Zadejte hledaný výraz...

Wedos Vypadek

Pavel Janků
verified
rating uzivatele
(25 hodnocení)
13. 11. 2010 17:00:27
Napsal wedos;597043
Na našich stránkách se píše zřízení do 1 pracovního dne. Nikde neslibujeme, že je VPS zřízené okamžitě. Vaše VPS bude spuštěno během zítřejšího dopoledne.
Děkuji. Mimochodem během dneška to není možné? Docela by se mi hodilo v co nejkratším čase.
13. 11. 2010 17:00:27
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-vypadek/strana/5#reply582393
Pavel Höfner
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
13. 11. 2010 17:13:59
wedos ma nizke ceny, nebot ma vse automatizovane.proto vps nabehne az zitra, nebot jediny admin, ktery to umi ma volno. jaka to ironie.
pokud opravdu chcete vps ihned, tak na savane opravdu nabiha vse samo. misto recicek staci umet.
13. 11. 2010 17:13:59
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-vypadek/strana/5#reply582392
Napsal Pavel Janků;597047
Děkuji. Mimochodem během dneška to není možné? Docela by se mi hodilo v co nejkratším čase.
Pokusíme se to urychlit
13. 11. 2010 17:26:13
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-vypadek/strana/5#reply582391
Pavel Janků
verified
rating uzivatele
(25 hodnocení)
13. 11. 2010 17:32:41
Napsal hofy;597052
wedos ma nizke ceny, nebot ma vse automatizovane.proto vps nabehne az zitra, nebot jediny admin, ktery to umi ma volno. jaka to ironie.
pokud opravdu chcete vps ihned, tak na savane opravdu nabiha vse samo. misto recicek staci umet.
O té sjem v jednu chvíli uvažoval, ale Wedos je pro mě jako magnet... Do budoucna i server bych k nim chtěl dát, ale mám to k nim přes 100 km :D
---------- Příspěvek doplněn 13.11.2010 v 17:33 ----------
Napsal wedos;597055
Pokusíme se to urychlit
Budu věřit v to, že to bude do 20:00 :) Díky.
13. 11. 2010 17:32:41
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-vypadek/strana/5#reply582390
Pavel Höfner
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
13. 11. 2010 17:39:01
Napsal Pavel Janků;597058
O té sjem v jednu chvíli uvažoval, ale Wedos je pro mě jako magnet... Do budoucna i server bych k nim chtěl dát, ale mám to k nim přes 100 km :D
---------- Příspěvek doplněn 13.11.2010 v 17:33 ----------
Budu věřit v to, že to bude do 20:00 :) Díky.
No neva, mohl jsi mit na VPS i administraci a vse automatizovane :)
13. 11. 2010 17:39:01
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-vypadek/strana/5#reply582389
Pavel Janků
verified
rating uzivatele
(25 hodnocení)
13. 11. 2010 17:40:53
Napsal hofy;597063
No neva, mohl jsi mit na VPS i administraci a vse automatizovane :)
Já právě nechci zbytečně luxus, ať mi pak nepčijde tvrdý přechod na vlastní server :) Ale stejně si tam dám alespoň ISPConfig :D
13. 11. 2010 17:40:53
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-vypadek/strana/5#reply582388
Napsal hofy;597063
No neva, mohl jsi mit na VPS i administraci a vse automatizovane :)
ze se snazis :) on nechce VPS on chce Wedos :)
13. 11. 2010 20:27:58
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-vypadek/strana/5#reply582387
soudruh
verified
rating uzivatele
(57 hodnocení)
13. 11. 2010 20:34:54
Napsal wedos;597043
pro zákazníka z ČB je serverovna, umístěná v Praze, taky v "prdelákově"
i kdyz nevolim tak silna slova - naprosty souhlas - jen technicky support je znacne rozdilny - realista z Prahy si da server 100% radeji do Brna nez do Ktise i za predpokladu, ze je to dal (mimochodem i kdyz dal, tak po dalnici mnohem rychleji)
Napsal wedos;597043
Proč by problémy v serverovně mimo Prahu mělo řešit méně "mravenečků"?
praxe, praxe a zase praxe
netvrdim, ze nocni technici nespi - a taky proc by ne - je to bezna praxe, ale co vyresi jeden spici mravenecek, ktery je tam vesmes pouze na restarty a odpovedi, ze dalsi technicke/administratorske veci budou zrizeny az v pracovni dobu administratory ?
+ co si myslite o opticke vyvodce? Dnes ji pres subdodavatele dostanete temer vsude, ale jak sam vite, bolesti je redundance - takze pokud dojde k nejakemu vypadku opticke trasy, vzdy se usuzuji priority podle zakazniku = primarne budou odstraneni spolecnosti jako T-Mobile, Telecom, Novera a dalsi - nejaka pidi serverovna o 20 stojanech na tom bude vzdy podstatne hure - a to hovorime pouze o vypadku optiky dodavatelem - zasadni otazkou je stale ten JEDEN spici mravenecek - co vetsinou neumi udelat o mnoho vice, nez zavolat povereneho admina v pripade problemu ? Ani ve Ktisi ani v Hluboke nebudou profesionalove 24x7 schopni resit zavaznou situaci - opet pokud neuvazujeme p. Stastneho, ktery je sice schopny, ale 24x7 bohuzel neda ani se zasobou Redbullu
a jeste k tomu scitani mravenecku - nasazenymi cenami sluzeb si vetsi pocet zamestnancu jen velmi tezko v brzke dobe dovolite
uvazujme tak logicky z:
- cen domen
- cen HW (at splaceneho ci nakoupeneho)
- nakladu na konektivitu
- nakladu na technologicke a administrativni prostory
- odberu elektricke energie
a mnohem vice...
tvrzeni o VELKYCH USPORACH v ramci nasazeni automatickeho systemu jsou kapku mimo - coz je videt i ve zminkach o VPS v tomto vlakne :-)
13. 11. 2010 20:34:54
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-vypadek/strana/5#reply582386
toshi
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
13. 11. 2010 20:59:59
Napsal soudruh;597108
+ co si myslite o opticke vyvodce? Dnes ji pres subdodavatele dostanete temer vsude, ale jak sam vite, bolesti je redundance - takze pokud dojde k nejakemu vypadku opticke trasy, vzdy se usuzuji priority podle zakazniku = primarne budou odstraneni spolecnosti jako T-Mobile, Telecom, Novera a dalsi - nejaka pidi serverovna o 20 stojanech na tom bude vzdy podstatne hure - a to hovorime pouze o vypadku optiky dodavatelem - zasadni otazkou je stale ten JEDEN spici mravenecek - co vetsinou neumi udelat o mnoho vice, nez zavolat povereneho admina v pripade problemu ? Ani ve Ktisi ani v Hluboke nebudou profesionalove 24x7 schopni resit zavaznou situaci - opet pokud neuvazujeme p. Stastneho, ktery je sice schopny, ale 24x7 bohuzel neda ani se zasobou Redbullu
Uprimne se omlouvam, ale at ctu jak ctu tak se nedokazu docist co si touhle casti odstavce myslel. Co se da myslet o opticke vyvodce? Odstraneni spolecnosti podle priority zakazniku?! Ve Ktisi nebudou (tam uz to funguje delsi bez fatalnich obtizi delsi dobu ne?)? "co vetsinou neumi udelat o mnoho vice, nez zavolat povereneho admina v pripade problemu", to je problem?
13. 11. 2010 20:59:59
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-vypadek/strana/5#reply582385
Já se přiznávám, že těm diskuzím tady vůbec nerozumím. Proč to, že je serverovna umístěna ve Ktiši nebo na Hluboké, znamená, že má firma méně techniků a/nebo má menší schopnost řešit problémy? V čem je Praha tak zásadně jiná, že všude jinde je to horší? Proč z toho plyne, že je technický support značně odlišný?
Přesně jak zde zmínil toshi - vy víte o nějakém zásadním problému FORPSI, které funguje ze Ktiše od roku 2002? Naopak jak byli zákazníci během povodní 2002 vděční, když jediné FORPSI tenkrát fungovalo bez sebemenšího výpadku jakékoliv služby, zatímco jiní se v Praze potýkali s vodou v serverovnách, výpadky elektřiny, výpadky konektivity, nemožností dopravit techniky do práce atd.
Vše automatizované máme, včetně VPS. Zatím jej zřizujeme do 1 pracovního dne prostě jen proto, že ještě necháváme techniky podrobně zkontrolovat, zda se vše automaticky vytvořilo zcela bezchybně. Takže zatím dáváme přednost ruční kontrole i za tu cenu, že musí zákazníci počkat. Jinak je to ale ve skutečnosti na jedno kliknutí. Až to odladíme k dokonalosti a budeme si tím zcela jisti, už to bude bez zcela lidského zásahu (možná ještě v tomto měsíci).
Petr Šťastný, WEDOS
13. 11. 2010 21:22:32
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-vypadek/strana/5#reply582384
FAKAM
verified
rating uzivatele
(10 hodnocení)
13. 11. 2010 21:28:04
ja len dúfam a budem rád ak budú na vás len dobré ohlasy a dúfam že to čoskoro naplno rozbehnete, aby som sa aj ja stal zákazníkom :)
13. 11. 2010 21:28:04
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-vypadek/strana/5#reply582383
soudruh
verified
rating uzivatele
(57 hodnocení)
13. 11. 2010 21:28:34
Napsal toshi;597112
Uprimne se omlouvam, ale at ctu jak ctu tak se nedokazu docist co si touhle casti odstavce myslel. Co se da myslet o opticke vyvodce? Odstraneni spolecnosti podle priority zakazniku?! Ve Ktisi nebudou (tam uz to funguje delsi bez fatalnich obtizi delsi dobu ne?)? "co vetsinou neumi udelat o mnoho vice, nez zavolat povereneho admina v pripade problemu", to je problem?
je to vztazeno mimo jine k vyse zminenemu problem s "bagristou" prekopnuta vlakna se vzdy resi podle priorit - pokud jim tam vede jen jedno vlakno tim hure, nemaji sanci ani prepojit
jak uvedl Hofy, kazde vlakno ma sveho bagristu - plne za tim nazorem stojim i ja - to, ze ve ktisi to nyni nejaky cas jede bez problemu, muze byt jen otazkou casu - az nastane problem, povime si o casech realizace napravy a porovname napr. s vypadkem GTS v Praze
+ k poslednimu bodu - neni problem aby mravenecek nekoho zavolal - problem je, ze nez se znaly zavolany technik oblekne, vypije kafe a dorazi, jsou to minimalne dalsi desitky minut, ktere v "obydlenem" Telehouse nehrozi
az budes mit zakazniky, kteri te za kazdou minutu vypadku budou kamenovat, pochopis rozdily v techto sluzbach
---------- Příspěvek doplněn 13.11.2010 v 21:31 ----------
Napsal wedos;597122
zatímco jiní se v Praze potýkali s vodou v serverovnách, výpadky elektřiny, výpadky konektivity, nemožností dopravit techniky do práce atd.
jenomze to hovorite pouze o jednom Telehouse a to konkretne Dial Telecom v Karline
pokud mate podklady techto problemu k jinym Telehouse, prosim uvedte konkretne
13. 11. 2010 21:28:34
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-vypadek/strana/5#reply582382
Ano, bagristé existují, od toho tu je více nezávislých optických tras. FORPSI má také 2 nezávislé trasy zakončené na různých místech v Praze. Nám také O2 brzy předá druhou optickou trasu, která se již v naší budově rozběhne 2 různými směry a skončí na 2 různých místech v Praze a nebudou mít ani centrimetr společnou cestu a společné zařízení.
Takže ať bagristé klidně bagrují. Ale to je přece úplně to samé v rámci Prahy, ne? Nebo v čem je rozdíl když si postavím serverovnu v Praze a z ní vedu optiku nebo ji postavím na Hluboké a z ní vedu optiku?
A proč by měli být v Praze technici na místě problému rychleji než jinde? Většina naší konkurence nemá vlastní prostory, mají své servery v nějakém telehouse v Praze a přitom jsou třeba mimopražští. Takže i přesto oni problém vyřeší rychleji, protože prostě mají servery v Praze, kam vedou dálnice? Nebo kde je ten zásadní rozdíl vyplývající z jiných souřadnic na mapě ČR?
13. 11. 2010 21:48:19
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-vypadek/strana/5#reply582381
Pavel Höfner
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
14. 11. 2010 00:24:05
Napsal wedos;597122
Já se přiznávám, že těm diskuzím tady vůbec nerozumím. Proč to, že je serverovna umístěna ve Ktiši nebo na Hluboké, znamená, že má firma méně techniků a/nebo má menší schopnost řešit problémy? V čem je Praha tak zásadně jiná, že všude jinde je to horší? Proč z toho plyne, že je technický support značně odlišný?
Přesně jak zde zmínil toshi - vy víte o nějakém zásadním problému FORPSI, které funguje ze Ktiše od roku 2002? Naopak jak byli zákazníci během povodní 2002 vděční, když jediné FORPSI tenkrát fungovalo bez sebemenšího výpadku jakékoliv služby, zatímco jiní se v Praze potýkali s vodou v serverovnách, výpadky elektřiny, výpadky konektivity, nemožností dopravit techniky do práce atd.
Vše automatizované máme, včetně VPS. Zatím jej zřizujeme do 1 pracovního dne prostě jen proto, že ještě necháváme techniky podrobně zkontrolovat, zda se vše automaticky vytvořilo zcela bezchybně. Takže zatím dáváme přednost ruční kontrole i za tu cenu, že musí zákazníci počkat. Jinak je to ale ve skutečnosti na jedno kliknutí. Až to odladíme k dokonalosti a budeme si tím zcela jisti, už to bude bez zcela lidského zásahu (možná ještě v tomto měsíci).
Petr Šťastný, WEDOS
Tak nejak premyslim nad tim, co my kontrolujeme u nas spatne, ze po vytvoreni VPS (cca 5 minut) jsme jednim prikazem v SSH chopni zkontrolovat veskere sluzby, zda jsou zapnute a co vam trva jeden den pri kontrole.
Jsou dve moznosti:
1. totalne neschopni admini, takze je na case jim dat odstupne
2. proste to neumite a jediny admin co to umi slavil narozeniny a tudiz neni kdo by to nahodil
To neni ani to nejhorsi. Horsi je to, ze si neuvedomujes, ze tady je 90% navstevniku gramotnych v teto oblasti, a vsichni vime, ze proste jen oblbujes. Proc proste nenapises, jak to je ? Tohle oblbovani preci k nicemu neni. :)
---------- Příspěvek doplněn 14.11.2010 v 00:38 ----------
Napsal wedos;597131
Ano, bagristé existují, od toho tu je více nezávislých optických tras. FORPSI má také 2 nezávislé trasy zakončené na různých místech v Praze. Nám také O2 brzy předá druhou optickou trasu, která se již v naší budově rozběhne 2 různými směry a skončí na 2 různých místech v Praze a nebudou mít ani centrimetr společnou cestu a společné zařízení.
Takže ať bagristé klidně bagrují. Ale to je přece úplně to samé v rámci Prahy, ne? Nebo v čem je rozdíl když si postavím serverovnu v Praze a z ní vedu optiku nebo ji postavím na Hluboké a z ní vedu optiku?
A proč by měli být v Praze technici na místě problému rychleji než jinde? Většina naší konkurence nemá vlastní prostory, mají své servery v nějakém telehouse v Praze a přitom jsou třeba mimopražští. Takže i přesto oni problém vyřeší rychleji, protože prostě mají servery v Praze, kam vedou dálnice? Nebo kde je ten zásadní rozdíl vyplývající z jiných souřadnic na mapě ČR?
Vyborny administrator se pozna tak, ze nema co delat a uz ani netrefi v serverovne k tomu spravnemu racku, nebot tam nekolik mesicu ci roku nebyl, protoze nemusel.
Proste od doby, co existuji APC a KVM overIP atd., neni nutne mit serverovnu pro osobni navstevu u sebe.
Vite v cem je vyhoda outsouringu? Vyhoda spociva v tom, ze vetsinou outsourcingem dostanes sluzby kvalitneji, nez bys je umel pro sebe poskytovat sam. Neni nutne mit specialistu na neco, co uz nejaka firma ma a nabizi specialistu k pronajmu.
Co se tyka problemu s techniky v Praze neni mysleno to, ze technik bude rychleji u serveru a prohodi vadny disk. :)
Jiz jsem delal webhosting u PVT.NET v roce 98, to vetsina z vas o webhostingu cetla jen v romanech od Julese Verna. :)
To byla krasna doba. 1 MB webhosting za 800 mesicne bez PHP a DB. Krasa :)))
Pripojenik netu za 700 mesicne a patere nasi site tvorili 2 Mbit linky. Jaj..... :)
14. 11. 2010 00:24:05
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-vypadek/strana/5#reply582380
Tato diskuze nikam nevede. My budeme tvrdit něco, někdo od konkurence to vždy překroutí nebo interpretuje po svém, protože prostě to je konkurence a je zoufalá z našich služeb, za nimiž jim utíkají zákazníci. Náš růst po 2 měsících od spuštění budiž toho nezpochybnitelným důkazem. Aspoň tím konkurence přiznává, že se nás bojí a že jí stojí za to nás pomlouvat a hledat důvody, proč je něco u nás špatně.
Historie se přesně opakuje. Když před mnoha lety přišlo FORPSI se svými službami (mimochodem firma P.E.S. consulting vznikla v roce 1997, tedy rok před oním čtením románu Julese Verna), tak podráždilo konkurenci natolik, že ostatní investovali spoustu času do podobných pomluv a protikampaní. A v tom všem si včas nevšimli, že jim úplně ujíždí vlak, čímž se sami diskvalifikovali. Takže podobné kampaně proti nám jen podporujeme a těšíme se na další :-)
Až vás přestane bavit pomlouvat to, že nyní zřizujeme VPS do 1 pracovního dne, tak si najdete něco jiného. Třeba že máme modré logo. Nebo že zpracování platby platební kartou nám trvá 4 minuty a jinde to trvá 3 minuty. Vždycky se něco najde. A k čemu vlastně takové diskuze jsou? My jsme nějací, konkurenti jiní. My nabízíme to či ono s takovými a takovými parametr. Komu se to líbí a vyhovuje mu to, nechť u nás objedná. Komu se něco nelíbí, tak může zkusit tu konkurenci. Ale nepíšeme nebo netvrdíme věci, které nejsou pravda.
Vše, co bylo v této diskuzi z naší strany uvedeno, je pravda. Nic si nevymýšlíme, nic neskrýváme. O všem pravdivě informujeme na našich stránkách.
Tím bych tuto diskuzi z naší strany uzavřel.
Petr Šťastný, WEDOS
14. 11. 2010 01:01:16
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-vypadek/strana/5#reply582379
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit