Zadejte hledaný výraz...

Začínající obchod s oblečením

h3llc0re
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
24. 6. 2010 20:56:23
Nikdo nic?
Prosím, koukněte se na to ještě někdo :>.
ps: šablona se sytějšíma barvama už je připravená, teďka jí tam implementuju, ale bude to trvat dýl.
24. 6. 2010 20:56:23
https://webtrh.cz/diskuse/zacinajici-obchod-s-oblecenim/strana/2#reply518235
Martatko
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
25. 6. 2010 08:45:55
Tak ještě já :-)
Design nebudu moc hodnotit, protože tisíc lidí, tisíc chutí. Každému se líbí něco jiného. Mi se ty barvy zdají trochu mdlé, na oblečení si myslím že by to mělo být více pestré .
Další věc - v náhledu zboží máte sice skladovou dostupnost, ale při rozkliknutí zboží už tam není vidět. Když se Vám někdo dostane do e-shopu na detail produktu přímo z vyhledávače tak to musí hledat.
V popisu chybí složení (materiál) trička. Zákazníky to hodně zajímá.
A poslední věc z pohledu zákazníka, který přijde do nového obchodu. Váš obchod je hooodně prázdný. Myslím že na první pohled by mělo být vidět že je z čeho vybírat. U Vás to je přesně naopak. Vím že jste psal že chcete mít vše skladem, ale někdy to více ke škodě než k užitku. A ty prázdné sloupce po stranách k tomu taky moc nepřidají.
25. 6. 2010 08:45:55
https://webtrh.cz/diskuse/zacinajici-obchod-s-oblecenim/strana/2#reply518234
Michal Blahut
verified
rating uzivatele
25. 6. 2010 13:13:14
Vidím tam několik chybek, ale naprosto zásadním problémem u podobného typu sortimentu je úplná absence odpovědi na otázku "bude mi to?", "jak v tom budu vypadat?". Což se zcela jistě velmi negativně projeví na obchodní výkonnosti webu.
25. 6. 2010 13:13:14
https://webtrh.cz/diskuse/zacinajici-obchod-s-oblecenim/strana/2#reply518233
h3llc0re
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
25. 6. 2010 16:31:38
[Design nebudu moc hodnotit, protože tisíc lidí, tisíc chutí. Každému se líbí něco jiného. Mi se ty barvy zdají trochu mdlé, na oblečení si myslím že by to mělo být více pestré .
Další věc - v náhledu zboží máte sice skladovou dostupnost, ale při rozkliknutí zboží už tam není vidět. Když se Vám někdo dostane do e-shopu na detail produktu přímo z vyhledávače tak to musí hledat.
V popisu chybí složení (materiál) trička. Zákazníky to hodně zajímá.
A poslední věc z pohledu zákazníka, který přijde do nového obchodu. Váš obchod je hooodně prázdný. Myslím že na první pohled by mělo být vidět že je z čeho vybírat. U Vás to je přesně naopak. Vím že jste psal že chcete mít vše skladem, ale někdy to více ke škodě než k užitku. A ty prázdné sloupce po stranách k tomu taky moc nepřidají.
Moc díky za odpověď, velmi si toho cením. K té dostupnosti, udělal jsem to tak, že pokud není nějaká velikost skladem, automaticky se vyřadí z té roletky. Chtěl bych to udělat ještě trochu jinak, kde by to nebyla roletka, ale tabulka se zaškrtávacími čtverečku a bylo by tam vidět, co je a není skladem. Ten materiál určitě dopíšu. To že je prádzný je mi jasné, ale nemám jinou možnost. Čekal jsem 5 měsícu, ano 5 měsíců na objednávku, kterou jsem navíc musel poslat třikrát. Navíc mi nebyli schopní zaslat žádné obchodní podmínky, tabulku s velikostmi nebo fotky, všechno jsem si scháněl sám, proto tam nemám tu možnost kupovat něco, co nemám skladem, přijde mi to nebezpečné. Prázdné sloupce po stranách asi ještě zaplním, přemýšlel jsem nad tím, že tam nad sebe dám ty nejprodávanějsí produkty, co říkáte?
Vidím tam několik chybek, ale naprosto zásadním problémem u podobného typu sortimentu je úplná absence odpovědi na otázku "bude mi to?", "jak v tom budu vypadat?". Což se zcela jistě velmi negativně projeví na obchodní výkonnosti webu.
Velmi děkuji za konstruktivní komentář, určitě na tom zapracuji, ale je problém, že ty věci musím vybalit a sám přeměřit, protože výrobce neposkytl ke zboží ani ťuk navíc nějakých informací či fotografií. Fotografie asi budou zatím muset stačit ty, které tam prozatím jsou, tu tabulku zkusím doplnit, ale bude to boj. Zkusím tam dát ještě program typu "Vyfoť se v tomhle a tomhle a dostaneš tohle a tohle".
25. 6. 2010 16:31:38
https://webtrh.cz/diskuse/zacinajici-obchod-s-oblecenim/strana/2#reply518232
Michal Blahut
verified
rating uzivatele
26. 6. 2010 01:14:03
Napsal h3llc0re;529713
Velmi děkuji za konstruktivní komentář, určitě na tom zapracuji, ale je problém, že ty věci musím vybalit a sám přeměřit, protože výrobce neposkytl ke zboží ani ťuk navíc nějakých informací či fotografií. Fotografie asi budou zatím muset stačit ty, které tam prozatím jsou, tu tabulku zkusím doplnit, ale bude to boj. Zkusím tam dát ještě program typu "Vyfoť se v tomhle a tomhle a dostaneš tohle a tohle".
Možností, jak na to, je nepočítaně - nemusí to být hned augmentová realita "jak v tom vypadám" se sdílením na facebooku. Chtěl jsem jen upozornit, že je naprosto zásadní uvědomit si, jak nákupní proces v tom či jiném oboru funguje. I když ten eshop vypadá na první pohled hezky, může být víceméně v rozporu s cíli uživatele.
Když se ptáte, co je na eshopu špatně nebo dobře, dostanete na fóru tohoto typu odpovědi ve stylu "je to bledé", "vyhledávání by mělo být vpravo nebo nahoře", "nejprodávanější produkty by měly být tam a tam...". Problém je, že ani jedna z připomínek neřeší podstatu věci - jak víc prodat. Pokud na začátku celého procesu neprovedete analýzu toho, co zákazníci chtěji a jak na to Váš web bude reagovat, nemůžete uspět. To, že je web modrý nebo zelený, obrat nezachrání...
26. 6. 2010 01:14:03
https://webtrh.cz/diskuse/zacinajici-obchod-s-oblecenim/strana/2#reply518231
kunwald
verified
rating uzivatele
(70 hodnocení)
26. 6. 2010 09:27:21
Jako zákazník bych si nevybral - nemáte v obchodě mou velikost :-) ,ale to skoro nikdo.Určitě by nebylo špatné uvést míry v cm,buď u každého zboží,nebo udělat zvlášť kategorii menu ve stylu : http://www.tabulkavelikosti.cz/panske
V košíku jsou anglické texty a v dalším kroku to po mne chce registraci,takže jsem to zavřel a šel ke konkurenci...
26. 6. 2010 09:27:21
https://webtrh.cz/diskuse/zacinajici-obchod-s-oblecenim/strana/2#reply518230
h3llc0re
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
26. 6. 2010 12:40:26
Jako zákazník bych si nevybral - nemáte v obchodě mou velikost :-) ,ale to skoro nikdo.Určitě by nebylo špatné uvést míry v cm,buď u každého zboží,nebo udělat zvlášť kategorii menu ve stylu : http://www.tabulkavelikosti.cz/panske
V košíku jsou anglické texty a v dalším kroku to po mne chce registraci,takže jsem to zavřel a šel ke konkurenci...
Díky za kritiku, anglické texty jsem již upravil, na nákupu bez registrace se teď pracuje. Ty velikosti jsem popisoval už nahoře, musim to ještě nějak vykoumat.
26. 6. 2010 12:40:26
https://webtrh.cz/diskuse/zacinajici-obchod-s-oblecenim/strana/2#reply518229
ElChupacabra
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
28. 6. 2010 14:22:41
Napsal h3llc0re;527140
Zdravím,
už dlouho dloooouho mi měl běžet eshop s oblečením, ale jelikož si asi dodavatel řekl "ne, mi mu tu radost neuděláme", tak otevírám teprve teďka. Eshopu nebyla ještě udělena reklama, kterou mám samozřejmě v plánu, protože jsem ho dnes rozchodil a ještě než ho otevřu by mě zajímal názor jak odborníka, tak zákazníka. Myslím, že alespoň názor obchodníka tu naleznu, na to druhé si asi budu muset počkat :>.
Adresa obchodu je tedy ilstile.cz a obchod běží na free prestě. Kdyby si někdo udělal čas a chtěl se rýpat, tak není problém dělat objednávky, které poté samozřejmě vystornuji ( těch objednávek co nejmíň, abych tam nemusel potom všechno doplňovat :> ). Jde mi o zhodnocení veškerého průběhu nákupu zákazníka.
Obchod jsem stavěl na jednoduchosti a přehlednosti, takže po stranách nejsou žádný ptákoviny, snažil jsem se, aby eshop vypadal v rámci prostředků elegantně.
Všem kritikům tedy poděkuji.
S pozdravem,
Jakub.
ps: zboží je tak málo, protože mám všechno skladem a víc bych toho finančně neutáhl.
HP
- Je fajn, že se snažíš e-shop dělat co nejpřehledněji a nezobrazuješ na HP moc prvků, nicméně zastavil ses na půli cesty, protože pořád držíš ten "tradiční" třísloupcovej formát. Osobně bych ten košík vzal a umístil ho do záhlaví, nebo do horizontálního menu. Hlavně ho udržet v pravo nahoře. Když uděláš tohle získáš celej pravej sloupec jako prostor pro další umístění zboží.
- Ten rotující reklamní banner... umístění podle mě tříští konzistenci stránky. Navíc sdělení, že od určité částky nákupu je doprava zdarma je určitě důležité, ale věnovat mu reklamní banner? Navíc takhle neuměle graficky zpracovaný? Už jsem to sem kdysi dával, ale udělám to ještě jednou - http://www.sephora.com/ tam si zvol Spojený státy a podívej se, úplně nahoru doleva do záhlaví. Tam se jim přepíná text o dopravě zdarma, nějakých vzorcích. Tím neustálým pohybem to na sebe přitáhne při prohlížení stránky pozornost, takže všichni si toho všimnou. Je to na všech stránkách a nadělá to mnohem víc parády, než banner na HP.
Detail produktu
- Tady mi úplně chybí cross selling.
- Popisky zobží jsou vlastní, to je fajn. Trochu bych je rozšířil a přidal víc KW.
- Přidal bych prolink na nějakou tabulku velikostí.
- Trochu bych si pohrál s názvy zboží, aby obsahovaly nějaké sekundární KW, takže místo názvu "Robe di Kappa - Belle" bych tam dal třeba "Letní šaty Belle - Robe di Kappa". To se ti potom promítne i do url adresy a získáš další malej boost pro SEO na kw šaty. Navíc shop dobře pracuje s ALT tagem u obrázků, takže změnou názvu zboží ovlivníš i tuhle věc a přinese ti vlastně dvojitej malej boost ;)
- Pokud máš možnost nafotit to oblečení na nějakých živých modelech, udělej to. Lidi to mají mnohem radši, než tyhle suchý obrázky
Košík a objednávka
- Do košíku bych přidal další funkcionality pro up-selling, takže nějakou reklamní skupinu zboží apod.
- U metod dopravy bych možná přidal nějakou informaci o tom, proč je obchodní balík lepší a dražší, než obyčejný balík :)
- Vedle checkboxu pro souhlas s obchodními podmínkami odkazuješ na stránku s historií značky Kappa a ne na obchodní podmínky
SEO
- Title tag ti asi moc nepomáhá. Naplnil bych ho nějakými relevantními klíčovými slovy.
- Nepoužíváš H1 tag. Kdybys dal H1 vypisovat třeba názvy zboží (jak na HP, tak v náhledu kategorie i v detailu zboží), dostaneš zase malej SEO boost.
- KW v popiscích zboží bych nechal vypisovat kurzívou.
- Začni si budovat backlinky - můžeš třeba začít registrací na www.znackove-obleceni.cz ;)
- Z pohledu prohlížeče je stránka strašně pomalá - taháš si 12 externích JS, 39 (kde se to tam sakra bere?) obrázků. Doporučuju alespoň snížit počet těchhle komponent, zabalit je gzipem a přesunout JS v kódu nakonec.
E-shopů s oblečením je teď jako máku, takže bych zkusil nabídnout něco navíc. Kappa je pěkný stylový oblečení, takže proč nenabídnout nějakou "dárkovou příručku". Klasická katalogová finta, kdy je set nafocenej na modelce/modelovi a zákazník na velký fotce vidí, jak to celý vypadá dobře a skvěle a ideálně má možnost rovnou hodit set do košíku.
28. 6. 2010 14:22:41
https://webtrh.cz/diskuse/zacinajici-obchod-s-oblecenim/strana/2#reply518228
h3llc0re
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
28. 6. 2010 20:35:25
HP
- Je fajn, že se snažíš e-shop dělat co nejpřehledněji a nezobrazuješ na HP moc prvků, nicméně zastavil ses na půli cesty, protože pořád držíš ten "tradiční" třísloupcovej formát. Osobně bych ten košík vzal a umístil ho do záhlaví, nebo do horizontálního menu. Hlavně ho udržet v pravo nahoře. Když uděláš tohle získáš celej pravej sloupec jako prostor pro další umístění zboží.
- Ten rotující reklamní banner... umístění podle mě tříští konzistenci stránky. Navíc sdělení, že od určité částky nákupu je doprava zdarma je určitě důležité, ale věnovat mu reklamní banner? Navíc takhle neuměle graficky zpracovaný? Už jsem to sem kdysi dával, ale udělám to ještě jednou - http://www.sephora.com/ tam si zvol Spojený státy a podívej se, úplně nahoru doleva do záhlaví. Tam se jim přepíná text o dopravě zdarma, nějakých vzorcích. Tím neustálým pohybem to na sebe přitáhne při prohlížení stránky pozornost, takže všichni si toho všimnou. Je to na všech stránkách a nadělá to mnohem víc parády, než banner na HP.
Detail produktu
- Tady mi úplně chybí cross selling.
- Popisky zobží jsou vlastní, to je fajn. Trochu bych je rozšířil a přidal víc KW.
- Přidal bych prolink na nějakou tabulku velikostí.
- Trochu bych si pohrál s názvy zboží, aby obsahovaly nějaké sekundární KW, takže místo názvu "Robe di Kappa - Belle" bych tam dal třeba "Letní šaty Belle - Robe di Kappa". To se ti potom promítne i do url adresy a získáš další malej boost pro SEO na kw šaty. Navíc shop dobře pracuje s ALT tagem u obrázků, takže změnou názvu zboží ovlivníš i tuhle věc a přinese ti vlastně dvojitej malej boost ;)
- Pokud máš možnost nafotit to oblečení na nějakých živých modelech, udělej to. Lidi to mají mnohem radši, než tyhle suchý obrázky
Košík a objednávka
- Do košíku bych přidal další funkcionality pro up-selling, takže nějakou reklamní skupinu zboží apod.
- U metod dopravy bych možná přidal nějakou informaci o tom, proč je obchodní balík lepší a dražší, než obyčejný balík :)
- Vedle checkboxu pro souhlas s obchodními podmínkami odkazuješ na stránku s historií značky Kappa a ne na obchodní podmínky
SEO
- Title tag ti asi moc nepomáhá. Naplnil bych ho nějakými relevantními klíčovými slovy.
- Nepoužíváš H1 tag. Kdybys dal H1 vypisovat třeba názvy zboží (jak na HP, tak v náhledu kategorie i v detailu zboží), dostaneš zase malej SEO boost.
- KW v popiscích zboží bych nechal vypisovat kurzívou.
- Začni si budovat backlinky - můžeš třeba začít registrací na www.znackove-obleceni.cz ;)
- Z pohledu prohlížeče je stránka strašně pomalá - taháš si 12 externích JS, 39 (kde se to tam sakra bere?) obrázků. Doporučuju alespoň snížit počet těchhle komponent, zabalit je gzipem a přesunout JS v kódu nakonec.
E-shopů s oblečením je teď jako máku, takže bych zkusil nabídnout něco navíc. Kappa je pěkný stylový oblečení, takže proč nenabídnout nějakou "dárkovou příručku". Klasická katalogová finta, kdy je set nafocenej na modelce/modelovi a zákazník na velký fotce vidí, jak to celý vypadá dobře a skvěle a ideálně má možnost rovnou hodit set do košíku.
Tyjo chlape díky moc, sem rád, že ses takhle rozepsal.
Třísloupcové to je jen kvůli tomu košíku, který je ajaxový a "roztahovačný", takže sem nevěděl jak to pořešit třeba někde víš mimo zboží nebo v hlavičce.
Díky moc za typ s tou dopravou, hned to mrsknu do gifu a přilepim někde vlevo nahoru :>.
Cross-selling, myslíš něco jako vhodné doplňky pod popiskem a podobně? Takhle jsem to pochopil z toho, co se píše na netu. Popisky jsem dělal hodně narychlo a moc jsem se na ně nesoustředil. Byl jsem upozorňován už i na gramatické chyby, takže je ještě předělám. Tabulku velikostí už jsem popisoval výše. Nejdřív nějakou potřebuju najít :>, už jí loudim od dodavatele i od výrobce. Ten název, co si mi doporučil mi přijde moc dlouhý, ale určitě si rád nechám poradit od zkušenějšího. Co se týče focení, to jde absolutně mimo moje finanční prostředky.
Tím upsellingem v košíku myslíš třeba pás dalšího zboží? Určitě tam doplním, proč by se to mělo posílat dražší variantou. Ups, ty obchodní podmínky jsem nějak přehlídl :>.
Do titlu vypisuji název zboží, asi ho předělám stejně jako u nadpisu zboží. Sice vůbec nemám tucha, jak se co balí do gzipu, ale zeptám se kámoše, snad bude vědět :D.
Jinak s tim, že je eshopů s oblečením jako máku se počítá, mě se prostě líbilo oblečení tý kappy a na netu sem ho moc neviděl.
28. 6. 2010 20:35:25
https://webtrh.cz/diskuse/zacinajici-obchod-s-oblecenim/strana/2#reply518227
ElChupacabra
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
29. 6. 2010 09:00:55
Cross Selling je přesně jak říkáš - doplňky, nebo nějaké jiné související zboží. K tričku můžeš dát třeba kraťasy. Jde o to, aby jsi zákazníka směřoval k další nabídce. CS funkcionalita je třeba tady ten sloupec na pravé straně - http://www.vetecar.cz/z451-skoda-1000mb-abrex
I když tady je to jako náhodné zboží z nabídky, ale mnohem lepší je nastavení přesně cíleného sortimentu. K modelu Škody 1000MB třeba knížka o Škodovkách apod.
Up Selling v košíku je něco jako regály u pokladny v obchoďáku a má za úkol zvýšit objem objednávky. Už tam máš informaci o tom, kolik zbývá do dorpavy zdarma, to je určitě dobrá věc. Pás nějakýho dalšího zboží zase zákazníka směruje k další nabídce.
K těm názvům - jde o to, že když máš název zboží v h1, který se ti dotahuje do titlu a do altu u obrázku, tak to je dost šťavnatý sousto pro vyhledávače. Ve chvíli, kdy v těchhle položkách máš Robe di Kappa - Belle, tak vyhledávačům nabízíš slova, který nikdo nevyhledává. Viz:
http://search.seznam.cz/stats?collocation=robe+di+kappa&submit=Vyhledat+Seznamem
Na druhou stranu kdybys tam dal třeba Letní šaty Belle - Robe di Kappa, tak na KW letní šaty si můžeš přitáhnout mnohem větší skupinu potenciálních zákazníků. Viz:
http://search.seznam.cz/stats?collocation=letn%C3%AD+%C5%A1aty&submit=Vyhledat+Seznamem
29. 6. 2010 09:00:55
https://webtrh.cz/diskuse/zacinajici-obchod-s-oblecenim/strana/2#reply518226
h3llc0re
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
29. 6. 2010 16:44:51
Cross Selling je přesně jak říkáš - doplňky, nebo nějaké jiné související zboží. K tričku můžeš dát třeba kraťasy. Jde o to, aby jsi zákazníka směřoval k další nabídce. CS funkcionalita je třeba tady ten sloupec na pravé straně - http://www.vetecar.cz/z451-skoda-1000mb-abrex
I když tady je to jako náhodné zboží z nabídky, ale mnohem lepší je nastavení přesně cíleného sortimentu. K modelu Škody 1000MB třeba knížka o Škodovkách apod.
Up Selling v košíku je něco jako regály u pokladny v obchoďáku a má za úkol zvýšit objem objednávky. Už tam máš informaci o tom, kolik zbývá do dorpavy zdarma, to je určitě dobrá věc. Pás nějakýho dalšího zboží zase zákazníka směruje k další nabídce.
K těm názvům - jde o to, že když máš název zboží v h1, který se ti dotahuje do titlu a do altu u obrázku, tak to je dost šťavnatý sousto pro vyhledávače. Ve chvíli, kdy v těchhle položkách máš Robe di Kappa - Belle, tak vyhledávačům nabízíš slova, který nikdo nevyhledává. Viz:
http://search.seznam.cz/stats?colloc...ledat+Seznamem
Na druhou stranu kdybys tam dal třeba Letní šaty Belle - Robe di Kappa, tak na KW letní šaty si můžeš přitáhnout mnohem větší skupinu potenciálních zákazníků. Viz:
http://search.seznam.cz/stats?colloc...ledat+Seznamem
Tak už sem dodělal ten pás dalších věcí, který by se mohli hodit k právě prohlíženému výrobku. Do toho košíku ještě budu muset hrábnout, ale tam se to dělá hůř, musí tam být zachovaná bezpečnost nákupu. Trochu sem předělal popisky a nadpisy jak si radil. Opravil jsem i ty obchodní podmínky. Přidal nákup bez registrace. Dal jinam upozornění o dopravě zdarma ( to s tim poukazem je tam jen proto, aby to blinkalo ), ale pořád nevím, co místo toho flashe, kterej tam protáčí ty obrázky.
Najdu si také seznam nějakých katalogů, ať mám nějaké zpětné odkazy. Reklamu už mám zařízenou na facebooku, adwords a nějaké bannery taky.
29. 6. 2010 16:44:51
https://webtrh.cz/diskuse/zacinajici-obchod-s-oblecenim/strana/2#reply518225
Gabriela Černáková
verified
rating uzivatele
29. 6. 2010 18:43:52
Celkovo ma obchod zaujal, jednoduchý, prehľadný, ale určite by to chcelo pár úprav.
Tak ako už bolo písane, je tam málo tovaru, v podstate nie je z čoho vyberať. Určite by som rozšírila sortiment aj na iné značky. Neuvažoval si aj o možnosti zasielať tovar na Slovensko? Možnosť platby aj v inej mene...
Na úvodnej stránke sa mi toho zdá veľa. Nechala by som tam len napr. 3 najpredávanejšie veci a tú reklamu.
Keď kliknem na "pro muže" alebo "pro ženy" zobrazia sa mi podkategórie a nad každou mám obrázok českú zástavu. To asi bude chyba. Po výbere kategórie sa zobrazí tovar. Farebne sú rozlíšené veľkosti, ktoré sú na sklade a ktoré nie. Poviem pravdu nevedela som hneď, ktorá farba čo znamená. Buď by som tam zobrazila len tie ktoré sú, alebo tie by som to farebne zvýraznila napr. preškrtla klasickým červeným X.
29. 6. 2010 18:43:52
https://webtrh.cz/diskuse/zacinajici-obchod-s-oblecenim/strana/2#reply518224
ElChupacabra
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
30. 6. 2010 10:12:59
Napsal h3llc0re;531257
... ale pořád nevím, co místo toho flashe, kterej tam protáčí ty obrázky.
Osobně bych ten banner nechal zpracovat nějakým grafikem a udělal bych ho menší (na výšku). Na HP bych ho umístil úplně nahoru pod horizontální menu, pod něj dal tu reklamní skupinu Nejprodávanější a úplně dole nechal výpis zboží.
30. 6. 2010 10:12:59
https://webtrh.cz/diskuse/zacinajici-obchod-s-oblecenim/strana/2#reply518223
Lucky Bastard
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
30. 6. 2010 11:39:22
mě tam osobně chybí nákup s registrací !
30. 6. 2010 11:39:22
https://webtrh.cz/diskuse/zacinajici-obchod-s-oblecenim/strana/2#reply518222
h3llc0re
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
30. 6. 2010 11:49:52
Jestli narážíš na to, že při registraci je tam stále vidět nákup bez registrace, tak na tom se pracuje, zatím nevím, jak ho schovat :).
30. 6. 2010 11:49:52
https://webtrh.cz/diskuse/zacinajici-obchod-s-oblecenim/strana/2#reply518221
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit