Zadejte hledaný výraz...

Vyrizovani objednavek, customer care

xmonika
verified
rating uzivatele
14. 4. 2010 16:55:55
Existuje v CR nejake dobre call centrum, ktere by bylo schopne vyrizovat jednoduche dotazy zakazniku z eshopu, pripadne sbirat objednavky a fungovalo by na bazi uctovane minuty tj. bez pausalu?
Jak resite dotazy zakazniku, pokud nemate zrovna cas a mate pretizene nebo vubec zadne zamestnance?
14. 4. 2010 16:55:55
https://webtrh.cz/diskuse/vyrizovani-objednavek-customer-care/#reply491282
Mazna
verified
rating uzivatele
14. 4. 2010 17:15:59
Kolik je průměrně denně telefonátů? Od kolika do kolika lidé volají?
14. 4. 2010 17:15:59
https://webtrh.cz/diskuse/vyrizovani-objednavek-customer-care/#reply491281
xmonika
verified
rating uzivatele
15. 4. 2010 09:12:14
Malo, jedenkrat denne? V pracovni dobe od 8 do 18 by to myslim stacilo.
15. 4. 2010 09:12:14
https://webtrh.cz/diskuse/vyrizovani-objednavek-customer-care/#reply491280
Mazna
verified
rating uzivatele
15. 4. 2010 10:54:06
Jedenkrát denně? Tak v tom případě "žádné dobré" callcentrum neznám : ) , na to se Vám všichni vyprdnou, jednou denně vyřídit telefonát snad zvládnete. : )
15. 4. 2010 10:54:06
https://webtrh.cz/diskuse/vyrizovani-objednavek-customer-care/#reply491279
Neříkejte, že nestihnete jednou denně zvednout telefon od zákazníka.
15. 4. 2010 11:26:54
https://webtrh.cz/diskuse/vyrizovani-objednavek-customer-care/#reply491278
Andrea
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
15. 4. 2010 12:10:57
Myslím, že nějaký brigádník nebo kamarádka by ti asi mohli pomoci lépe a levněji, než velké call centrum.
Klidně bych se ti nabídla, že bych ty telefonáty vyřizovala :), ale dítě je zrovna ve věku, kdy chce za každou cenu telefonovat, takže se snažím zákazníkům raději nevolat, případně jim volat, když dítě spí nebo má zrovna jinou zábavu. Horší to je, když někdo volá mně a dítě se křikem dožaduje telefonu (což ten druhý musí zákonitě slyšet).
Dovedu si i představit, že někdo má e-shop jako vedlejší zaměstnání, a v práci prostě není čas a prostor, kde soukromé telefonáty vyřizovat. Důvodů by se asi mohlo najít víc.
15. 4. 2010 12:10:57
https://webtrh.cz/diskuse/vyrizovani-objednavek-customer-care/#reply491277
Na webtrhu tu někdo něco podobného nabízí - http://www.webkseft.cz/. Ale nevím jestli budou vyřizovat telefony. Poptej se
15. 4. 2010 12:14:04
https://webtrh.cz/diskuse/vyrizovani-objednavek-customer-care/#reply491276
Marek Byrtus
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
15. 4. 2010 12:35:22
Jeden telefon denně,to asi nikdo nebude chtít za tebe vyřizovat,tolik práce:) Ne vážně, to nemá cenu nikomu ani zadávat podle mě..
15. 4. 2010 12:35:22
https://webtrh.cz/diskuse/vyrizovani-objednavek-customer-care/#reply491275
Martin Tiršel
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
15. 4. 2010 14:26:25
Tiež si myslím, že to nemá význam, pretože okrem toho jedného telefonátu je potrebné ľudí zaškoliť, vytvoriť procesy a to bude dosť drahé. Začiatky sú niekedy ťažké, ja treba musím riešiť dodanie tovaru, ktorý nemám na sklade a pokiaľ mám jedného zákazníka týždenne, tak to je hlboko stratové, ale toto obdobie treba preklenúť. Buď do toho nalejem veľa peňazí a tieto veci neriešim alebo idem hore pomaly, ale treba počítať s vysokými nákladmi a stratou na začiatku kvôli takýmto situáciám, o tom to celé je.
15. 4. 2010 14:26:25
https://webtrh.cz/diskuse/vyrizovani-objednavek-customer-care/#reply491274
Nevím jaké zboží prodáváš, ovšem v mém případě bych nikdy na vyřizování telefonátů od zákazníků brigádníky či nějakou výpomoc nebral.
Jde o to, že nějaký brigádník ti za těch pár šlupek co mu budeš platit na to bude "srát" a vezme to stylem vyslechnu zapisu potvrdim.
Mé zkušenosti jsou takové, že my co k tomu máme nějaký vztah, tak se zákazníkem bez problému "pokecáme", poradíme a hlavně nabídneme třeba alternativu kterou ve většině případů přijme:)
15. 4. 2010 17:01:06
https://webtrh.cz/diskuse/vyrizovani-objednavek-customer-care/#reply491273
Andrea
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
15. 4. 2010 18:10:48
Napsal Karma_Marketing;496998
Nevím jaké zboží prodáváš, ovšem v mém případě bych nikdy na vyřizování telefonátů od zákazníků brigádníky či nějakou výpomoc nebral.
Jde o to, že nějaký brigádník ti za těch pár šlupek co mu budeš platit na to bude "srát" a vezme to stylem vyslechnu zapisu potvrdim.
Mé zkušenosti jsou takové, že my co k tomu máme nějaký vztah, tak se zákazníkem bez problému "pokecáme", poradíme a hlavně nabídneme třeba alternativu kterou ve většině případů přijme:)
Nejsou všichni brigádníci stejní. Vždyť i toho brigádníka můžeš namotivovat tak, že když někdo zavolá s dotazem a pak opravdu uskuteční objednávku, tak mu třeba dáš o pár korun víc.
Jak říkám - mít k tomu podmínky, tak bych paní/slečně klidně pomohla (jestli se opravdu jedná jen o +-1 telefonát za den, tak to by mě fakt nezabilo i kdybych to dělala zadara).
15. 4. 2010 18:10:48
https://webtrh.cz/diskuse/vyrizovani-objednavek-customer-care/#reply491272
Určitě, ale také by měl mít potřebné znalosti o produktech, aby dokázal kvalitně poradit. A to je většinou ten problém. Ale samozřejmě záleží jaké produkty v eshopu nabízíte.
15. 4. 2010 20:19:16
https://webtrh.cz/diskuse/vyrizovani-objednavek-customer-care/#reply491271
xmonika
verified
rating uzivatele
16. 4. 2010 09:48:23
Dekuji za tip s webkseftem. Sice samozrejme stihnu vyridit jeden telefon za den, ale jde o tu dostupnost. Klienti se potrebuji obcas ujisit, ze firma kam posilaji penize opravdu existuje a tak to jsou ty typy telefonu. Venku takove sluzby normalne funguji a to i bez pausalu (napr. offshore), no zrejme v CR jeste ne.
16. 4. 2010 09:48:23
https://webtrh.cz/diskuse/vyrizovani-objednavek-customer-care/#reply491270
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit