Zadejte hledaný výraz...

Vyhoda pro zakaznika eshopu

Monika P.
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
23. 8. 2012 21:23:42
Darček ZADARMO!
A pouvažovala by som trošku pomastiť vrecko a dať si PR článok do tlače alebo na nejaký navštevovaný web.
V prvom rade musia vedieť o TVOJOM e-shope- že existuješ, že si spoľahlivý, že vieš čo predávaš a pôsobíš ostrieľane. Nikto si nechce objednať tovar a potom zistiť, že mu po mesiaci aj tak nepríde.
Zaručene však funguje aj doprava zadarmo (od určitej čiastky alebo celkovej útraty v e-shope).
Uvažuj ako zákazník!
Čo TY očakávaš a čo by si ťa získalo pri nákupe v inom e-shope?
Btw, minimálne na Slovensku mi porovnávač cien už ponúkol aj započítanie poštovného ku konečnej cene. Ak sú zákazníci takí ostrieľaní, že využívajú online porovnanie cien, nebudú mať problém so započítaním dopravy.
23. 8. 2012 21:23:42
https://webtrh.cz/diskuse/vyhoda-pro-zakaznika-eshopu/strana/2#reply799839
Radek
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
23. 8. 2012 21:40:03
Napsal Replay;835630
Kdyby to bylo pouze o cene, tak my, kteri nemame nejlevnejsi zbozi nic neprodame.
Ne vsichni zakaznici prichazeji pres srovnavace.
Ne vsichni uzivatele prepinaji ve srovnavacich razeni na "od nejlevnejsiho" (at se nam to muze zdat jakkoli nemozne).
Ano, také bych nic neprodal, ale ti levnější prodají mnohonásobně víc. Alespoň v mém odvětví.
23. 8. 2012 21:40:03
https://webtrh.cz/diskuse/vyhoda-pro-zakaznika-eshopu/strana/2#reply799838
Napsal Mamejeradi.cz;835576
není pravda, vždy zákazníci porovnávají cenu!
Vždy!
Nikdo nedá o 2000kč za sekačku víc než u jiného prodejce.
Lidi jsou schopný nakoupit většinu v kauflandu a pro mlíko přejet do tesca, jen proto, že je to o dvě kč míň(a vemou deset mlík...)
asi nikdo nezplati uplne extremne zbytecne, ale na druhou stranu u eshopu ja a nejen ja, ale i spousta lidi kolem mne nakupuje tak, ze v urcitem oboru ma vytipovano treba 2-3 eshopy a jinde proste nenakoupi. A u tech tri vyberou kdo to ma skladem, kdo z nich to ma za nejlepsi cenu, ale neresi to, ze nejaky franta-super-extra-levny.cz to ma levnejsi. Takto nakupuji ja elektroniku, IT, foto a spoustu jinych veci - mam sve favority a jinde proste nejdu, pokud to ti mi maji skladem. Jsem s nimi spokojeny, plni to co slibuji, maji to skladem apod. a i kdyz bych mohl nekdy asi usetrit nemalo, tak to nehodlam riskovat.
Ale pak jsou samozrejme ti, co nakoupi kdekoli, hlavne at je to nejlevnejsi. Mozna tato skupina bude i vetsi, to ja neumim rici, mozna jsou obory, kde je cena extra dulezita a nic jineho nehraje roli, ale kdyby platilo to, ze lidi zajima jenom cena, tak by nikdy neexistovaly eshopy jako alza, mall apod. protoze ti jsou vsechno, jenom ne nejlevnejsi.
23. 8. 2012 21:51:38
https://webtrh.cz/diskuse/vyhoda-pro-zakaznika-eshopu/strana/2#reply799837
mankul
verified
rating uzivatele
23. 8. 2012 22:00:36
Napsal Mamejeradi.cz;835643
Ano, také bych nic neprodal, ale ti levnější prodají mnohonásobně víc. Alespoň v mém odvětví.
Otázka je, zda také mají větší zisk..:-) V našem oboru máme desítky levnějších konkurentů, kteří prodávají za minimální marže, ale je vidět, že nemají peníze na další rozvor. Technologie stále stejné atd... Po určitou dobu je to určitě baví, ale tak jak roste firma, nutí Vás to přemýšlet a provádět analýzu prodeje. A "makat" za 3% zisk při průměrné ceně objednávky 300-500 Kč to není příliš dobrý business.
Takže můj příspěvek zní: Hlavní je Váš dobrý pocit z práce (spokojení zákazníci z Vašeho přístupu k nim). Pokud to nepůjde, šel bych od toho a zkusil něco jiného.. Oni ty "ničitelé cen" nebudou dělat obchody pořád. Buď vybudují větší firmy a zde už to není tak o minimálních maržích, nebo je to přestane bavit, balit doma atd..
23. 8. 2012 22:00:36
https://webtrh.cz/diskuse/vyhoda-pro-zakaznika-eshopu/strana/2#reply799836
Radek
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
23. 8. 2012 23:14:41
Největší eshop v mém odvětví nevypadá, že by neměl peníze a patří mezi nejlevnější...
Vím, že prodávat levně není umění, ale nechápu jak to oni dělají.
23. 8. 2012 23:14:41
https://webtrh.cz/diskuse/vyhoda-pro-zakaznika-eshopu/strana/2#reply799835
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
23. 8. 2012 23:45:45
Já si dokážu představit situaci, že se člověk obratem dostane u pošty na nejnižší možné částky za balík, že si dohodne dobré ceny u dodavatelů a pokud by bylo vše absolutně dokonale zautomatizované, že by člověk dokázal v jednom zabalit a odeslat 10-20 balíků za hodinu, tak už ty marže ani takové být nemusí. Takových 150 balíčků denně se ziskem 50Kč čistého na balík by klidně stačilo :-) Žádný šéf, žádný podřízený, jen onemanshow. V takovém případě bych balil jako fretka :-)))
23. 8. 2012 23:45:45
https://webtrh.cz/diskuse/vyhoda-pro-zakaznika-eshopu/strana/2#reply799834
igor
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
24. 8. 2012 09:16:42
150 balickov denne s papierovackou okolo toho a vybavovanim emailov a telefonatov od zakaznika nezabalite sam ani ked sa na zabu obratite... :)
24. 8. 2012 09:16:42
https://webtrh.cz/diskuse/vyhoda-pro-zakaznika-eshopu/strana/2#reply799833
mankul
verified
rating uzivatele
24. 8. 2012 10:29:05
Napsal beraniste;835738
Já si dokážu představit situaci, že se člověk obratem dostane u pošty na nejnižší možné částky za balík, že si dohodne dobré ceny u dodavatelů a pokud by bylo vše absolutně dokonale zautomatizované, že by člověk dokázal v jednom zabalit a odeslat 10-20 balíků za hodinu, tak už ty marže ani takové být nemusí. Takových 150 balíčků denně se ziskem 50Kč čistého na balík by klidně stačilo :-) Žádný šéf, žádný podřízený, jen onemanshow. V takovém případě bych balil jako fretka :-)))
A jak dlouho Vás to bude bavit? 20 balíků za hodinu? Každý výrobek jinak veliký, různé druhy obalů atd... Papírování, telefonáty atd.. To opravdu není práce pro jednoho..:-)))
24. 8. 2012 10:29:05
https://webtrh.cz/diskuse/vyhoda-pro-zakaznika-eshopu/strana/2#reply799832
psena
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
24. 8. 2012 12:45:00
Musím se pokorně přiznat, že mám problém, když jsou víc 3 objednávky denně... stačí mě se nezaplést v objednávkách, jedna je převod na účet, druhá osobní odběr, třetí klasicky dobírkou. K tomu samozřekmě starost o eshop, nemam napojení na dodavatele, takže dostupnost dělám ručně, hlídání cen taky, přidávání nových produktů taky.
V noci učetnictví a vyplnění a natisknutí svozů.
No co mám povídat, je to pěknej koníček :-)
Ale nestrašte mě se 150 objednávkama denně!!!
24. 8. 2012 12:45:00
https://webtrh.cz/diskuse/vyhoda-pro-zakaznika-eshopu/strana/2#reply799831
astrolog
verified
rating uzivatele
(109 hodnocení)
24. 8. 2012 13:00:00
Napsal psena;835923
Musím se pokorně přiznat, že mám problém, když jsou víc 3 objednávky denně... stačí mě se nezaplést v objednávkách, jedna je převod na účet, druhá osobní odběr, třetí klasicky dobírkou. K tomu samozřekmě starost o eshop, nemam napojení na dodavatele, takže dostupnost dělám ručně, hlídání cen taky, přidávání nových produktů taky.
V noci učetnictví a vyplnění a natisknutí svozů.
No co mám povídat, je to pěknej koníček :-)
Ale nestrašte mě se 150 objednávkama denně!!!
A považuješ do za smysluplně strávený čas? :) Nebylo by lepší dělat něco jiného, věnovat se rodině, kamarádům apod.? Jen mě zajímá, proč to vlastně děláš, protože v podobném duchu jsme v počátcích podnikání dělali vedle služeb eshop také a po roce a půl jsem to prodal, nestálo mi to za to....
24. 8. 2012 13:00:00
https://webtrh.cz/diskuse/vyhoda-pro-zakaznika-eshopu/strana/2#reply799830
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
24. 8. 2012 13:16:05
Teoreticky by to možné bylo :-) Všechno je možné ... dovedu si to představit např. tak, že zruším platbu převodem a půjde to jen na dobírku (žádné kontroly plateb), že nebudu sázet do systému české pošty objednávky, že to nechám na nich a pouze budu lepit štítky, že bude 100 procent zboží skladem a automaticky budou odcházet potvrzovací emaily "zboží bylo připraveno a odesláno" a štítky polezou z tiskárny také automaticky (z tiskárny mi do krabice vypadne štítek, faktura, atd a já to jenom poskládám a zavřu krabici), žádné kontroly plateb na účtě, důvěra v poštu, že mě moc často neokrade atd. ... to je taková moje představa dovedená do extrému ...
24. 8. 2012 13:16:05
https://webtrh.cz/diskuse/vyhoda-pro-zakaznika-eshopu/strana/2#reply799829
zlutejbanan
verified
rating uzivatele
24. 8. 2012 13:27:51
Kdysi sem balil týden díky absenci pracovníků cca 90 balíků denně a upřímně bych to sám fakt nechtěl dlouhodobě dělat, trávil sem nad tím 8-10h denně :)
24. 8. 2012 13:27:51
https://webtrh.cz/diskuse/vyhoda-pro-zakaznika-eshopu/strana/2#reply799828
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
24. 8. 2012 13:32:26
To bylo jen čistě hypotetické vysvětlení toho, jak někdo může prodávat za nákupní cenu a přitom vydělávat přes stovku měsíčně ... otázkou je proč by to dělal, když už má kus trhu ukrojeného a mohl by bez úbytku zákazníků prodávat s dvojnásobným ziskem.
24. 8. 2012 13:32:26
https://webtrh.cz/diskuse/vyhoda-pro-zakaznika-eshopu/strana/2#reply799827
psena
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
24. 8. 2012 13:48:39
Napsal astrolog;835932
A považuješ do za smysluplně strávený čas? :) Nebylo by lepší dělat něco jiného, věnovat se rodině, kamarádům apod.? Jen mě zajímá, proč to vlastně děláš, protože v podobném duchu jsme v počátcích podnikání dělali vedle služeb eshop také a po roce a půl jsem to prodal, nestálo mi to za to....
Nevím, nad tím jsem nepřemýšlel.. doteď jsem ten stený čas věnoval svým koníčkům a tohle se mě zdá pořád smysluplnější. Myslím, že každej si ma vyzkoušet to, co ho láká a co ho baví.
Ale děkuju za radu, celkově jsem to ale nemyslel jako stížnost... vůbec ne, spíš nějak netoužím po 150 balících v jedné osobě, jsem spokojenej jak to mám teď. :-)
24. 8. 2012 13:48:39
https://webtrh.cz/diskuse/vyhoda-pro-zakaznika-eshopu/strana/2#reply799826
astrolog
verified
rating uzivatele
(109 hodnocení)
24. 8. 2012 13:53:47
psena - to nebyla rada, spíš mě to zajímalo. Pokud to vidíš jako smysluplnější, tak proč ne:) Každého baví něco jiného a to je dobře.
24. 8. 2012 13:53:47
https://webtrh.cz/diskuse/vyhoda-pro-zakaznika-eshopu/strana/2#reply799825
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit