Zadejte hledaný výraz...

Začátky e-shopů – do čeho se pustit?

atheo
verified
rating uzivatele
(16 hodnocení)
13. 3. 2019 13:14:50
Dobrý den,
z vaší osobní nebo sprostředkované zkušenosti, co je podle vás lepší obsáhnout v marketingovém mixu začínajícího eshopu jako primární kanály ?
1) PPC, Zbožáky, Reklamní prostory - rychlé kanály na "rýchlý" zisk
2) Články, obsahový marketing, SEO - dlouhodobé budování značky
Samozřejmě, že ideální varianta je kombinovat obě dvě a někdy to záleží i na sortimentu, ale ne vždy je na to dost času a prostoru dělat vše. Kdyby jste si měli vybrat jen pár kanálů / způsobů marketingu pro začínající e-shop do kterých by se mělo investovat téměř 100% času a zisku / peněz, které to jsou a proč ?
Nejedná se o radu pro mně ale obecnou otázku ohledně marketingu ze zajímavosti.
13. 3. 2019 13:14:50
https://webtrh.cz/diskuse/zacatky-e-shopu-do-ceho-se-pustit/#reply1392558
Obecně (může se to mírně lišit dle sortimentu)
1. PPC+Zbožáky+SEO+obsah (musíte mít obrat hned + zároveň ihned musíte pracovat na budoucnosti, navíc obsah na webu jde ruku v ruce se SEO)
13. 3. 2019 13:42:38
https://webtrh.cz/diskuse/zacatky-e-shopu-do-ceho-se-pustit/#reply1392557
MarvinDela
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
13. 3. 2019 13:42:50
Ta první možnost je v podstatě v jistém okamžiku také budování značky. Pokud bys teda nedělal eshop na jednu sezonu.
13. 3. 2019 13:42:50
https://webtrh.cz/diskuse/zacatky-e-shopu-do-ceho-se-pustit/#reply1392556
MartinMay
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
14. 3. 2019 20:43:00
PPC, porovnávače pre rýchly zisk resp. rýchlo začať predávať produkty a potom zo zisku investovať do obsahu a SEO
14. 3. 2019 20:43:00
https://webtrh.cz/diskuse/zacatky-e-shopu-do-ceho-se-pustit/#reply1392555
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit