Zadejte hledaný výraz...

Vymahanie straty pri neprevzatej objednavke

martinerko
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
30. 11. 2009 18:16:53
Zdravim,
prevadzkujem tri internetove obchody a chcem sa spytat ,ako riesite a ci riesite vymahanie straty, ked si zakaznik neprevezme tovar, vobec nereaguje na emaily, na telefony, jasne vie o co ide, ale nema vobec snahu komunikovat. Takpovediac sa vam smeje do oci.
Tovar tam stoji na poste celkovo 18 dni a potom po dalsich 10 dnoch sa mi dostane naspat.
Cital som vedlajsie vlakno, ale nic konkretne som sa nedozvedel.
V obchodnych podmienkach to osetrene mam a uz ma zacinaju vazne vytacat, tak by som to chcel seriozne zacat riesit.
Existuje na slovensku neaka spolocnost, ktora by sa zaoberala vymahanim takychto strat?
diky za reakcie
30. 11. 2009 18:16:53
https://webtrh.cz/diskuse/vymahanie-straty-pri-neprevzatej-objednavke#reply412203
http://chilli-slovakia.sk/
30. 11. 2009 18:22:02
https://webtrh.cz/diskuse/vymahanie-straty-pri-neprevzatej-objednavke#reply412202
martinerko
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
30. 11. 2009 18:28:23
dakujem za opdoved, mate niekto osobnu skusenost s chilli slovakia?
pripadne neake ine podobne spolocnosti?
30. 11. 2009 18:28:23
https://webtrh.cz/diskuse/vymahanie-straty-pri-neprevzatej-objednavke#reply412201
avensis
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
30. 11. 2009 21:01:18
Sorry ale pravda je taková, že NEEXISTUJE řešení.
Nikdy neprokážeš, že osoba uvedená v objednávce opravdu objednala.
30. 11. 2009 21:01:18
https://webtrh.cz/diskuse/vymahanie-straty-pri-neprevzatej-objednavke#reply412200
martinerko
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
1. 12. 2009 10:28:50
Napsal avensis;406140
Sorry ale pravda je taková, že NEEXISTUJE řešení.
Nikdy neprokážeš, že osoba uvedená v objednávce opravdu objednala.
Chces mi snad povedat, ze toto nikto neriesi?
Pr.: Vide na trh neaka novinka,ktoru este nik neponuka len tento predajca. Zakaznik si ju objedna, dodavatel robi vsetko preto, aby tovar zabezpecil a ihned odoslal, zakaznik si to neprevezme, opakuje sa to co som pisal v uvode tohoto vlakna.
Po mesiaci sa tovar vrati naspat. Avsak uz po mesiaci to nieje taka novinka a tovar strati na hodnote, na scene sa medzicasom objavilo niekolko dalsich predajcov tohoto tovaru, takze predajca bude musiet ist s cenou dole, aby sa tovaru zbavil...
1. 12. 2009 10:28:50
https://webtrh.cz/diskuse/vymahanie-straty-pri-neprevzatej-objednavke#reply412199
Petr Daněk
verified
rating uzivatele
(33 hodnocení)
1. 12. 2009 10:33:47
Napsal martinerko;406373
Chces mi snad povedat, ze toto nikto neriesi?
Pr.: Vide na trh neaka novinka,ktoru este nik neponuka len tento predajca. Zakaznik si ju objedna, dodavatel robi vsetko preto, aby tovar zabezpecil a ihned odoslal, zakaznik si to neprevezme, opakuje sa to co som pisal v uvode tohoto vlakna.
Po mesiaci sa tovar vrati naspat. Avsak uz po mesiaci to nieje taka novinka a tovar strati na hodnote, na scene sa medzicasom objavilo niekolko dalsich predajcov tohoto tovaru, takze predajca bude musiet ist s cenou dole, aby sa tovaru zbavil...
No jo, ale co kdyz je to takto?: Nejaké mladé ucho objedná jen tak ze srandy něco na někoho jiného v jeho okolí. Tomu to příjde, ale nic neobjednával, vůbec neví o co se jedná, tak to nepřevezme a dál to neřeší.
1. 12. 2009 10:33:47
https://webtrh.cz/diskuse/vymahanie-straty-pri-neprevzatej-objednavke#reply412198
Antorr
verified
rating uzivatele
(126 hodnocení)
1. 12. 2009 11:19:21
S tim se musi pocitat uz. Vzdy existuje procento lidi, u kterych hrozí ze si zboží nepřevezmou . . .
1. 12. 2009 11:19:21
https://webtrh.cz/diskuse/vymahanie-straty-pri-neprevzatej-objednavke#reply412197
Napsal martinerko;406373
Chces mi snad povedat, ze toto nikto neriesi?
Pr.: Vide na trh neaka novinka,ktoru este nik neponuka len tento predajca. Zakaznik si ju objedna, dodavatel robi vsetko preto, aby tovar zabezpecil a ihned odoslal, zakaznik si to neprevezme, opakuje sa to co som pisal v uvode tohoto vlakna.
Po mesiaci sa tovar vrati naspat. Avsak uz po mesiaci to nieje taka novinka a tovar strati na hodnote, na scene sa medzicasom objavilo niekolko dalsich predajcov tohoto tovaru, takze predajca bude musiet ist s cenou dole, aby sa tovaru zbavil...
V Americe už dávno přišli na to, že kvůli zanedbatelnýmu procentu lumpů nemá smysl investovat čas a peníze do zavádění ochran, které ti lumpové stejně časem obejdou a tak ochrana bude buzerovat jen ten zbytek slušňáků. Ty na to přijdeš až budeš mít víc objednávek.
1. 12. 2009 14:00:53
https://webtrh.cz/diskuse/vymahanie-straty-pri-neprevzatej-objednavke#reply412196
avensis
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
2. 12. 2009 09:14:55
Napsal martinerko;406373
Chces mi snad povedat, ze toto nikto neriesi?
Pr.: Vide na trh neaka novinka,ktoru este nik neponuka len tento predajca. Zakaznik si ju objedna, dodavatel robi vsetko preto, aby tovar zabezpecil a ihned odoslal, zakaznik si to neprevezme, opakuje sa to co som pisal v uvode tohoto vlakna.
Po mesiaci sa tovar vrati naspat. Avsak uz po mesiaci to nieje taka novinka a tovar strati na hodnote, na scene sa medzicasom objavilo niekolko dalsich predajcov tohoto tovaru, takze predajca bude musiet ist s cenou dole, aby sa tovaru zbavil...
Nepřevzetí to jeden z problémů e-shopářů a druhý je vrácení zboží do 14 dnů bez udání důvodů.
Ani když někomu prodáš nafukovací člun za 30 tisíc + námořní sonar za 20 tisíc Kč. On to sice převezme, vezme si to do Norska na ryby a pak ti to ve 14 denní lhůtě vrátí bez udání důvodu a chce vrátit peníze. Holt dobrá půjčovna zadarmo.
Koupil to přece přes e-shop a musel to nějak vyzkoušet, aby zjistil, že mu to vlastně nevyhovuje a na tom obrázku na e-shopu to vypadalo tak nějak jinak.
2. 12. 2009 09:14:55
https://webtrh.cz/diskuse/vymahanie-straty-pri-neprevzatej-objednavke#reply412195
dave67
verified
rating uzivatele
2. 12. 2009 12:40:40
Vratit do 14 dnu bez udani duvodu lze snad jen nepouzite a neposkozene zbozi, nepletu-li se?
2. 12. 2009 12:40:40
https://webtrh.cz/diskuse/vymahanie-straty-pri-neprevzatej-objednavke#reply412194
Schopen
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
2. 12. 2009 13:01:35
Nepoužité, nepoškozené v původním obalu ;)
2. 12. 2009 13:01:35
https://webtrh.cz/diskuse/vymahanie-straty-pri-neprevzatej-objednavke#reply412193
To není pravda, zákazník může během 14 dnů vrátit zboží vpodstatě v jakémkoliv stavu.
Obchodník může vrácenou částku snížit o částku potřebnou k uvedení zboží do původního, prodejného stavu.
2. 12. 2009 16:02:24
https://webtrh.cz/diskuse/vymahanie-straty-pri-neprevzatej-objednavke#reply412192
James.pond
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
2. 12. 2009 16:19:25
Já to řeším následovně: v ceně za poštovné a balné promítnu procento vrácených objednávek. Tzn. z 10 objednávek se mi jedna vrátí = 100(základní cena za balné a poštovné)+ 10 procent, tedy 10 kč a máme tady výslednou cenu: 110 kč ;). Jinak to myslím ošetřit nejde, taky tak občas čekám 14dní a doufám, že si to zákazník převezme :D. Jiné náklady by si neměl mít, horší je když to zboží koupíš a nemůžeš ho vrátit ,ale to si každý musí ošéfovat sám.
2. 12. 2009 16:19:25
https://webtrh.cz/diskuse/vymahanie-straty-pri-neprevzatej-objednavke#reply412191
dave67
verified
rating uzivatele
2. 12. 2009 17:45:06
Napsal Retal;407215
To není pravda, zákazník může během 14 dnů vrátit zboží vpodstatě v jakémkoliv stavu.
Obchodník může vrácenou částku snížit o částku potřebnou k uvedení zboží do původního, prodejného stavu.
To je pekny, ale kdyz ta vec je neprodejna, protoze je pouzita, tak si odectu 100% ? :)
2. 12. 2009 17:45:06
https://webtrh.cz/diskuse/vymahanie-straty-pri-neprevzatej-objednavke#reply412190
no lol. este ze nemam sexshop :D
2. 12. 2009 17:55:05
https://webtrh.cz/diskuse/vymahanie-straty-pri-neprevzatej-objednavke#reply412189
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit