Zadejte hledaný výraz...

Wedos vs. Savana

Pavel Höfner
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
9. 7. 2012 15:12:49
S tou RAM to neni tak cernobile. K nam preslo par lidi od Angelu a sami se divi, ze jim to bezi na 512 MB RAM, kdyz na Angelu jim to padalo na pamet i s 2 GB RAM. Je to vse o optimalnim nastavenim, ktere my nabizime a je to tim, ze MY TO UMIME.
U nas za cenu 4 modulu mate navic statistiky, emaily, zalohy 14 dnu zpet a podporu, ktera resi problemy nasich klientu pri individualnich problemech. Nebudete jen odkazani na kucharku.
---------- Příspěvek doplněn 09.07.2012 v 15:17 ----------
Zkuste k nam zavolat "nejde mi na mem VPS uctu databaze a emaily". Nic vice nemusite resit, my se postarame. Zjistime pricinu, opravime, rozchodime.
U nas nabizime nase tarify jako takove "bezstarostna VPS s administraci". Par lidem vadilo, ze nefungujeme o vikendu, ale to uz neni pravda. Od 1.7.2012 mame jiz helpdesk 7 dni v tydnu.
9. 7. 2012 15:12:49
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-vs-savana/strana/2#reply783031
Marty_SVK
verified
rating uzivatele
(25 hodnocení)
9. 7. 2012 15:25:16
Napsal WEDOS;816970
Ano, u nás to budete mít bez problémů. Procesory se na VPS nudí, disky nelimitujeme (a jsou tam 15k otáček v RAID10) a RAM garantovaná. Výkonem za stejnou cenu (4 moduly) budete mít 2x více RAM (něco spotřebuje operační systém) a procesorově až 2 vlákna z XEONu.
Neomezené možnosti, ale musíte si s tím poradit. Můžete tam mít jakýkoliv LINUX nebo Windows. Svoboda bez hranic. Je to nejblíže k dedikovanému serveru.
Čítam, že:
Dále připravujeme
prostor pro zálohování
managed server - kompletní správa serveru, včetně aktualizací a konfigurací
Má to aj nejaký orientačný dátum ? To je totiž jediné, na čo čakám :) - správa serveru
9. 7. 2012 15:25:16
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-vs-savana/strana/2#reply783030
Hofy, hofy... My to také umíme! :-)
Já jen uvedl, že za stejnou cenu u nás získá mnohem víc. Pokud RAM garantujeme, tak ji má vždy k dispozici jen a jen pro sebe! Neuvedl jsem ani to, že u nás to běží na značkových serverech FUJITSU a má to nejen výkon (bez mnoha a mnoha omezení ve srovnání s vámi), ale také stabilitu.
Jinak mícháš hrušky s jablky. Naše VPS není totéž to co vaše. Naše je root VPS, které je srovnatelné s dedikovaným serverem. Vaše je pseudo VPS, které je zase spíše webhosting s více možnostmi. Proto nemůžeš srovnávat. Nemůžeš srovnávat podporu.
Naše podpora je NONSTOP!!! A poradí všem, u webhostingu vyřeší co je potřeba a u VPS to bohužel není možné, protože do jednotlivých VPS nevidíme a nemůžeme umět všechny věci, které tam lidé mají (různé operační systémy, různé nastavení, různé nainstalované programy). To nejde. Proto to neděláme.
Když u nás lidem na webhostingu nejsou databáze nebo maily, tak se k nám dovolají, dochatují a doe-mailují NONSTOP :-) . Srovnávej to, prosím, tedy s webhostingem. Pokud mi u webhostingu nastavíme nějaký limit na RAM, procesor a dovolíme pár nastavení PHP řešit individuálně, tak se to vaše řešení od našeho webhostingu lišit zas tak zásadně nebude... :-)
Helpdesk 7 dní v týdnu NENÍ TOTÉŽ jako NONSTOP :-) . Ušetříš desítky procent mzdových nákladů, ale klientům nejste k dispozici...
---------- Příspěvek doplněn 09.07.2012 v 15:29 ----------
Napsal Marty_SVK;816982
Čítam, že:
Má to aj nejaký orientačný dátum ? To je totiž jediné, na čo čakám :) - správa serveru
Prostor pro zálohování máme. Správa serveru - nemáme lidi. Šikovných a spolehlivých lidí je málo a jak rosteme, tak sami máme na správu serverů málo... Nechceme tedy nabízet něco, co bychom "nějak plácali". Proto není termín.
Spíše budeme hledat řešení na službu mezi naším webhostingem a naším VPS. Tedy, aby vzniklo to co se jinde označuje jako VPS.
9. 7. 2012 15:27:21
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-vs-savana/strana/2#reply783029
Pavel Höfner
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
9. 7. 2012 15:41:07
Wedosi wedosi.
Ty michas jabka s hruskama.
Jak muze u vas ziskat za stejnou cenu mnohem vice, kdyz my nenabizime hola VPS, jako vy? Vzdyt to i zminujes, ze nabizite neco jineho, nez my. Tudiz nemuzes napsat, ze za stejnou cenu nekdo ziska u vas vic, nez u nas.
Stabilitu nabizi kde kdo, stejne i my garantujeme 99,9%, bezne nam servery jedou i 500 dnu bez jedineho vypadku.
To jiz neni zadny zazrak v teto dobe u tech TOP spolecnosti.
To je vyborne, ze se k vam dovolaji, kdyz jim nejdou emaily a databaze, ale to jsem psal ke vztahu, ze dotycnemu nejdou emaily na jeho VPS, kde ma svuj vlastni mail server. Tam mu logicky nemuzet epomoci, neb byste nedelali nic jineho. U nas diky tomu, ze na to mame muster a vsechna VMS jsou stejna s tim nemame problem to resit, neb vime, kam sahnout.
Co se tyka NONSTOP podpory, tak zvazuji ji take, ale u nas je problem ten, ze nam nikdo v noci nepise, nevola, nechatuje, protoze u nas vse chodi jak ma. Napoveda v administraci je presna, sluzby funguji, tak proc volat podporu. Mozna mne k tomu dotlacis, aby jsi ten argument jiz nemohl pouzit, jen nevim, co by dotycny clovek u nas celou noc delal. Ty tam toho technika musis mit celou noc kvuli vasi serverovne, tak proc ho neposadit na helpdesk. Je to logicke vyuziti a optimalizace pracovnich pozic.
Prosimte, napis mi uz konecne to, co je tak uzasneho na znackovych serverech FUJITSU? Chci to konecne vedet. Ja jsem mel pred sebou FUJITSU a kdyz jsem ho otevrel, byl tam stejny INTEL, stejna RAM, stejny disk, stejny chipset, stejny vetrak, stejny zdroj, jako ma SUPERMICRO, ktere pouzivame nyni.
Tak v cem je rozdil? V nalepce? Je tam dokonce i 2x RJ45 vzadu a i tlacitko ON/OFF. Byl jsem sokovan. To tlacitko tam opravdu bylo.
Nepopiram, ze FUJITSU je kvalitni znacka, ale zaroven bych se bal tvrdit to, ze JA JSEM FUJITSU a ostatni jste NIC.
9. 7. 2012 15:41:07
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-vs-savana/strana/2#reply783028
HexaGeek
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
9. 7. 2012 15:43:12
pepoooo do nej...
---------- Příspěvek doplněn 09.07.2012 v 15:47 ----------
hadky jestli znackovy ci neznackovy uz tu byly.. za nas muzu rict ze je vysledek prakticky stejny. jak rika hofy ma to stejne streva jako ostatni. Ano FS, IBM, super micro je znacka a kvalitni.. Ale mame desitky skladanych masin a bez jedineho problemu, stejne jako FS.. A co se u nas meni ?? z 2000 pameti vadne 2, z 1000 disku vadny jeden..
Ale jak wedos tak my bereme primarne FS kvuli urcitym obchodnim a zarucnim podminkam..
9. 7. 2012 15:43:12
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-vs-savana/strana/2#reply783027
Nemá smysl to porovnávat. Každé je něco jiného. Vy jste něco blíže k našemu webhostingu, než k našemu VPS.
Jen jsem porovnal, že u nás bude mít (za stejnou cenu) 2x více RAM a nelimitované parametry a až 2 vlákna Xeonu. To je pravda. Na tom nic neokecáš. Zároveň jsem upozornil, že si s tím musí poradit..., což bylo fér kvůli porovnání (a upozornění, že každá služba je jiná).
Pokud se budeme věnovat podpoře, tak když ji nemáte, tak nemůžete vědět co by nastalo v noci.. :-) My máme mimo vaši pracovní dobu přes 40% všech požadavků. To už jsem tady jednou psal. To znamená, že pokud v tu dobu podporu nenabízíte, tak vám ani lidi nepíšou. Na druhou stranu, pokud by psali, tak byste měli 40% požadavků třeba taky...
Není to o serverovně. Ta jede automaticky. Cizí servery tam nepouštíme a tak není primárně důvodem k nonstop podpoře. Primárním důvodem k nonstop podpoře je skutečně podpora = být klientům k dispozici.
Je to o penězích. Stojí to minimálně 150 tisíc měsíčně. My to do klientů investujeme :-)
Skutečná nonstop podpora je v ČR u pár firem. Mnoho má jen telefon, ale dovoláš se (pokud vůbec) technikovi do kina (bez přehánění). Zkus si někam poslat e-mail nebo někde v 5 ráno chatovat a uvidíš kolik je jich nonstop.
Pokud bychom porovnali servery, tak by ses možná divil. My jsme porovnávali a testovali důkladně vše (včetně Supermicro). Nyní se znovu připravují testy Supermicro. A rozdíly tam jsou. Ano, procesor tam je stejný nebo podobný (tedy pokud používáte xeony a ne procesory do pracovních stanic), ale paměti jsou tam třeba jiné (do některých supermicro jdou dát běžné z pracovních stanic), disky jsou tam jiné (totéž co paměti) a tak by šlo pokračovat... a končí to vzdálenou správou (nesrovnatelné a neporovnatelné). Takhle to však nemůžeme porovnat, když nikdo neví co vlastně máte a v jaké konfiguraci. Nechme toho. Přijeďte k nám a probereme to u nás. Sem to nepatří.
9. 7. 2012 15:54:08
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-vs-savana/strana/2#reply783026
Registrace
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
9. 7. 2012 16:07:26
K tý podpoře. Já podporu na Wedosu využil 2x. Oboje bylo kolem druhé ráno. Jednou jsem dostal radu která mi pomohla (hodinu řeším error 500 u nette a nenapadlo mě vyzkoušet pustit web bez htaccess, abych zjistil jestli je problém v něm nebo jinde). Takže spokojenost, dobrá rada, ne specializovaná, ale tu bych ani neočekával (podpora webhostingu není rychlá pomoc pro programátory).
Podruhé jsem měl účetní dotaz a na ten popravdě neznám odpověď do teď, ale to nebyla chyba podpory. Šlo o to, že mi zůstalo na zálohovém účtu 135,-Kč, takže můžu si za tu částku tedy zaplatit doménu která stojí 125,-kč bez DPH (150,-kč s DPH)? Asi jsem špatně položil otázku a tak dostal špatnou odpověď, každopádně jsem to nakonec vyřešil jinak (přišel jsem na lepší doménu, kterou už jsem měl dávno). Ale odpověď na tu otázku by mě popravdě zajímala a je to spíš tip pro Wedos - napište někam, jestli je částka na zálohovém účtu zobrazená v mé administraci s, nebo bez DPH. Logicky mě napadlo že je bez DPH, DPH bylo odvedeno při nabití částky na zálohový účet a tak by tedy mělo jít zaregistrovat doménu která stojí 125,-kč bez DPH, protože už se DPH podruhé odvádět nebude. Ale nevěděl jsem, jestli je ta částka v administraci skutečně bez DPH. Nechtělo se mi to zkoušet, vytvářet objednávku,... tak jsem se zeptal podpory a dostal odpověď že to nepůjde. A až druhej den jsem se nad tím znova zamyslel, spočítal pohyby na zálohovém účtu a vyšlo mi, že zobrazená částka je bez DPH, takže by to tedy jít mělo. Ale jak jsem napsal - tohle bych nedával za vinu podpoře, protože se na tohle téma opravdu blbě píše otázka a možná jsem tu otázku položil předtím špatně :-)
Ale tím jsem chtěl hlavně říct, že ta podpora non-stop je o pohodlnosti. Zeptat se a dostat ihned odpověď. U jiných webhosterů bych čekal do rána, já ale pracuju především v noci. Každopádně, ta non-stop podpora je sice příjemná, ale není to tak zásadní parametr, podle kterýho bych se rozhodoval jakej webhostingu si vezmu.
9. 7. 2012 16:07:26
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-vs-savana/strana/2#reply783025
Pavel Höfner
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
9. 7. 2012 16:12:16
Napsal Registrace;817004
K tý podpoře. Já podporu na Wedosu využil 2x. Oboje bylo kolem druhé ráno. Jednou jsem dostal radu která mi pomohla (hodinu řeším error 500 u nette a nenapadlo mě vyzkoušet pustit web bez htaccess, abych zjistil jestli je problém v něm nebo jinde). Takže spokojenost, dobrá rada, ne specializovaná, ale tu bych ani neočekával (podpora webhostingu není rychlá pomoc pro programátory).
Podruhé jsem měl účetní dotaz a na ten popravdě neznám odpověď do teď, ale to nebyla chyba podpory. Šlo o to, že mi zůstalo na zálohovém účtu 135,-Kč, takže můžu si za tu částku tedy zaplatit doménu která stojí 125,-kč bez DPH (150,-kč s DPH)? Asi jsem špatně položil otázku a tak dostal špatnou odpověď, každopádně jsem to nakonec vyřešil jinak (přišel jsem na lepší doménu, kterou už jsem měl dávno). Ale odpověď na tu otázku by mě popravdě zajímala a je to spíš tip pro Wedos - napište někam, jestli je částka na zálohovém účtu zobrazená v mé administraci s, nebo bez DPH. Logicky mě napadlo že je bez DPH, DPH bylo odvedeno při nabití částky na zálohový účet a tak by tedy mělo jít zaregistrovat doménu která stojí 125,-kč bez DPH, protože už se DPH podruhé odvádět nebude. Ale nevěděl jsem, jestli je ta částka v administraci skutečně bez DPH. Nechtělo se mi to zkoušet, vytvářet objednávku,... tak jsem se zeptal podpory a dostal odpověď že to nepůjde. A až druhej den jsem se nad tím znova zamyslel, spočítal pohyby na zálohovém účtu a vyšlo mi, že zobrazená částka je bez DPH, takže by to tedy jít mělo. Ale jak jsem napsal - tohle bych nedával za vinu podpoře, protože se na tohle téma opravdu blbě píše otázka a možná jsem tu otázku položil předtím špatně :-)
JOKE -> slusny lidi maji ve dve rano spat! :)))
9. 7. 2012 16:12:16
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-vs-savana/strana/2#reply783024
Jak již bylo uvedeno, tak 40% všech požadavků se děje v pozdních večerních a nočních hodinách. Jsme k dispozici. Jsou věci, které podpora umí, protože je na ně školená. Každý z lidí umí slušně základ všech záležitostí plus jednu věc třeba detailněji. Nejde umět všechno. Je to totiž od domén, přes webhostingy, VPS, dedikované servery, WEDOS Disk až po fakturační problémy nebo třeba CMS nebo ....
Částka na zálohovém účtu je bez DPH. Máte pravdu. Schválně jsem to tam nyní prošel a není to tam přímo uvedeno. Hned to napravíme.
9. 7. 2012 16:15:24
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-vs-savana/strana/2#reply783023
hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
9. 7. 2012 16:18:22
Napsal hofy;817007
JOKE -> slusny lidi maji ve dve rano spat! :)))
:)) co to je za kravinu, treba aj funguju prakticky jen vecer a pres noc... hodiny kdy vase podpora nefunguje... a stejne tak spousty dalsich IT lidi...
9. 7. 2012 16:18:22
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-vs-savana/strana/2#reply783022
Registrace
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
9. 7. 2012 16:19:27
Napsal hofy;817007
JOKE -> slusny lidi maji ve dve rano spat! :)))
A právě proto je nejlepší pracovat v noci :) Protože všichni slušní lidi spí a já mám tak naprostej klid na práci, nic člověka nerozptyluje, telefon nezazvoní, nikde se nic neděje, dokonce je lepší vzduch (není nad to mít stůl přímo pod oknem) a líp to myslí :-)
9. 7. 2012 16:19:27
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-vs-savana/strana/2#reply783021
wader
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
9. 7. 2012 16:38:10
Z mé strany to uzavírám tak, že WEDOS má na účtu mých 8640 kč = 600 kč bez dph na měsíc, což je při daný konfiguraci bezkonkurenční.
Na Savaně mám ještě na 2013 zaplaceno, tak si to nechám jako zadní vrátka.
9. 7. 2012 16:38:10
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-vs-savana/strana/2#reply783020
McFly
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
9. 7. 2012 17:02:49
Napsal wader;816893
Vyplatí se přechod ze Savana 3000 na Wedos VPS s plným počtem modulů?
Velice ocením jakoukoli zpětnou vazbu, zkušenosti, případné porovnání výkonu těchto předních VPS.
Můj názor - pokud tomu nerozumíš (správě linuxového serveru) nebo nemáš chuť se tomu naučit (třeba si doma virtualizovat linux a zkoušet a zkoušet), neopouštěj stávající tarif. Já, a to nechci tvrdit, že jsem nějaký expert, bych měl se Savanou značně svázané ruce. Mám nejnižší tarif VPS od Wedosu (dokonce "mám" zakoupeny 2 servery) a jsem nadmíru spokojen. S linuxem na serveru dělám už nějaký ten rok, takže jsem zatím nastavil a vytunil (!!!) vše, co jsem potřeboval bez nějakých extrémních záseků. Otravovat s BFU dotazy podporu, to jsem zatím nemusel a snad ani nebudu muset. :-) Takže můj závěr je takový - rozumíš-li tomu nebo máš-li někoho, kdo se ti o to bude starat, jdi do plnohodnotného VPS, jinak raději zůstat tam, kde jsi a kde to prostě funguje, aniž bys k tomu musel sám žhavit mozkové závity. :)
PS: ISPConfig a podobné věci nepoužívám, nejraději edituju konfiguráky v textovém editoru... pro někoho asi old school, pro mne však velmi rychlý způsob, jak dosáhnout svého cíle ;-)
9. 7. 2012 17:02:49
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-vs-savana/strana/2#reply783019
Pavel Höfner
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
9. 7. 2012 18:09:08
Napsal Aleš Jiříček;817011
:)) co to je za kravinu, treba aj funguju prakticky jen vecer a pres noc... hodiny kdy vase podpora nefunguje... a stejne tak spousty dalsich IT lidi...
Vidíš vidíš, kdyby jsi se pořádně učil, nemusel bys dělat v IT a mohl jsi v noci klidně spát. :)
Ne vážně, já to chápu, že ajťáci dělají v noci změny na webech, to my také.
Hlášení výpadků a dohled je 24/7. S tím helpdeskem uděláme asi i něco přes noc, proč ne.
Nyní testujeme, jak si lidi zvyknout na to, že jsme online do 22 hod. Zatím to je bída. Nikdo nás nechce obtěžovat. :)
---------- Příspěvek doplněn 09.07.2012 v 18:12 ----------
Napsal McFly;817035
Můj názor - pokud tomu nerozumíš (správě linuxového serveru) nebo nemáš chuť se tomu naučit (třeba si doma virtualizovat linux a zkoušet a zkoušet), neopouštěj stávající tarif. Já, a to nechci tvrdit, že jsem nějaký expert, bych měl se Savanou značně svázané ruce. Mám nejnižší tarif VPS od Wedosu (dokonce "mám" zakoupeny 2 servery) a jsem nadmíru spokojen. S linuxem na serveru dělám už nějaký ten rok, takže jsem zatím nastavil a vytunil (!!!) vše, co jsem potřeboval bez nějakých extrémních záseků. Otravovat s BFU dotazy podporu, to jsem zatím nemusel a snad ani nebudu muset. :-) Takže můj závěr je takový - rozumíš-li tomu nebo máš-li někoho, kdo se ti o to bude starat, jdi do plnohodnotného VPS, jinak raději zůstat tam, kde jsi a kde to prostě funguje, aniž bys k tomu musel sám žhavit mozkové závity. :)
PS: ISPConfig a podobné věci nepoužívám, nejraději edituju konfiguráky v textovém editoru... pro někoho asi old school, pro mne však velmi rychlý způsob, jak dosáhnout svého cíle ;-)
Oldschool=přesné, čisté, přímo na jádro =nejlepší způsob.
9. 7. 2012 18:09:08
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-vs-savana/strana/2#reply783018
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit