Zadejte hledaný výraz...

Vylepšete své reklamy AdWords o 3. řádek

Mates
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
22. 3. 2010 18:43:45
Využíváte reklamní systém AdWords? Zde pro vás mám krátký článek, jak ke svým inzerátům přidat ještě jeden řádek či rovnou celou mapu.
Toto rozšíření vám v AdWords umožní přidat do vašich textových reklam doplňující údaje. Například odkaz na mapu, adresu a telefonní číslo. Tímto způsobem můžete lépe oslovit cílovou skupinu ve vašem okolí.
Vemte si například, že jste z Prahy a nabízíte internetovou reklamu. Franta, který bydlí také v Praze má e-shop a přemýšlí o PPC reklamě. Jde tedy na internet a do vyhledávače na Google zadá PPC kampaně. V tu chvíli se zobrazí reklamy AdWords s relevantními výsledky, jelikož Franta bydlí v Praze, s větší pravděpodobností ho zaujme inzerát, kde je adresa a on vidí, že společnost nabízející správu PPC kampaní sídlí také v Praze. Rozklikne ji a zobrazí se mu sídlo společnosti a mapa spolu s názvem a telefonním číslem. Stačí tedy už jen zvednout telefon a zavolat, nebo se podívat na stránky.
Uživatelé internetu takto získají více informací o vaší firmě.
Kde se bude rozšíření o lokalitu zobrazovat?
Reklama s rozšířením o lokalitu se zobrazuje jako textová reklama, nebo jako rozšířená reklama s ikonkou firmy a mapovou značkou.
U výsledků hledání se u inzerátu zobrazí třetí řádek, který se po rozkliknutí rozbalí. Viz obrázek.
PPC mapy
Propojení s Google maps.
Pokud máte na Googlu založen firemní účet v mapách, můžete jej s AdWords jednoduše propojit. Díky tomu se vám bude v reklamách zobrazovat druh zboží, nebo logo firmy. Navíc u vaší adresy můžete mít malou ikonku, a to jak u mapy, tak v reklamách.
PPC maps
Jak na to?
Přihlaste se do svého účtu AdWords, a na úrovni kampaně klikněte na záložku nastavení. Zhruba ve prostřed stránky se nachází oddíl „Rozšíření reklamy“. Kliknete na položku „Propojit s adresářem firem“, nebo „Zadat adresu ručně“. Poté stačí vyplnit údaje a vše uložit.
Nějaké rapidní zvýšení CTR to nepřinese, ale pomůže Vám to oslovit uživatele ve Vašem okolí podnikání. Pokud máte např. síť prodejen po celé ČR, určitě zaznamenáte patrné změny. Rozšíření reklam o lokalitu není žádná novinka, ale většina inzerentů této služby stále nevyužívá.
22. 3. 2010 18:43:45
https://webtrh.cz/diskuse/vylepsete-sve-reklamy-adwords-o-3-radek#reply478925
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit