Zadejte hledaný výraz...

Vymáhání poštovného

Kateřina Šenkyplová
verified
rating uzivatele
25. 3. 2009 09:57:51
Jasny, muselo by to byt chraneno loginem a nejak osetreno napr. pristup jen pro cleny nejakeho "sdruzeni". Pravni konzultace by byla nutna, to bezpochyb.
UOOU staci poslat info o tom, jak jsou data chranena a pokud se k tomu nevyjadri do uz nevim kolika dni, muzes se povazovat za "schvaleneho". Alespon tak nas to ucili v IT pravu.
Napsal mat;248520
to by se asi takovým majitelům brzo podíval úřad na ochranu osobních údajů na zoubek... mimochodem, on by se mnoha provozovatelům eshopů měl podívat na zoubek už teď, tipuji, že tak polovina z nich, ač nakládá s osobními údaji zákazníků, není registrovaným správcem osobních údajů na úooú...
25. 3. 2009 09:57:51
https://webtrh.cz/diskuse/vymahani-postovneho/strana/2/#reply268475
Marcel Kupka
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
25. 3. 2009 10:04:40
Napsal tomcupr;248527
Momochodem, proc si myslite, ze vsude jinde na svete jsou lidi ochotny zaplatit katou a pockat si 3 dny na zbozi a u nas se musime babrat s takovymi problemy?
protože když prodáváš relativně levný rychloobrátkový sortiment, je pro tebe jako pro obchodníka poplatek 2-3% bance za transakci kartou docela dost...
25. 3. 2009 10:04:40
https://webtrh.cz/diskuse/vymahani-postovneho/strana/2/#reply268474
Tomas Cupr
verified
rating uzivatele
25. 3. 2009 10:54:51
Napsal mat;248542
protože když prodáváš relativně levný rychloobrátkový sortiment, je pro tebe jako pro obchodníka poplatek 2-3% bance za transakci kartou docela dost...
Co? Tak to bych se zamyslel nad marzi, kdyby mi delali problem 2% - 3% zvlast u relativne levneho sortimentu, kde v abolutnich cislech mluvime v cistych vydelanych desetikorunach za objednavku.
Smozrejme jsou takove obory, ale to je pak o tom proc si je vybrat jako predmet podnikani...
Nehlede na to, ze se zlepsi cashflow s cimz si muzes dovolit byt agresivnejsi a porostes rychleji.
Jeste dodam, ze kdyz mas velky kapital a/nebo velky sklad plny zbozi, tak je dobirka samozrejme lepsi moznost z hlediska uspor. Pokud ne a zacnes delat nejake vetsi mnozstvi, tak jsi otevreny riziku.
Moje otazka byla spis myslena na koncoveho uzivatele...
25. 3. 2009 10:54:51
https://webtrh.cz/diskuse/vymahani-postovneho/strana/2/#reply268473
Marcel Kupka
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
25. 3. 2009 11:03:14
Napsal tomcupr;248589
Smozrejme jsou takove obory, ale to je pak o tom proc si je vybrat jako predmet podnikani...
že by mě to bavilo?;)
25. 3. 2009 11:03:14
https://webtrh.cz/diskuse/vymahani-postovneho/strana/2/#reply268472
Tomas Cupr
verified
rating uzivatele
25. 3. 2009 11:12:42
Napsal mat;248598
že by mě to bavilo?;)
To pak jo, to mas paradni :kava: Pro me je taky byznys zabava (byznys, ne to co je predmetem toho byznysu). Ale stejne radsi vydelam penize, zamestnam lidi (coz u levneho zbozi s nizkou marzi moc nejde pokud nedelas tisice objednavek mesicne) a pak se bavim mimo praci :D
25. 3. 2009 11:12:42
https://webtrh.cz/diskuse/vymahani-postovneho/strana/2/#reply268471
tomas262
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
4. 4. 2009 23:27:51
konzultoval jsem to s právničkou a náklady na vymáhání by překročily zisk z této aktivity, tudíž jsem tuto možnost zavrhnul. Prostě se nevyplatí vymáhat stokoruny ;)
4. 4. 2009 23:27:51
https://webtrh.cz/diskuse/vymahani-postovneho/strana/2/#reply268470
mka
verified
rating uzivatele
8. 4. 2009 14:35:24
Napsal mat;248542
protože když prodáváš relativně levný rychloobrátkový sortiment, je pro tebe jako pro obchodníka poplatek 2-3% bance za transakci kartou docela dost...
Souhlas: poplatek za dobírku je do 50 Kč. 2 až 3% z 10.000 jsou 200 až 300 Kč. Dle mého názoru docela zřetelný rozdíl. A kromě toho vystává další problém - čím více možností úhrady, tím složitější administrace obchodu (tohle poslat tak, tohle onak, ...) a s tím stoupá i režie. Takže, s ohledem na to, že platba kartou u nás stále ještě není takovou samozřčejmostí, jako třeba v USA, je dobírka zlatá!
8. 4. 2009 14:35:24
https://webtrh.cz/diskuse/vymahani-postovneho/strana/2/#reply268469
vojta.rylko
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
8. 4. 2009 14:52:40
smazano - téměř duplicitní s příspěvkem od Kachenka, omlouvám se
8. 4. 2009 14:52:40
https://webtrh.cz/diskuse/vymahani-postovneho/strana/2/#reply268468
MartinV
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
8. 4. 2009 14:52:46
Napsal mat;248542
protože když prodáváš relativně levný rychloobrátkový sortiment, je pro tebe jako pro obchodníka poplatek 2-3% bance za transakci kartou docela dost...
Tři procenta Vás zabíjejí? Mohu vědět co prodáváte? Nebude lepší se na ten e-shop vykašlat a jít se živit nějak jinak?;)
8. 4. 2009 14:52:46
https://webtrh.cz/diskuse/vymahani-postovneho/strana/2/#reply268467
mka
verified
rating uzivatele
8. 4. 2009 18:02:44
Napsal MartinV;260487
Tři procenta Vás zabíjejí? Mohu vědět co prodáváte? Nebude lepší se na ten e-shop vykašlat a jít se živit nějak jinak?;)
Tři procenta jsou mnohdy přesně ten rozdíl v ceně, kvůli kterému zákazník nakonec nakoupí někde jinde. Pokud tedy neprodáváte něco, na co máte monopol.
8. 4. 2009 18:02:44
https://webtrh.cz/diskuse/vymahani-postovneho/strana/2/#reply268466
MartinV
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
8. 4. 2009 18:15:19
Napsal mka;260663
Tři procenta jsou mnohdy přesně ten rozdíl v ceně, kvůli kterému zákazník nakonec nakoupí někde jinde. Pokud tedy neprodáváte něco, na co máte monopol.
Tak to sem netušil, já většinou neřeším tříprocentní rozdíl v ceně, ale kvalitu a spolehlivost dodávky. Což u levných výrobků je nepatrný rozdíl - menší než cena za dobírku a u drahých to zase nejsou tři procenta z ceny, ale méně. Vůbec je zajímavé, že zahraničním obchodům ty tři procenta nevadí a tady se to dost řeší.
Taky s ohledem na diskuzi o poštovném, když si objednávám z nějakého e-shopu zboží co je skladem a bude doručeno do 24hodin. Píšu do poznámky, že pokud nebude zboží doručeno do 5ti pracovních dnů odstupuji od smlouvy a zboží nepřevezmu.
8. 4. 2009 18:15:19
https://webtrh.cz/diskuse/vymahani-postovneho/strana/2/#reply268465
Ja
verified
rating uzivatele
27. 5. 2009 10:38:07
Napsal tomcupr;248320
Mirny email se zda byt v pohode, ale ja bych se pro tyto pripady pojistil velice mirnym zdrazenim postovneho (nebo produktu) cimz by riziko nevyzvedlych zasilek vlatne prestalo byt rizikem...
a tak poškodit seriozní zákazníky, to se mi nelíbí z principu...
je to na každém, jak se s tím popere...
---------- Doplňující příspěvek odeslán v 10:39 ----------
Napsal mka;260663
Tři procenta jsou mnohdy přesně ten rozdíl v ceně, kvůli kterému zákazník nakonec nakoupí někde jinde. Pokud tedy neprodáváte něco, na co máte monopol.
přesně, čím větší banalita a nižší cena, tím problémovější odběratel ... prostě češi se nezapřem :-D
27. 5. 2009 10:38:07
https://webtrh.cz/diskuse/vymahani-postovneho/strana/2/#reply268464
avensis
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
12. 6. 2009 07:23:05
Každý kdo prodává elektroniku ( a přes rady všech jiných zkušených od toho neodešel), ví jak moc jsou 3 % a co mohou udělat například ve srovnání cen na Zboží. Kvalita dodávky beru, ale pokud tě navýšení ceny hodí o 2 strany ve Zboží dozadu, můžeš být super kvalitní, ale objednávky sbírají jiní levnější s kvalitou i bez ní.
12. 6. 2009 07:23:05
https://webtrh.cz/diskuse/vymahani-postovneho/strana/2/#reply268463
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit