Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Výdejní síť Uloženka.cz – KRACHUJE? (HeurekaPoint.cz)

Jaki
verified
rating uzivatele
(12 hodnocení)
5. 10. 2012 17:26:14
Postav si hospodu na mítince ;-)
5. 10. 2012 17:26:14
https://webtrh.cz/diskuse/vydejni-sit-ulozenka-cz-krachuje-heurekapoint-cz/strana/2/#reply815773
jober
verified
rating uzivatele
5. 10. 2012 17:32:21
Napsal Jaki;852927
Obchodní podmínky uloženky:6.3. Částku, přijatou při doručení Zásilky na dobírku, je Poskytovatel povinen převést na Zákazníkem určený účet ve lhůtě10 dní od přijetí dobírky za Zásilku. Dobírky Poskytovatel zasílá obvykle jednou týdně vždy za uplynulý kalendářní týden. Pro splnění této lhůty je rozhodné datum odepsání částky z účtu Poskytovatele ve prospěch účtu určeného Zákazníkem.
Díval jsem se na účet a peníze za vybrané dobírky posílají pravidelně s měsíčním zpožděním. Odhadem nám zadržují 250000Kč. Jober díky, věřím, že i my obdržíme peníze obratem.
Ano, obchodní podmínky říkají něco a ve skutečnosti... Dej pak info, jak si dopadl... Nám údajně dnes všechny platby odešli. Dostal jsem výpis z účtu, ze kterého to odesílali a pokud byl zůstatek na výpisu uvedený skutečný, tak si myslím své... Hodně štěstí.
---------- Příspěvek doplněn 05.10.2012 v 17:37 ----------
Napsal beraniste;852945
Dnes jsem zrovna přemýšlel o tom, proč bych měl zásilkovnu vůbec používat. Akorát to dělá celý proces prodeje zboží složitějším. Navíc lidé většinou nakupují v eshopu, protože jsou líní a chtějí zboží domů. Já za největší výhodu v internetovém prodeji vidím pěknou cenu a doručení až domů! Zásilkovna je zparchantělá služba díky níž zákazník ztratí moře času nákupem přes internet, další moře času šupajděním na výdejní místo a když si spočítá kolik času do toho investoval ... tak kde je výhoda zásilkovny. Pokud na cenu nehledí a rád si zboží ošahá, tak bych mu doporučil vyrazit do kamenné speciálky. Já se divím, v dnešních dobách kdy poštovné činí 80 korun a nebo při větších odběrech je úplně zdarma, že to těm lidem za to stojí ...
To jsou postupem času moje slova! Většina (asi 90%) zboží od nás má poštovné zdarma a zásilkovna a uloženka dělají minimum objemu. Při zavádění jsme chtěli maximální zákaznický servis, ale roky provozu, kdy služby nikam nerostou a vše se dělá stále "na koleni", tak jak shop roste, jen nás to čím dáltím více zatěžuje. Několik mých kamarádů obě služby opustili, protože se to už nedalo....
Zajímavé je, že když Heuréka položila lidem otázku "Využili byste osobního odběru e-shopu, kdyby bylo výdejní místo blízko Vašeho bydliště?" - ano drtivá většina uvedla ANO, ale nikdo neřekl, jak daleko je "blízko bydliště"... lidi nepřiznají svoji lenost... a v neposlední řadě, mluvilo se tam o obchodu, který je blízko, ne výdejní místo, kde vým dají krabici a sbohem :-)
Jediné co bude nyní zajímavé je PPL partner, prostě druhá pošta, na to jsem zvědavý.
5. 10. 2012 17:32:21
https://webtrh.cz/diskuse/vydejni-sit-ulozenka-cz-krachuje-heurekapoint-cz/strana/2/#reply815772
zlutejbanan
verified
rating uzivatele
5. 10. 2012 17:40:28
Nemam důvod tyto služby používat, posíláme místo toho poštou jako Balík na poštu, který máme pro zákazníky za 50 Kč a mam jistotu, že druhý den jej mají lidé skutečně tam kde jim to nejvíce vyhovuje a na normálním místě a ne někde pomalu v zelenině :) Po zavedení Balíku na poštu nyní zasíláme tímto způsobem více jak 85% veškerých objednávek.
5. 10. 2012 17:40:28
https://webtrh.cz/diskuse/vydejni-sit-ulozenka-cz-krachuje-heurekapoint-cz/strana/2/#reply815771
jober
verified
rating uzivatele
5. 10. 2012 17:45:12
85%? Co jste za shop? (alespoň oblast)
5. 10. 2012 17:45:12
https://webtrh.cz/diskuse/vydejni-sit-ulozenka-cz-krachuje-heurekapoint-cz/strana/2/#reply815770
Roni
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
5. 10. 2012 19:04:04
Napsal Jaki;852927
Díval jsem se na účet a peníze za vybrané dobírky posílají pravidelně s měsíčním zpožděním. Odhadem nám zadržují 250000Kč. Jober díky, věřím, že i my obdržíme peníze obratem.
Toto teda nerada slyším, trochu jste mne postrašil. Večer se raději kouknu, kolik to dělá u nás... Dosud jsme ale problémy neměli.
Napsal beraniste;852945
Já se divím, v dnešních dobách kdy poštovné činí 80 korun a nebo při větších odběrech je úplně zdarma, že to těm lidem za to stojí ...
To by jste se divil, kolik lidí na to slyší. Na jednom z e-shopů prodávám velmi lehké a tenké zboží, na které mám poštovné 39 Kč. A stejně mám celkem dost objednávek na Uloženku za 25 Kč :-) Prostě to tak je, lidé o to zájem mají. Může to být tím, že mají výdejny v centru, nebo že mají lidé podvědomou averzí k poště (pošta = fronty + krátká otevírací doba...), nevím. Také se kolikrát divím, že jim třeba stojí za to se trmácet přes celé Brno přímo k nám na okraj Brna. Na druhou stranu jsem teď měla druhý extrém - paní dvě ulice od nás a chtěla to zaslat poštou (člověk měl až tendenci ji to tam zanést, kdybychom tak měli čas... :-) ).
5. 10. 2012 19:04:04
https://webtrh.cz/diskuse/vydejni-sit-ulozenka-cz-krachuje-heurekapoint-cz/strana/2/#reply815769
Zásilkovna.cz
verified
rating uzivatele
5. 10. 2012 20:58:10
Napsal Táňa Svobodová;852874
Mně od nich chodí peníze tak, jak mají a dosud jsem s jejich službami i s komunikací vysoce spokojená.
Jinak já měla ID někdy v lednu 100000, což by znamenalo, že už nyní mají za letošek 140000 zásilek a to je největší sezóna teprve před námi, podle mne těch 200 tis. zásilek udělají minimálně určitě. Takže Vaše propočty jsou dost podhodnocené a zavádějící, i když i tak myslím budou rádi, jestli budou na nule. Ale nevidíme do toho, takže se nechci pouštět do spekulací. Upřímně spousta projektů je zpočátku třeba ztrátová nebo na nule několik let, jen aby se mohly rozběhnout pořádně (tzn. veškeré získané peníze se používají na rozvoj a vrážejí do projektu zpátky). Uvidíme, já jim každopádně fandím a doufám, že jsou to pouze Vaše výkřiky způsobené nespokojeností s danou službou. Dlouhá doručovací lhůta, neustále se měnící výdejní místa a podmínky pro větší rozměry balíků (mám jeden specifický, na který mi Uloženka bez problémů dala výjimku...) Zásilkovny mi totiž fakt nevyhovují.
Jo a já zase prohlašuji, že nemám s Uloženkou nic společného, kromě toho, že jsem také jejich dlouhodobější zákazník. Každopádně si ale platby nyní budu pro jistotu hlídat.
Jinak v tom dopisu o přechodu na Uloženka s.r.o. nic o tom, že je to kvůli Heuréce, psané není, ani na jejich stránkách...
Vážená paní Svobodová,
přes systém Zásilkovny jste nikdy nepodala jedinou zásilku, tedy Vaše názory k našim službám nelze považovat za relevantní. Zde na webtrhu se v každém vlákně týkající se naší společnosti či souvisejících služeb vyjadřujete vždy k naší společnosti negativně, aniž byste s kvalitou našich služeb měla jakoukoli zkušenost. Navíc naše společnost se zde řešeným tématem nijak nesouvisí. Vaše vyjádření, že nemáte s projektem úloženka nic společného je tak pro všechny e-shopaře vysoce uvěřitelná.
---------- Příspěvek doplněn 05.10.2012 v 20:58 ----------
Napsal Táňa Svobodová;852874
Mně od nich chodí peníze tak, jak mají a dosud jsem s jejich službami i s komunikací vysoce spokojená.
Jinak já měla ID někdy v lednu 100000, což by znamenalo, že už nyní mají za letošek 140000 zásilek a to je největší sezóna teprve před námi, podle mne těch 200 tis. zásilek udělají minimálně určitě. Takže Vaše propočty jsou dost podhodnocené a zavádějící, i když i tak myslím budou rádi, jestli budou na nule. Ale nevidíme do toho, takže se nechci pouštět do spekulací. Upřímně spousta projektů je zpočátku třeba ztrátová nebo na nule několik let, jen aby se mohly rozběhnout pořádně (tzn. veškeré získané peníze se používají na rozvoj a vrážejí do projektu zpátky). Uvidíme, já jim každopádně fandím a doufám, že jsou to pouze Vaše výkřiky způsobené nespokojeností s danou službou. Dlouhá doručovací lhůta, neustále se měnící výdejní místa a podmínky pro větší rozměry balíků (mám jeden specifický, na který mi Uloženka bez problémů dala výjimku...) Zásilkovny mi totiž fakt nevyhovují.
Jo a já zase prohlašuji, že nemám s Uloženkou nic společného, kromě toho, že jsem také jejich dlouhodobější zákazník. Každopádně si ale platby nyní budu pro jistotu hlídat.
Jinak v tom dopisu o přechodu na Uloženka s.r.o. nic o tom, že je to kvůli Heuréce, psané není, ani na jejich stránkách...
Vážená paní Svobodová,
přes systém Zásilkovny jste nikdy nepodala jedinou zásilku, tedy Vaše názory k našim službám nelze považovat za relevantní. Zde na webtrhu se v každém vlákně týkající se naší společnosti či souvisejících služeb vyjadřujete vždy k naší společnosti negativně, aniž byste s kvalitou našich služeb měla jakoukoli zkušenost. Navíc naše společnost se zde řešeným tématem nijak nesouvisí. Vaše vyjádření, že nemáte s projektem úloženka nic společného je tak pro všechny e-shopaře vysoce uvěřitelná.
5. 10. 2012 20:58:10
https://webtrh.cz/diskuse/vydejni-sit-ulozenka-cz-krachuje-heurekapoint-cz/strana/2/#reply815768
Roni
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
5. 10. 2012 21:38:42
Vážená Zásilkovno,
zbytečně to hrotíte do emoční roviny. To, že jsem zmínila vás v souvislosti s tématem o Uložence je více než pochopitelné, vzhledem k tomu, že jste jasná alternativa (i pro mne samozřejmě). Čemuž odpovídají i ty témata, ve kterých se probírá Zásilkovna, je tam i Uloženka. A propos, pokud si vybavuji, vyjádřila jsem se kdysi jen k jednomu tomuto tématu, kde jsem zmínila úplně ty stejné důvody. O tom, že by jste poskytovali nekvalitní služby jsem nic nepsala. Vaše služby s Uloženkou jsou si natolik zaměnitelné, že prostě řešíme již pouze nuance. A to je v mém případě právě například ta delší dodací doba oproti Uložence, nebo velmi často měnící se výdejní místa. Já neříkám nic, co by nebyla pravda a prostě pro mne jsou třeba zrovna tyto dvě zmíněné věci v podstatě tím důvodem, proč jsem se prozatím přiklonila k Uložence. Že se vám to nelíbí, že to zde zmiňuji, je mi líto. Zde si mezi e-shopaři vyměňujeme názory a poznatky a já se odmítám od Vás nechat v tomto omezovat jen proto, že zmíním, že jste v něčem horší. Naopak, ve vašem případě je zase mnohem rozsáhlejší síť výdejních míst a i komunikace s vámi byla vždy příjemná a rychlá. Já jsem opravdu hodně váhala, přes kterou službu mám ty zásilky podávat. Nakonec zvítězila Uloženka především z důvodů dodání na druhý den, což vy nemáte.
A vaše zmínka snad o nějaké mé provázanosti s Uloženkou je opravdu mimo, zbytečně si tu s prominutím nasíráte potencionálního zákazníka.
Takže, když to shrnu, mrzí mne, že se k tomu stavíte tímto způsobem. Mohli jste napsat třeba něco v tom smyslu, že pracujete na tom, aby se dodací lhůty urychlily apod. Místo toho se mi snažíte naznačit, že si nemám dovolit o vás vůbec něco napsat...
5. 10. 2012 21:38:42
https://webtrh.cz/diskuse/vydejni-sit-ulozenka-cz-krachuje-heurekapoint-cz/strana/2/#reply815767
Napsal beraniste;852945
Dnes jsem zrovna přemýšlel o tom, proč bych měl zásilkovnu vůbec používat. Akorát to dělá celý proces prodeje zboží složitějším. Navíc lidé většinou nakupují v eshopu, protože jsou líní a chtějí zboží domů. Já za největší výhodu v internetovém prodeji vidím pěknou cenu a doručení až domů! Zásilkovna je zparchantělá služba díky níž zákazník ztratí moře času nákupem přes internet, další moře času šupajděním na výdejní místo a když si spočítá kolik času do toho investoval ... tak kde je výhoda zásilkovny. Pokud na cenu nehledí a rád si zboží ošahá, tak bych mu doporučil vyrazit do kamenné speciálky. Já se divím, v dnešních dobách kdy poštovné činí 80 korun a nebo při větších odběrech je úplně zdarma, že to těm lidem za to stojí ...
Pokud je to možné, tak si vždy nechávám zboží doručit na prodejnu/výdejnu, protože je to jednodušší, rychlejší a levnější způsob doručení. Platit X desítek korun za to, že Česká pošta mi doručí domů lístek, se kterým musím na poštu nebo se dohadovat s řidičem PPLky (či jiného dopravce) a dávat si s ním "rande" jak bude mít někde cestu, to opravdu za to nestojí. Nevzpomínám si, že by se někdy stalo, že bych měl zboží zaslané přes přepravce doma dříve jak za 3 dny.
Naproti tomu odběrné místo mall.cz, czc.cz, alfa.cz i zásilkovny mám v dosahu 5min. autem z práce, takže po práci si v klidu zajedu a zboží vyzvednu. A mám ho doma do 24-48 hodin, v případě alfy ještě týž den. Nestojí mě to ani korunu a zabere to stejně času jako cesta na poštu.
Nemám žádné průzkumy, ale myslím, že právě uvedené důvody jsou to proč lidi tyto služby chtějí.
5. 10. 2012 21:57:51
https://webtrh.cz/diskuse/vydejni-sit-ulozenka-cz-krachuje-heurekapoint-cz/strana/2/#reply815766
Jaki
verified
rating uzivatele
(12 hodnocení)
5. 10. 2012 22:42:42
Napsal jober;852957
Dostal jsem výpis z účtu, ze kterého to odesílali a pokud byl zůstatek na výpisu uvedený skutečný, tak si myslím své... Hodně štěstí.
Vybrané dobírky jsou peníze třetích stran a z pohledu práva se jedná o trestný čin zpronevěry (nejedná se o závazky z obchodního styku), tedy myslím, že vymožitelnost je možná i na zástupci firmy, se kterou byla sepsána smlouva.
5. 10. 2012 22:42:42
https://webtrh.cz/diskuse/vydejni-sit-ulozenka-cz-krachuje-heurekapoint-cz/strana/2/#reply815765
jober
verified
rating uzivatele
5. 10. 2012 22:53:13
Napsal Jaki;853106
Vybrané dobírky jsou peníze třetích stran a z pohledu práva se jedná o trestný čin zpronevěry (nejedná se o závazky z obchodního styku), tedy myslím, že vymožitelnost je možná i na zástupci firmy, se kterou byla sepsána smlouva.
V našem případě se vše snad vyřešili a peníze v pondělí dorazí, takže vůči nám se "nic neděje". Jen pokud jsou pohledávky vůči někomu vyšší, tak na tom začít pracovat.
Rád bych na obhajobu Uloženky uvedl, že uživatel JAKI je jedním ze společníků Zásilkovny a proto jeho vyjádření o dluhu 250 000 Kč nepovažuji za relevantní informaci, ba naopak tuto informaci považuji za podlý konkurenční boj!!! Nebo se pletu pane Jaromíre?
5. 10. 2012 22:53:13
https://webtrh.cz/diskuse/vydejni-sit-ulozenka-cz-krachuje-heurekapoint-cz/strana/2/#reply815764
Roni
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
5. 10. 2012 23:07:10
Před chvílí jsem si všechny sestavy dobírek přes Uloženku projela a poslední od nich mám platbu tento týden 2.10, nic mi nechybí, opravdu mi chodí peníze každý týden. Může to však být i tím, že se nejedná o příliš vysoké částky, nevím. Každopádně trochu jste mne tu postrašili.
5. 10. 2012 23:07:10
https://webtrh.cz/diskuse/vydejni-sit-ulozenka-cz-krachuje-heurekapoint-cz/strana/2/#reply815763
jober
verified
rating uzivatele
5. 10. 2012 23:12:09
Nám také chodily zhruba jendou týdne, ale vždy se to o jeden až dva dny posunovalo a postupně to přeteklo na 1 měsíc, proto jsem si toho na první pohled nevšim. Když pravidelně chodí peníze, tak to není divné.
Vyjádření uživatele JAKI neberte Táňo vůbec vážně, je to totiž 50% vlastník zásilkovny a proto je jeho výrok o dluhu irelevantní. Sice jeho e-shop na čočky přes uloženku zasílá, ale důležité je, že se zde jasně neidentifikoval, čímž porušil pravidla tohoto fóra, pokud se nepletu! U mě ztratil zcela důvěryhodnost.
5. 10. 2012 23:12:09
https://webtrh.cz/diskuse/vydejni-sit-ulozenka-cz-krachuje-heurekapoint-cz/strana/2/#reply815762
Jaki
verified
rating uzivatele
(12 hodnocení)
5. 10. 2012 23:32:24
Napsal jober;853120
Vyjádření uživatele JAKI neberte Táňo vůbec vážně, je to totiž 50% vlastník zásilkovny a proto je jeho výrok o dluhu irelevantní. Sice jeho e-shop na čočky přes uloženku zasílá, ale důležité je, že se zde jasně neidentifikoval, čímž porušil pravidla tohoto fóra, pokud se nepletu! U mě ztratil zcela důvěryhodnost.
Z mého účtu je pro každého dost patrné (pokud se zajímá, zjistit z historie příspěvků) kdo jsem (navíc mám snad jediný nějaké hodnocení). Zde jsem psal za ALENSA s.r.o. a za případné další dlužníky. Kdo je zde podle vás jasně identifikován? Ukažte mi na jedinného nestranného přispívajícího v tomhle fóru! Jste vy věřitel vůči dlužníkovi nestranný? To nám nebrání snad zde psát fakta a nestranné příspěvky. Upřímně takovou reakci bych od vás nečekal :-(
5. 10. 2012 23:32:24
https://webtrh.cz/diskuse/vydejni-sit-ulozenka-cz-krachuje-heurekapoint-cz/strana/2/#reply815761
Roni
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
5. 10. 2012 23:52:23
Napsal jober;853120
Nám také chodily zhruba jendou týdne, ale vždy se to o jeden až dva dny posunovalo a postupně to přeteklo na 1 měsíc, proto jsem si toho na první pohled nevšim. Když pravidelně chodí peníze, tak to není divné.
Díky za upozornění, budu si to hlídat... Doufám, že je s Uloženkou vše v pořádku, opravdu bych nerada nyní před Vánoci o peníze přišla.
Ať se daří ! :-) T.
5. 10. 2012 23:52:23
https://webtrh.cz/diskuse/vydejni-sit-ulozenka-cz-krachuje-heurekapoint-cz/strana/2/#reply815760
Jaki
verified
rating uzivatele
(12 hodnocení)
6. 10. 2012 00:22:12
Tedy, pokud se já neidentifikovaný a nedůvěryhodný 50% vlastník Zásilkovny, který se nesmí brát vůbec vážně a výroky jsou zcela irelevantní porušující pravidla fóra mohu taky vyjádřit: Jak přijdou dlužné peníze od Uloženky, dám rád vědět!
6. 10. 2012 00:22:12
https://webtrh.cz/diskuse/vydejni-sit-ulozenka-cz-krachuje-heurekapoint-cz/strana/2/#reply815759
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit