Wedos – nechodí emaily z GMailu, podle podpory za to může asi Google
Martin
23. 11. 2013 10:32:23
23. 11. 2013 10:32:23
Tomáš Matonoha
23. 11. 2013 10:37:23
23. 11. 2013 10:37:23
Martin
23. 11. 2013 10:40:18
23. 11. 2013 10:40:18
Jamira40
23. 11. 2013 10:40:27
23. 11. 2013 10:40:27
Martin
23. 11. 2013 11:10:20
23. 11. 2013 11:10:20
Martin Bárta
23. 11. 2013 12:57:25
23. 11. 2013 12:57:25
Martin
23. 11. 2013 12:57:44
23. 11. 2013 12:57:44
tomve
23. 11. 2013 14:03:59
23. 11. 2013 14:03:59
WEDOS Internet, a.s.
23. 11. 2013 21:29:46
23. 11. 2013 21:29:46
GIGASERVER
23. 11. 2013 22:31:04
23. 11. 2013 22:31:04
Daniel Pospíšil
23. 11. 2013 23:07:28
23. 11. 2013 23:07:28
Martin
24. 11. 2013 10:23:35
24. 11. 2013 10:23:35
WEDOS Internet, a.s.
24. 11. 2013 10:51:42
24. 11. 2013 10:51:42
Martin
24. 11. 2013 11:35:40
24. 11. 2013 11:35:40
Dominique
24. 11. 2013 14:10:33
24. 11. 2013 14:10:33
Prodej
Více
CBDprodukt.cz – doména pro váš nový eshop
3 990 Kč
0 příhozů
Cyklorest.cz – atraktivní doména pro bistro občerstveni pro cyklisty
7 450 Kč
0 příhozů
Cecilka.cz – lehce zapamatovatelná doména, ženské jméno
2 900 Kč
0 příhozů
FarmClicker.eu | Plná hra | ENG
3 900 Kč
0 příhozů
Zvláštní je, že když pošlu e-mail z rozhraní RoundCube na adresu cokoliv@mojedomena.cz, tak dorazí a přesměruje se správně. Maily z potvrzení některé taky nedorazí, ale třeba z Live.com vše dorazí jak má.
Já osobně si to tipuji na nějaké problém s IPv6 nebo něčím podobným, když to nevidí ani na antispamovém filtru.
Dělá vám to taky, jak to vyřešit? Uvažuji, že bych maily snad začal hostovat někde jinde, ještě u někoho většího (třeba GoDaddy), protože ono správně nastavit mail server i se SPAM filtrem je většinou dost komplikované a malým společnostem to zpravidla moc nejde a nefunguje :(
Co se týká podpory Wedosu, tak ti se chovají jak klasičtí admini ve sklepě "u nás problém není", tak kde je problém, v Google? ;)