Zadejte hledaný výraz...

Vydělávejte na Facebooku

ora
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
12. 10. 2012 11:56:27
Asi víte, že na zdi stránky na Facebooku nemůžete pořádat žádné soutěže. Můžete to dělat pouze prostřednictvím aplikace třetí strany.
Programovat aplikaci kvůli každé pidi soutěži ale nemá smysl. Nenašel jsem zatím moc aplikací, které by to uměly řešit pro třetí strany, ty zahraniční nejsou lokalizované a navíc stojí docela dost.
Je zde tedy určitě prostor pro vytvoření aplikace (nejen pro ČR) , která by dovolovala provozovat různé typy soutěží na FB a splňovala všechny náležitosti. Umožňovala by customizaci designu atd.
Bude to určitě perspektivnější než dělat X-té tržiště reklamy.
Nabízí se i osvědčená forma negativního marketingu - upozorňování na chybné soutěže...
Možná by šel tady dát dohromady i tým lidí, který by se na tom podílel - rád s tím případně pomůžu. Zájemci pište do PM.
12. 10. 2012 11:56:27
https://webtrh.cz/diskuse/vydelavejte-na-facebooku#reply818840
Marcel Kupka
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
13. 10. 2012 23:03:16
Kvůli "každé pidisoutěži" se vyplatí (především e-shopům) provozovat na svém webu blog, magazín (...), kde probíhá samotná soutěž a z Facebooku se na ni odkáže - získáte traffic.
13. 10. 2012 23:03:16
https://webtrh.cz/diskuse/vydelavejte-na-facebooku#reply818839
ora
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
14. 10. 2012 00:51:36
To sice ano, ale fígl spočívá v tom, že chcete aby se soutěže účastnili jenom fanoušci Vaší stránky.
A tom Vám samotný blog nepomůže.
Proč dělat soutěž jenom pro fanoušky?
- získáte nové fanoušky
- když to uděláte šikovně , budou fanoušci šířit povědomí o vaší značce, stránce , produktu po Facebooku
- získáte možnost jak účastníky soutěže nenásilně oslovit
- získáte poměrně cenná data o struktuře části svých zákazníků atd.
Uvedu příklad: Vyhlásíte soutěž třeba o nový iPhone, který vyhraje ten, kdo pošle vtipnou fotku s Vaším produktem do FB aplikace (nelze přímo na FB) a získá největší počet hlasů (Like nejde použít). Hlasovat mohou jenom fanoušci stránky. Uživatelé, kteří pošlou fotku a budou chtít vyhrát , tak většinou všem svým přátelům FB pošlou odkaz aby je podpořili. Ti se tak stanou novými fanoušky. Výherce se taky o výhře určitě zmíní na svém profilu (můžete ho k tomu motivovat) a nadšení a obdiv z výhry se šíří dál. Bude to ostatní motivovat k sledování Vaší stránky - co kdyby byla další soutěž, kterou by mohli vyhrát atd. Z výherců soutěže, když s nimi budete chytře zacházet se stanou zastánci Vaší značky a pomohou Vám třeba při nějakém hrozícím shitstormu :-)
14. 10. 2012 00:51:36
https://webtrh.cz/diskuse/vydelavejte-na-facebooku#reply818838
Marcel Kupka
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
14. 10. 2012 10:22:14
Ale jistě, netřeba vysvětlovat přínos soutěže v aplikaci, ale pidisoutěž je podle mě soutěž typu - odpovězte dnes do půlnoci na jednoduchou otázku a vyhrajte slevový kupon apod... -> toho byl Facebook plný (a leckde ještě je) a tady je mnohem snazší a efektivnější přenést samotnou soutěž na cílový web a využít potenciál fanoušků přímo tam.
Napsal ora;856444
To sice ano, ale fígl spočívá v tom, že chcete aby se soutěže účastnili jenom fanoušci Vaší stránky.
A tom Vám samotný blog nepomůže.
Proč dělat soutěž jenom pro fanoušky?
- získáte nové fanoušky
- když to uděláte šikovně , budou fanoušci šířit povědomí o vaší značce, stránce , produktu po Facebooku
- získáte možnost jak účastníky soutěže nenásilně oslovit
- získáte poměrně cenná data o struktuře části svých zákazníků atd.
Uvedu příklad: Vyhlásíte soutěž třeba o nový iPhone, který vyhraje ten, kdo pošle vtipnou fotku s Vaším produktem do FB aplikace (nelze přímo na FB) a získá největší počet hlasů (Like nejde použít). Hlasovat mohou jenom fanoušci stránky. Uživatelé, kteří pošlou fotku a budou chtít vyhrát , tak většinou všem svým přátelům FB pošlou odkaz aby je podpořili. Ti se tak stanou novými fanoušky. Výherce se taky o výhře určitě zmíní na svém profilu (můžete ho k tomu motivovat) a nadšení a obdiv z výhry se šíří dál. Bude to ostatní motivovat k sledování Vaší stránky - co kdyby byla další soutěž, kterou by mohli vyhrát atd. Z výherců soutěže, když s nimi budete chytře zacházet se stanou zastánci Vaší značky a pomohou Vám třeba při nějakém hrozícím shitstormu :-)
14. 10. 2012 10:22:14
https://webtrh.cz/diskuse/vydelavejte-na-facebooku#reply818837
rejza
verified
rating uzivatele
(37 hodnocení)
14. 10. 2012 21:53:06
Můžu např. přidat odkaz na soutěž na webu tedy, která je mimo facebook úplně ?
14. 10. 2012 21:53:06
https://webtrh.cz/diskuse/vydelavejte-na-facebooku#reply818836
ora
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
15. 10. 2012 13:56:41
efektivnější přenést samotnou soutěž na cílový web
Pokud tam chcete přenést soutěž včetně toho, že se jí budou moci zůčastnit jenom fanoušci z vaší Facebook stránky, tím pádem od nich získáte potřebné údaje (email, věk) a umožníte jim na Vašem webu např. uploadovat a hodnotit fotky atd. psát FB komentáře atd. Tak jste v podstatě nucen vše naprogramovat - tj. vytvořit aplikaci. Můj cíl byl tuto činnost zjednodušit tím, že už tato aplikace bude k dispozici jako služba.
Pokud chcete dělat soutěže mimo Facebook (tj. pro všechny) tak to samozřejmě můžete, ale moc Vám nepomohou. Bez virálního šíření po Facebooku se jí zůčastní převážně ti co už vaši zákazníci jsou nebo ti co už vás znají (pokud ji tedy nebudete propagovat mimo cílový web.
Zdravi
O.
15. 10. 2012 13:56:41
https://webtrh.cz/diskuse/vydelavejte-na-facebooku#reply818835
Marcel Kupka
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
15. 10. 2012 14:03:25
Jestli mě na webtrhu něco hodně nebaví, tak je to pocit, že nediskutuji, ale snažím se "uargumentovat" toho druhého... vždyť já se vůbec nepřu, naopak, vaše řešení je super pro akvizici nových fanoušků, moje řešení je vhodné pro fanoušky stávající, aby nevznikaly situace jako tato: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=270618979724774&id=140425332683120
:)
Napsal ora;856977
Pokud tam chcete přenést soutěž včetně toho, že se jí budou moci zůčastnit jenom fanoušci z vaší Facebook stránky, tím pádem od nich získáte potřebné údaje (email, věk) a umožníte jim na Vašem webu např. uploadovat a hodnotit fotky atd. psát FB komentáře atd. Tak jste v podstatě nucen vše naprogramovat - tj. vytvořit aplikaci. Můj cíl byl tuto činnost zjednodušit tím, že už tato aplikace bude k dispozici jako služba.
Pokud chcete dělat soutěže mimo Facebook (tj. pro všechny) tak to samozřejmě můžete, ale moc Vám nepomohou. Bez virálního šíření po Facebooku se jí zůčastní převážně ti co už vaši zákazníci jsou nebo ti co už vás znají (pokud ji tedy nebudete propagovat mimo cílový web.
Zdravi
O.
15. 10. 2012 14:03:25
https://webtrh.cz/diskuse/vydelavejte-na-facebooku#reply818834
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit