Zadejte hledaný výraz...

Web VýbornáKáva.cz nefunguje tak, jak bych chtěl

ixemin
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
20. 8. 2014 08:47:31
Oba tebou zmienené články som prečítal, ale chcelo to veľké sebazaprenie.
Text o zelenej káve je ako vystrihnutý z nejakej affil stránky na tablety z tohoto zázraku. Celý čas som čakal, kedy na mňa vyskočí affil odkaz, ale nestalo sa tak. Niekde bude chyba
Pri cibetkovej káve už odkazy sú, dokonca na dva rozdielne eshopy. Štýl článku je stále taký istý.
Úprimne, cítil som sa tam ako keby som klikol na nejaký PR magazín (ktorý je úzko zameraný na kávu).
20. 8. 2014 08:47:31
https://webtrh.cz/diskuse/web-vybornakava-cz-nefunguje-tak-jak-bych-chtel/strana/2#reply1048995
Adam
verified
rating uzivatele
(38 hodnocení)
20. 8. 2014 08:51:31
ixemin to je profesionální deformace, bfu to vidí úplně jinak :D
20. 8. 2014 08:51:31
https://webtrh.cz/diskuse/web-vybornakava-cz-nefunguje-tak-jak-bych-chtel/strana/2#reply1048994
Lukáš
verified
rating uzivatele
(9 hodnocení)
20. 8. 2014 08:54:10
Napsal ixemin;1116983
Oba tebou zmienené články som prečítal, ale chcelo to veľké sebazaprenie.
Text o zelenej káve je ako vystrihnutý z nejakej affil stránky na tablety z tohoto zázraku. Celý čas som čakal, kedy na mňa vyskočí affil odkaz, ale nestalo sa tak. Niekde bude chyba
Pri cibetkovej káve už odkazy sú, dokonca na dva rozdielne eshopy. Štýl článku je stále taký istý.
Úprimne, cítil som sa tam ako keby som klikol na nejaký PR magazín (ktorý je úzko zameraný na kávu).
Mno upřímně - pokud sis připadal, žes klikl na PR magazín s úzkým zaměřením na kávu, tak můj web splnil účel. Nechci o kávě filozofovat, ale aby se web četl :) Je to cílené opravdu na BFU.
20. 8. 2014 08:54:10
https://webtrh.cz/diskuse/web-vybornakava-cz-nefunguje-tak-jak-bych-chtel/strana/2#reply1048993
Napsal Lukáš Jakubíček;1116987
Mno upřímně - pokud sis připadal, žes klikl na PR magazín s úzkým zaměřením na kávu, tak můj web splnil účel. Nechci o kávě filozofovat, ale aby se web četl :) Je to cílené opravdu na BFU.
Tak šup na e-shop. V tom případě se k tomu přímo hodí...
20. 8. 2014 08:56:15
https://webtrh.cz/diskuse/web-vybornakava-cz-nefunguje-tak-jak-bych-chtel/strana/2#reply1048992
Martin P
verified
rating uzivatele
20. 8. 2014 09:29:50
Jestli se nepletu, tak i při okamžitém opuštění se čas na stránce zaznamená jako 0s. Čas se počítá až při překliknutí na další stránku.
20. 8. 2014 09:29:50
https://webtrh.cz/diskuse/web-vybornakava-cz-nefunguje-tak-jak-bych-chtel/strana/2#reply1048991
McFly
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
20. 8. 2014 09:58:09
Ideální místo pro e-shop. :) Číst si jen tak o kávě mne nebaví...
20. 8. 2014 09:58:09
https://webtrh.cz/diskuse/web-vybornakava-cz-nefunguje-tak-jak-bych-chtel/strana/2#reply1048990
SUNicko
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
20. 8. 2014 09:59:51
Porovnal bych s http://kavovelisty.cz/ a fakt netuším, proč bych na web VybornaKava.cz měl chodit. Jak už někdo zmínil nahoře, co je vlastně jeho hlavním cílem? Psát obecně o kávě? Není to příliš široký záběr? O kávovém dění ve světě? V ČR? Psát jen o kavárnách, psát o pražírnách, psát o kávových osobnostech české a mezinárodní scény?
Kávu mám rád a rád sleduji české kávové maniaky, ale tento web mě fakt tématy, ani kvalitou článků nezaujal. Navíc si myslím, že doména VýbornaKava je dobrá na eshop s kávou, nikoliv info web.
P.S.: Může se ti hodit na monetizaci, affiliate program na kávu http://provizni-system.cerstvakava.cz/affiliates/
20. 8. 2014 09:59:51
https://webtrh.cz/diskuse/web-vybornakava-cz-nefunguje-tak-jak-bych-chtel/strana/2#reply1048989
Lukáš
verified
rating uzivatele
(9 hodnocení)
14. 12. 2015 12:06:38
Jen update situace z minulého roku - web mi tento měsíc navštívilo cca 12000 UIP, minulý to bylo cca 8000 a předminulý 6000 UIP. Díky affiliate programům mi web v průměru vydělává každý měsíc 4000 Kč. Stačilo si na to jen sednout, trochu poladit obsah a investovat cca 100 Kč měsíčně do odkazů :)
14. 12. 2015 12:06:38
https://webtrh.cz/diskuse/web-vybornakava-cz-nefunguje-tak-jak-bych-chtel/strana/2#reply1048988
protected
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
14. 12. 2015 12:27:48
Napsal 365solutions;1116968
Pozor - míra okamžitého opuštění znamená, že x% lidí opustilo web po zobrazení té stránky. Neznamená to, že článek nečetli. Důležitá je doba trvání návštěvy. Návštěvníci mohou v článku najít všechny podstatné informace a nic je nenutí postupovat na jiné články.
Tady pozor, viz Důležitá je doba trvání návštěvy doba návštěvy se měří jako doba mezi dvěma stránkami. Pokud uživatel přijde na článek a odejde, tak má VŽDY bounce = 100 % a doba na webu = 0,0s.
Doporučuji vyzkoušet nějaké jiné měření, které by pomocí js mohlo měřit přesný čas na stránce (pokud něco takového je).
14. 12. 2015 12:27:48
https://webtrh.cz/diskuse/web-vybornakava-cz-nefunguje-tak-jak-bych-chtel/strana/2#reply1048987
FilipHradil
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
22. 12. 2015 09:37:33
Taky si myslím, že eshop by byl na místě. Ke článkům bych ti ještě doporučil ebook od Copybloggera. Např. "Co jste možná nevěděli o pražení kávy" změnit na "7 věcí co jste určitě o pražení kávy určitě nevěděli" (a je úplně šumák, jestli to někdo ví nebo ne, jde o to, aby článek aspoň otevřeli..)
22. 12. 2015 09:37:33
https://webtrh.cz/diskuse/web-vybornakava-cz-nefunguje-tak-jak-bych-chtel/strana/2#reply1048986
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit