Zadejte hledaný výraz...

Vstřícný přístup k zákazníkovi

Santhew
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
10. 11. 2009 20:26:24
Je to sakra podhodnocené. Když už, měl tě na to upozornit dopředu. S takovým zákazníkem bych se ani nebavil, otevřel bych si ty zadní vrátka v systému, jaks říkal a poslal mu zpět ty ubohý 2000. Ten systém má mnohem větší cenu!
10. 11. 2009 20:26:24
https://webtrh.cz/diskuse/vstricny-pristup-k-zakaznikovi/strana/2#reply71308
Jersák Martin
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
11. 11. 2009 00:16:31
Napsal zodiak;61236
Jak se dá poznat problémový zákazník? Provozuji obchod cca stejnou dobu jako Ladislav a za tu dobu získávám zkušenosti s komunikací se zákazníky. Jaké mají problémy, s čím chtějí poradit, co je zajímá atd. Někteří napíšou a chtějí jen např. poradit jak správně omotat omotávku na florbalovou hůl (provozuji eshop s florbalovým vybavením), nakonec z nich vyleze, že už je omotávka stará a namotávají ji na nějakou náhradní hůl. Tím, že mám velké florbalové zkušenosti, tak dokáži dobře poradit, proto hodně takových lidí nakonec u mě nakoupí, což jsem rád. Ta druhá skupina lidí napíše, že mají zájem o to a to, vyptávají se (s několika zákazníky jsem si emailoval v počtu třeba i 50ti zpráv) a nakonec nenakoupí. Je ta druhá skupina zákazníků ta broblémová? Nebo jsou jěště jiní na které jsem nenarazil? Jak se projevují? Jak je poznat?
Myslel jsem to spíše v obou poskytování služeb, kdy před "akcí" následuje normální rozhovor o možnostech a požadavcích.
11. 11. 2009 00:16:31
https://webtrh.cz/diskuse/vstricny-pristup-k-zakaznikovi/strana/2#reply71307
pr0gr4mm3r
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
11. 11. 2009 09:58:11
Napsal Santhew;394406
Je to sakra podhodnocené. Když už, měl tě na to upozornit dopředu. S takovým zákazníkem bych se ani nebavil, otevřel bych si ty zadní vrátka v systému, jaks říkal a poslal mu zpět ty ubohý 2000. Ten systém má mnohem větší cenu!
A bude to v pořádku, pokud mu zastavím web, na kterém už má provedené úpravy od jiných lidí?
Já s ním nemám zatím nic sepsané, takže můžu být svině, 2k si nechat a stopnout mu to, ale to neudělám.
Vzhledem k tomu, že jsem nic podobného nikdy neřešil, tak vůbec nevím, jak to dopadne. Já pořád uvažuju tak, že mu dám 2k, on systém nechá udělat u někoho jiného, a mě zbude bezhodnotná kravina se kterou vlastně nic neudělám, protože grafika je pořád jeho.
Zatím to vidím tak, že je pro mě výhodnější nechat skrblíka skrblit.
Když vezmu v úvahu, že má hodně webů, kde může napsat o mě blbé reference kvůli tomu že je to vyčuránek, tak mě to za to nestojí. Znáte dnešní svět - 1000 projektů hotových OK, jeden špatný a roztroubený do světa, a už vám letí klienti pryč.
11. 11. 2009 09:58:11
https://webtrh.cz/diskuse/vstricny-pristup-k-zakaznikovi/strana/2#reply71306
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit