Zadejte hledaný výraz...

Výpovědní smlouva internetového poskytovatele

Dobrý den, mám otázku na kterou si nevím rady.
V lednu jsem podepsal smlouvu s poskytovatelem na určitou rychlost za určitý obnos peněz.
Ovšem skutečnost je taková že už třetí měsíc je rychost stále menší.
Dnes byla dokonce naměřena 20x menší než měla být.
Smlouva byla na dva roky s tím, že když budu chtít podat výpověď usím zaplatit nějaký poplatek.
A já se tedy teď ptám jestli mám právo na odstoupení od smlouvu zdarma, protože platím za něco co nedostávám, popřípadě jestli mám nárok na to, aby mi poslal doplatek za minulé měsíce. Protože jsem platil očividně za něco co jsem nedostával.
Mám logy z Pingu, který je mimohcodem se stabilitou také otřesný + mám naměřené rychlosti.
uloženy jako důkazní materiál.
Díky
6. 4. 2013 18:24:34
https://webtrh.cz/diskuse/vypovedni-smlouva-internetoveho-poskytovatele#reply887464
David S.
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
6. 4. 2013 18:40:35
Samozřejmě záleží na konkrétní podobě smlouvy.
Poskytovatel Ti většinou smluvně garantuje pouze nějakou minimální rychlost - například 512 kbps... třeba u tarifu 20 Mbps ;)
6. 4. 2013 18:40:35
https://webtrh.cz/diskuse/vypovedni-smlouva-internetoveho-poskytovatele#reply887463
A průměrná latence, která vyjde z 1 000 000 pingů mi vyjede přes 30 je taky normálné, když to jede chvíli 2,2,2,2,2500, 3000, 3333 atd ?
Stabilita mi vyšla na úctyhodných 90% ve smlouvě garantují 99%
6. 4. 2013 18:47:55
https://webtrh.cz/diskuse/vypovedni-smlouva-internetoveho-poskytovatele#reply887462
McFly
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
6. 4. 2013 18:49:40
Nehovoří se ve smlouvě také o agregaci?
6. 4. 2013 18:49:40
https://webtrh.cz/diskuse/vypovedni-smlouva-internetoveho-poskytovatele#reply887461
Nemají tam o ní ani slovo :-) projel jsem PC verzi vyhledávačem slov pro jistotu nic :-)
---------- Příspěvek doplněn 06.04.2013 v 18:56 ----------
Já myslím že toto mluví za vše http://rychlost.cz/rh/20131377064-ce2899e870.html
6. 4. 2013 18:52:36
https://webtrh.cz/diskuse/vypovedni-smlouva-internetoveho-poskytovatele#reply887460
rikamrikam
verified
rating uzivatele
(39 hodnocení)
6. 4. 2013 18:58:12
Zmíníš také providera, u koho to máš? Třeba tu je někdo, kdo má podobné zkušenosti.
6. 4. 2013 18:58:12
https://webtrh.cz/diskuse/vypovedni-smlouva-internetoveho-poskytovatele#reply887459
Netron (Domanet) Český Těšín nemyslím že by to bylo něco tajného. Tímto je samozřejmě nechci nijak očerňovat a nevím jak to mají ostatní ale u mě je to prostě takto
6. 4. 2013 18:59:27
https://webtrh.cz/diskuse/vypovedni-smlouva-internetoveho-poskytovatele#reply887458
nejdriv musis sluzbu reklamovat.. nemuzes si jen tak neco sam merit a pak jim znicehonic napsat, ze odstupujes, protoze to jede pomalu.
6. 4. 2013 19:01:13
https://webtrh.cz/diskuse/vypovedni-smlouva-internetoveho-poskytovatele#reply887457
Volal jsem tam už 5x pokaždé mi bylo řečeno že si mi na to někdo podívá druhý den zavolali že je u nich všechno v pořádku, proto jsem si jako blbec běžel koupit nový router, a nové kablely. Beze změny. to není o tom že mě dneska napadlo si to měřit. Měřím to už celé 3 měsíce.
Takže to není tak že sem si dneska řekl že mi to jede nestabilně a pomalu a že jdu pryč :-) Jde mi o tom že s tím nic nedělají
6. 4. 2013 19:03:21
https://webtrh.cz/diskuse/vypovedni-smlouva-internetoveho-poskytovatele#reply887456
nothing
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
6. 4. 2013 19:13:48
Respekt (3 měsíce to trpět), měl jsem podobný problém, ale v menším měřítku. Přes telefon ti poskytovatel dokáže naslibovat cokoliv a po ukončení telefonátu si mne ruce jak to vychytal. Jedině osobně a trvat na okamžité nápravě, jinak pohrozit nějakým udáním nebo co já vím, kdo dopomůže ke zrušení smlouvy :)
Můj poskytovatel měl dokonce tu drzost se zeptat, že ke komu přecházím. Ani se nesnažil mě přemlouvat či nabídnout kompenzaci. Holt už asi neplatí, náš zákazník, náš pán.
6. 4. 2013 19:13:48
https://webtrh.cz/diskuse/vypovedni-smlouva-internetoveho-poskytovatele#reply887455
Ono tady je celkem problém s poskytovateli. Jsou tu dva a ten druhý podle lidí taky žádná sláva. Teď se tady ještě rozjíždí optika, ale ti nemají pokrytí, taže si ani není z čeho moc vybírat a jelikož internet k práci potřebuju tak to musím trpět bohužel. V pondělí mi mají zavolat znova takže už si k sobě nechám poslat technika, který si účtuje 200,- za hodinu za to že mi restartuje router a řekne že je všechno ok :-)
---------- Příspěvek doplněn 06.04.2013 v 19:17 ----------
Nejlepší na tom vše je že předtím jsem u nich měl také smlouvu na dva roky, ta končila a rozhodl jsem se že si ji prodloužím na rychlejší rychlost. Ovšem opak je pravdou. Do navýšení rychlosti to bylo docela ok takže já vlastně teď akorát platím víc za míň
6. 4. 2013 19:16:09
https://webtrh.cz/diskuse/vypovedni-smlouva-internetoveho-poskytovatele#reply887454
McFly
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
6. 4. 2013 19:27:18
To je děsivé ta reálná rychlost připojení. Hádám, že se jedná o 2,4GHz bezdrát, který je zarušený? Zkusil bych ping na bránu poskytovatele a výpis poslat technikovi té firmy, ať se vyjádří a zjedná nápravu. Já si doma chrochám na optice, ale taky pamatuju modemy a všemožné FUPy a podobné nesmysly. :)
6. 4. 2013 19:27:18
https://webtrh.cz/diskuse/vypovedni-smlouva-internetoveho-poskytovatele#reply887453
Ping na bránu poskytovatele sem už jim poslal. Řekli mi ať restartuju router =D s něma se nedá normálně bavit bohužel :-)
Je to kabelák , optika už se blíží ale kdo ví kdy se pokryje aji na moji ulici kdyby tady už byl tak tady neřeším tohle a prostě obětuju poplatek abych vypadl k nim :-) Dneska mi po telefonu řekli zase že je to mým routrem škoda že sem mu už lehce agresivně potřetí řekl že mám nový router a zkoušel jsem další dva i s novými kabely.
---------- Příspěvek doplněn 06.04.2013 v 19:31 ----------
Tak už krásnou půlhodinu nespadl ping pod 500 =) krásně se pracuje
6. 4. 2013 19:29:53
https://webtrh.cz/diskuse/vypovedni-smlouva-internetoveho-poskytovatele#reply887452
McFly
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
6. 4. 2013 19:59:13
Jedna možnost je ještě eliminovat router a zapojit net pouze do PC, je-li to možné (umožňuje-li to technologie), zkusit eliminovat co nejvíce možností. Už jsem se setkal i s vadnou síťovkou, vadným kabelem nebo datovou zásuvkou.
6. 4. 2013 19:59:13
https://webtrh.cz/diskuse/vypovedni-smlouva-internetoveho-poskytovatele#reply887451
Zkoušel jsem :-) všechno vyměnit kable, propojit je jenom s pc, jenom s notebooky, vše po jednom všechny možnosti vyzkoušené, chyba je rozhodně u nich :-)
6. 4. 2013 20:01:55
https://webtrh.cz/diskuse/vypovedni-smlouva-internetoveho-poskytovatele#reply887450
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit