Zadejte hledaný výraz...

Zacházení se zbožím popřípadě jejich ztráta při přepravě

tasman
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
3. 5. 2012 15:59:44
Zdravím
Tímto bych požádat o vyjádření Vašich zkušeností na téma zacházení se zbožím při přepravě k zákazníkům a jejich následná reklamace z důvodu poškození zboží,nebo ztrátě zboží v průběhu přepravy.Máte takové neblahé zkušenosti z praxe?
Věnuji se dlouhodobě této problematice a tak budu rád za Vaše názory,zkušenosti a příběhy z praxe od všech.
Děkuji
3. 5. 2012 15:59:44
https://webtrh.cz/diskuse/zachazeni-se-zbozim-popripade-jejich-ztrata-pri-preprave/#reply761372
Co konkrétně vás zajímá? Proč se ptáte? Váš příspěvek je obecný až tajemný.
vyjádření Vašich zkušeností na téma zacházení
Věnuji se dlouhodobě této problematice
3. 5. 2012 16:53:32
https://webtrh.cz/diskuse/zachazeni-se-zbozim-popripade-jejich-ztrata-pri-preprave/#reply761371
tasman
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
3. 5. 2012 17:16:04
V praxi se stává že při přepravě se zboží nebo materiál poškodí a to z důvodu špatného zacházení od přepravců nebo meziskladů přes které proudí.K cílovému zákazníkovi se dostane zboží nebo již zmiňovaný materiál poškozený jak obalově nebo po rozbalení zjistí poškození a poté využije reklamace vůči odesílatelům.
Tohle mne zajímá jelikož se věnuji logistickým oborům dlouhodobě.
V mnoha případech se také stává že v celém přepravním toku dojde ke ztrátě jak jednotlivých kusů zboží,nebo celku a po přejímce zboží nebo materiálu cílové místo popřípadě klient zjistí chybějící zboží v určitém rozsahu.
Je jedno jestli jsou příjemci majitelé e-shopů nebo jejich zákazníci.
Ptám se z důvodu že celosvětově je statistikou odhadovaná částka 10mld USD jen za ztráty v přepravním toku mezi odesílatelem a příjemcem.
V české republice takový odhad nikdo nemá a jen obecně se tomuto problému věnuje malá pozornost ne-li žádná
3. 5. 2012 17:16:04
https://webtrh.cz/diskuse/zachazeni-se-zbozim-popripade-jejich-ztrata-pri-preprave/#reply761370
mmm.edia
verified
rating uzivatele
3. 5. 2012 18:07:19
Příspěvek zavání diplomkou nebo disertačkou na ekonomce :D
3. 5. 2012 18:07:19
https://webtrh.cz/diskuse/zachazeni-se-zbozim-popripade-jejich-ztrata-pri-preprave/#reply761369
tasman
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
3. 5. 2012 18:21:43
Ne
Nestuduji jen se zajímám o takové (vychytávky) mám takový úlet na logistiku a s ní spojené problémy.
Dle mojí praxe a zkušenosti s tím mají problémy na celém světě jen u nás asi ne :D .
ČISTĚ SOUKROMÝ ZÁJEM
---------- Příspěvek doplněn 03.05.2012 v 18:38 ----------
Ne
Prostě se zajímám o takovou problematiku.Je to můj soukromý zájem a nejsem tajný agent přepravních firem :D
Zajímá mne to a budu rád za zkušenosti v ČR a Vaše.
---------- Příspěvek doplněn 03.05.2012 v 20:11 ----------
vyjádření odborníků:
Zvyšování „dopravní” kriminality ohrožuje volný pohyb zboží v celé Evropě. Vynakládáme maximální úsilí na odstranění této hrozby. – Spedycje.pl , 2009.05.16
Rob Wainwright
ředitel Europolu
Zdroj:
http://www.spolehlivydopravce.cz/o-programu/odbornici-o-problemu
3. 5. 2012 18:21:43
https://webtrh.cz/diskuse/zachazeni-se-zbozim-popripade-jejich-ztrata-pri-preprave/#reply761368
tasman
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
3. 5. 2012 23:23:45
Proč mne to zajímá?.V dopravě a logistice se pohybuji dlouho,teď jako nájemný řidič.X let jsem pracoval ve skandinávských zemích.
tam jsem zaznamenal v posledních letech při složení zboží,že si příjemce zkontroloval a chyběla např. část zboží,nebo bylo poškozeno.Obecně za zboží odpovídá za zboží řidič od přijetí od odesílatele po vydání příjemci pokud se účastnil nakládky a nevznesl nějakou výhradu.Pokud nebyl přítomen nakládce tak zaznamená výhradu a tímm je zbaven zodpovědnosti.
Není tajemstvím že se zboží bere počas přepravního toku zboží a slangově tomu říkají řidiči fyto kontrola (vezmou vám část zboží z palety například).
Po návratu na kontinentální Evropu se v době ekonomické krize s tímto setkávám velmi často,že příjemce oznámí chybějící zboží nebo jej dohlásí.
Nemalou měrou se na tom podílí i krádeže z vozů při spánku řidičů.
Setkáváte se s takovými reklamacemi od zákazníků?
Stalo se Vám to jako příjemcům zboží?
---------- Příspěvek doplněn 03.05.2012 v 23:24 ----------
Děkuji
---------- Příspěvek doplněn 04.05.2012 v 00:55 ----------
c
3. 5. 2012 23:23:45
https://webtrh.cz/diskuse/zachazeni-se-zbozim-popripade-jejich-ztrata-pri-preprave/#reply761367
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit