Zadejte hledaný výraz...

Wedos mail

hrodek
verified
rating uzivatele
(19 hodnocení)
24. 11. 2013 16:01:32
Přečetl jsem si komunikaci výše a čekal jsem ze strany Wedosu profesionálnější vystupování. Takhle se snad nechová zákaznická podpora. Přijde mi to docela arogantní (ve smyslu jsme největší...) a neprofesionální (smajlíky, styl komunikace)....neřeším, na čím straně je pravda, ale i kdyby zákazník psal nevím co, tak se takto nechat vytočit...tím si akorát dělají špatnou reputaci.
24. 11. 2013 16:01:32
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-mail/strana/2#reply969084
Dominique
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
24. 11. 2013 16:15:28
Nemam zajem spinit nejakym zpusobem Wedos, i kdyz je situace vyhrocena.
Odpovedel jsem do soukromych zprav a ocekavam komunikaci po tel. a snad i osobni schuzku.
24. 11. 2013 16:15:28
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-mail/strana/2#reply969083
Napsal hrodek;1025161
Přečetl jsem si komunikaci výše a čekal jsem ze strany Wedosu profesionálnější vystupování. Takhle se snad nechová zákaznická podpora. Přijde mi to docela arogantní (ve smyslu jsme největší...) a neprofesionální (smajlíky, styl komunikace)....neřeším, na čím straně je pravda, ale i kdyby zákazník psal nevím co, tak se takto nechat vytočit...tím si akorát dělají špatnou reputaci.
Děkujeme za komentář. Snad jen na vysvětlenou. Tady to není podpora, ale někdy to na Webtrhu tak vypadá :-). To vysvětlení s tou velikostí je jen pro pochopení souvislostí a to ve smyslu, že se tady o nás hodně píše, ale to není tím, že by u nás něco nešlo, ale to je prostě dáno počtem aktivních klientů a tím i situací,které se řeší.
Vytočit jsme se nenechali. Jen jsme reagovali na obvinění, že nereagujeme na nějaké maily a že jsme lháři. Smajlíky jsou jen na odlehčení celé situace. O nic zásadního se tady nejednalo a každý zákazník má právo na svůj názor, ale je nutné počítat s tím, že v případě potřeby napíšeme i naši reakci.
Napsal Bluemoon;1025166
Nemam zajem spinit nejakym zpusobem Wedos, i kdyz je situace vyhrocena.
Odpovedel jsem do soukromych zprav a ocekavam komunikaci po tel. a snad i osobni schuzku.
Ano, probereme to jinde a uvidíme. Předpokládám, že se to vysvětlí a vyjasní.
24. 11. 2013 16:30:48
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-mail/strana/2#reply969082
NextClick
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
24. 11. 2013 17:41:39
Wedos se zde obhajuje IMHO zcela pohodově a korektně. Zatímco se do něj kope, tak se usmívá a říká co se děje, dělo a jaký je stav věci. A že na obecném diskuzním fóru používá smajlíky a pochválí se? A proč ne? :) Pokud je obchodní vztah v pořádku, tak smajlíci snesou i v obchodním mailu.
24. 11. 2013 17:41:39
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-mail/strana/2#reply969081
Petr Vozka
verified
rating uzivatele
21. 5. 2014 07:50:16
Martine, byl bych rád, kdybyste se mi ozval. Bo mi něco dlužíte za provedenou práci pro vás.
21. 5. 2014 07:50:16
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-mail/strana/2#reply969080
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit