tři odkazy v oranžovým rámečku na titulce.
- někdo výše zmínil jednu šablonu. Web, který má hned na úvodní stránce nahoře objednací formulář, kde si vyberu dodávku a datum+hodiny, kdy ji potřebuji, alespoň pro mě působí jako web firmy, kde byznys jede a obchody točí. Je tam jasný "tah na branku" a (slangem UX) "tunel ke konverzní akci". U vašich stránek to moc nevidím.
- skouknul jsem to letmo, takže jsem to mohl přehlídnout, ale: kolik máte kterých dodávek? Nebo máte jen tři? Taktéž: od kdy podnikáte a jaké máte zkušenosti?
- máte nějaký on-line objednací systém - kalendář, ve kterém by zájemci viděli, které hodiny jsou pro daný vůz již obsazeny? Nebo musejí volat na uvedené číslo?
- tipnul bych si, že nikdo nebude chtít vyplňovat nějaký váš formulář *a pak vám stejně volat* - proč by nemohl zavolat rovnou, zeptat se, jestli budete mít tu a tu dodávku v daný den a hodinu k dispozici, pokud jo, nadiktovat osobní údaje, pokud ne, zavěsit?
- u vozového parku (mě by se víc líbil odkaz "Které vozy nabízíme"), mi přijde zbytečné mít "Recenze dodávky" (zvlášť, když to samé v kostce máte v kartě "Informace"). Na recenze aut je hafo jiných webů, ne?
- webdesign:
-- stránky působí jak z roku 2005; mísí se tu několik stylů, barevných kombinací a přístupů
-- všechny nezbytné animace a ostatní serepecičky jsou na pikaču - účelem tohoto webu není oslnit čtenáře webdesignem, ale přesvědčit je, aby si u vás objednali dodávku
-- kombinace nečitelných barev pozadí/popředí (bílá na oranžovém tlačítku, opravdu hnusná kombinace červené *anglické* hlášky na fialové)
-- bezokrajová bledě modrá v ceníku a podobné "nápady" působí amatérsky
-- místo obrázků z fotobank dejte reálné
-- místo falešných recenzí sežeňte skutečné
-- odkazy na sociální sítě je imho vhodné dát do patičky jako odkaz přes ikonku, nic víc
- plus pár detailů v textu:
-- za větami (nejsou-li to např. body v seznamu, apod.) se píší tečky
-- "Ceny jsou konečné nejsme plátci DPH", "Pracujeme nonstop volejte kdykoliv" - existuje interpunkce
-- "Dnes jsme si pro vás připravily recenzi..." - jedině pokud ji připravily samé ženy
-- "Koukneme do kalendáře ověříme zda je...", "Jsme k službám všem kteří..." - čárky, které oddělují věty vedlejší
-- "osobám.Pronajímáme", "a Fiat Ducato . Naši společnost" - za větou tečka+mezera
-- drobnost - za jednopísmenné spojky kromě "a" (i, k, v, z, s, ...) tvrdou mezeru, ať se "zlomí" na další řádek
-- podíval bych se, co jde zkrátit a veškerý textový "plevel" bych osekal - tipuju, že to stejně nikdo nečte. To neplatí o důležitých informacích, jako např. podmínkách vypůjčení! Zkrátka být výstižný a stručný.
- dejte webu tvář - ukažte fotku majitele firmy, člověka, který komunikuje a setkává se se zákazníky; fotku sídla; parkoviště s dodávkami, kde je máte... Ať to nevypadá, jako jedna z tisíce "virtuálních", šablonovitých, na rychlo zplozených webů, co za pár týdnů pohltí propadliště dějin :)
- co když si vás chce objednat někdo, kdo nemluví česky?
6. 4. 2020 01:44:51
https://webtrh.cz/diskuse/zajima-me-vas-nazor-na-muj-web-na-pujcovnu-dodavek-v-brne-diky/strana/2#reply1446315
lada1979
verified
rating uzivatele
6. 4. 2020 08:52:40
zrovna fotku sídla bych tam nedával, ono není jisté, které místo na ulici a zda vůbec nějaké bude zrovna volné.
Jinak si opravdu všichni myslíte, že design a funkčnost jim bude zrovna odrazovat zákazníky, myslím, že u tohoto webu se na to všichni díváte svými profesionálně deformovanými očima. Proboha kolik lidí, co si chce půjčit levně omlácenou dodávku ví něco o fontech nebo sladění barev.
6. 4. 2020 08:52:40
https://webtrh.cz/diskuse/zajima-me-vas-nazor-na-muj-web-na-pujcovnu-dodavek-v-brne-diky/strana/2#reply1446314
crs
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
7. 4. 2020 01:34:23
Design (myšleno špatný design) bude zákazníky odrazovat podvědomě a špatná funkčnost je bude odrazovat vědomě.
7. 4. 2020 01:34:23
https://webtrh.cz/diskuse/zajima-me-vas-nazor-na-muj-web-na-pujcovnu-dodavek-v-brne-diky/strana/2#reply1446313
lada1979
verified
rating uzivatele
7. 4. 2020 09:10:19
A vycházíš z něčeho kolik lidí, kteří si chtějí půjčit dodávku mají až takový cit pro design a pro špatnou funkčnost. Z hlediska právního a ochrany spotřebitele je ten web naprosto nepoužitelný a kolik obyčejných lidí si toho všimne. Prostě mě ty hlášky, že web je tak škaredý, že bych ho nepoužil přijde jenom jako póza, která v reálu nemá až tak takový smysl i když uznávám, že asi IT a designerů bude více než lidí s právním povědomím. Z mého pohledu z toho webu odcházím v okamžiku jak uvidím stáří dodávek, pokud by měli mladší odejdu v okamžiku zjištění absence údajů o kterých jsem psal, ale jestli mi barvy trhají oči je mi úplně jedno.
P.S. jsem samozřejmě zaujatý a ješitný majitel webů, kde poslední redesign proběhl před 8 lety:)
7. 4. 2020 09:10:19
https://webtrh.cz/diskuse/zajima-me-vas-nazor-na-muj-web-na-pujcovnu-dodavek-v-brne-diky/strana/2#reply1446312
crs
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
10. 4. 2020 11:14:23
Lidi, kteří si chtějí půjčit dodávku v Brně, mají: 1) možnost výběru mezi konkurencí 2) schopnost vycítit, stránky které firmy na ně působí solidním dojmem a které ne tak docela (i tehdy, pokud se ve webdesignu vůbec nepohybují). Pokud nějaká stránka působí nedůvěryhodně, odpuzuje možné zákazníky a de facto je nahání do náruče konkurenci, pak je to problém. Možná, že ta firma je skvělá, ale k čemu to je, když se to velké procento zákazníků nedozví, protože se koukne na jejich "webovou vizitku" a odejde? Zvláště tehdy, když mají ve vedlejším okně otevřeny stránky konkurence, které mají řekněme stejné parametry, stejné ceny, ale působí jako úspěšná a fungující firma.
Přijde mi trošku divné argumentovat pro to neřešit design v diskuzním fóru speciálně určeném pro kritiku webdesignu stránek, navíc poté, co si o ni vlastník webu požádal. To snad uznáš, ne?
10. 4. 2020 11:14:23
https://webtrh.cz/diskuse/zajima-me-vas-nazor-na-muj-web-na-pujcovnu-dodavek-v-brne-diky/strana/2#reply1446311
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit