Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Webhosting savana.cz zkušenosti – pozor na vaše účty a na nekorektní jednání

ghostik
verified
rating uzivatele
(21 hodnocení)
18. 4. 2014 07:58:12
hofy, a jak byste resili situaci viz prvni post, kdyby na tom uctu bylo vice domen (tzn. vice klientu)
pani byla ocividne neco jako jejich webmaster (spravce webu/minimalne hostingu)
osobne mam u vas S4000 a spokojenost, ale urcite bych nechrochtal blahem, kdyby nejaky klient udelal to same a vy jsme mu dali normalni pristupy + navic ke vsemu vcetne ne jeho klientu
dovedu si predstavit situaci viz vyse, ale jejim resenim by melo byt, ze se zalozi novy hosting, tam se zkopiruji data a nasmeruje konkretni domena, at si s tim delaji, co chteji
18. 4. 2014 07:58:12
https://webtrh.cz/diskuse/webhosting-savana-cz-zkusenosti-pozor-na-vase-ucty-a-na-nekorektni-jednani/strana/2/#reply1016105
McFly
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
18. 4. 2014 08:38:20
Napsal hofy;1079753
Nedavno u nas byla na udani opet COI. Resili nove obchodni podminky, zda kopiruji novy OZ.
Activní konkurence je aktivní? :)
18. 4. 2014 08:38:20
https://webtrh.cz/diskuse/webhosting-savana-cz-zkusenosti-pozor-na-vase-ucty-a-na-nekorektni-jednani/strana/2/#reply1016104
KamilSopko
verified
rating uzivatele
18. 4. 2014 08:52:00
Napsal ghostik;1079833
hofy, a jak byste resili situaci viz prvni post, kdyby na tom uctu bylo vice domen (tzn. vice klientu)
pani byla ocividne neco jako jejich webmaster (spravce webu/minimalne hostingu)
osobne mam u vas S4000 a spokojenost, ale urcite bych nechrochtal blahem, kdyby nejaky klient udelal to same a vy jsme mu dali normalni pristupy + navic ke vsemu vcetne ne jeho klientu
dovedu si predstavit situaci viz vyse, ale jejim resenim by melo byt, ze se zalozi novy hosting, tam se zkopiruji data a nasmeruje konkretni domena, at si s tim delaji, co chteji
Vzhledem k tomu, ze je to vas ucet a platite jej vy, tak vam ho zadny vas zakaznik ani na zaklade zadne notarsky overene zdosti nevezme.
Dokonce pokud by si u nas zalozil ucet, domena byla jeho a chtel ji takzvane prevezt, tak domenu od vas odebereme, dame ji na novy ucet, ale data jsou nedotknutelna a vlastnik z naseho pohledu je majitel uctu. Doplnim, ze puvodni majitel uctu by byl minimalne informovan o odebrani domeny.
18. 4. 2014 08:52:00
https://webtrh.cz/diskuse/webhosting-savana-cz-zkusenosti-pozor-na-vase-ucty-a-na-nekorektni-jednani/strana/2/#reply1016103
MadMax
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
18. 4. 2014 09:47:50
Podle mě je logické: ten kdo platí, toho je účet. Jiný vztah si měla Katka_p ošetřit smlouvou se zákazníkem nebo si založit účet na sebe a poskytnout pouze hosting pod svým účtem, platbu přefakturovávat.
18. 4. 2014 09:47:50
https://webtrh.cz/diskuse/webhosting-savana-cz-zkusenosti-pozor-na-vase-ucty-a-na-nekorektni-jednani/strana/2/#reply1016102
Keert
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
18. 4. 2014 10:35:49
Plátce nemusí být majitel. V tomto případě je "majitel" ten, kdo je uvedený ve fakturačních údajích. Tomu se vystavuje faktura, ten si tu službu objednává a uzavírá kupní smlouvu, souhlasí s obchodníma podmínkama atd. On sám nese odpovědnost za zaplacení a je jedno jestli to za něj zaplatí někdo jinej. Takže podle mě se Savana v tomto případě zachovala správně.
Katko ty sis měla hlavně udělat svůj vlastní účet sama na sebe. A nikdo další by ti tam pak nemohl zakázat přístup.
18. 4. 2014 10:35:49
https://webtrh.cz/diskuse/webhosting-savana-cz-zkusenosti-pozor-na-vase-ucty-a-na-nekorektni-jednani/strana/2/#reply1016101
azurit
verified
rating uzivatele
18. 4. 2014 13:52:12
Nechapem, co sa tu riesi - majitelom konta je ten, kto uzavrel s poskytovatelom zmluvu. Bodka.
18. 4. 2014 13:52:12
https://webtrh.cz/diskuse/webhosting-savana-cz-zkusenosti-pozor-na-vase-ucty-a-na-nekorektni-jednani/strana/2/#reply1016100
Katka_p
verified
rating uzivatele
23. 4. 2014 01:16:18
jen doplnim informace a reakce - tak od konce:
- ano, majitel je ten kdo uzavre smlouvu, ale kde ma savana nejake smlouvy? kde byl v dobe zrizeni uctu nebo i v dobe one "autenticke zadosti" majitel uctu definovany? ani v administraci ani v obchodnich podminkach to nebylo, a pokud tvrdi, ze fakturacni adresa = majitel, opet by to melo byt v obchodnich podminkach nebo smlouve!
- ja si myslela ze tento ucet byl na me, jen fakturacni adresa vedla primo na zakaznika, vsechny ostatni kontakty byly na me i faktury chodily na muj email a sms na muj telefon, ja mela pristupove udaje a dle logu bylo videt, ze byl ucet aktivne pouzivan a nikdo prihlasovaci udaje nezapomnel
- vztah mezi mnou a zakaznikem neni pro savanu podstatny, v teto situaci jej ani savana nechtela znat
- na to, ze si se mnou savana 12 dni mailovala se neda moc rict, konverzace s pani asistentkou byla strasna, nikam nevedla, od prvni reakce jestli jsem si nespletla ucty az po neustale opakovani, ze obdrzeli notarsky overeny formular, na odpovedi kde je majitel definovany a co je to za formular, a jak mohli me osobni informace z uctu (jako treba viditelne hesla a jine osobni udaje) sdelit nekomu jinemu, a proc kontaktni osoba nebyla kontaktovana, a zda-li doslo aspon k resetu hesla.. na to vubec zadna odpoved neprisla, komunikace trvala tak dlouho, protoze pani asistentka odpovidal vzdy po nekolika dnech nebo me druhe urgenci! a nejlepsi byly rady typu "Pokud potřebujete znát přístup, je tedy třeba abyste se spojila s majitelem účtu", a kdyz se ptam kdo tedy majitelem je, odpoved "nové údaje Vám sdělit nemohu. Jak jsem Vám již psala, je potřeba abyste kontaktovala majitele účtu"...
- k Savane - co to je autenticka zadost?? a to ze jste na zaklade tohohle problemu najednou zmenili popisky v administraci a jeste navic mi to poslete s tim, ze nechapete o cem to mluvim, vam prijde profesionalni a korektni?
23. 4. 2014 01:16:18
https://webtrh.cz/diskuse/webhosting-savana-cz-zkusenosti-pozor-na-vase-ucty-a-na-nekorektni-jednani/strana/2/#reply1016099
azurit
verified
rating uzivatele
23. 4. 2014 10:52:34
Napsal Katka_p;1081087
jen doplnim informace a reakce - tak od konce:
- ano, majitel je ten kdo uzavre smlouvu, ale kde ma savana nejake smlouvy? kde byl v dobe zrizeni uctu nebo i v dobe one "autenticke zadosti" majitel uctu definovany? ani v administraci ani v obchodnich podminkach to nebylo, a pokud tvrdi, ze fakturacni adresa = majitel, opet by to melo byt v obchodnich podminkach nebo smlouve!
- ja si myslela ze tento ucet byl na me, jen fakturacni adresa vedla primo na zakaznika, vsechny ostatni kontakty byly na me i faktury chodily na muj email a sms na muj telefon, ja mela pristupove udaje a dle logu bylo videt, ze byl ucet aktivne pouzivan a nikdo prihlasovaci udaje nezapomnel
To, co si si myslela, je vcelku irelevantne, podstatne je to, co je uvedene v zmluve. Neviem, v akom case si zmluvu uzatvarala, takze tu mas jej vsetky tri verzie:
1.) http://www.savana.cz/script/obchodni-podminky-savanacz-old.pdf
2.) http://www.savana.cz/script/obchodni-podminky-savanacz.pdf
3.) http://www.savana.cz/script/obchodni-podminky-savanacz-2014.pdf
Kedze su velmi podobne, veci zaujimave pre tento pripad najdes vo vsetkych na rovnakom mieste - precitaj si 1.2, 1.8, 3.1, 3.2, 6.1.
Ak tomu stale nerozumies, tak majitelom konta je osoba, ktora vykonala objednavku cez web Savany. Tato osoba je povinna uviest pravdive udaje, vratane fakturacnych. Ak si urobila objednavku ty a vlozila si tam udaje tvojho klienta bez toho, aby si mala splnomocnenie uzatvarat zmluvy v jeho mene, tak je takato zmluva neplatna. Pravdepodobne zaroven z tvojej strany doslo k poruseniu zakona avsak k tomu by sa mal skor vyjadrit nejaky pravnik.
Savana sa zachovala korektne a na tvojom mieste by som to uz dalej nerozmazaval.
23. 4. 2014 10:52:34
https://webtrh.cz/diskuse/webhosting-savana-cz-zkusenosti-pozor-na-vase-ucty-a-na-nekorektni-jednani/strana/2/#reply1016098
Katka_p
verified
rating uzivatele
5. 5. 2014 13:48:55
Jasne ;) jen to co tu Azurite pises moc nejde dohromady, az mi to pripomina slova savany, odkazovat se na smlouvu kdyz zadna neni, a v obchodnich podminkach majitel uctu take neni definovany, kdyby bylo predtim vsechno v poradku, asi by savana hned nezmenila popisky
5. 5. 2014 13:48:55
https://webtrh.cz/diskuse/webhosting-savana-cz-zkusenosti-pozor-na-vase-ucty-a-na-nekorektni-jednani/strana/2/#reply1016097
azurit
verified
rating uzivatele
5. 5. 2014 22:03:11
Ak nemas ziadnu zmluvu (resp. si pri jej uzatvarani uviedla klamlive udaje), tak bud rada, ze sluzby neboli rovno z fleku zrusene. A termin 'majitel uctu', ktorym sa tu neustale ohanas, je podla teba akoze co? :) Definuj ho z pravneho hladiska.
5. 5. 2014 22:03:11
https://webtrh.cz/diskuse/webhosting-savana-cz-zkusenosti-pozor-na-vase-ucty-a-na-nekorektni-jednani/strana/2/#reply1016096
V účtu bylo zadáno:
- fakturační adresa
- kontakt na odpovědnou osobu
Jak může někdo bez vědomí odpovědné osoby předat účet někomu jinému?
Od čeho tam potom byla odpovědná osoba?
6. 5. 2014 09:52:29
https://webtrh.cz/diskuse/webhosting-savana-cz-zkusenosti-pozor-na-vase-ucty-a-na-nekorektni-jednani/strana/2/#reply1016095
azurit
verified
rating uzivatele
6. 5. 2014 18:54:33
Pojem 'zodpovedna osoba' sa obycajne vnima tak, ze je to clovek, ktoreho treba kontaktovat, ak nastane nejaky problem resp. vseobecne potreba kontaktovania. Majitel uctu a dat je predsa uplne logicky osoba, ktora uzavrela zmluvu.
6. 5. 2014 18:54:33
https://webtrh.cz/diskuse/webhosting-savana-cz-zkusenosti-pozor-na-vase-ucty-a-na-nekorektni-jednani/strana/2/#reply1016094
A smlouvu uzavřela přece zodpovědná osoba :)
Takže v prvé fázi by měla být minimálně informována, lépe asi i požádána o souhlas
6. 5. 2014 19:05:12
https://webtrh.cz/diskuse/webhosting-savana-cz-zkusenosti-pozor-na-vase-ucty-a-na-nekorektni-jednani/strana/2/#reply1016093
azurit
verified
rating uzivatele
7. 5. 2014 09:46:35
Zmluvu uzavrela osoba, na ktoru su sluzby fakturovane. Nie je mozne, aby bola zmluva uzavreta s jednou osobou a fakturovana inej osobe, uvedom si, aku hlupost tu hovoris. To je to iste, ako sa Katka ohana pojmom 'majitel uctu'. Vysvetli mi z pravneho hladiska, co je to podla teba 'zodpovedna osoba', pretoze v obchodnom ani obcianskom zakonniku a ani v podmienkach Savany nic take definovane nie je. Nemozes sa orientovat pojmami, ktore nie su v zakone ani zmluve, pretoze v pravnom vztahu defakto neexistuju. Chod si precitat obchodny/obciansky zakonnik a zmluvu Savany a potom sa mozeme o tomto bavit dalej.
7. 5. 2014 09:46:35
https://webtrh.cz/diskuse/webhosting-savana-cz-zkusenosti-pozor-na-vase-ucty-a-na-nekorektni-jednani/strana/2/#reply1016092
David Hampl
verified
rating uzivatele
(87 hodnocení)
7. 5. 2014 09:56:18
Napsal azurit;1085612
Zmluvu uzavrela osoba, na ktoru su sluzby fakturovane. Nie je mozne, aby bola zmluva uzavreta s jednou osobou a fakturovana inej osobe, uvedom si, aku hlupost tu hovoris.
A proč ne? Smlouvu můžu uzavřít já jako fyzická osoba, a služby si nechám vyfakturovat na sro.
7. 5. 2014 09:56:18
https://webtrh.cz/diskuse/webhosting-savana-cz-zkusenosti-pozor-na-vase-ucty-a-na-nekorektni-jednani/strana/2/#reply1016091
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit