Zadejte hledaný výraz...

Využili byste pokročilou externí administraci k eshopu (CRM, sklad…)?

init: ta sluzba bude tedy webova, online apod. pobezi na vasich serverech, nebo to bude aplikace, co si firma koupi a bude ji mit u sebe? Jedna se mi o to, ze mit toto vse u nejake externi firmy je docela nebezpecne. Neresim nyni mozne zneuziti dat a udaju, ale spise to, ze muzete kdykoli skoncit a jak se pak k tomu dostane dotycny.
15. 2. 2013 22:18:00
https://webtrh.cz/diskuse/vyuzili-byste-pokrocilou-externi-administraci-k-eshopu-crm-sklad/strana/2#reply866067
init.22
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
15. 2. 2013 22:33:14
Online přes web - je to jedním z mínusek v našich úvahách o tom, zda vůbec transformovat souč. systém do této podoby. Servery máme vlastní a jednalo by se o pronájem služby, tj. hosting u nás. Řešili jsme i možnost generovat např. týdenní souhrnné zálohy typu všechna data do excelu či xml a to posílat klientům. Souhlasím s tím, že využívat pro běh středního e-shopu takový systém třetí strany, je riziko, ale na druhou stranu takových důležitých služeb využíváte denně několik (pravda, od větších hráčů, ale nějak je potřeba začít).
15. 2. 2013 22:33:14
https://webtrh.cz/diskuse/vyuzili-byste-pokrocilou-externi-administraci-k-eshopu-crm-sklad/strana/2#reply866066
Vite ono je to ve finale jedno, jak to bude fungovat a jaky ten produkt bude. Podstatne je, ze byste mel vymyslet hlavne obchodni model, jak to dostat k eshoparum, aby o tom vubec vedeli, jinak stravite cas vyvojem, budete mit produkt a nebudou zakaznici. Ta konkurence v tomto smeru je pomerne velka, jen v CZ je na to rada nastroju v cenach od par korun, po miliony dle toho o jak pokrocily system se jedna. K tomu je zde mnoho zahranicncih alternativ, byt treba nebudou tak komplexni, ale zase ruku na srdce, casto je ten produkt monstr dilo, ale vyuziva z toho dotycny par veci. Takze bez dobrych obchodniku to budete mit slozite. Nabizi se samozrejme spoluprace s firmami, ktere nabizi eshopy jako takove, ale ti maji tech nabidek taky povetisnou dost, ale to uz resim ten obchodni model za vas.
15. 2. 2013 22:38:00
https://webtrh.cz/diskuse/vyuzili-byste-pokrocilou-externi-administraci-k-eshopu-crm-sklad/strana/2#reply866065
init.22
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
15. 2. 2013 22:52:24
Ano, je to především o tom to správně podat. Prostě dle mého je největším problémem řešení, která jsme zkoumali, právě ona komplexita a množství funkcí, ale bez ohledu na pomoc při workflow a optimalizaci (ideálně automatizaci) procesů. V krátkosti jeden malý příklad, co považujeme za inovativní (v ERPčkách to nazývají storage aloccation systém, ale to jsme mimo možnosti naší cílovky) a zde jde o to, že pokud máte více objednávek, z nichž některé sdílí produkty, kterých je skladem málo pro uspokojení všeho, tak systém při expedici navrhne rozdělení zásob do objednávek s ohledem na datum zadání, jejich hodnotu a plánované naskladnění zboží (např. v době nákupu zákazník viděl dodací lhůtu 8 dní a produkt je na cestě od dodavatele, tak systém aktuální zásobu hodí k novější objednávce, která je hodnotnější apod.).
Máme připraven seznam velkých poskytovatelů e-shopů, ale tam se bojíme, že v nás uvidí konkurenci, takže je to složitější coby do integrace... Ještě to bude předmětem dalšího vymýšlení. Každopádně díky za komentáře a názory!
15. 2. 2013 22:52:24
https://webtrh.cz/diskuse/vyuzili-byste-pokrocilou-externi-administraci-k-eshopu-crm-sklad/strana/2#reply866064
mmm.edia
verified
rating uzivatele
16. 2. 2013 00:58:34
Napsal init.22;910195
Ano, takový podobný e-shop systém máme i my ...
XML importy máme zpracovány poměrně precizně a široce, stejně tak synchonizace a podporu tvorby objednávek u dodavatele, do detailů se mi zacházet nechce, každý nechť si v tomto ohledu tvoří do svého systému dle své fantazie :)
Komunikaci máme řešenu jednodušeji a poměrně podrobně se uchovává v systému historie prakticky všech úkonů včetně poznámek. Hlasové záznamy nevedeme, jednak by to zbytečně zatěžovalo systém a za další upozornění na monitorování a nahrávání hovoru někdy může odrazovat, navíc když zákazníkovi voláte Vy a on hovor přijímá, tak mu to musíte sdělit a podobně. Z hlediska zákona je to nutné. Okamžitý zápis poznámek k objednávce z praktického hlediska tedy zatím stačil.
Trochu by mne zajímalo, kam hovory časem ukládáte, neboť při řekněme 20 objednávkách denně, vyřídíte cca 40 hovorů (jen těch, které se přímo týkají objednávek), reálně hovory se zákazníky zaberou cca 3 hodiny, což se zdá neefektivní, ale není, neboť při konzultacích zákazníci navyšují objem objednávek. Pak tedy ovšem i při poměrně velké kompresi nebudete mít brzy kam data ukládat. Celkem by mne zajímal dopad na výkon serveru (ne každý má dedikovaný), v případě, že takto nahrávají zároveň dva tři obchodníci.
Co se týká pluginu pro Outlook, tak to by byla poněkud zbytečná práce, která by navíc zcela popírala otevřenost systému pro použití systému na různých platformách. Navíc je poměrně zajímavé, že 2/10 klientů po konzultacích spontánně přechází na některou z distribucí Linuxu, alespoň na počítači, na němž nevedou účetnictví (pokud je účetnictví nutné). Prezentace zákazníkům a zaškolení jsme prováděli vždy na vlastních strojích s Kubuntu a Ubuntu distribucemi, které se i relativně laickým zákazníkům asi celkem líbily.
Ale jinak souhlasím každopádně s tím, že alespoň jednoduchá forma CRM a možnost tisků kdečeho, propojení s dopravci a možnost vedení jednoduché daňové evidence je skvělá věc a neskutečným způsobem zefektivňuje práci obchodníka. Paradoxem je, že zákazníci těch největších a nejprodávanějších systémů teď patrně asi zjišťují, že mohli systém vybírat i jinak než podle pompézních reklam a přemrštěné ceny :D
16. 2. 2013 00:58:34
https://webtrh.cz/diskuse/vyuzili-byste-pokrocilou-externi-administraci-k-eshopu-crm-sklad/strana/2#reply866063
init.22
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
16. 2. 2013 13:03:39
To jsem se možná nepřesně vyjádřil - měl jsem na mysli to, že pokud někdo volá na firemní telefon, tak ten předá informaci o příchozím hovoru do administrace uživatele, který je s tímto telefonem propojen, vyskočí mu ihned okno (jako na Skype), kde uvidí (pokud je to číslo zákazníka) jeho údaje a seznam objednávek - celé to trvá od počátku vyzvánění asi 3s .. Po skončení hovoru se systém zeptá na poznámku admina, popř. lze vytvořit úkol. Ideálně pokud má člověk BT handsfree, tak plánujeme možnost přijmout hovor přímo přes admin, stejně tak vytočit číslo kliknutím na tlačítko. Myslím, že to jsou činnosti, u kterých člověk nemusí dělat nic navíc a těží se z nich maximum.
Nahrávání hovorů, resp. záznam zvuku bude v krátké době taky zprovozněn. Informaci ohledně monitorování lze domluvit s operátorem jako vyzváněcí tón místo tů-tů-tů a vím, že to asi nevyužijí všichni :) Každopádně telefon zvládne soubor komprimovat v reálném čase tak, že je kvalita dostatečná a hodina telefonátu zabere cca 30 MB (to je zhruba 4,5 GB měsíčně, což není zase tolik). Následně se přes wifi tento soubor nahraje do administrace k zákazníkovi a zde bude uchován 30 dní po tom, než se vyřídí objednávka nebo všechny spojené úkoly, takže tam toho tolik přibývat nebude.
Hudbou budoucnosti je i transkripce hovorů na text a sémantická analýza (pořídili jsme si pro vývoj nový MS SQL Server 2012 s Business Intelligence, který umí takovou analýzu provádět), která pak může dobře dělat statistiky např. spokojenosti nebo upozorňovat na časté problémy. Paradoxně větším problémem je stále český Speech-To-Text převod, než ostatní, co jsem popsal :)
Velkou výhodou tohoto řešení je i to, pokud máte tarif s neomezenými SMS, tak z administrace lze posílat automaticky SMS po vytvoření objednávky, expedici atp. bez nutnosti platit nějakou bránu.
Co se platformy týče, tak jak jsem uvedl výše, systém bude běžet u nás a nebude tak přenositelný jinam (ASP.NET) - bude to skutečně jen ve formě služby. Na případné nové funkce plánujeme model typu že pokud bude klient souhlasit a my zhodnotíme, že to bude použitelné i pro ostatní, tak funkci doplníme zdarma. To trochu kompenzuje uzavřenost celého řešení.
16. 2. 2013 13:03:39
https://webtrh.cz/diskuse/vyuzili-byste-pokrocilou-externi-administraci-k-eshopu-crm-sklad/strana/2#reply866062
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit