Zadejte hledaný výraz...

Výpověď internetu – živelná pohroma

smrtka.smety
verified
rating uzivatele
(8 hodnocení)
20. 2. 2012 23:16:31
Zdravím,
jsem v prekérní situaci. Mému současnému ISP vyhořelo trafo na Wi-Fi AP, nyní jede linka nouzově a ve špičce je problém naměřit více jak 300kBps (směrem ven). Už mě to začíná vytáčet, jelikož tento stav trvá 3 týdny a internet potřebuji k podnikání.
Dle vyjádření technika bude oprava trvat ještě 2 týdny (v prvním urgovaném mailu na dotaz, kdy zprovozní síť odpověděl, že řádově pár dnů).
Nemám čas a ani nervy, našel jsem si jiného ISP, je tu však háček. Výpovědní lhůta u smlouvy je 3 měsíce, jak je to však v případě, že ISP nedodrží podmínky (mizerná rychlost, ping jako prase). Dá se na to při výpovědi odkázat a zrušit jí hned?
Děkuji.
20. 2. 2012 23:16:31
https://webtrh.cz/diskuse/vypoved-internetu-zivelna-pohroma/#reply733224
Odpoved s najvacsou pravdepodobnostou najdes v tej zmluve :)
20. 2. 2012 23:24:07
https://webtrh.cz/diskuse/vypoved-internetu-zivelna-pohroma/#reply733223
smrtka.smety
verified
rating uzivatele
(8 hodnocení)
20. 2. 2012 23:27:52
Čekal jsem to :-). Nemám ji při ruce, ale selským rozumem, pokud protistrana nedodrží to co má, tak bych řekl, že mám právo dát výpověď.
20. 2. 2012 23:27:52
https://webtrh.cz/diskuse/vypoved-internetu-zivelna-pohroma/#reply733222
sharkws
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
20. 2. 2012 23:42:07
a co nový ISP ten by s tím nepomohl ? myslím že to udělá rád a i bude vědět jak :)
20. 2. 2012 23:42:07
https://webtrh.cz/diskuse/vypoved-internetu-zivelna-pohroma/#reply733221
Napsal smrtka.smety;761559
Čekal jsem to :-). Nemám ji při ruce, ale selským rozumem, pokud protistrana nedodrží to co má, tak bych řekl, že mám právo dát výpověď.
Kdyz ma vec vadu, taky to pravo na odstoupeni neni automaticke, ony jsou tu casto reklamace, smluvni ujednani u nespotrebitelu apod. Reklamoval jste to, nebo jste se jenom zeptal jak dlouho to nepojede?
20. 2. 2012 23:45:09
https://webtrh.cz/diskuse/vypoved-internetu-zivelna-pohroma/#reply733220
David Lörincz
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
20. 2. 2012 23:51:41
z popisu mi tak nějak vyplývá, že to je nějaká amatérská síť - ti se asi moc o práva nezajímají. Napsal bych jim mejla s termínem, do kdy počítáte s opravou, jinak vypovíte smlouvu. V případě, že by Vám chtěli účtovat jakékoliv poplatky, poukažte na skutečnost, že využijete všech prostředků, jakými jsou ČOI či žaloba ušlého zisku z důvodu omezení služeb poskytovatelem. Myslím, že velmi rychle stáhnou uši a nic po Vás chtít nebudou. A pokud ano - stížnost na ČOI i případná žaloba je vcelku jednoduchou záležitostí. Vše se samozřejmě odvíjí od uzavřené smlouvy o poskytování služeb, nicméně tato smlouva nemůže být jednostranně nevýhodná směrem ke spotřebiteli. Pak nezáleží ani na tom, zda jste ji podepsal a tyto body nejsou platné.
20. 2. 2012 23:51:41
https://webtrh.cz/diskuse/vypoved-internetu-zivelna-pohroma/#reply733219
Napsal dave.banik;761569
z popisu mi tak nějak vyplývá, že to je nějaká amatérská síť - ti se asi moc o práva nezajímají. Napsal bych jim mejla s termínem, do kdy počítáte s opravou, jinak vypovíte smlouvu. V případě, že by Vám chtěli účtovat jakékoliv poplatky, poukažte na skutečnost, že využijete všech prostředků, jakými jsou ČOI či žaloba ušlého zisku z důvodu omezení služeb poskytovatelem. Myslím, že velmi rychle stáhnou uši a nic po Vás chtít nebudou. A pokud ano - stížnost na ČOI i případná žaloba je vcelku jednoduchou záležitostí. Vše se samozřejmě odvíjí od uzavřené smlouvy o poskytování služeb, nicméně tato smlouva nemůže být jednostranně nevýhodná směrem ke spotřebiteli. Pak nezáleží ani na tom, zda jste ji podepsal a tyto body nejsou platné.
Co bude resit COI ci soud, pokud ani nepodal reklamaci (mozna podal, informace zde chybi)? To je jako mit vadu na televizi, nereklamovat ji a jit na COI, at s tim neco dela. Pokud vec reklamoval, je spotrebitelem a sluzba nebude obnovana dle zakona, tak pak ma narok na odstoupeni o tom zadna. Pokud neni spotrebitel, tak kroky budou jine. Kazdopadne nejake vyzvy jsou naprosto k nicemu, pokud nevycerpal veci, ktere mu v pripade spotrebitele dava OZaK.
20. 2. 2012 23:57:36
https://webtrh.cz/diskuse/vypoved-internetu-zivelna-pohroma/#reply733218
netbrana
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
21. 2. 2012 00:00:17
A to máte s Vaším ISP problémy více jak půl roku, nebo je to nový ISP?
http://webtrh.cz/137571-vypoved-internetu-problem
Ptám se proto, že pokud není Váš současný ISP dlouhodobě dodržet to, za co jej platíte, je to důvod vypovědět mu smlouvu.
21. 2. 2012 00:00:17
https://webtrh.cz/diskuse/vypoved-internetu-zivelna-pohroma/#reply733217
Tato dikusia je uplne zbytocna pokial nie je moznost nahliadnut do zmluvy.
Predpokladam, ze zakladatel chcel radu nie nejake konstrukcie bez opory v clankoch zmluvy, kde to urcite bude definovane. Domnievat sa co tam je a na zaklade toho skladat plan ako zmluvu vypovedat mi pride komicke :)
21. 2. 2012 00:12:32
https://webtrh.cz/diskuse/vypoved-internetu-zivelna-pohroma/#reply733216
David Lörincz
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
21. 2. 2012 00:16:19
Napsal Radek O.;761572
Co bude resit COI ci soud, pokud ani nepodal reklamaci (mozna podal, informace zde chybi)? To je jako mit vadu na televizi, nereklamovat ji a jit na COI, at s tim neco dela. Pokud vec reklamoval, je spotrebitelem a sluzba nebude obnovana dle zakona, tak pak ma narok na odstoupeni o tom zadna. Pokud neni spotrebitel, tak kroky budou jine. Kazdopadne nejake vyzvy jsou naprosto k nicemu, pokud nevycerpal veci, ktere mu v pripade spotrebitele dava OZaK.
Samozřejmě souhlasím - takhle by to mělo být správně podle zákona - tlačil jsem spíš na situaci, že "amatérský ISP" se pod pohrůžkou ČOI vzdá svých pokut. I velmi velké firmy při zmínce o ČOI sklopí uši a neřeší to a to i v případě, že jsou v právu. Samozřejmě bych tímto nerad pobízel k neetickým či nekalým praktikám, ale je to jedna z možností.
Mimochodem - zákazník na vadu upozornil - tzn. podal reklamaci - způsob podání reklamace není blíže specifikován.
21. 2. 2012 00:16:19
https://webtrh.cz/diskuse/vypoved-internetu-zivelna-pohroma/#reply733215
soudruh
verified
rating uzivatele
(57 hodnocení)
21. 2. 2012 00:20:30
Napsal smrtka.smety;761551
ve špičce je problém naměřit více jak 300kBps (směrem ven)
300kbps UP je oproti beznym ADSL pomerne slusna rychlost, v prepoctu je to 2,4MBit
21. 2. 2012 00:20:30
https://webtrh.cz/diskuse/vypoved-internetu-zivelna-pohroma/#reply733214
David Lörincz
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
21. 2. 2012 00:28:19
Napsal soudruh;761589
300kbps UP je oproti beznym ADSL pomerne slusna rychlost, v prepoctu je to 2,4MBit
Myslím, že tohle je subjektivní názor - viz má rychlost :-) http://goo.gl/XUJjt
Záleží na využití - pokud potřebujete uploadovat na FTP a podobně, pak je to opravdu nepříjemné.
21. 2. 2012 00:28:19
https://webtrh.cz/diskuse/vypoved-internetu-zivelna-pohroma/#reply733213
vmoutvic
verified
rating uzivatele
21. 2. 2012 00:33:39
Já bych byl opatrný s tou změnou. Pokud jste s nimi byl dosud spokojený a případný nový poskytovatel není skutečně dlouhodobě lepší, pak bych to nějak ty dva týdny (ale skutečně jen 2) vydržel. Takéjsem měl období, kdy byl problém s připojením. Chtěl jsem změnit poskytovatele, ale konkurenci mi jako svá maxima nabízela připojení s horšími parametry, něž mám. Tak jsem to chvilku překous a dnes si nemůžu stěžovat.
21. 2. 2012 00:33:39
https://webtrh.cz/diskuse/vypoved-internetu-zivelna-pohroma/#reply733212
Ono to s tím podnikáním a připojením k netu není tak jednoduché. Pokud je to připojení pro domácnost a nikoli nějaký firemní tarif (tarif pro podnikatele), tak nikoho nějaký ušlý zisk nemusí zajímat.
21. 2. 2012 10:20:05
https://webtrh.cz/diskuse/vypoved-internetu-zivelna-pohroma/#reply733211
smrtka.smety
verified
rating uzivatele
(8 hodnocení)
21. 2. 2012 10:24:47
Díky za odpovědi.
"Kdyz ma vec vadu, taky to pravo na odstoupeni neni automaticke, ony jsou tu casto reklamace, smluvni ujednani u nespotrebitelu apod. Reklamoval jste to, nebo jste se jenom zeptal jak dlouho to nepojede? "
Zeptal. Prvni odpoved byla radove par dni, po tydnu jsem poslal dalsi dotaz a bylo mi zdeleno 15 dni. Nejsem ten typ co si honí triko na vsech a na kazdy volovine, ale pokud mi napr. jede auto na tri valce misto peti, taky se mi to nebude libit. Problem je, ze je intrnet opravdu nepouzitelny.
K té rychlosti, na ciferníku dsl.cz vyjede 0.3, běžná rychlost je okolo 12. ISP řešený ve zmíněném, mou zakládaném vlákně je jiný, nemá to souvislost.
Nový ISP jsme měli již dříve, před čtyřmi lety, tehdy ještě s FUP, nyní bez. Byli jsme spokojeni, bohužel, jak jsme se stěhovali, měnili jsme ho. Nyní má pokrytí i na současném bydlišti.
Jak to bude tdy možné, podívám se do smlouvy.
21. 2. 2012 10:24:47
https://webtrh.cz/diskuse/vypoved-internetu-zivelna-pohroma/#reply733210
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit