Zadejte hledaný výraz...

Vzájemná důvěra?

PrintShop
verified
rating uzivatele
12. 9. 2011 16:06:36
Možná podivně formulovaný nadpis, ale uvítal bych názory zkušených a snad i nějaké nápady.
Na úvod tedy o co jde. Chtěl bych začít nabízet naše výrobky (dárkové a reklamní předměty s potiskem na přání , suvenýry atd) i jiným prodejcům do jejich eshopů. Jednalo by se asi o přeposílání objednávek.Až po přeposlání objednávky to není problém, ale poslední dobou se rozmáhá u našich zákazníků trend - zašlou objednávku, zašlou fotky a podklady pro potisk např. na trička, hrnky,atd. a my naobjednáme např. velikosti a barvy triček, které nemáme třeba na skladě a čekáme na připsání platby od zákazníka. Platba nedojde - zákazník nekomunikuje. A tak se ptám - jak tyto situace vysvětlit obchodnímu partnerovi, který mě přeposílá objednávky, které mu chodí na jeho eshop. O přeposílání objednávek se zbožím, které potiskujeme a vyrábíme i když provize není nijak závratná je až překvapivě dost zájem. Bojím se ovšem reakcí obchodních partnerů ve stylu : Pořád posílám objednávky a provize skoro NULA !!! Jak mu prokázat, že zákazník sice objednal , ale nezaplatil? Vzájemná důvěra , to asi nevyřeší. Vždy bude mít asi pochybnosti, co když jsem se domluvil s potencionálním zákazníkem za jeho zády?
Ještě jednou: jedná se vždy o výrobu zboží na přání zákazníka a tak vždy požadujeme platbu předem.
Předem tedy děkuji za vaše připomínky, názory a rady.
Hezký den - PrintShop
12. 9. 2011 16:06:36
https://webtrh.cz/diskuse/vzajemna-duvera/#reply676338
vmoutvic
verified
rating uzivatele
12. 9. 2011 17:33:45
Je to samozřejmě v první řadě o důvěře. Mohl by být prodejcům(přeposilatelům objednávek) umožněn nějqaký přístup do vašeho systému, kde by mohli prokazatelně sledovat komunikaci se zákazníkem a stav jeho zakázky? Třeba by to zvýšilo důvěru vůči nim.
12. 9. 2011 17:33:45
https://webtrh.cz/diskuse/vzajemna-duvera/#reply676337
PrintShop
verified
rating uzivatele
12. 9. 2011 17:45:21
Už jsem uvažoval i o samostatném účtu např. u FIO , jen na tyto přeposlané objednávky. Ale zase vidím problém , že tam budou platby i od dalších přeposílajících partnerů. A asi není vhodné ukazovat tyto výpisy všem zůčastněným. A stejně bych mohl být nařčen , že si to nechám posílat jinam.
Co se týká nějakého shopu s administrací pro více uživatelů , aby si mohl partner kontrolovat stav svých přeposlaných zakázek, tak ten nemáme a nevím zda by to bylo řešitelné aby měl partner přístup jen ke svým objednávkám a neviděl jinam. A pokud takové řešení je tak asi nebude zrovna levné.
12. 9. 2011 17:45:21
https://webtrh.cz/diskuse/vzajemna-duvera/#reply676336
All4Net
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
13. 9. 2011 20:12:49
Urcite to riesitelne je. A nemalo by to byt extra zlozite.
13. 9. 2011 20:12:49
https://webtrh.cz/diskuse/vzajemna-duvera/#reply676335
PrintShop
verified
rating uzivatele
14. 9. 2011 22:33:29
No a poradíte tedy nějaké řešení? Nebo jak to děláte vy?
14. 9. 2011 22:33:29
https://webtrh.cz/diskuse/vzajemna-duvera/#reply676334
Resil bych to, az ten problem nastane.
Kdyz bych byl na miste vaseho partnera a mel bych pochyby o vasi serioznosti, tak bych udelal testovaci objednavku, kterou bych plne zaplatil (klidne pres kamose nebo tak) a videlo by se
Dalsi vec, Nic nebrani predat kontaktni udaje zakaznika i vasemu partnerovi a ten si v pripade pochybnosti muze overit jak se vec ma primo u zakaznika. Zakaznik mu nema duvod lhat ze nezaplatil..
14. 9. 2011 22:44:28
https://webtrh.cz/diskuse/vzajemna-duvera/#reply676333
PrintShop
verified
rating uzivatele
14. 9. 2011 23:05:51
Nějak tak uvažuju, že bych to asi řešil. Partner má již od začátku kontaktní údaje zákazníka (z přeposlané objednávky) a tak mu nic nebrání si mě kdykoliv tzv. proklepnout. Nemám v úmyslu zatajovat provize a přecházet na nějaké soft. řešení systému objednávek na eshopu se mě nechce (zatím). Řešil bych to sice jak říkáte "až to nastane" , ale raději bych to nechtěl řešit vůbec. Ale mám právě uzavřít podobnou dohodu o přeposílání a provizích a jelikož se snažím stále zlepšovat služby nerad bych někde udělal chybu.
14. 9. 2011 23:05:51
https://webtrh.cz/diskuse/vzajemna-duvera/#reply676332
Jasny no, ale on je to jediny mozny zpusob. I kdyby jste si system upravil jakkoliv, nikdy se nevyhnete podezreni, ze vypisuje data, jaka vy chcete. Takze to vec neresi moc.. Proste v pripade ze bude mit partner pochyby, zjisti to leda viz vyse :)
15. 9. 2011 01:25:05
https://webtrh.cz/diskuse/vzajemna-duvera/#reply676331
PrintShop
verified
rating uzivatele
15. 9. 2011 12:50:47
OK, tak jdu teda na ty smlouvy a čas ukáže jestli důvěra stačí nebo ne! DÍKY ZA VAŠE INFO
15. 9. 2011 12:50:47
https://webtrh.cz/diskuse/vzajemna-duvera/#reply676330
subaru3958
verified
rating uzivatele
1. 10. 2011 07:51:46
A co nastavit proces tak že se startuje až po zaplacení ? U těchto spec věcí které jsou jen pro jednoho zákazníka je to běžný min pro první objednávky
1. 10. 2011 07:51:46
https://webtrh.cz/diskuse/vzajemna-duvera/#reply676329
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit