Zadejte hledaný výraz...

Wedos mail

Martin Tkaczyk
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
23. 11. 2013 21:24:36
Dobrý večer, mám klasický hosting u wedosu, ke kterému jsou "neomezené" maily. Tyto maily fungují přes jejich klienta, který je pro mne nepoužitelný. Můžete někdo doporučit nějaké přehostování? Ano, vím, že to jde přehodit k googlu za roční poplatek a umím si možnosti vygooglovat. Zajímají mne spíš reálné zkušenosti a využitelnost.
Pokud má někdo rovnou nabídku, tak do PM.
Díky za tipy.
23. 11. 2013 21:24:36
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-mail#reply969099
Máme tam 2 rozhraní. Nevyhovuje ani jedno? Samozřejmě, že můžete použít i jakékoliv jiné přes IMAP nebo POP3 nebo nějakého klienta.
23. 11. 2013 21:28:56
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-mail#reply969098
Martin
verified
rating uzivatele
24. 11. 2013 12:00:35
Já si teď nastavil vlastní postfix s autoresponderem (něco ve stylu "děkujeme, dostali jsme od vás email") a přesměrováním všeho co obdrží na pár adres bez antispamu (protože ty maily, kam to přeposílám už stejně antispam mají). Ale asi byste se měl rozhodnout, co vlastně od e-mailového systému očekáváte. Postfix je možnostmi trošku dále než Google Apps co se týká zpracování e-mailu, taky je to poštovní server a GMail jenom klient, takže ty filtry zpráv nemají tolik možností...
Jinak prý je teď dražší verze Google Apps s nějakými audity, kdo kdy co četl atd... Osobní zkušenost s tím GMailem nemám... Kdybyste chtěl nějaké složitější zpracování a routování emailu pro firmu, tak se klidně ozvěte do PM.
24. 11. 2013 12:00:35
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-mail#reply969097
Dominique
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
24. 11. 2013 14:04:54
Kde jste u tohohle shit hostingu ziskal neomezene maily?
Tenhle hosting totiz sikanuje i sve vlastni zakazniky a neomezene emaily jsou scifi a to dokonce i kdyz pouzivate jine sluzby bez zadne navaznosti na wedos.
Nekolikrat jsem jim psal, ze bych si s nimi domluvil servery s IP na dlouhodobou smlouvu a zadna odezva z jejich strany.
URCITE LZOU.
24. 11. 2013 14:04:54
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-mail#reply969096
Napsal Bluemoon;1025109
Kde jste u tohohle shit hostingu ziskal neomezene maily?
Tenhle hosting totiz sikanuje i sve vlastni zakazniky a neomezene emaily jsou scifi a to dokonce i kdyz pouzivate jine sluzby bez zadne navaznosti na wedos.
Nekolikrat jsem jim psal, ze bych si s nimi domluvil servery s IP na dlouhodobou smlouvu a zadna odezva z jejich strany.
URCITE LZOU.
Děkujeme za názor, ale zkusíme něco vysvětlit. Nelžeme a nemáme důvod lhát.
Můžeme vědět kdy a kam jste a kolikrát psal? Prověříme proč nepřišla žádná odpověď. To, co jsme našli v systému s vaší adresou, tak vše má odpověď - respektive to, na co bylo potřeba reagovat.
Zákazníky nešikanujeme a u e-mailů nic neomezujeme. Celkově je omezena velikost e-mailů na 5GB a lze přikoupit další, ale to vše je na webu a v podmínkách. Vy jste u nás řešil VPS, kde se řešil spam, který sice nebyl z vašeho VPS, ale týkal se tohoto VPS. Dokonce jste ten spam "Oznameni o spusteni tel. operatora" poslali i nám. Je to tak? :-)
24. 11. 2013 14:13:45
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-mail#reply969095
tomve
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
24. 11. 2013 14:23:09
Napsal WEDOS;1025117
Děkujeme za názor, ale zkusíme něco vysvětlit. Nelžeme a nemáme důvod lhát.
Můžeme vědět kdy a kam jste a kolikrát psal? Prověříme proč nepřišla žádná odpověď. To, co jsme našli v systému s vaší adresou, tak vše má odpověď - respektive to, na co bylo potřeba reagovat.
Zákazníky nešikanujeme a u e-mailů nic neomezujeme. Celkově je omezena velikost e-mailů na 5GB a lze přikoupit další, ale to vše je na webu a v podmínkách. Vy jste u nás řešil VPS, kde se řešil spam, který sice nebyl z vašeho VPS, ale týkal se tohoto VPS. Dokonce jste ten spam "Oznameni o spusteni tel. operatora" poslali i nám. Je to tak? :-)
postupně si díky vaši otevřenosti dělám představu jaký webtržník jede v čem, díky :)
24. 11. 2013 14:23:09
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-mail#reply969094
Dominique
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
24. 11. 2013 14:31:31
Ze se jedna o nespolehlive sluzby je jen muj subjektivni nazor....
Vice neresim pres diskuzni fora a nebudu dale rozebirat a sem psat...
Pro zdejsi diskutujici poukazuji jen na skutecnost, ze jsou nebo mohou v teto oblasti byt mezi zakazniky a poskytovatelem rozpory, ktere jdou nad ramec tohoto prispevku avsak maji souvislost.
Nechci Vas spinit nebo se zapojovat do dalsich debat.
Patrime mezi firmy, co hostingy u vas nemaji ale zacinaji na VPS...
I zde jsme se setkali se sikanou s hrozbou vypnuti serveru a to nejen jednou ale bohuzel cca co mesic. Jsme vice spolecnosti najednou.
Sikanovali jste nas nejen s ohledem na odesilani emailu pod hrozbou vypnuti, ale tke s omezovanim jinych sluzeb, proto jsme byli vzdy nuceni prejit na jine...Je to jen muj subjektivni nazor.
Zatimco jsme si s dalsim dodavatelem sluzeb domluvili smlouvy na delsi dobu, tak rozhodne jsme u vas jsme s nejakou stabilitou nepochodili a to ani kdyz jsme Vam nabidli, ze provoz prevezmeme smluvne.
24. 11. 2013 14:31:31
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-mail#reply969093
Samson
verified
rating uzivatele
24. 11. 2013 14:33:21
Napsal Tomve;1025120
postupně si díky vaši otevřenosti dělám představu jaký webtržník jede v čem, díky :)
Otázkou je, jestli je to dobře, když Wedos nedodržuje vlastní ustanovení Všeobecných smluvních podmínek.
Ochrana informací a ochrana osobních údajů
1. Provozovatel i Zákazník se zavazují k mlčenlivosti o skutečnostech, které se vzájemně dozvěděli v souvislosti se zřízením a provozem služeb.
24. 11. 2013 14:33:21
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-mail#reply969092
tomve
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
24. 11. 2013 14:35:25
Napsal Samson;1025127
Otázkou je, jestli je to dobře, když Wedos nedodržuje vlastní ustanovení Všeobecných smluvních podmínek.
ono to bylo myšleno hodně sarkastický, protože tohle není první případ a zároveň je dobré vědět, že něco jako soukromí u nich neexistuje
---------- Post added 24.11.2013 at 14:57 ----------
sakra, ted mě napadlo, že s
zároveň je dobré vědět, že něco jako soukromí u nich neexistuje
jsem si řekl o žalobu
edit 2: na základě těchto příspěvků jsem došel ke svému názoru ohledně soukroumí u wedosu (tohle píšu speciálně pro wedos)
https://webtrh.cz/232577-wedos-vps-mailing?p=979621#post979621
https://webtrh.cz/245997-wedos-mail?p=1025120#post1025120
24. 11. 2013 14:35:25
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-mail#reply969091
Napsal Bluemoon;1025125
Ze se jedna o nespolehlive sluzby je jen muj subjektivni nazor....
Jen pro příklad té nespolehlivosti námi poskytovaného VPS. Hledal jsem v druhém pololetí letošního roku (klidně budu hledat i dál, ale tak dlouho u nás VPS nemáte) a server na kterém běží vaše VPS neměl výpadek ani sekundu.
Napsal Bluemoon;1025125
Vice neresim pres diskuzni fora a nebudu dale rozebirat a sem psat...
Pro zdejsi diskutujici poukazuji jen na skutecnost, ze jsou nebo mohou v teto oblasti byt mezi zakazniky a poskytovatelem rozpory, ktere jdou nad ramec tohoto prispevku avsak maji souvislost.
Nechci Vas spinit nebo se zapojovat do dalsich debat.
Z naší strany se také nechceme zapojovat do debat. Na druhou stranu se bráníme tomu, že píšete, že lžeme.
Samozřejmě máte právo na svůj názor, ale pokud tvrdíte, že lžeme, tak sem s tím. Nemáme důvod lhát. A to ani obecně a ani ve Vašem případě. Netajíme nic. Od počátku a nechceme to měnit ani do budoucna.
Mimochodem jste napsal, že jsme na některé maily nereagovali. Reagovali jsme na vše, co potřebovalo odpověď. Napište tedy příklad.
Napsal Bluemoon;1025125
Patrime mezi firmy, co hostingy u vas nemaji ale zacinaji na VPS...
I zde jsme se setkali se sikanou s hrozbou vypnuti serveru a to nejen jednou ale bohuzel cca co mesic. Jsme vice spolecnosti najednou.
Ano, to tam proběhlo a to v případě, že nám Spamcop a spamhouse nahlásily několik problémů a jeden ze spamů jsme dostali i my a náš souhlas jste nikdy neměl :-) (a to nemluvím o označení, že tam chybělo, že jde o obchodní sdělení a možnosti odhlášení apod...).
Takže s Vámi kolegové řešili a pokud hrozilo, že bude náš IP rozsah zablokován, tak Vám také sdělili, že hrozí pozastavení nebo jiné komplikace. K tomu však nedošlo.
Napsal Bluemoon;1025125
Sikanovali jste nas nejen s ohledem na odesilani emailu pod hrozbou vypnuti, ale tke s omezovanim jinych sluzeb, proto jsme byli vzdy nuceni prejit na jine...Je to jen muj subjektivni nazor.
Viz pár řádků výše.
Napsal Bluemoon;1025125
Zatimco jsme si s dalsim dodavatelem sluzeb domluvili smlouvy na delsi dobu, tak rozhodne jsme u vas jsme s nejakou stabilitou nepochodili a to ani kdyz jsme Vam nabidli, ze provoz prevezmeme smluvne.
Nevím co tím myslíte, ale se stabilitou problém nemáme (poznámka hned nahoře) a pokud je o hrozbu vypnutí za rozesílání spamu, tak se prosím nezlobte, ale my nemůžeme ohrozit doručování pošty všem našim klientům.
Věřím, že jsme si to takhle vysvětlili a není potřeba to tady dále veřejně řešit. Případně přes PM nebo přes náš formulář.
---------- Příspěvek doplněn 24.11.2013 v 15:04 ----------
Ještě dodatek pro Samson a Tomve:
Pánové, prosím, rozlišujte věci v tom smyslu, že v právu existuje institut oprávněné obrany a to jsou tyto reakce (tahle a i ta v dalším vlákně, kde se řešil jiný problém se spamujícím klientem). Oba případy byly podány tak, že problém je u nás (a šlo o označení za lháře). Tak je nutné vysvětlit o co jde.
Věřte, že právo umožňuje se v podobných právech bránit podobným způsobem. Sami od sebe nic takového ani nepíšeme. Nepíšeme na webu ani referenční zákazníky.
Doplnění pro tomve:
Ještě jste doplnil to vlákno. To jsem myslel také (jako ten druhý). Nezlobte se, ale oba příspěvky jsou jednoznačně jako obrana proti tomu, co se o nás psalo. To je naprosto v pořádku. Soukromí ctíme.
Vysvětlení pro všechny:
Jen pro informaci - je u nás téměř 42.000 aktivních webhostingů, což je přes 60.000 aktivních domén, které u nás mají placený webhosting. Dále jsou u nás tisíce a tisíce root VPS (celkově přes hodně 10.000 modulů). Tam jsou další tisíce a tisíce domén (reálně také desítky tisíc), které mají nějaký obsah. Takže primárně dbáme o to, aby všem klientům vše fungovalo. A s tím souvisí i to, že se bráníme rozesílání nevyžádané pošty a tím zařazování našich IP adres na různé blacklisty. Vzhledem k počtu hostovaných domén, aktivních hostingů a aktivních VPS (vše nejvyšší čísla v ČR) se i četnost problémů přímo úměrně zvyšuje, ale domníváme se, že se ke všem klientům chováme korektně. To dokládají grafy růstu...
24. 11. 2013 14:58:10
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-mail#reply969090
Dominique
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
24. 11. 2013 15:07:20
Tak bez pretvarky:
Jsme telefonni operator MySIP.cz.
S wedosem mame spolecneho to, ze oba vyuzivame stejnou konektivitu a pro nas bylo proto i sympaticke si zvolit servery zrovna u wedosu. Nemuseli jsme se tak starat o pocet klapek a konkurencni konektivitu.
Problem pak nastal v nasem CRM pro odesilani emailu.
Bylo naplanovano nekolik emailovych kamapani.
Koupil se eshop s 300tis produkty a 8tis zakazniky, tak jsme jim ihned rozeslali nabidku.
Pak byl koupen eshop s nabytkem, co v roce 2010 delal obraty za 12mil. a tak byla nabidka rozeslana 5tisicum uzivatelum v nekolika kampanich.
Pote byly koupeny dalsi eshopy a vytvoreny dalsi se spolecnou databazi uzivatelu, vse snad v souladu s ochranou osobnich udaju.
Pote jsme kontaktovali nase smluvni partnery s obsahem rozsireni nasich sluzeb.
Stejne tak jak maji rodinny prislusnici pravo byt informovani o stavu rodinnych prislusniku, tak verime, ze i nase obchodni partnery muzeme informovat o nasi cinnosti.
V tomto nastal problem a wedos nas chtel ihned odpojit a odkazoval se na svoje obchodni podminky, !!!kdy je dalsi rozhodnuti jen pouze na nem, aby rozhodl zda-li se jedna o spam!!!! Odpojeni sice neudelal ale pod hrozbou soudniho reseni jsme si soucasny stav na nejakou dobu obhajili. Velice nas to zatizilo a dalsi takovy stav by znamenal uplne opusteni sluzby VPS a serveru. Uz nyni i pri zalohovani sluzeb planujeme zalohovani na dalsi externi sluzby, zejmena na nase puvodni servery wedos disk je v teto fazi k nicemu, kdyz je zablokovan soucasne.
Byl bych rad pokud by doslo k nejake shode mezi poskytovatelem sluzeb(wedos) a zakazniky. Nicmene se obavam, ze Wedos nema zajem a radeji se bude stavit do role positzeneho nez aby neco pro zakazniky udelal.
24. 11. 2013 15:07:20
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-mail#reply969089
McFly
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
24. 11. 2013 15:07:30
Napsal WEDOS;1025139
Ano, to tam proběhlo a to v případě, že nám Spamcop a spamhouse nahlásily několik problémů a jeden ze spamů jsme dostali i my a náš souhlas jste nikdy neměl :-) (a to nemluvím o označení, že tam chybělo, že jde o obchodní sdělení a možnosti odhlášení apod...).
Takže s Vámi kolegové řešili a pokud hrozilo, že bude náš IP rozsah zablokován, tak Vám také sdělili, že hrozí pozastavení nebo jiné komplikace. K tomu však nedošlo.
A proto mám WEDOS rád, protože je to snad jediná firma na českém Internetu, která aktivně spamery řeší. A to se počítá. Sám docela aktivně se Spamcopem komunikuju, takže jsem rád, když jsou mé reporty vyslyšeny.
24. 11. 2013 15:07:30
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-mail#reply969088
Dominique
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
24. 11. 2013 15:10:01
dale chceme poskytnout volnou minutu volani za desetivterinovy spot a email a mam nocni muru v tom ze budu muset vyjednavat s WEDOS.
24. 11. 2013 15:10:01
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-mail#reply969087
tomve
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
24. 11. 2013 15:11:16
Napsal WEDOS;1025139
...
Ještě dodatek pro Samson a Tomve:
Pánové, prosím, rozlišujte věci v tom smyslu, že v právu existuje institut oprávněné obrany a to jsou tyto reakce (tahle a i ta v dalším vlákně, kde se řešil jiný problém se spamujícím klientem). Oba případy byly podány tak, že problém je u nás (a šlo o označení za lháře). Tak je nutné vysvětlit o co jde.
Věřte, že právo umožňuje se v podobných právech bránit podobným způsobem. Sami od sebe nic takového ani nepíšeme. Nepíšeme na webu ani referenční zákazníky.
...
nárok na obranu vám nikdo neubírá, ale dle mého se dá postavit a kvalitně na tom, že si necháte pro sebe, kdo co provozuje/provozoval na vašem serveru ... ale to už jsem jednou říkal
24. 11. 2013 15:11:16
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-mail#reply969086
Napsal Bluemoon;1025142
Tak bez pretvarky:
Jsme telefonni operator MySIP.cz.
S wedosem mame spolecneho to, ze oba vyuzivame stejnou konektivitu a pro nas bylo proto i sympaticke si zvolit servery zrovna u wedosu. Nemuseli jsme se tak starat o pocet klapek a konkurencni konektivitu.
Problem pak nastal v nasem CRM pro odesilani emailu.
Bylo naplanovano nekolik emailovych kamapani.
Koupil se eshop s 300tis produkty a 8tis zakazniky, tak jsme jim ihned rozeslali nabidku.
Pak byl koupen eshop s nabytkem, co v roce 2010 delal obraty za 12mil. a tak byla nabidka rozeslana 5tisicum uzivatelum v nekolika kampanich.
Pote byly koupeny dalsi eshopy a vytvoreny dalsi se spolecnou databazi uzivatelu, vse snad v souladu s ochranou osobnich udaju.
Pote jsme kontaktovali nase smluvni partnery s obsahem rozsireni nasich sluzeb.
Stejne tak jak maji rodinny prislusnici pravo byt informovani o stavu rodinnych prislusniku, tak verime, ze i nase obchodni partnery muzeme informovat o nasi cinnosti.
V tomto nastal problem a wedos nas chtel ihned odpojit a odkazoval se na svoje obchodni podminky, !!!kdy je dalsi rozhodnuti jen pouze na nem, aby rozhodl zda-li se jedna o spam!!!! Odpojeni sice neudelal ale pod hrozbou soudniho reseni jsme si soucasny stav na nejakou dobu obhajili. Velice nas to zatizilo a dalsi takovy stav by znamenal uplne opusteni sluzby VPS a serveru. Uz nyni i pri zalohovani sluzeb planujeme zalohovani na dalsi externi sluzby, zejmena na nase puvodni servery wedos disk je v teto fazi k nicemu, kdyz je zablokovan soucasne.
Byl bych rad pokud by doslo k nejake shode mezi poskytovatelem sluzeb(wedos) a zakazniky. Nicmene se obavam, ze Wedos nema zajem a radeji se bude stavit do role positzeneho nez aby neco pro zakazniky udelal.
Znovu zopakujeme, že u nás k žádnému omezení služeb nedošlo a bylo Vám pouze sděleno, že pokud budete ten spam posílat dál, tak že k vypnutí nebo omezení dojít může.
Za to, že se bráníme proti spamu na který nám přišlo několik hlášení a dostali jsme ho i my (aniž bychom naše adresy někde zadávali nebo použili)..., tak to nás nemusíte označovat za lháře. Děkujeme.
Zároveň jste psal, že jsme neodpověděli na nějaké maily. Ptám se tedy potřetí :-) - na jaké...
Udělal jste si zde reklamu. Možná máte zajímavé služby, ale spamem je proste neprodáte a tím, že budete (zcela nezaslouženě) kopat do nás, tak taky ne.
Napsal McFly;1025143
A proto mám WEDOS rád, protože je to snad jediná firma na českém Internetu, která aktivně spamery řeší. A to se počítá. Sám docela aktivně se Spamcopem komunikuju, takže jsem rád, když jsou mé reporty vyslyšeny.
A vidíte co z toho máme. :-)
Ne každý to ocení. Tedy běžný zákazník ano, ale spamující ne :-)
Napsal Bluemoon;1025144
dale chceme poskytnout volnou minutu volani za desetivterinovy spot a email a mam nocni muru v tom ze budu muset vyjednavat s WEDOS.
Vidíte a s námi se jedná dobře, na maily odpovídám obratem. Jen spamu se bráníme. Dodnes jste nám nevysvětlil ani to, kde jste vzal souhlas k zasílání na naše adres @wedos.com :-)
Napsal Tomve;1025146
nárok na obranu vám nikdo neubírá, ale dle mého se dá postavit a kvalitně na tom, že si necháte pro sebe, kdo co provozuje/provozoval na vašem serveru ... ale to už jsem jednou říkal
Jak se to vezme. Spíše byste měl v obou případech pokárat příčinu, tj. oba případy se pokusily hodit nějakou vinu na nás. Naše reakce (navíc velmi korektní) je až následek jako obrana. Neprozradili jsme žádné osobní nebo jiné citlivé údaje. Jen jsme doložili o co jde a proč nám někdo "nadává" za to, že se bráníme podporovat spamování.
24. 11. 2013 15:18:25
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-mail#reply969085
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit