Zadejte hledaný výraz...

Výpadek WEDOS?

Registrace
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
3. 3. 2012 18:49:44
Informovat o dvouminutovým výpadku konektivity a to navíc jen části klientů? Ale to snad ne :)
3. 3. 2012 18:49:44
https://webtrh.cz/diskuse/vypadek-wedos/strana/3#reply738818
Je smutné, že kvůli tak marginálnímu výpadku je tolik lidí ochotno se tímto zabývat a ztrácet čas.
Myslím, že více produktivity uteklo zabýváním se takovou hloupostí, nežli samotným výpadkem, který ve finále nestojí ani za řeč.
3. 3. 2012 18:58:00
https://webtrh.cz/diskuse/vypadek-wedos/strana/3#reply738817
Aleš
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
3. 3. 2012 19:01:41
Hold kdo si chtěl kopnout, tak toho náležitě využil.
3. 3. 2012 19:01:41
https://webtrh.cz/diskuse/vypadek-wedos/strana/3#reply738816
Petr Jeník
verified
rating uzivatele
(71 hodnocení)
3. 3. 2012 19:16:16
Vážení provozovatelé Wedosu
Očekávám od vás za tento megaprůser přiměřenou satisfakci minimálně v podobě jedné cigarety, kterou jsem byl nucený během tohoto výpadku vykouřit nad svůj stanovený denní limit.
Bože lidi jste normální? Proč to tu řešíte? Předpokládám, že ten, kdo má čas takovouhle kravinu řešit, tak během toho dvouminutového výpadku nepřišel ani o halíř.
Takže se ptám znova PROČ?
3. 3. 2012 19:16:16
https://webtrh.cz/diskuse/vypadek-wedos/strana/3#reply738815
Nikde žádný pořádný průser, tak leckdo vezme zavděk i výpadek v řádu pár minut. Pro Wedos to může být potěšující, jelikož se asi nedopouští jiných významnějších chyb :)
3. 3. 2012 19:17:56
https://webtrh.cz/diskuse/vypadek-wedos/strana/3#reply738814
krnac
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
3. 3. 2012 19:43:12
bože vy jste paka a to neskutečný, výpadek 4 minuty? Fakt paka. Já měl teď výpadek 1h:46", no a? Také je možně že Wedos zmáčknul čudlík úmyslně, to aby jste si nezvykali
3. 3. 2012 19:43:12
https://webtrh.cz/diskuse/vypadek-wedos/strana/3#reply738813
Napsal jozosk;767223
Stale tu ale nepadla odpoved, preco tato informacia nie je (nebola) na stranke poskytovatela?
Jen k tomu, co jste psal, uvedu následující vysvětlení. Problém byl tak rychlý, že než stačil kdokoliv u nás podpoře zareagovat, tak bylo po problému. Na podpoře v pátek večer jsou dva pracovníci včetně technika. Problém nahlásil monitoring a 2 zákazníci plus další 2 na Facebooku, 1 zde a 1 na Twitteru (z několika desítek tisíc klientů, kteří u nás hostují). Po problému se zjišťovala příčina a rozsah nedostupnosti. Doposud nemáme žádné oficiální vyjádření od dodavatele optické trasy.
Na webu nemáme nikde žádnou sekci výpadků nebo problémů. O zásadních věcech, kdy problém postihne všechny nebo když se děje něco zásadního, informujeme veřejně všude a okamžitě (http://datacentrum.wedos.com nebo na facebooku, twitteru a nyní nově i na Google plus). My (bohužel pro konkurenci a naše kritiky) skutečně zásadní technické problémy nemáme a proto takovou sekci na webu nepotřebujeme. Nikdy jsme žádný (ani sebemenší) problém nezatajili.
Jakmile jsme večer zjistili, že se zde založilo vlákno, tak jsme se vyjádřili. Stejně tak jsme napsali i odpovědi na Facebook a na Twitter.
Zákazníkům slibujeme dostupnost 99,99%, což je do 5 minut výpadku za měsíc. To nejenže zvládáme, ale pravidelně (u naprosté většiny služeb) vysoce překračujeme více než 15 měsíců (od doby kdy máme dvě optické trasy). Zvládáme to třeba i během DDoS útoků (třeba i díky tomu, že máme rezervy ve výkonu a rezervy v konektivitě)...
Věřím, že tohle vysvětlení chápete.
3. 3. 2012 22:54:50
https://webtrh.cz/diskuse/vypadek-wedos/strana/3#reply738812
RayBan
verified
rating uzivatele
(12 hodnocení)
4. 3. 2012 10:39:32
Starý dobrý Timehosting ...
RayBan
4. 3. 2012 10:39:32
https://webtrh.cz/diskuse/vypadek-wedos/strana/3#reply738811
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit