Zadejte hledaný výraz...

Výměna zboží (Reklamace)

miki665
verified
rating uzivatele
20. 3. 2011 12:31:20
Zdravím všechny,
rád bych požádal o názor k věci výměna zboží/reklamace.
Zákazník od nás obdržel objednané zboží v tomto případě kuchařský nůž.
V den kdy zboží převzal, nás obratem informoval a žádal výměnu nože.
Důvod: na jedné straně rukojeti jsou plošné odřeniny (né hluboké, pouze lechké povrchové škrábanečky "problém je estetický vzhled) na email nám zaslal foto.
Při kontrole zboží před expedicí si bohužel poškrábané rukojeti nikdo nevšiml, přehlédl nebo tam vůbec nebyla?
Nůž byl zaslán v dvojitém balení (orig. krabička, bubliková f. a dálší krabička.
Téměř nemožné poškození při přepravě, dle zákazníka balení nijak poškozené nebylo.
Prosím o Vaše názory:
Reklamovat u dodavatele?
Nůž vyměnit a poškrábaný počítat jako ztráty/ reklamace?
Reklamovat u přepravece?
Celou věc posoudit jako reklamaci se standardní reklamační dobou?
Všem děkuji za odpověď.
Michal
20. 3. 2011 12:31:20
https://webtrh.cz/diskuse/vymena-zbozi-reklamace#reply620691
hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
20. 3. 2011 12:39:03
asi bych nuz vymenil a zkusil se domluvit s dodavatelem na vymene, pokud to nepujde, prodal bych to jako poskozene zbozi v akci samozrejme tam uved ze nuz je viditelne poskraban, po case zjistis ze je lepsi se se zakaznikem nehadat a radeji vyhovet, rptooze to usetri kolikrat vic casu a problemu (nespokojeni zakaznici jsou hodne slyset ;) ) nez penez ktere vydate za vymenu a ztratite za poskozeny nuz prodany mozna i pod cenou :)
20. 3. 2011 12:39:03
https://webtrh.cz/diskuse/vymena-zbozi-reklamace#reply620690
rozdelme tu situaci na 2 vztahy.
1. vy a zakaznik
2. vy a dodavatel
to co je mezi vami a dodavatelem zakaznika nezajima, to je vas sekundarni problem a nemuzete prenaset svou odpovednost vuci spotrebiteli na to, ez by vam napr. dodavatel raklamaci zamitl.
Zakaznik muze klidne uplatnit rozpor s kupni smlouvou, protoze mu nebylo dodano zbozi v ocekavane kvalite a vlastnostech apod. a tam je dukazni bremeno na vas.
Takze pokud to nahlasil hned v ten den, co to dostal, tak bych se klonil na to, ze mu to tak proste prislo a vymenil mu to a sam bych to pak zkusil u dodavatele resit jako reklamaci.
20. 3. 2011 12:50:41
https://webtrh.cz/diskuse/vymena-zbozi-reklamace#reply620689
tasman
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
20. 3. 2011 13:29:34
Ahoj
s reklamací u přepravce nemáš šanci pokud v dodacím listu,přepravním listu nezapsal klient výhradu tak přepravci nelze prokázat poškození v průběhu přepravy.neříkám to třeba nemohlo být poškozeno v průběhu přepravy ale lepší je se s klientem domluvit na reklamaci výrobku což bude mít vliv na tvoje business image u klienta
20. 3. 2011 13:29:34
https://webtrh.cz/diskuse/vymena-zbozi-reklamace#reply620688
Neřešit, vyměnit. Už teď s tím ztrácíš zbytečný čas, který bys mohl investovat lépe.
20. 3. 2011 15:34:03
https://webtrh.cz/diskuse/vymena-zbozi-reklamace#reply620687
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit