Zadejte hledaný výraz...

Wedos kompletní výpadek

Martin
verified
rating uzivatele
(62 hodnocení)
23. 5. 2014 17:09:01
Napsal efendi;1090816
Vzpomínám na Angel hosting, odkud jsem odešel zhruba před rokem. Tam byly výpadky naprosto běžné, ten poslední, kdy moje míra trpělivosti (tedy nejen moje) opravdu přetekla, trval pět dní! Nezdá se vám ta hysterie kolem wedosu poněkud trapná?
Pravda. Kdo poznal Angel Hosting, vidí teď ostatní svět růžověji.
23. 5. 2014 17:09:01
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-kompletni-vypadek/strana/13#reply1025827
Mysteria01
verified
rating uzivatele
23. 5. 2014 17:11:03
Napsal Hellboycze;1090836
Nicmene je pravda, ze by to chtelo trochu vic komunikovat... Rici, co se deje atd... Tim by toto vsechno alespon trochu potlacili... Chapu, ze maji ted prace hodne, ale je treba si uvedomit, ze ta komunikace neda az zase tolik prace, vzhledem k tomu, co prinese, nebo spis neprinese...
Me bezi VPS i hostingy, s vyjmkou jednoho.
Ano s tím souhlasím, vyjádření tam mohli dát dřív. No co, jak říkám hodinovej výpadek za 2 roky mě netrápí. V porovnání s konkurencí i kdyby to nešlo celý den, tak jsou na tom mnohem líp.
23. 5. 2014 17:11:03
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-kompletni-vypadek/strana/13#reply1025826
gostrider
verified
rating uzivatele
(60 hodnocení)
23. 5. 2014 17:11:11
Vyjádření WEDOSU:
Vážení zákazníci, dnes kolem 15.hodiny došlo ke dvěma rozsáhlým výpadkům našich služeb. Jeden výpadek trval 2 minuty, druhý 10 minut. Služby jsou již v pořádku. Nyní intenzivně pracujeme na odstranění problému naší interní sítě. Brzy vydáme podrobnější informace. Prosíme, abyste nás v této věci zatím nekontaktovali. Pouze pokud vám nějaká služba stále neběží.
23. 5. 2014 17:11:11
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-kompletni-vypadek/strana/13#reply1025825
drago
verified
rating uzivatele
(73 hodnocení)
23. 5. 2014 17:11:48
Ok, takže dostal jsem info od kluků na zákaznické podpoře atd:
Proč 2 a 10 minut:
K dispozici mají momentálně jen interní měření a to opravdu ukazovalo tyto hodnoty. Servery jedou. Nabíhání serverů atd. se do výpadku nezapočítalo. Do kompenzace ano.
VPS
Mělo by fungovat všechno, zkuste kdyžtak hard reset z administrace.
Webhosting
Nabíhají postupně. Něco už jede i mě, něco ještě ne. Servery jsou už online (zkuste si ping).
Co se stalo?
Musíte počkat na oficiální vyjádření ale pokazilo se více věcí naráz. Je v tom i elektrika. Ta může za těch 10 minut, další 2 jsou restarty. (neoficiální infor zachyceno ze šumu)
Proč nikdo nekomunikoval
Zákaznická administrace byla mimo (Voip, chaty, e-maily). Nebyl přístup ani ven, aby někdo poslal zprávu na FB/twitter. Tohle se bude řešit aby se to už neopakovalo.
23. 5. 2014 17:11:48
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-kompletni-vypadek/strana/13#reply1025824
Hellboycze
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
23. 5. 2014 17:13:38
Napsal drago;1090842
Ok, takže dostal jsem info od kluků na zákaznické podpoře atd:
Proč 2 a 10 minut:
K dispozici mají momentálně jen interní měření a to opravdu ukazovalo tyto hodnoty. Servery jedou. Nabíhání serverů atd. se do výpadku nezapočítalo. Do kompenzace ano.
VPS
Mělo by fungovat všechno, zkuste kdyžtak hard reset z administrace.
Webhosting
Nabíhají postupně. Něco už jede i mě, něco ještě ne. Servery jsou už online (zkuste si ping).
Co se stalo?
Musíte počkat na oficiální vyjádření ale pokazilo se více věcí naráz. Je v tom i elektrika. Ta může za těch 10 minut, další 2 jsou restarty. (neoficiální infor zachyceno ze šumu)
Proč nikdo nekomunikoval
Zákaznická administrace byla mimo (Voip, chaty, e-maily). Nebyl přístup ani ven, aby někdo poslal zprávu na FB/twitter. Tohle se bude řešit aby se to už neopakovalo.
Vsechn ok, nemam problem. Ale na socialni site to mohli poslat i pres Edge.
23. 5. 2014 17:13:38
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-kompletni-vypadek/strana/13#reply1025823
mirekm
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
23. 5. 2014 17:14:14
Ono by naprosto stacilo napsat na jejich web (v dobe vypadku byl funkcni) "Omlouvame se za soucasny vypadek sluzeb, mame problem s tim a tim a ocekame opravu do 60 minut".
Pak by jim treba pulka emailu a zprav pres kontaktni formulare vubec neprisla....
Nehlede na to, ze takhle to je solidni jednani.
23. 5. 2014 17:14:14
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-kompletni-vypadek/strana/13#reply1025822
Bacon
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
23. 5. 2014 17:14:29
Nebyl přístup ani ven, aby někdo poslal zprávu na FB/twitter.
Za dvě hodiny (nebo hodinu a půl, dobře) nenapadlo nikoho napsat třeba z telefonu? V dnešní době, kdy má v sobě snad každý telefon i možnost hotspotu? Pfff. Jasně, nic by se tím neurychlilo, možná dokonce naopak, ale komunikace se zákazníky by měla být na prvním místě, protože nechat je skoro dvě hodiny bez zprávy, to není fajn :-
23. 5. 2014 17:14:29
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-kompletni-vypadek/strana/13#reply1025821
gostrider
verified
rating uzivatele
(60 hodnocení)
23. 5. 2014 17:15:24
Hard reset. To zkouším na všech 12-ti VPS, ty mi píšou že to nejde, ať kontaktuji podporu
23. 5. 2014 17:15:24
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-kompletni-vypadek/strana/13#reply1025820
mirekm
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
23. 5. 2014 17:17:24
Omlouvam se, uklikl jsem se mysi.
23. 5. 2014 17:17:24
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-kompletni-vypadek/strana/13#reply1025819
drago
verified
rating uzivatele
(73 hodnocení)
23. 5. 2014 17:17:45
Napsal Bacon;1090845
Za dvě hodiny (nebo hodinu a půl, dobře) nenapadlo nikoho napsat třeba z telefonu? V dnešní době, kdy má v sobě snad každý telefon i možnost hotspotu? Pfff. Jasně, nic by se tím neurychlilo, možná dokonce naopak, ale komunikace se zákazníky by měla být na prvním místě, protože nechat je skoro dvě hodiny bez zprávy, to není fajn :-
Souhlasím, tohle se bude řešit. Byl to velký fail.
---------- Příspěvek doplněn 23.05.2014 v 17:18 ----------
Napsal gostrider;1090846
Hard reset. To zkouším na všech 12-ti VPS, ty mi píšou že to nejde, ať kontaktuji podporu
Víc pomoct nedokážu. Až se spustí zákaznická podpora budou tam všichni a budou na tom pracovat, dokud všichni zákazníci nebudou spokojeni.
23. 5. 2014 17:17:45
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-kompletni-vypadek/strana/13#reply1025818
Mysteria01
verified
rating uzivatele
23. 5. 2014 17:18:38
@Bacon: Zajímalo by mne, jak si to jako představujete. To jako myslíš, že tam někdo vytáhne mobil, ředitel mu nadiktuje svoje přístupový údaje na Facebook, aby se tam jako mohl přihlásit a něco napsat? To že služba nefunguje snad všichni poznají i bez toho, aby měli na Facebooku napsáno: "Omluvte výpadek služby, na zprovoznění pracujeme". To je snad všem jasný, že na tom pracujou, nebo si někdo myslí, že si jako šli dát kafíčko s tím, že zejtra ráno na to mrknou? :)
23. 5. 2014 17:18:38
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-kompletni-vypadek/strana/13#reply1025817
Jan Sturm
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
23. 5. 2014 17:21:41
VPS stále nejde. Zkouším restarty, vypínání zapínání nepomáhá nic. Nemám ani ping...
23. 5. 2014 17:21:41
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-kompletni-vypadek/strana/13#reply1025816
Radek M.
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
23. 5. 2014 17:22:39
Napsal Mysteria01;1090850
@Bacon: Zajímalo by mne, jak si to jako představujete. To jako myslíš, že tam někdo vytáhne mobil, ředitel mu nadiktuje svoje přístupový údaje na Facebook, aby se tam jako mohl přihlásit a něco napsat? To že služba nefunguje snad všichni poznají i bez toho, aby měli na Facebooku napsáno: "Omluvte výpadek služby, na zprovoznění pracujeme". To je snad všem jasný, že na tom pracujou, nebo si někdo myslí, že si jako šli dát kafíčko s tím, že zejtra ráno na to mrknou? :)
1) Když už někdo ten mobil vytáhne, tak může zavolat tomu, kdo na fb přístup má, aby tam aspoň jednu větu napsal, když už se chlubí tím, že mají nejvíc zákazníků, domén, hostingu čí co já vím čeho.
2) To že někomu web nejede pozná každý, ale těžko podle toho pozná, jestli je to jen u něj, nebo nějaký velký výpadek u všech a jestli na tom někdo od nich pracuje - proto by měla tahle komunikace fungovat.
3) Napsat větu na fb zabere i z mobilu max. 2 minuty.
23. 5. 2014 17:22:39
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-kompletni-vypadek/strana/13#reply1025815
Hellboycze
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
23. 5. 2014 17:22:42
Napsal Mysteria01;1090850
@Bacon: Zajímalo by mne, jak si to jako představujete. To jako myslíš, že tam někdo vytáhne mobil, ředitel mu nadiktuje svoje přístupový údaje na Facebook, aby se tam jako mohl přihlásit a něco napsat? To že služba nefunguje snad všichni poznají i bez toho, aby měli na Facebooku napsáno: "Omluvte výpadek služby, na zprovoznění pracujeme". To je snad všem jasný, že na tom pracujou, nebo si někdo myslí, že si jako šli dát kafíčko s tím, že zejtra ráno na to mrknou? :)
Ono by stacilo, kdyby tomu ten reditel venoval 5 minut, pokud se temto vecem venuje reditel...
23. 5. 2014 17:22:42
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-kompletni-vypadek/strana/13#reply1025814
psena
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
23. 5. 2014 17:23:43
Možná na to fakt nebyl mezi zaměstnanci v tom zmatku čas, tohle by se dalo řešit nějakou sítí 2-3 externistů, kteří by podle toho, kdo z nich zrovna může naskočil a plnil tyto informační funkce. Wedos to jistě zanalyzuje a najde řešení. Všichni se učíme.
23. 5. 2014 17:23:43
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-kompletni-vypadek/strana/13#reply1025813
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit