Zadejte hledaný výraz...

Wedos – co na něm všichni vidí?

Napsal Samson;845791
Umístění vlastních serverů v jedné vlastní budově nemusí být vždy výhoda. Výhodnější je mít vlastní i cizí servery ve více lokalitách. I když, to při Vaší ceně moc dobře udělat nepůjde.
Mnohem lepší, než být někde v pronájmu, je být ve vlastním. Vždy máte jistotu, že tak jak si to uděláte, tak to máte. Nikdo nic neošidí. Třeba elektřina a nadimenzování jističů nebo přepěťové ochrany nebo proudové chrániče nejsou ve sdílených a pronajatých prostorách úplně optimálně řešené (o tom by mohl vyprávět skoro každý hosting).
Navíc být ve vlastním je jistota. Neuvěřitelná jistota. Jak provozní (nebojíte se investovat), tak finanční (nemusíte řešit nájmy)... Stejné je to se servery a vybavením. Není nad to, mít vše vlastní (bez leasingu a úvěrů). Je to jistota. Jistota pro firmu, jistota pro zákazníky.
Mít 2 lokality je příjemné. Nyní máme alespoň DNS servery a záložní MX v jiné lokalitě (což by měl mít každý hosting, ale nemá) a zálohu nejdůležitějších dat také. Stejně tak u nás zálohujeme data do jiného racku, případně do jiné místnosti. Přijeďte se také podívat. Budeme rádi.
Druhá budova? Proč by to při našich cenách nešlo? Již nyní reálně uvažujeme o Datacentru WEDOS 2...
Stále tak trochu nechápeme, proč se pořád řeší naše cena. Propočítejte si to počtem klientů a automatizací a spolehlivým vybavením a dostanete se na slušný příjem... To sem však nepatří.
18. 9. 2012 20:19:33
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-co-na-nem-vsichni-vidi/strana/3#reply809219
SilentSight
verified
rating uzivatele
(44 hodnocení)
18. 9. 2012 21:06:09
WEDOS, WEDOS, WEDOS, WEDOS, proč se mi zdá, že téma Hosting na Webtrhu by šlo přejmenovat na Hosting WEDOS? :) Když chvíli WEDOS nepřispívá do ostatních témat, tak hned někdo založí téma o WEDOSu....
18. 9. 2012 21:06:09
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-co-na-nem-vsichni-vidi/strana/3#reply809218
Napsal SilentSight;845859
WEDOS, WEDOS, WEDOS, WEDOS, proč se mi zdá, že téma Hosting na Webtrhu by šlo přejmenovat na Hosting WEDOS? :) Když chvíli WEDOS nepřispívá do ostatních témat, tak hned někdo založí téma o WEDOSu....
A my jen trpělivě vysvětlujeme a vysvětlujeme. Zabírá to hodně času, ale vysvětlovat musíme. Sami vlákna nezakládáme, nikde sami od sebe nepřispíváme. Jen vysvětlujeme vše, co se týká nás.
Podívejte se sem nebo sem na graf a je hned jasné, že více než třetina (poslední týden více než polovina) hostingu v ČR se momentálně "motá" kolem slova WEDOS. Jsme populární a proto se o nás píše. Nebo je to naopak? Píše se o nás a tak jsme populární?
18. 9. 2012 21:43:02
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-co-na-nem-vsichni-vidi/strana/3#reply809217
Marek Zak
verified
rating uzivatele
(25 hodnocení)
18. 9. 2012 21:48:20
S Wedosem jsem poměrně velice spokojen. Dohromady tři VPS, několik desítek webů... Jen jedna věc => Natrefit na NORMÁLNÍHO člověka v podpoře, který není arogantní a nechová se jako s prominutim namyšlenej blbec, je prostě zázrak.
Jinak jsem s Wedosem spokojen, ale ta jejich podpora 24/7 má velice slabé stránky...
18. 9. 2012 21:48:20
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-co-na-nem-vsichni-vidi/strana/3#reply809216
Napsal Web-Way;845886
S Wedosem jsem poměrně velice spokojen. Dohromady tři VPS, několik desítek webů... Jen jedna věc => Natrefit na NORMÁLNÍHO člověka v podpoře, který není arogantní a nechová se jako s prominutim namyšlenej blbec, je prostě zázrak.
Jinak jsem s Wedosem spokojen, ale ta jejich podpora 24/7 má velice slabé stránky...
Podpora je problém v tom, že klienti často očekávají řešení (z našeho pohledu) složitých věcí na počkání. Máme pravomoci a přístupy rozdělené do několika úrovní a tak pracovník na chatu nemá například (z bezpečnostních důvodů) přístup na server. Musí problém předat dál.
Jinak my pravidelně kontrolujeme komunikaci s klienty a jakýkoliv problém se hned řeší. Pravidelně to kontroluje vedoucí zákaznické podpory a nepravidelně někdo z vedení. Nic neponecháváme náhodě.
Dobrá zpráva na závěr, která tady byla již zmíněna. V nejbližších dnech spustíme speciální formulář a telefonní číslo. Budete si moci nejen postěžovat (doslova) na nejvyšších místech, ale očekáváme i nápady a návrhy na zlepšení a nové služby. Osobní komunikace s vedením může být nejlepší způsob jak problém vyřešit k oboustranné spokojenosti.
18. 9. 2012 22:03:53
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-co-na-nem-vsichni-vidi/strana/3#reply809215
Caspy
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
18. 9. 2012 22:05:55
Já taky Wedos chválím za jejich služby (VPS + několik hostingů), ovšem jakoukoliv pomoc od podpory už jsem úplně vzdal před několika měsíci - pokud počítáte s pomocí podpory, od Wedosu dejte ruce pryč. Bylo to o nervy a kdybych nyní stál na rozmezí volby hostingu, radši bych si připlatil, protože jsem hledáním řešení ztratil tolik času, resp. peněz, že by se těch pár kaček měsíčně vyplatilo přidat (už jsem si ale zvykl).
Úplně mě taky šokovalo, jak si tady pan Wedos vytahuje informace o lidech, kteří kritizují a dává je do fóra (bylo v několika vláknech). To je něco, co se mi naprosto příčí.
18. 9. 2012 22:05:55
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-co-na-nem-vsichni-vidi/strana/3#reply809214
Napsal Caspy;845897
Já taky Wedos chválím za jejich služby (VPS + několik hostingů), ovšem jakoukoliv pomoc od podpory už jsem úplně vzdal před několika měsíci - pokud počítáte s pomocí podpory, od Wedosu dejte ruce pryč. Bylo to o nervy a kdybych nyní stál na rozmezí volby hostingu, radši bych si připlatil, protože jsem hledáním řešení ztratil tolik času, resp. peněz, že by se těch pár kaček měsíčně vyplatilo přidat (už jsem si ale zvykl).
Již předchozí komentář. Snad jen dodat, že máme detailní znalostní bázi kb.wedos.com a naprostá většina věcí jde nastavit v administraci. Snad potěší i to, že bude ta linka na případné stížnosti. Věříme, že se tím hodně věcí vysvětlí.
Napsal Caspy;845897
Úplně mě taky šokovalo, jak si tady pan Wedos vytahuje informace o lidech, kteří kritizují a dává je do fóra (bylo v několika vláknech). To je něco, co se mi naprosto příčí.
Nám také. Věřte. Udělali jsme to celkem asi 3x. Museli jsme se nějak proti napadání a nepravdivým informacím bránit. Vždy jsme se to předem snažili řešit přes PM a bez odezvy. Ať již šlo o vlákno, kde se řešila snadná expanze do zahraničí (a my jsme chtěli vědět kdo nám tak radí a jaké má zkušenosti) nebo potom pomluvy jednoho uživatele, který tvrdil, že jsme jeho problémy neřešili a neodpovídali mu (a on přitom dostával odpovědi za 3 nebo 10 minut). Nebo naposledy dnešní záležitost na první stránce. Psali jsme na jaře. Nic. Psali jsme dnes dvakrát a nic (tedy kromě té směšné nebo urážlivé odpovědi). Musíme se bránit. Někdy to jinak nejde. Nezačínáme si sami a vždy nejprve vyzveme k řešení mimo vlákno a přes PM. Teprve, když to nezabere, tak následuje naše reakce.
Neděláme nic nefér. To bychom si nedovolili. Berte to tak, že tady na webtrhu je hodně účtů anonymních nebo nedohledáte kdo to je a tak se těžko brání proti nepravdivým nebo nepřesným informacím. Stejně tak to je na internetu. Hodně lidí si myslí, že si mohou napsat na web co je napadne (přivlastnit si cizí datacentrum apod.)... Musíme to vše vysvětlovat. Bráníme tím nás, naše jméno, naši značku, naši investici a naše akcionáře.
18. 9. 2012 22:14:28
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-co-na-nem-vsichni-vidi/strana/3#reply809213
Marek Zak
verified
rating uzivatele
(25 hodnocení)
18. 9. 2012 22:18:02
Wedos: Pozor, leckdy dotazy byly naprosto triviální. Potřeboval jsem převést domény mezi účty a Váš pracovník mi zaslal opakovaně odkaz na převod domén mezi servery, resp. převod majitelů. Správnou odpověď jsem dostal až za pár dní na e-mail.
Podporu ohledně VPS raději ignoruji, to jsem vzdal rovnou.
Je to celkově o neochotě. Odkáže mě na kontaktní formulář, přitom by to Váš zaměstnanec mohl dát echo kolegům a ne mě posílat na formulář, abych musel celou věc popisovat znovu. Je toho více.. Místo pomoci jsem odpálkován na manuál a ve finále by to byly tři kliky pro zaměstnance.
18. 9. 2012 22:18:02
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-co-na-nem-vsichni-vidi/strana/3#reply809212
Napsal Web-Way;845910
Je to celkově o neochotě. Odkáže mě na kontaktní formulář, přitom by to Váš zaměstnanec mohl dát echo kolegům a ne mě posílat na formulář, abych musel celou věc popisovat znovu. Je toho více.. Místo pomoci jsem odpálkován na manuál a ve finále by to byly tři kliky pro zaměstnance.
Není to o neochotě. Věřte mi to. Je to o pravomocech, oprávněních a úrovních. My nejsme firma, kde je jeden (nebo dva nebo pět lidí) člověk, ale je nás aktuálně 17. Máme pravidla, máme procesy a nejde to ani jinak. V malé firmě je člověk na podpoře rovnou administrátor a rovnou obchodní a někdy i účetní a ředitel a sekretářka v jednom... U nás je skutečně vše oddělené. Zákaznická podpora, technici, programátoři, účetní, obchodník, vedení.... Každý má jen svá oprávnění a může jen to co může. I v administraci je to tak nastavené. Na serverech také. Na všechno jsou pravidla, na všechno jsou procesy. Někdy je to nepříjemné, ale bez toho to nikdy nemůže fungovat. Děkuji za pochopení a věřím, že takhle to bude lépe srozumitelné.
Jakékoliv pocity nespokojenosti budeme prověřovat na základě stížností ve formuláři nebo telefonu. Bude to řešit přímo nejvyšší vedení. Snažíme se dělat vše pro spokojenost a tohle je další krok.
18. 9. 2012 22:34:12
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-co-na-nem-vsichni-vidi/strana/3#reply809211
Abych odpověděl na původní dotaz tak VPS od wedosu je asi jediné řešení když chceš hostovat něco jiného než php. Sice jsou i jiné služby ale cena je nesrovnatelná. Už jsem měl ruby na 3 VPS a nemůžu si stěžovat.
18. 9. 2012 23:05:56
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-co-na-nem-vsichni-vidi/strana/3#reply809210
buffy
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
19. 9. 2012 08:01:45
Napsal Caspy;845897
Já taky Wedos chválím za jejich služby (VPS + několik hostingů), ovšem jakoukoliv pomoc od podpory už jsem úplně vzdal před několika měsíci - pokud počítáte s pomocí podpory, od Wedosu dejte ruce pryč. Bylo to o nervy a kdybych nyní stál na rozmezí volby hostingu, radši bych si připlatil, protože jsem hledáním řešení ztratil tolik času, resp. peněz, že by se těch pár kaček měsíčně vyplatilo přidat (už jsem si ale zvykl).
Úplně mě taky šokovalo, jak si tady pan Wedos vytahuje informace o lidech, kteří kritizují a dává je do fóra (bylo v několika vláknech). To je něco, co se mi naprosto příčí.
naprosty souhlas a stejna zkusenost. sluzby ok, ale pomoc online podpory mam uspesnost 1/10. kdyby wedos podpora fungovala aspon z pulky tak, jak zde kritizovany vshosting, mozna by melo smysl je kontaktovat. ted uz sem to naprosto vzdal a problem rovnou budu resit pres formular, usetrim tak spoustu casu. Nejspis je to podpora pro uplne BFU, aspon tak to podle odpovedi na dotazy na me pusobi.
jinak to zverejnovani informaci ve foru je pres caru... clovek, aby se bal napsat nazor. wedosu jsem zpocatku fandil, ted uz fandit netreba, narostly jim kridla a na fandeni maji akcionare :) kazdopadne jako sluzba se jim to povedlo, maji uspech. ale toho "chvastani" ve forech je uz i na me moc. v zasade se na webtrhu uz nic neresi, cokoliv s hostingem se zvrhne casem na sahodlouhe prispevky o/od wedosu.
19. 9. 2012 08:01:45
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-co-na-nem-vsichni-vidi/strana/3#reply809209
Napsal buffy.cz;845989
naprosty souhlas a stejna zkusenost. sluzby ok, ale pomoc online podpory mam uspesnost 1/10. kdyby wedos podpora fungovala aspon z pulky tak, jak zde kritizovany vshosting, mozna by melo smysl je kontaktovat. ted uz sem to naprosto vzdal a problem rovnou budu resit pres formular, usetrim tak spoustu casu. Nejspis je to podpora pro uplne BFU, aspon tak to podle odpovedi na dotazy na me pusobi.
jinak to zverejnovani informaci ve foru je pres caru... clovek, aby se bal napsat nazor. wedosu jsem zpocatku fandil, ted uz fandit netreba, narostly jim kridla a na fandeni maji akcionare :) kazdopadne jako sluzba se jim to povedlo, maji uspech. ale toho "chvastani" ve forech je uz i na me moc. v zasade se na webtrhu uz nic neresi, cokoliv s hostingem se zvrhne casem na sahodlouhe prispevky o/od wedosu.
U té uvedené firmy jsme nekritizovali jejich služby, ale jejich nepravdivé informace na jejich webu a jejich spamování (a pomlouvání nás v mailu).
Podporu i naše komentáře jsme vysvětlili o příspěvek výše. Podpora má určité možnosti a z bezpečnostních a organizačních důvodů nemá každý člověk u nás přístup ke všemu (tedy i na servery) a proto pomoc přes chat apod. je omezená. Přes formulář se problémy řeší také. Opakujeme, že sami od sebe nikde nepřispíváme, ale jen vysvětlujeme tam, kde se o nás píše. Navíc se hodně věcí snažíme trpělivě vysvětlit i mimo vlákna přes PM.
19. 9. 2012 08:10:46
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-co-na-nem-vsichni-vidi/strana/3#reply809208
Dekateny
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
19. 9. 2012 08:38:49
Tak mně přijde podpora dobrá. Samozřejmě, pokud něco nevím nebo potřebuji s něčím poradit, tak než jdu spamovat podporu, prohlídnu si nejdřív sekci nápovědy a zkusím si problém vyřešit sama. Pokud tam nenajdu co hledám, případně tomu nerozumím tak se obrátím na podporu. Tento měsíc jsem je spamovala asi 4x a vždy mi poradili v rámci jejich kompetencí. Každou sekci podpory spravuje někdo jiný a tak je logické, že můžou pomoci jen v tom, co mají povolené.
Takto to chodí i na běžných portálech online her, kde jsou udělený různé role administrátorů. Takže nevím, co na tom lidi zde nechápou.
Nedělám Wedosu reklamu, protože ji nepotřebuje, ale nemám mu co vytknout. Toť prostě holý fakt. :o)
19. 9. 2012 08:38:49
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-co-na-nem-vsichni-vidi/strana/3#reply809207
Adam
verified
rating uzivatele
(39 hodnocení)
19. 9. 2012 08:42:46
Za těch pár korun, co služby od Wedosu stojí, je mnohem více muziky, než kdekoliv jinde. Mám u Wedosu asi 20 webů, co jedou na WP a spokojenost. Když něco nevím, zeptám se chlápků na podpoře a zatím se mi nestalo, že by mi nepomohli.
Wedos možná není nejkvalitnější hosting na světě, každopádně je nejlepší v poměru cena/výkon.
19. 9. 2012 08:42:46
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-co-na-nem-vsichni-vidi/strana/3#reply809206
buffy
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
19. 9. 2012 08:53:40
jak uz jsem nekde psal. podpory se ptam az ve chvili, kdy mi nepomuze znalostni baze, forum ani vygooglene informace. a fakt je, ze mi proste pomohli na online podpore jen jednou asi z deseti pokusu. nasledne max do druheho dne dorazilo reseni mailem po odeslani kontaktniho formulare. vubec bych to nezminoval, kdyby se zde neprobiralo, jak maji skvelou online podporu. z meho pohledu ne. znovu opakuji, ze se sluzbami jsem vcelku spokojen, mam nekolik hostingu vc. neomezenych aliasu, takze ta rocni cena neni uplne zanedbatelna, respektive je srovnatelna s cenou, co platim jinde za podobne mnozstvi domen. mam je na zkousku a na nektere veci jako treba wordpress se to hodi a funguje to dobre.
19. 9. 2012 08:53:40
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-co-na-nem-vsichni-vidi/strana/3#reply809205
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit