Zadejte hledaný výraz...

Začátek eshopu –> reklama

ondrax
verified
rating uzivatele
13. 8. 2013 15:08:49
Dobrý den, mám v plánu spustit nový internetový obchod. Zajímalo by mě do jaké reklamy nejlépe investovat?
Sortiment zboží bude zaměřen na dárkové zboží + elektronika (tablety,mp3 přehrávače,mobily --> Čína).
Zajímalo by mě jakou finanční částku si mám na nějakou slibnou propagaci připravit.
Děkuji za radu.
S pozdravem Ondra
13. 8. 2013 15:08:49
https://webtrh.cz/diskuse/zacatek-eshopu-reklama/#reply933363
Jan Kovanda
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
13. 8. 2013 15:50:00
Tak nejdřív bych investoval do někoho, kdo vám bude na tom eshopu psát texty.
13. 8. 2013 15:50:00
https://webtrh.cz/diskuse/zacatek-eshopu-reklama/#reply933362
Hynek
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
13. 8. 2013 16:04:06
Tohle je strašně individuální. Pokud vám stačí vydělat 5000,- měsíčně tak do reklamy tolik nemusíte cpát. Pokud umíte SEO, máte zpřátelené weby na linkbuilding apod tak vás to taky moc (peněz) stát nebude. Zkrátka jde o váš rozpočet a vašem očekávání.
PS: Váš psaný projev je fakt špatný.
13. 8. 2013 16:04:06
https://webtrh.cz/diskuse/zacatek-eshopu-reklama/#reply933361
Ako na to v troch bodoch
  • Najlepsie je investovat do takej reklamy kde sa vam z kazdej investovanej koruny vrati minimalne koruna spat
  • Pokial sa vam v bode jedna podari dosiahnut to co som poradil nemusite riesit kolko do reklamy investovat
  • Pokial neuspejete v bode jedna preskocte bod dva upravte budget, znizte naklady na navstevu, znizte naklady na konverziu, skuste iny zdroj, medium a pokracujte opat na bod 1
    V pripade, ze ste ten cyklus opakovali min 10x a neskoncili ste v bode dva, pravdepodobne ste v konkurencnom boji neuspeli.
    Skuste zmenit sortiment a prejdite na bod. 1.)...
    TIP:10 cyklov a prostriedky vynalozene na ich opakovane mozete usetrit tym, ze pred tym ako sa pustite do reklamy a vytvorenia e-shopu nechate si spracovat aspon zakladne analyzy trhu na ktory vstupujete, vasej cielovej skupiny ktorej chcete tovar predavat, komkurencie, vasej konkurencieschopnosti, a prilezitosti.
    Pokial sa tejto faze venuje dostatok casu a prostriedkov uz pred spustenim e-shopu s najvacsou pravdepodobnostou skoncite v bode 2.) na prvy pokus.
  • 13. 8. 2013 19:00:03
    https://webtrh.cz/diskuse/zacatek-eshopu-reklama/#reply933360
    Pro odpověď se přihlašte.
    Přihlásit