Zadejte hledaný výraz...

Vyriešené: Pošta bez hraníc odmieta preplatiť spôsobenú škodu – ako postupovať?

Shady
verified
rating uzivatele
(24 hodnocení)
19. 1. 2022 13:25:46
EDIT: Vyriešené, PBH uznala reklamáciu.
S PBH spolupracujeme asi už od roku 2013, už v minulosti nastalo viacero menších či väčších problémov, teraz ale nastala situácia, ktorá je tou povestnou "poslednou kvapkou" - nedodali nám vratku (s tovarom v nákupnej hodnote 170.55 EUR bez DPH) a odmietajú preplatiť škodu.
18.10. - na maďarskú PBH adresu bola doručená vratka od našej zákazníčky
23.11. - po niekoľkých urgenciách nám PBH zaslalo fotku zásielky a potvrdilo, že ju odosielajú na náš sklad
19.12. - na opätovné urgencie PBH reagovalo, že podľa predávacieho protokolu nám vratku údajne vrátili dňa 26.10. (čo žiaľ nie je pravda), odmietli preplatiť škodu s tým, že reklamáciu je podľa podmienok PBH možné podať iba do 24h od prijatia protokolu
Kto má skúsenosti s PBH protokolmi tak pravdepodobne vie, že skutočnosti väčšinou nezodpovedajú, často vratky prídu až oneskorene atď., mysleli sme, že tak tomu bude i v tejto situácií, po vyše 3 mesiacoch ale vratka stále nedorazila. 
Zažili ste niečo podobné resp. máte radu ako je možné v tejto situácii postupovať? Vopred ďakujem
19. 1. 2022 13:25:46
https://webtrh.cz/diskuse/vyriesene-posta-bez-hranic-odmieta-preplatit-sposobenu-skodu-ako-postupovat/#reply1496976
Hitman1
verified
rating uzivatele
(38 hodnocení)
19. 1. 2022 21:32:41
S ČP je to podobné. Zákazník odmítl převzít poškozenou zásilku, ČP ji vrátila nám jako odesílateli, hodili ji do schránky i s přilepeným protokolem o reklamaci a když jsem ji šel reklamovat (prý to musí udělat odesílatel), řekli mi, že jsem ji neměl přebírat a chtít reklamovat po doručovatelce. Jenže s tou jsem nepřišel do styku, hodila balíček do schránky a převzetí si asi sama podepsala (šlo o doporučený dopis - bublinkovou obálku). Na poště mi tvrdili, že to není možné, že jsem ji musel převzít. Že ji tedy reklamují, jako reklamaci po převzetí. Zatím čekám na vyjádření třetí týden tak uvidíme. Naproti tomu, jednou jsem řešil reklamaci s PPL a jestli se nemýlím, tak do 14 dnů bylo vše vyřešeno. U PPL je malinko nevýhoda, že se musí hlídat rozměry zásilek. Řidič vám cenu za nadrozměr/nadváhu na místě neřekne a na depu částku doúčtují.
Přijde mi, že Č. pošta jde od 10 k 5, jediná výhoda je množství poboček a dobré ceny u malých zásilek.
19. 1. 2022 21:32:41
https://webtrh.cz/diskuse/vyriesene-posta-bez-hranic-odmieta-preplatit-sposobenu-skodu-ako-postupovat/#reply1496975
lada1979
verified
rating uzivatele
19. 1. 2022 22:27:54
Napsal Shady;1638811
S PBH spolupracujeme asi už od roku 2013, už v minulosti nastalo viacero menších či väčších problémov, teraz ale nastala situácia, ktorá je tou povestnou "poslednou kvapkou" - nedodali nám vratku (s tovarom v nákupnej hodnote 170.55 EUR bez DPH) a odmietajú preplatiť škodu.
18.10. - na maďarskú PBH adresu bola doručená vratka od našej zákazníčky
23.11. - po niekoľkých urgenciách nám PBH zaslalo fotku zásielky a potvrdilo, že ju odosielajú na náš sklad
19.12. - na opätovné urgencie PBH reagovalo, že podľa predávacieho protokolu nám vratku údajne vrátili dňa 26.10. (čo žiaľ nie je pravda), odmietli preplatiť škodu s tým, že reklamáciu je podľa podmienok PBH možné podať iba do 24h od prijatia protokolu
Kto má skúsenosti s PBH protokolmi tak pravdepodobne vie, že skutočnosti väčšinou nezodpovedajú, často vratky prídu až oneskorene atď., mysleli sme, že tak tomu bude i v tejto situácií, po vyše 3 mesiacoch ale vratka stále nedorazila. 
Zažili ste niečo podobné resp. máte radu ako je možné v tejto situácii postupovať? Vopred ďakujem
Zkus právníka, ale pokud došlo k porušené OP budou to asi tahat k soudu a tam to bude o tom jak se soudce vyspí. I když lhůta 24 hodin na reklamaci je neobvyklá až bych řekl zneužívající tržní síly.
19. 1. 2022 22:27:54
https://webtrh.cz/diskuse/vyriesene-posta-bez-hranic-odmieta-preplatit-sposobenu-skodu-ako-postupovat/#reply1496974
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
20. 1. 2022 08:28:10
Všichni dopravci jedna banda jediný slušný dopravce je TOPTRANS. Za prvé opravdu zásilky doručuje precizně a když už se něco stane, tak nepodvádí a nekrade.
20. 1. 2022 08:28:10
https://webtrh.cz/diskuse/vyriesene-posta-bez-hranic-odmieta-preplatit-sposobenu-skodu-ako-postupovat/#reply1496973
mikrojoby.cz
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
20. 1. 2022 13:51:06
Napsal beraniste;1638847
Všichni dopravci jedna banda jediný slušný dopravce je TOPTRANS. Za prvé opravdu zásilky doručuje precizně a když už se něco stane, tak nepodvádí a nekrade.
Tady bych se trošku ohradil vůči slovu "precizně" Jako klient objednávka specifické rohové lišty délka 5 m. Přivezeno kamionem, řidič ani nesundal čelo, jen pootevřel, lištu vytáhl docela silou a samozřejmě zlomená. Firma mi na základě foto poslala jinou, ten samý řidič a co myslíte? Lišta opět zlomená. Nafoceno, udělané video při rozbalování, odesláno toptrans k reklamaci a výsledek? špatně zabalená, přitom byla ve folii, bublinky, karton, smrštovací folie, vše co si človek dovede představit :-D Třetí lištu mi přivezl majitel firmy osobně.
20. 1. 2022 13:51:06
https://webtrh.cz/diskuse/vyriesene-posta-bez-hranic-odmieta-preplatit-sposobenu-skodu-ako-postupovat/#reply1496972
Napsal mikrojoby.cz;1638878
tady bych se trošku ohradil vůči slovu "precizně" jako klient objednávka specifické rohové lišty délka 5 m. Přivezeno kamionem, řidič ani nesundal čelo, jen pootevřel, lištu vytáhl docela silou a samozřejmě zlomená. Firma mi na základě foto poslala jinou, ten samý řidič a co myslíte? Lišta opět zlomená. Nafoceno, udělané video při rozbalování, odesláno toptrans k reklamaci a výsledek? špatně zabalená, přitom byla ve folii, bublinky, karton, smrštovací folie, vše co si človek dovede představit :-d třetí lištu mi přivezl majitel firmy osobně.
:ddd
20. 1. 2022 19:19:07
https://webtrh.cz/diskuse/vyriesene-posta-bez-hranic-odmieta-preplatit-sposobenu-skodu-ako-postupovat/#reply1496971
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
21. 1. 2022 07:17:10
Každému se občas něco nepovede, ale ti co už deset let posílají balíky všemi možnými dopravci jistě potvrdí, že když o něco jde a posílají křehčí zboží, tak volí TOPTRANS. Nebudu tu nikoho pomlouvat, dělat negativní reklamu, proto jsem se rozhodl o pravý opak. Vyzdvihnu toho, s kým jsem posledních deset let spokojený. Zaslouží si to.
21. 1. 2022 07:17:10
https://webtrh.cz/diskuse/vyriesene-posta-bez-hranic-odmieta-preplatit-sposobenu-skodu-ako-postupovat/#reply1496970
xunil
verified
rating uzivatele
22. 1. 2022 00:20:03
Napsal beraniste;1638911
Každému se občas něco nepovede, ale ti co už deset let posílají balíky všemi možnými dopravci jistě potvrdí, že když o něco jde a posílají křehčí zboží, tak volí TOPTRANS. Nebudu tu nikoho pomlouvat, dělat negativní reklamu, proto jsem se rozhodl o pravý opak. Vyzdvihnu toho, s kým jsem posledních deset let spokojený. Zaslouží si to.
Záleží na konkrétním poslední mílí. Jsou to všechno jen lidi a toptrans a já mám zkušenost špatnou, protože prostě všichni jsou jen lidi.
Naopak DPD mám jako dobrého přepravce, nicméně je to jen díky tomu člověku který tu jezdí. Stačí aby začal jezdit jinou trasu a bude hned nová zkušenost.
22. 1. 2022 00:20:03
https://webtrh.cz/diskuse/vyriesene-posta-bez-hranic-odmieta-preplatit-sposobenu-skodu-ako-postupovat/#reply1496969
Shady
verified
rating uzivatele
(24 hodnocení)
25. 1. 2022 09:22:36
EDIT: Vyriešené, PBH uznala reklamáciu.
25. 1. 2022 09:22:36
https://webtrh.cz/diskuse/vyriesene-posta-bez-hranic-odmieta-preplatit-sposobenu-skodu-ako-postupovat/#reply1496968
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit