Zadejte hledaný výraz...

Vývoj zboží – zasílání eshopu mimo EU – celní odbavení

xjohn
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
14. 4. 2014 22:45:35
Zdravím webtržníky,
rádi bychom začínali zasílat eshop (tedy zásilky koncovým zákazníkům) i do zemí mimo EU (prostřednictvím České pošty). Jen nemůžu nikde najít smysluplné info (web celní správy jako moc srozumitelný neberu) ohledně celního odbavení zásilek před jejich odesláním. Při zasílání poštou jde u přepážky podat i malé celní prohlášení, ale to se týká víceméně pouze zásilek zasílaných FO, nikoli podnikatelským subjektem.
Může někdo pomoci, případně za konkrétní instrukce a pomoc s celým procesem rád zaplatím (piště případně PM). Co se týká zařazení zboží do celních skupin, atp. není problém, jen mi jde skutečně o to samotné vyřízení / odbavení - a to, jak může celý proces fungovat pokud možno elektronicky. Nevím jestli si to představuji správně, ale z mého pohledu by měl proces fungovat tak, že se zásilky elektronicky podají do systému celní správy a z toho systému mi vyjede potvrzení, které se vytiskne a přiloží k zásilce, jež se následně běžně podá na poště...
Děkuji všem za info a podělení se o zkušenosti. Nepřidají zde v úvahu služby nějakého speciálního celního deklaranta pro každou zásilku, potřebovali bychom si to dělat sami. Jednak kvůli relativně většímu počtu zásilek, ale také kvůli jejich mnohdy nízké ceně a rychlosti odbavení.
Ještě bych dodal - beru jako možnost (i když poslední) zkusit se informovat přímo na celním úřadě, ale neočekávám z jejich strany přílišnou ochotu pomoci a vše vysvětlit.
14. 4. 2014 22:45:35
https://webtrh.cz/diskuse/vyvoj-zbozi-zasilani-eshopu-mimo-eu-celni-odbaveni#reply1015334
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit